Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Апаратура для радіотерапії, електротерапії та фізичної терапії НК 024:2019 - 32264 – Стіл / кушетка масажна, з живленням від мережі, НК 024:2019 – 10385 - Велотренажер, НК 024:2019 – 35977 - Тренажер для створення безперервного пасивного руху для ніг
Очікувана вартість
325 000,00 UAH
UA-2020-08-07-004712-b 48d2bc06689c466283908acbf370d553
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Омельчук Олена Юріївна

umanpolik@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство " Уманська міська лікарня" Уманської міської ради
Код ЄДРПОУ: 02005036
Місцезнаходження: 20300, Україна , Черкаська обл., Умань, Шевченка, 50
Контактна особа: Омельчук Олена Юріївна
umanpolik@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 07 серпня 2020 21:57
Звернення за роз’ясненнями: до 17 серпня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 23 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27 серпня 2020 00:00
Початок аукціону: 27 серпня 2020 12:20
Очікувана вартість: 325 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 625,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33150000-6: Апаратура для радіотерапії, механотерапії, електротерапії та фізичної терапії


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3 Одиниця
Комплект багатофункціонального обладнання для підвісної терапії,
Система безперервного пасивного руху колінного суглоба,
Тренажер педальний для відновлення рухомості рук і ніг
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33150000-6 — Апаратура для радіотерапії, механотерапії, електротерапії та фізичної терапії

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-09-10-000013 ● a4325e38c699439da4dce0c435ac726c
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 10 вересня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 10 вересня 2020 16:42
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРКАСЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ

10.09.2020 №64
Черкаси

Про початок моніторингу
закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 16 пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник Тетяна ВЕЛЬКО

Додаток
до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області від 10.09.2020 № 64

Витяг із Переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі

Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
UA-2020-08-07-004712-b, 07.08.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Начальник відділу
контролю у сфері закупівель Ольга СЛАВІЧ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-09-10 16:44:57

Запит про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі апаратури для радіотерапії, механотерапії, електротерапії та фізичної терапії (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2020-08-07-004712-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 23 жовтня 2016 р. № 18, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі꞉
1) чому згідно з протоколом засідання тендерного комітету від 02.09.2020 № 50 прийняте рішення про намір укласти договір з ТОВ «НОРМА-ТРЕЙД», якщо тендерна пропозиція цього учасника не відповідала умовам тендерної документації та повинна бути відхилена відповідно до пункту 1 частини першої статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі»: учасник процедури закупівлі не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства?
Зокрема, тендерна пропозиція ТОВ «НОРМА-ТРЕЙД» не містить накладеного електронного підпису (або кваліфікованого електронного підпису) учасника/уповноваженої особи учасника процедури закупівлі, як це передбачено пунктом 1.4 розділу ІІІ тендерної документації, затвердженої рішенням тендерного комітету 07.08.2020 №33, зі змінами, внесеними відповідно до протоколів засідань тендерного комітету від 10.08.2020 № 39 та від 19.08.2020 № 44. Також у складі тендерної пропозиції цього учасника відкритих торгів відсутні окремі документи, визначені додатком 2 до тендерної документації: гарантійний лист про забезпечення навчання персоналу замовника по користуванню (керуванню) обладнанням за місцем його експлуатації; копії сертифікатів (або інший документ) сервісних інженерів, які мають повноваження проводити сервісне обслуговування (пройшли навчання у виробника) запропонованого товару, або гарантійний лист в довільній формі про наявність сервісної підтримки в Україні; завірена копія декларації або копія документів, що підтверджують можливість введення в обіг та/або експлуатацію (застосування) медичного виробу за результатами проходження процедури оцінки відповідності згідно вимог технічного регламенту або гарантійний лист про надання вказаних документів на момент поставки; лист у довільний формі в якому зазначено, що запропонований товар буде доставлено та інстальовано за рахунок учасника.
Лист ТОВ «НОРМА-ТРЕЙД» про те, що учасник має можливість поставити товар у кількості та в терміни, визначені тендерною документацією та тендерною пропозицією учасника, оформлений не відповідно до вимог додатку 2 до тендерної документації: не містить назву учасника, номер оголошення, що оприлюднене на вебпорталі Уповноваженого органу, назву предмета закупівлі відповідно до оголошення про проведення процедури закупівлі, а також гарантії щодо терміну гарантійного обслуговування.
Згідно з паспортом на педальний тренажер для відновлення рухомості рук та ніг (файл «Паспорт 1.pdf» тендерної пропозиції ТОВ «НОРМА-ТРЕЙД») ТОВ «НОРМА-ТРЕЙД» не є виробником цього товару, офіційним представником в Україні є ФОП Фісун О.І. Ураховуючи це, учасником ТОВ «НОРМА-ТРЕЙД» не виконано вимоги додатку 2 до тендерної документації та не надано оригінал листа від виробника (представництва, філії виробника – якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України), або представника, дилера, дистриб'ютора, офіційно уповноваженого на це виробником, яким підтверджується можливість поставки учасником товару, який є предметом закупівлі цих торгів, у кількості, та в терміни, визначені цією документацією та пропозицією учасника.
2) чому тендерна пропозиція ТОВ «НОРМА-ТРЕЙД» не відхилена як така, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, якщо згідно з додатком 2 до тендерної документації комплект багатофункціонального обладнання для підвісної терапії повинен містити стіл реабілітаційний з гідравлічним регулюванням висоти, регуляція висоти 400-1050 мм, тоді як відповідно до сторінки 5 Інструкції із застосування (паспорт) на комплект механотерапевтичного обладнання для кінетотерапії «Гравітон-1» (файл «Паспорт 3.pdf» тендерної пропозиції ТОВ «НОРМА-ТРЕЙД») висота столу – не більше 550-1000 мм;
3) чому учасникові ТОВ «НОРМА-ТРЕЙД» надана можливість виправити невідповідності в інформації та\або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, якщо усунення таких невідповідностей не передбачене частиною 16 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі»?
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2020-09-15 15:25:53

Пояснення

На Ваш запит від 10.09.2020року про надання пояснення по процедурі відкритих торгів за номером ID: UA-2020-08-07-004712-b, на закупівлю за ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» 33150000-6 Апаратура для радіотерапії, механотерапії, електротерапії та фізичної терапії НК 024:2019 - 32264 – Стіл / кушетка масажна, з живленням від мережі, НК 024:2019 – 10385 - Велотренажер, НК 024:2019 – 35977 - Тренажер для створення безперервного пасивного руху для ніг, тендерний комітет КНП «Уманська міська лікарня» надає наступну інформацію.
У зв’язку з тим, що питання, які зазначені в запиті, не можливо усунути при проведенні тендера, тендерний комітет лікарні згідно пункту 2 частини 1 статті 32 Закону України «Про публічні закупівлі» прийняв рішення (протокол від 14.09.2020року №58) про відміну відкритих торгів по процедурі за номером ID: UA-2020-08-07-004712-b.

Надання пояснення з власної ініціативи

Дата: 2020-09-15 15:21:12

Пояснення

На Ваш запит від 10.09.2020року про надання пояснення по процедурі відкритих торгів за номером ID: UA-2020-08-07-004712-b, на закупівлю за ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» 33150000-6 Апаратура для радіотерапії, механотерапії, електротерапії та фізичної терапії НК 024:2019 - 32264 – Стіл / кушетка масажна, з живленням від мережі, НК 024:2019 – 10385 - Велотренажер, НК 024:2019 – 35977 - Тренажер для створення безперервного пасивного руху для ніг, тендерний комітет КНП «Уманська міська лікарня» надає наступну інформацію.
У зв’язку з тим, що питання, які зазначені в запиті, не можливо усунути при проведенні тендера, тендерний комітет лікарні згідно пункту 2 частини 1 статті 32 Закону України «Про публічні закупівлі» прийняв рішення (протокол від 14.09.2020року №58) про відміну відкритих торгів по процедурі за номером ID: UA-2020-08-07-004712-b.

Відповіді ще немає

Надання інформації про усунення порушення замовником

В зв’язку з відміною тендеру по процедурі – відкриті торги за номером ID: UA-2020-08-07-004712-b, на закупівлю за ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» – ДК 021:2015 33150000-6 Апаратура для радіотерапії, механотерапії, електротерапії та фізичної терапії НК 024:2019 - 32264 – Стіл / кушетка масажна, з живленням від мережі, НК 024:2019 – 10385 - Велотренажер, НК 024:2019 – 35977 - Тренажер для створення безперервного пасивного руху для ніг (протокол тендерного комітету №58 від 14.09.2020року) та відповідно до ч. 7 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі» висновок «Про результати проведення моніторингу» від 18.09.2020 року по даній процедурі взято до уваги.

2020-09-25 12:01:59


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 18 вересня 2020
Кінцевий строк оскарження: 03 жовтня 2020

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто

Тендер відмінено

2020-09-25 12:58:04

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 27 серпня 2020 12:41

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "НОРМА-ТРЕЙД" 324 390,01
UAH з ПДВ
324 390,01
UAH з ПДВ
Документи
ПІДПРИЄМСТВО ОБ'ЄДНАННЯ ГРОМАДЯН "ІНВАТЕХ" 325 000,00
UAH з ПДВ
325 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

04 вересня 2020 10:42
умань.pdf
02 вересня 2020 16:48
237и.pdf
02 вересня 2020 16:48
237з.pdf
02 вересня 2020 16:48
237ж.pdf
02 вересня 2020 16:48
237є.pdf
02 вересня 2020 16:48
237е.pdf
02 вересня 2020 16:48
237д.pdf
02 вересня 2020 16:48
237г.pdf
02 вересня 2020 16:48
236в.pdf
02 вересня 2020 16:48
Тр-Е11 pdf.pdf
02 вересня 2020 12:14
Тр-Е11.docx
02 вересня 2020 11:31
237о.pdf
02 вересня 2020 11:31
237н.pdf
02 вересня 2020 11:31
237м.pdf
02 вересня 2020 11:31
237к.pdf
21 серпня 2020 10:49
Паспорт 3.pdf
21 серпня 2020 10:13
гарант лист якість..pdf
21 серпня 2020 10:13
витяг 12-06-20.zip
21 серпня 2020 10:13
лист про працівн.pdf
21 серпня 2020 10:13
лист довкілля.pdf
21 серпня 2020 10:13
мат.техн. база.pdf
21 серпня 2020 10:13
25. лист уповнов. особи.pdf
21 серпня 2020 10:13
статут 16.pdf
21 серпня 2020 10:13
Сертификат ISO Новий.PDF
21 серпня 2020 10:13
13.ПДВ.pdf
21 серпня 2020 10:13
7. Довідка ЄДРПОУ.pdf
21 серпня 2020 10:13
6. Протокол зборів.pdf
21 серпня 2020 10:13
Гарантійний лист.pdf
21 серпня 2020 10:13
Медико-техн вимоги.pdf
21 серпня 2020 10:13
Паспорт 1.pdf
21 серпня 2020 10:13
Паспорт 2.pdf
21 серпня 2020 10:13
Паспорт 3.pdf
21 серпня 2020 10:13
Проект договору.pdf
21 серпня 2020 10:13
Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

25 серпня 2020 15:20
тендерна пропозиція.pdf
25 серпня 2020 15:20
Протокол зборів.pdf
25 серпня 2020 15:20
проект договору.pdf
25 серпня 2020 15:20
наказ про призначення.pdf
25 серпня 2020 15:20
копія Статуту.pdf
25 серпня 2020 15:20
копія свідоцтва ПДВ.pdf
25 серпня 2020 15:20
гарантійний лист.pdf
25 серпня 2020 15:20
аналогічний договір 2.pdf
25 серпня 2020 15:20
аналогічний договір 1.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "НОРМА-ТРЕЙД"

ПІДПРИЄМСТВО ОБ'ЄДНАННЯ ГРОМАДЯН "ІНВАТЕХ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "НОРМА-ТРЕЙД"
#31317122
Переможець 324 390,01
UAH з ПДВ
02 вересня 2020 16:05
Вимога про усунення невідповідностей
до 02 вересня 2020 12:43

Вимога про усунення невідповідностей

При розгляді документів, що подані Учасником ТОВ «Норма-Трейд» у складі тендерної пропозиції, на відповідність вимогам тендерної документації встановлено, що наявні певні неточності, асаме: -в гарантійних листах, тендерній пропозиції, інформаціях, довідках тощо, виданих ТОВ «Норма-Трейд» та доданих до тендерної пропозиції, не вказано дату та реєстраційного індексу документів; -в гарантійному листі не зазначено забезпечення ТОВ «Норма-Трейд» навчання персоналу Замовника по користуванню (керуванню) обладнанням за місцем його експлуатації. На підставі ч. 9 ст. 26 Закону України «Про публічні закупівлі» вимагаємо від ТОВ «Норма-Трейд» виправити невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення цього повідомлення з вимогою.

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 02 вересня 2020 16:05

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "НОРМА-ТРЕЙД"
#31317122
324 390,01
UAH з ПДВ
Документи

Інформація про відміну

Виконано
Дата оприлюднення: 14 вересня 2020 17:01
Кінець періоду оскарження: 25 вересня 2020 00:00
Дата відміни: 25 вересня 2020 00:01
Причина відміни: неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Коментар щодо відміни: в зв’язку із неможливістю усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, а саме : 1) відсутність в тендерній пропозиції ТОВ «НОРМА-ТРЕЙД» накладеного електронного підпису (або кваліфікованого електронного підпису) учасника/уповноваженої особи учасника процедури закупівлі; 2) гарантійний лист про забезпечення навчання персоналу замовника; 3) відсутні копії сертифікатів (або інший документ) сервісних інженерів, які мають повноваження проводити сервісне обслуговування (пройшли навчання у виробника) запропонованого товару, або гарантійний лист в довільній формі про наявність сервісної підтримки в Україні; 4) відсутня завірена копія декларації або копія документів, що підтверджують можливість введення в обіг та/або експлуатацію (застосування) медичного виробу за результатами проходження процедури оцінки відповідності згідно вимог технічного регламенту або гарантійний лист про надання вказаних документів на момент поставки; 5) відсутній лист у довільний формі в якому зазначено, що запропонований товар буде доставлено та інстальовано за рахунок учасника, а наявний лист ТОВ «НОРМА-ТРЕЙД» про те, що учасник має можливість поставити товар у кількості та в терміни, визначені тендерною документацією та тендерною пропозицією учасника, оформлений не відповідно до вимог додатку 2 до тендерної документації: не містить назву учасника, номер оголошення, що оприлюднене на вебпорталі Уповноваженого органу, назву предмета закупівлі відповідно до оголошення про проведення процедури закупівлі, а також гарантії щодо терміну гарантійного обслуговування; 6) не надано оригінал листа від виробника (представництва, філії виробника – якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України), або представника, дилера, дистриб'ютора, офіційно уповноваженого на це виробником, яким підтверджується можливість поставки учасником товару, який є предметом закупівлі цих торгів, у кількості, та в терміни, визначені цією документацією та пропозицією учасника на педальний тренажер для відновлення рухомості рук; 7) невідповідність регуляції висоти 400-1050 мм столу реабілітаційного з з гідравлічним регулюванням висоти додатку 2 до тендерної документації.
Документи:
14 вересня 2020 16:58
Електронний підпис
14 вересня 2020 16:49
Протокол про відміну торгів.doc