Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КП "Новоград-Волинськжитлосервіс" |
Код ЄДРПОУ: | 36229211 |
Місцезнаходження: | 11700, Україна , Житомирська обл., місто Новоград-Волинський, вулиця Житомирська, будинок 45 |
Контактна особа: |
Опанасюк Сергій Васильович +380932513902 osv12@meta.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 07 серпня 2020 14:56 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 15 серпня 2020 15:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 21 серпня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 25 серпня 2020 15:00 |
Початок аукціону: | 26 серпня 2020 11:21 |
Очікувана вартість: | 781 799,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 7 817,99 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45110000-1: Руйнування та знесення будівель і земляні роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Дата виставлення рахунку | Для перерахування Виконавцю попередньої оплати (авансу), останній надає Замовнику з дати затвердження та погодження проектно-технічної документації, рахунок на оплату в якому зазначає необхідну суму попередньої оплати (авансу) у розмірі до 30% (тридцяти відсотків) від вартості послуг вказаної в договорі. | Аванс | 20 | Робочі | 30 |
Надання послуг | Розрахунки за надані послуги Замовник проводять протягом 30 (тридцяти) банківських днів після підписання акту приймання виконання будівельних робіт за формою КБ-2в в та довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати за формою КБ-3, за умови надходження з бюджету на розрахунковий рахунок Замовника коштів за наданні послуги. | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
07 серпня 2020 15:02 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
07 серпня 2020 14:56 |
ОГОЛОШЕННЯ.docx | |
07 серпня 2020 14:56 |
проект договіру.docx | |
07 серпня 2020 14:56 |
ТД Послуги з демонтажу комплексу консервного заводу.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Відповідно до тендерної документації з метою одержання всієї інформації, яка може бути необхідною для підготовки Пропозиції та підписання Договору, Учасникам пропонується:
- обстежити об’єкт, на якому мають бути надані послуги;
- одержати у Замовника додаткову документацію щодо робіт, яка, з точки зору Учасника, може бути необхідною для підготовки тендерної пропозиції.
Так, наприклад можливо ознайомитися з кошторисною документацією виготовленою за результатом публічної закупівлі: https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-07-06-001990-c
За умовами закупівлі за розроблення проектно-технічної документації відповідає виконавець послуг. Об’єм робіт вказаний в Додатку 3 до тендерної документації. Демонтаж проводиться без вивозу будівельного сміття. В тендерної документації вказаний контакт з питання консультації щодо технічного завдання.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-09-23-000075 ● dea931783ce044ccb077d8a6a0198a04
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 23 вересня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 23 вересня 2020 16:32 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
23.09.2020
№ 66
Житомир
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Людмила КОСТЮК
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 23.09.2020 № 66.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі,присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
2. UA-2020-08-07-005906-a Інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Звернення за роз'ясненням щодо висновку
Дата: 2020-10-20 09:23:13
Роз'яснення щодо висновку
Відповідно до ч.8 ст. 7 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) замовник має право протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення висновку одноразово звернутися до органу державного фінансового контролю за роз’ясненням змісту висновку та його зобов’язань, визначених у висновку. В інформації про результати моніторингу закупівлі зазначено, що: «… на порушення вимог пункту 2 частини 2 статті 22 Закону, тендерна документація Замовника не містить підстав, встановлених в пунктах 1-5 та 7-11 частини 1 статті 17 Закону, а також спосіб підтвердження відповідності учасників вимогам пунктів 5 та 11 частини 1 статті 17 Закону. За результатами аналізу правильності заповнення документів передбачених Законом встановлено, що опубліковане в електронній системі закупівель оголошення про проведення відкритих торгів по закупівлі не містить інформацію про мову, якою повинні готуватися тендерні пропозиції, чим не дотримано вимоги пункту 8 частини 2 статті 21 Закону». Як наслідок: «Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема, шляхом вжиття заходів недопущення їх в подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів»
У зв’язку з вищевикладеним, просимо роз’яснити зміст висновку в частині:
1) «порушення вимог пункту 2 частини 2 статті 22 Закону тендерна документація Замовника не містить підстав, встановлених в пунктах 1-5 та 7-11 частини 1 статті 17 Закону» - роз’ясніть зміст висновку в цей частині, якщо в тендерної документації в розділі III «Інструкція з підготовки тендерних пропозицій» в пункті «зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» зазначено, що «Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у статті 17 Закону»?
Таким чином в тендерної документації заначено про наявність /відсутність підстав, які встановлені ст.17 в цілому, як того вимагає Закон.
Ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі») встановлено:
« у тендерній документації зазначаються такі відомості:
…
2) один або декілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 цього Закону, підстави, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. …»
2) порушення вимог пункту 2 частини 2 статті 22 Закону –
2.1 «не встановлено спосіб підтвердження відповідності учасників вимогам п. 5 частини 1 статті 17 Закону» - роз’яснить необхідності встановлювати в тендерної документації спосіб підтвердження фізичної особі - учаснику відсутності такої підстави ( фізична особа, була засуджена за злочин, учинений з корисливих мотивів (зокрема, пов’язаний з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку), якщо фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не може брати участь в даній закупівлі відповідно до ст.15 Закону України «Про поводження з вибуховими матеріалами промислового призначення», а така підстава встановлена в тендерної документації для службової (посадової) особи учасника закупівлі?
2.2 «не встановлено спосіб підтвердження відповідності учасників вимогам п. 11 частини 1 статті 17 Закону» - роз’ясніть необхідності встановлювати в тендерної документації спосіб підтвердження відсутності такої підстави (учасник процедури закупівлі є особою, до якої застосовано санкцію у виді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції) якщо відповідно до ч.3 ст.17 Закону учасник процедури закупівлі в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції підтверджує тільки відсутність підстав, передбачених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті?
Крім того, відповідно до листа Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства № 3304-04/34835-06 від 03.06.2020 «Щодо застосування статті 17 Закону» відносно п.11 ч.1 ст. 17 Закону зазначено: «перевіряється безпосередньо замовником, документи від учасників не вимагаються (рішення РНБО від 28.04.2017 (із змінами) «Про застосування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)», затвердженого Указом Президента України від 15.05.2017 № 133/2017 та рішення РНБО від 14.05.2020 «Про застосування, скасування і внесення змін до персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)», затвердженого Указом Президента України від 14.05.2020 № 184/2020)
3) порушення п. 8 частини 2 статті 21 Закону- «оголошення про проведення відкритих торгів по закупівлі не містить інформацію про мову, якою повинні готуватися тендерні пропозиції», роз’яснить зміст висновку в цей частині, якщо 07 серпня 2020 14:56 був завантажений файл «ОГОЛОШЕННЯ.docx» разом з тендерною документацією п.20 якого встановлено: «Під час проведення процедур закупівель тендерні пропозиції, що готуються учасником, викладаються українською мовою»?
Відповідь на звернення щодо висновку
Дата: 2020-10-26 10:11:07
Роз’яснення щодо висновку
1. Відповідно до пункту 2 частини 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), у тендерній документації зазначаються, зокрема, підстави, встановлені статтею 17 цього Закону.
Відповідно до частини 1 статті 17 Закону, замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та в’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника або відмовити в участі у переговорній процедурі закупівлі (крім випадків, зазначених у пунктах 2, 4, 5 частини другої статті 40 цього Закону) в разі, якщо:
1) замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі;
2) відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення;
3) службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією;
4) суб’єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів;
5) фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, була засуджена за злочин, учинений з корисливих мотивів (зокрема, пов’язаний з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку;
6) службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), була засуджена за злочин, вчинений з корисливих мотивів (зокрема, пов’язаний з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку;
7) тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника;
8) учасник процедури закупівлі визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього відкрита ліквідаційна процедура;
9) у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань відсутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів);
10) юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), не має антикорупційної програми чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом);
11) учасник процедури закупівлі є особою, до якої застосовано санкцію у виді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції";
12) службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми;
13) учасник процедури закупівлі має заборгованість із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів), крім випадку, якщо такий учасник здійснив заходи щодо розстрочення і відстрочення такої заборгованості у порядку та на умовах, визначених законодавством країни реєстрації такого учасника.
Враховуючи викладене, тендерна документація має містити всі вищеперераховані підстави частини 1 статті 17 Закону.
2. Відповідно до пункту 2 частини 2 статті 22 Закону, у тендерній документації зазначаються, зокрема, спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством.
Разом з тим відповідно до частини 4 статті 17 Закону, замовник не вимагає від учасників документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 1 і 7 частини першої цієї статті.
Враховуючи викладене, тендерна документація повинна містити спосіб підтвердження відповідності учасників вимогам пунктів 5 та 11 частини 1 статті 17 Закону при будь якому предмету закупівель.
3. Відповідно до пункту 8 частини 2 статті 21 Закону оголошення про проведення відкритих торгів повинно містити наступну інформацію, зокрема, мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції.
Відповідно до пункту 3 «Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі» затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11.06.2020 року № 1082, у разі якщо інформація, розміщена в електронній системі закупівель шляхом завантаження документів, містить відомості, що відрізняються від тих, які розміщені шляхом заповнення електронних полів, автентичною вважається інформація, розміщена шляхом заповнення електронних полів.
Однак, оголошення про проведення відкритих торгів замовника за номером UA-2020-08-07-005906-a не містить інформації про мову (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Відмінено тендер (Демонтаж комплексу консервного заводу, що знаходиться за адресою вул. Надслучанська,1 м. Новоград-Волинський, Житомирська область ДК 021:2015: 45110000-1 Руйнування та знесення будівель і земляні та прийняття рішення) на підставі п.2 ч.1 ст.32 Закону України «Про публічні закупівлі» у зв’язку з неможливістю усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель (порушення порядку складання тендерної документації: тендерна документація не містить підстав, встановлених в пунктах 1-5 та 7-11 частини 1 статті 17 Закону, а також спосіб підтвердження відповідності учасників вимогам пунктів 5 та 11 частини 1 статті 17 Закону).
2020-10-23 12:56:42
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 16 жовтня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 31 жовтня 2020 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель • усунуто
Порушення усунуті
2020-10-26 10:12:11
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 26 серпня 2020 11:48
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ПП ПОДІЛЬСЬКСПЕЦСЕРВІС |
780 000,00
UAH з ПДВ
|
780 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО " ТРАНЗИТ-ПОДІЛЛЯ" |
781 799,00
UAH з ПДВ
|
781 799,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО " ПІРОВИБУХСЕРВІС" |
781 799,00
UAH з ПДВ
|
781 799,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ПП ПОДІЛЬСЬКСПЕЦСЕРВІС #41719927 |
Переможець |
780 000,00
UAH з ПДВ
|
31 серпня 2020 16:50
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 29 серпня 2020 20:03
|
Інформація про відміну
Дата оприлюднення: | 23 жовтня 2020 13:36 |
Кінець періоду оскарження: | 03 листопада 2020 00:00 |
Дата відміни: | 02 листопада 2020 23:03 |
Причина відміни: | неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель |
Коментар щодо відміни: | Відмінено тендер (Демонтаж комплексу консервного заводу, що знаходиться за адресою вул. Надслучанська,1 м. Новоград-Волинський, Житомирська область ДК 021:2015: 45110000-1 Руйнування та знесення будівель і земляні та прийняття рішення) на підставі п.2 ч.1 ст.32 Закону України «Про публічні закупівлі» у зв’язку з неможливістю усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель (порушення порядку складання тендерної документації: тендерна документація не містить підстав, встановлених в пунктах 1-5 та 7-11 частини 1 статті 17 Закону, а також спосіб підтвердження відповідності учасників вимогам пунктів 5 та 11 частини 1 статті 17 Закону). |
23 жовтня 2020 13:36
|
Електронний підпис |
23 жовтня 2020 13:00
|
протокол 68.pdf |