Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015: 30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина) (Персональний комп’ютер)
Очікувана вартість
24 000,00 UAH
UA-2020-08-07-004893-a 7ec17f28d65e4ae48e9e25f4a2ac24cb
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ірина Балєва

+380577393277 baleva@kh.dsns.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Головне управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Харківській області
Код ЄДРПОУ: 38631015
Вебсайт: http://kh.dsns.gov.ua
Місцезнаходження: 61013, Україна , Харківська обл., Харків, вул. Шевченка, 8
Контактна особа: Ірина Балєва
+380577393277
baleva@kh.dsns.gov.ua
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 07 серпня 2020
Звернення за роз’ясненнями: до 13 серпня 2020 09:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 18 серпня 2020 09:00
Початок аукціону: 19 серпня 2020 15:33
Очікувана вартість: 24 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 240,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Екологічні вимоги
Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі зазначена в "Оголошенні про проведення спрощеної закупівлі"



ДК 021:2015 -30213000-5 Персональний комп’ютер-Відповідно до НАКАЗУ МРЕТСГУ №1082 від 11.06.2020 визначення предмета закупівлі товару за ЄЗС, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штуки
ДК 021:2015: 30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина) (Персональний комп’ютер)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: вул. Ньютона 132-А, Харків, Харківська область, 61102, Україна
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 вересня 2020
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата за поставлену Продукцію здійснюється Покупцем впродовж 7 (сім) робочих днів з моменту отримання кожної окремої партії Продукції, на підставі належно оформлених первинних документів (товарної накладної, видаткової накладної), наданих Покупцем при оформленні поставки Пiсляоплата 7 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Аналог
Дата подання: 07 серпня 2020 15:10
Дата відповіді: 07 серпня 2020 16:24
Прошу уточнить аналоги товара точно не рассматриваются?
Відповідь: Добрий день.
Відповідно до документації для проведення спрощеної закупівлі через систему електронних закупівель, наданої сектором телекомунікацій, інформаційних технологій та Системи 112 ГУ ДСНС України у Харківській області, оголошена закупівля з переліком необхідної конфігурації персонального комп’ютера, де вказано - Еквівалент/аналог не розглядається.
Відповідно до ст.14 Закону “Про публічні закупівлі” замовник має право посилатись на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 19 серпня 2020 15:54

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Фізична особа – підприємець Рубець Ганна Вікторівна 19 989,76
UAH з ПДВ
19 989,76
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "АЛЬТАІР І К" 23 970,00
UAH з ПДВ
23 970,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

18 серпня 2020 08:36
Електронний підпис
18 серпня 2020 08:32
Документи ФОП.rar
18 серпня 2020 08:32
Декларація.JPG
18 серпня 2020 08:31
Сертифікат 2018.JPG
18 серпня 2020 08:31
Декларація ЕМС.JPG
18 серпня 2020 08:31
Висновок ДСЕЕ.pdf
18 серпня 2020 08:31
ISO14001-2015.pdf
18 серпня 2020 08:31
ISO9001-2015.pdf

Публічні документи

14 серпня 2020 15:34
Електронний підпис
14 серпня 2020 15:34
Тендерна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Фізична особа – підприємець Рубець Ганна Вікторівна

ТОВ "АЛЬТАІР І К"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Фізична особа – підприємець Рубець Ганна Вікторівна
#3233707280
Переможець 19 989,76
UAH з ПДВ
25 серпня 2020 13:36

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 25 серпня 2020 13:36

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Фізична особа – підприємець Рубець Ганна Вікторівна
#3233707280
19 989,76
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 січня 2021 11:59
Електронний підпис укладений
08 вересня 2020 14:53
Електронний підпис укладений
08 вересня 2020 14:50
08.09.20 Дод.угода №1 до Дог. № 272 від 08.09.20 ФОП Рубець Г.В.pdf укладений
08 вересня 2020 14:49
Договір № 272 від 08.09.2020 ФОП Рубець Г.В.pdf укладений
08 вересня 2020 14:49

Інформація про платежі за договором

Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата Сума Платник Одержувач Статус
28 вересня 2020 12:08
19 989,76 UAH UA448201720343181003200085721
ГУ ДСНС України у Харківській області
UA053515330000026007052113042
ФОП Рубець Г.В.
Оплачений

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 08 вересня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 19 989,76
UAH