Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України
Розроблення проектної документації на капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Р-81 Казанка – Снігурівка – Антонівка – /Р-47/ на ділянці км 100+635 – км 126+604, Миколаївська область
Очікувана вартість
10 945 434,00 UAH
UA-2020-08-07-004818-a c3e5dc6415634cb2b9e81c7297223071
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Оніксімова Євгенія Йосипівна

+380512563860 MYKOLSAD@GMAIL.COM

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: СЛУЖБА АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ У МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 25878206
Місцезнаходження: 54029, Україна , Миколаївська обл., Миколаїв, ВУЛИЦЯ ГАЛИНИ ПЕТРОВОЇ, будинок 2-А
Контактна особа: Оніксімова Євгенія Йосипівна
+380512563860
MYKOLSAD@GMAIL.COM
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 07 серпня 2020
Звернення за роз’ясненнями: до 15 серпня 2020 19:00
Оскарження умов закупівлі: до 21 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 25 серпня 2020 19:00
Початок аукціону: 26 серпня 2020 12:14
Очікувана вартість: 10 945 434,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 54 727,17 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


ГБН Г.1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та перелік робіт»
Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою.
Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою.
У разі надання інших документів складених мовою іншою ніж українська мова або російська мова, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою, переклад (або справжність підпису перекладача) - засвідчений нотаріально або легалізований у встановленому законодавством України порядку. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб.
Розроблення проектної документації на капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Р-81 Казанка – Снігурівка – Антонівка – /Р-47/ на ділянці км 100+635 – км 126+604, Миколаївська область
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 листопада 2021
ДК 021:2015: 71322000-1 — Послуги з інженерного проектування в галузі цивільного будівництва

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Відповідно до умов проекту договору Пiсляоплата 5 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-10-07-000019 ● ec34fe7c49b746de846d9e5881bf148e
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 07 жовтня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 07 жовтня 2020 16:00
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

07.10.2020 № 190

Львів

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23.
НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказ.


Начальник Роман КРОЛЯК


Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 07.10.2020 № 190.


Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2020-08-07-004818-a. 07.08.2020. Дані автоматичних індикаторів ризику: RISK1-2_1.

Начальник відділу контролю у сфері закупівель Уляна ГРИГОРЧУК

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

З висновками моніторингу замовник не погоджується та буде оскаржувати їх у визначеному законодавством способу та порядку

2020-11-03 17:02:26


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 27 жовтня 2020
Кінцевий строк оскарження: 11 листопада 2020

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Ознака оскарження в суді

Служба автомобільних доріг у Миколаївській області інформує про відкриття провадження в адміністративній справі №400/4912/20

2020-11-20 08:54:29

Ризики, що спрацювали

RISK1-2_1

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 26 серпня 2020 12:35

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Державне підприємство – Український державний інститут з проектування об’єктів дорожнього господарства “Укрдіпродор” 9 200 000,00
UAH з ПДВ
9 090 544,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Союзтранспроект 9 311 200,00
UAH з ПДВ
9 100 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

07 вересня 2020 17:02
Електронний підпис
07 вересня 2020 17:00
Довідка банкрутство.pdf
07 вересня 2020 17:00
public_doc.pdf
07 вересня 2020 17:00
public_doc.p7s
07 вересня 2020 17:00
Dovidka_20240394340220671343.pdf
07 вересня 2020 17:00
Dovidka_20240394340220671343.pdf.p7s
07 вересня 2020 16:59
Стаття 17.pdf
25 серпня 2020 17:22
Електронний підпис
25 серпня 2020 17:20
Технічний опис.7z
25 серпня 2020 17:20
Банківська гарантія.7z
25 серпня 2020 17:20
5. Картки обладнання.7z
25 серпня 2020 17:20
8.1. Трудові працівників.7z

Публічні документи

25 серпня 2020 17:41
Електронний підпис
25 серпня 2020 17:39
27. Гарантія 100.rar
25 серпня 2020 17:39
26.Субпідрядники 2.rar
25 серпня 2020 17:39
25.Субпідрядники 1.rar
25 серпня 2020 17:39
11.Аналогічний договір.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Державне підприємство – Український державний інститут з проектування об’єктів дорожнього господарства “Укрдіпродор”

ТОВ Союзтранспроект

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Державне підприємство – Український державний інститут з проектування об’єктів дорожнього господарства “Укрдіпродор”
#05416892
Переможець 9 090 544,00
UAH з ПДВ
02 вересня 2020 20:18

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 02 вересня 2020 20:18

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Державне підприємство – Український державний інститут з проектування об’єктів дорожнього господарства “Укрдіпродор”
#05416892
9 090 544,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
23 вересня 2020 11:51
Договір 102-Б від 22.09.2020.PDF укладений
23 вересня 2020 11:50
Електронний підпис зміни до договору
22 червня 2021 10:07
ДУ №5 22.06.2021 дог.№102-Б (1).pdf зміни до договору
22 червня 2021 10:06

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
22 червня 2021
Дата публікації змін до договору:
22 червня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): На підставі пункту 2.2. Договору, внаслідок виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, пункт 2.1. Договору викласти в наступній редакції: «2.1. Цей Договір набирає чинності з моменту підписання і діє до 31.12.2022 року, а в частині грошових зобов’язань до повного їх виконання».
Номер договору про закупівлю: 90-20/102-Б
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML