Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Інтерактивний комплекс та проектор
Очікувана вартість
260 000,00 UAH
UA-2020-08-07-005538-a ● 5ec665cade094c10a19249452f4e283b
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Державна спеціалізована художня школа-інтернат І-ІІІ ступенів "Колегіум мистецтв у Опішні" імені Василя Кричевського |
Код ЄДРПОУ: | 26399293 |
Вебсайт: | http://www.opishnya-collegium.edu.poltava.ua/ |
Місцезнаходження: | 38164, Україна , Полтавська обл., смт Опішня, вул. Партизанська, 21 |
Контактна особа: |
Наталія Штанько +380666058814 kmopishne@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 07 серпня 2020 14:35 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 13 серпня 2020 14:31 |
Оскарження умов закупівлі: | до 19 серпня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 23 серпня 2020 14:31 |
Початок аукціону: | 25 серпня 2020 14:02 |
Очікувана вартість: | 260 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 300,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:32320000-2: Телевізійне й аудіовізуальне обладнання
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
6 штуки
Інтерактивний комплекс
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
38164, Україна, Полтавська область, смт.Опішня, вул.Партизанська, буд.21
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 32320000-2 — Телевізійне й аудіовізуальне обладнання
1 штуки
Проектор
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
38164, Україна, Полтавська область, смт.Опішня, вул.Партизанська, буд.21
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 32320000-2 — Телевізійне й аудіовізуальне обладнання
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | Розрахунки проводяться шляхом безготівкового переказу коштів на поточний рахунок Постачальника, вказаний у даному Договорі, на підставі видаткової накладної і рахунку на оплату Товару та підписаного уповноваженими представниками Сторін Акту на прийом-передачу матеріальних цінностей після поставки Товару протягом 10 банківських днів. | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
07 серпня 2020 15:28 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
07 серпня 2020 14:35 |
ДОДАТОК_3.docx | |
07 серпня 2020 14:35 |
ТД_.docx | |
07 серпня 2020 14:35 |
ДОДАТОК_4.docx | |
07 серпня 2020 14:35 |
ДОДАТОК_1.docx | |
07 серпня 2020 14:35 |
ДОДАТОК_2.docx | |
07 серпня 2020 14:35 |
оголошення.doc | |
07 серпня 2020 14:35 |
ДОДАТОК_5.docx | |
07 серпня 2020 14:35 |
ДОДАТОК_6.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Тендер
Дата подання: 10 серпня 2020 14:25
Дата відповіді: 13 серпня 2020 13:26
Уточніть будь-ласка, чи потрібно вам: монтаж, встановлення, підключення, навчання, введення в експлуатацію обладнання або вас задовільнить тільки поставка товару?
Відповідь: Шановний учасник процедури закупівлі! Керуючись вимогами чинного законодавства та принципами здійснення закупівель на конкурсних засадах згідно до ЗУ "Про публічні закупівлі"(далі - Закон), повідомляємо наступне.
Інформація про поставку зазначена у Додатку 5 до тендерної документації.
Інформація про поставку зазначена у Додатку 5 до тендерної документації.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-08-07-005538-a.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "КРЕО СІНЕРЖІ", Код ЄДРПОУ:41602230
Дата подання: 12 серпня 2020 15:59
Вимога
Шановний Замовнику! У ТД Додаток 5 Вимога надати такі документи ,як:
4. Копія чинного на дату подання сертифікату ISO 9001:2015 та ISO 14001:2015 на виробництво інтерактивних комплексів та на сервісне обслуговування інтерактивного обладнання, що пропонується до постачання, дійсного на дату кінцевого дня подання тендерних пропозицій, завірений печаткою та підписом виробника
5. Копію чинного на дату проведення аукціону висновку Державної санітарно-епідеміологічної експертизи на інтерактивний мультимедійні комплекси, що пропонуються до постачання
6. Копію сертифікату відповідності на інтерактивні мультимедійні комплекси, що пропонуються до постачання
7. Копію свідоцтва МОН України "Використання в закладах освіти України дозволяється" на інтерактивні мультимедійні комплекси, що пропонуються до постачання.
Вважаємо дану вимогу дискримінаційною, що звужує коло учасників та суперечить вимогам законодавства в сфері публічних закупівель, позбавляє права учасників на добросовісну конкуренцію та недискримінацію учасників. Адже на ринку інує лише один виробник який зможе надати доументи на ІНТЕРАКТИВНИЙ КОМПЛЕКС а не на кожну складову окремо! Звертаємо увагу, що дане питання регулюється Законом України від 05.06.2014 № 1315-VII «Про стандартизацію».
Частиною другою статті 16 Закону України від 05.06.2014 № 1315-VII «Про стандартизацію» визначено, що стандарти, прийняті підприємствами, застосовуються на добровільної основі.
Відповідно до частини другої статті 15 Господарського кодексу України застосування стандартів чи їх окремих положень є обов'язковим для:суб'єктів господарювання, якщо обов’язковість застосування стандартів установлено нормативно-правовими актами;учасників угоди (контракту) щодо розроблення, виготовлення чи постачання продукції, якщо в ній (ньому) є посилання на певні стандарти;виробника чи постачальника продукції, якщо він склав декларацію про відповідність продукції певним стандартам чи застосував позначення цих стандартів у її маркуванні. Галузеві нормативні документи також застосовуються на добровільній основі, крім випадків, якщо обов’язковість їх застосування встановлена нормативно-правовими актами.Сертифікати ISO 9001:2015 та ISO 14001:2015 не є обов'язковими, дана сертифікація проводиться в добровільному порядку і має лише рекомендаційний характер. Засоби навчання та навчальне обладнання, що поставляються та використовуються у навчально-виховному процесі загальноосвітніх навчальних закладів, повинні мати на момент поставки висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи, та/або технічний паспорт на виріб, та/або декларацію про відповідність вимогам технічних регламентів. Разом з тим, частиною 4 статті 22 ЗаконуУкраїни "Про здійснення державних закупівель" передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Підтвердженням дискримінаційності подібних вимог щодо стандартів ISO є практика рішень АМКУ - рішення № 866-Р/ПК-СК від 27.08.2012р. (розглядалось у відповідності до Закону України «Про здійснення державних закупівель», але суть дискримінаційності вимог не змінилась і з введенням в дію Закону України «Про публічні закупівлі»).
Вимагаємо, виключити з ТД вимогу щодо подачі учасниками копії сертифікатів ISO 9001:2015 та ISO 14001:2015 на виробництво інтерактивних комплексів.
Розгорнути
Згорнути
4. Копія чинного на дату подання сертифікату ISO 9001:2015 та ISO 14001:2015 на виробництво інтерактивних комплексів та на сервісне обслуговування інтерактивного обладнання, що пропонується до постачання, дійсного на дату кінцевого дня подання тендерних пропозицій, завірений печаткою та підписом виробника
5. Копію чинного на дату проведення аукціону висновку Державної санітарно-епідеміологічної експертизи на інтерактивний мультимедійні комплекси, що пропонуються до постачання
6. Копію сертифікату відповідності на інтерактивні мультимедійні комплекси, що пропонуються до постачання
7. Копію свідоцтва МОН України "Використання в закладах освіти України дозволяється" на інтерактивні мультимедійні комплекси, що пропонуються до постачання.
Вважаємо дану вимогу дискримінаційною, що звужує коло учасників та суперечить вимогам законодавства в сфері публічних закупівель, позбавляє права учасників на добросовісну конкуренцію та недискримінацію учасників. Адже на ринку інує лише один виробник який зможе надати доументи на ІНТЕРАКТИВНИЙ КОМПЛЕКС а не на кожну складову окремо! Звертаємо увагу, що дане питання регулюється Законом України від 05.06.2014 № 1315-VII «Про стандартизацію».
Частиною другою статті 16 Закону України від 05.06.2014 № 1315-VII «Про стандартизацію» визначено, що стандарти, прийняті підприємствами, застосовуються на добровільної основі.
Відповідно до частини другої статті 15 Господарського кодексу України застосування стандартів чи їх окремих положень є обов'язковим для:суб'єктів господарювання, якщо обов’язковість застосування стандартів установлено нормативно-правовими актами;учасників угоди (контракту) щодо розроблення, виготовлення чи постачання продукції, якщо в ній (ньому) є посилання на певні стандарти;виробника чи постачальника продукції, якщо він склав декларацію про відповідність продукції певним стандартам чи застосував позначення цих стандартів у її маркуванні. Галузеві нормативні документи також застосовуються на добровільній основі, крім випадків, якщо обов’язковість їх застосування встановлена нормативно-правовими актами.Сертифікати ISO 9001:2015 та ISO 14001:2015 не є обов'язковими, дана сертифікація проводиться в добровільному порядку і має лише рекомендаційний характер. Засоби навчання та навчальне обладнання, що поставляються та використовуються у навчально-виховному процесі загальноосвітніх навчальних закладів, повинні мати на момент поставки висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи, та/або технічний паспорт на виріб, та/або декларацію про відповідність вимогам технічних регламентів. Разом з тим, частиною 4 статті 22 ЗаконуУкраїни "Про здійснення державних закупівель" передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Підтвердженням дискримінаційності подібних вимог щодо стандартів ISO є практика рішень АМКУ - рішення № 866-Р/ПК-СК від 27.08.2012р. (розглядалось у відповідності до Закону України «Про здійснення державних закупівель», але суть дискримінаційності вимог не змінилась і з введенням в дію Закону України «Про публічні закупівлі»).
Вимагаємо, виключити з ТД вимогу щодо подачі учасниками копії сертифікатів ISO 9001:2015 та ISO 14001:2015 на виробництво інтерактивних комплексів.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
14 серпня 2020 13:40
Шановний Учаснику, у відповідь на вашу вимогу повідомляємо, що Замовник в своїй діяльності керується принципами добросовісної конкуренції та Законом України «Про публічні закупівлі», згідно якого право Замовника встановлювати відносно предмету закупівлі вимоги передбачено ч. 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: «Тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити». Тож Закон України «Про публічні закупівлі» не обмежує права Замовника закупівлі встановлювати відносно предмету закупівлі вимоги, які Замовник вважає необхідними, в тому числі з точки зору ефективності застосування та/або досвіду використання тієї чи іншої продукції (товару) у своїй діяльності, а також особливостей організації тих процесів, в яких така продукція використовується. Таким чином Замовник є вільним у визначенні технічних, якісних характеристик предмета закупівлі, формує предмет закупівлі, виходячи з власних потреб у об’ємах товару, можливостях бюджетного фінансування та сфері застосування товару та жодним чином не зобов’язаний встановлювати вимоги до предмету закупівлі з урахуванням можливостей учасників, а навпаки, учасники процедури публічних закупівель зобов’язані надавати такі тендерні пропозиції, які будуть відповідати встановленим Замовником вимогам. Оскільки закупівля здійснюється для закладу освіти, Замовник зобов’язаний впевнитись, що запропоноване учасниками обладнання буде відповідати всім вимогам законодавства у сфері освіти, оскільки не можна допустити ситуацію коли діти будуть використовувати неякісну, контрафактну або іншим чином невідповідну до законодавства України продукцію. Саме для підтвердження безпеки і відповідності предмету закупівлі встановленим вимогам законодавства Замовником встановлено відповідні вимоги згідно чинного законодавства. Зокрема сертифікати ISO 9001:2015 та ISO 14001:2015 – це важливе свідчення надійності виробника з екологічних і санітарно-епідеміологічних норм. Також ці сертифікати підтверджують, що всі компоненти, які використовуються при виробництві не несуть шкоди для екології, довкіллю та безпосередньо в освітніх закладах. Твердження, що вимога надання сертифікатів ISO 9001:2015 та ISO 14001:2015, а також, інших документів, вказаних у тендерній документації, є дискримінаційна, не відповідає дійсності, оскільки виробники чи їх офіційні представники на території України не обмежують потенційних учасників, які мають наміри реалізовувати їх продукцію, та надають їм відповідні документи за запитом. Тобто ніяких проблем в отриманні вказаних документів не існує для того Учасника, який постачає продукцію, що відповідає всім характеристикам згідно чинного законодавства і вимог тендерної документації. Для Замовника важливо бути впевненим у якості та законності предмету закупівлі і таким чином, Замовник має можливість переконатись, що запропонована учасником продукція буде якісною, офіційно ввезеною на територію України та з діючими гарантійними зобов’язаннями не тільки від учасника, а також і від виробника обладнання. Ваше твердження щодо існування лише одного виробника інтерактивних комплексів не відповідає дійсності оскільки предмет закупівлі постачається широким колом учасників публічних закупівель.
Також звертаємо вашу увагу, що наявні зовсім протилежні рішення, ніж ви наводите, Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель.
Відповідно до інформації, викладеної вище, немає жодних підстав вважати, що Замовником здійснюються дискримінаційні чи інші неправомірні дії. Таким чином ваша вимога не може бути задоволена.
Також звертаємо вашу увагу, що наявні зовсім протилежні рішення, ніж ви наводите, Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель.
Відповідно до інформації, викладеної вище, немає жодних підстав вважати, що Замовником здійснюються дискримінаційні чи інші неправомірні дії. Таким чином ваша вимога не може бути задоволена.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 25 серпня 2020 14:23
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕЛІС ВІНЕР КОМПАНІ" |
259 500,00
UAH з ПДВ
|
259 500,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ „АВТОКЕЙСЕРВІС” |
259 890,00
UAH з ПДВ
|
259 890,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕЛІС ВІНЕР КОМПАНІ" #43176766 |
Переможець |
259 500,00
UAH з ПДВ
|
31 серпня 2020 14:08
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
12 жовтня 2020 15:26
|
Електронний підпис | укладений |
16 вересня 2020 14:16
|
Договір.pdf | укладений |
16 вересня 2020 14:12
|