Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Розроблення проектної документації на капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Р–75 Контрольно-пропускний пункт "Тимкове" – Балта – Первомайськ – Доманівка – Олександрівка на ділянці км 103+100 – км 123+100, Миколаївська область
Очікувана вартість
8 451 067,00 UAH
UA-2020-08-07-004653-a b34eacf610ea4a7bbe0c5e7bed24f63e
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Оніксімова Євгенія Йосипівна

+380512563860 MYKOLSAD@GMAIL.COM

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: СЛУЖБА АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ У МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 25878206
Місцезнаходження: 54029, Україна , Миколаївська обл., Миколаїв, ВУЛИЦЯ ГАЛИНИ ПЕТРОВОЇ, будинок 2-А
Контактна особа: Оніксімова Євгенія Йосипівна
+380512563860
MYKOLSAD@GMAIL.COM
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 07 серпня 2020 13:45
Звернення за роз’ясненнями: до 15 серпня 2020 19:00
Оскарження умов закупівлі: до 21 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 25 серпня 2020 19:00
Початок аукціону: 26 серпня 2020 15:05
Очікувана вартість: 8 451 067,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 42 255,34 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 42255.33 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


ГБН Г.1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та перелік робіт»
Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою.
Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою.
У разі надання інших документів складених мовою іншою ніж українська мова або російська мова, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою, переклад (або справжність підпису перекладача) - засвідчений нотаріально або легалізований у встановленому законодавством України порядку. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб.
Розроблення проектної документації на капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Р–75 Контрольно-пропускний пункт "Тимкове" – Балта – Первомайськ – Доманівка – Олександрівка на ділянці км 103+100 – км 123+100, Миколаївська область
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 листопада 2021
ДК 021:2015: 71322000-1 — Послуги з інженерного проектування в галузі цивільного будівництва

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Відповідно до умов проекту договору Пiсляоплата 5 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
07 серпня 2020 13:42
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 серпня 2020 13:42
ТД ПКД КР Р-75 км 103+100-км 123+100.doc
07 серпня 2020 13:42
Проект договору ПКД КР Р-75 км 103+100-км 123+100.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-09-23-000088 ● ba22e06d91f84d1798bc87b88def99bb
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 23 вересня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 23 вересня 2020 15:38
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
23.09.2020 Одеса № 324
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку,
що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: службова записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Світлани САМОКІШ від 23.09.2020, службова записка завідувача сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Андрія НОТЄВСЬКОГО від 23.09.2020.
Начальник Олег МУРАТОВ
Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 23.09.2020 № 324
Витяг з переліку
процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг процедури закупівлі
№ з/п Оголошення про проведення процедури
закупівлі та/
або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Відповідальні особи за проведення моніторингу закупівель
унікальний номер дата оприлюднення
1 2 3 4 5
8. UA-2020-08-07-004653-a 07.08.2020 Дані автоматичних індикаторів ризиків
Заступник начальника відділу контролю у сфері закупівель Світлана САМОКІШ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-10-02 11:13:13

Запит на пояснення

У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «ДК 021:2015: 71322000-1 — Послуги з інженерного проектування в галузі цивільного будівництва (розроблення проектної документації на капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Р–75 Контрольно-пропускний пункт "Тимкове" – Балта – Первомайськ – Доманівка – Олександрівка на ділянці км 103+100 – км 123+100, Миколаївська область)»» (оголошення про проведення процедури закупівлі оприлюднено за номером ID: UA-2020-08-07-004653-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в отриманні таких пояснень.
1. Чому Замовником відповідно до протоколу від 02.09.2020 № 3/133/2020 відхилено тендерну пропозицію ТОВ «ІНЖИНІР БУД ПРОЕКТ» у зв’язку із невідповідністю тендерної пропозиції таким кваліфікаційним критеріям як наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, та наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, в той час як відповідно до ч. 16 ст. 29 Закону якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель?
При цьому слід звернути увагу, що Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах:
1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону;
2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю.
Також, відповідно до ч. 10 ст. 29 Закону строк розгляду тендерної пропозиції/пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів.
2. Чому Замовником відповідно до протоколу від 08.09.2020 № 4/133/2020 відхилено тендерну пропозицію ТОВ «Союзтранспроект» у зв’язку із: невідповідністю тендерної пропозиції таким кваліфікаційним критеріям як наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, та наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій; ненаданням установчого (статут, положення тощо) документу в складі тендерної пропозиції на підтвердження повноважень уповноваженої особи учасника щодо підпису документів тендерної пропозиції, в той час як відповідно до ч. 16 ст. 29 Закону якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель?
При цьому слід звернути увагу, що Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах:
1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону;
2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю.
Також, відповідно до ч. 10 ст. 29 Закону строк розгляду тендерної пропозиції/пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів.
Також чому Замовником відповідно до протоколу від 08.09.2020 № 4/133/2020 відхилено тендерну пропозицію ТОВ «Союзтранспроект» у зв’язку із тим, що у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань відсутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" – про кінцевого бенефіціарного власника юридичної особи (учасника), у тому числі кінцевого бенефіціарного власника її засновника, при цьому Замовником по аналогічній ситуації взято до уваги пояснення переможця процедури закупівлі ТОВ «Проектдормісттехнологія» від 25.08.2020 № 02/08/25 та не відхилено його з таких самих підстав?
3. Яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності тендерної пропозиції учасника ТОВ «Проектдормісттехнологія» умовам підпункту 2.1 пункту 2 Додатку 1 до ТД, а саме наявність в учасника працівника/виконавця робіт інженера-проектувальника - інженерно-будівельне проектування у частині виконання інженерних вишукувань тоді як учасником надано довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід від 25.08.2020 № 05/08/25, в якій у п. 1 зазначено, що Реутов О.О. - директор, при цьому в пропозиції міститься на нього кваліфікаційний сертифікат відповідального виконавця інженерно-будівельного проектування у частині виконання інженерних вишукувань?
При цьому слід зазначити, що відповідно до ч. 16 ст. 29 Закону якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
4. Яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності тендерної пропозиції учасника ТОВ «Проектдормісттехнологія» умовам підпункту 1.1 пункту 1 Додатку 1 до ТД тоді як учасником надано довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази від 25.08.2020 № 15/08/25, в якій у п. 1 не зазначено кількість лазерної рулетки Leica Disto D210?
При цьому слід зазначити, що відповідно до ч. 16 ст. 29 Закону якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснення може бути долучено їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2020-10-07 14:18:45

Пояснення

Служба автомобільних доріг у Миколаївській області (надалі – Замовник) надає пояснення з поставленого питання.
1. Відповідно до вимог п.16 ст. 29 Закону, якщо Замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника (надалі – Учасник) виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані Учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах:
1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону;…
Замовником під час розгляду тендерної пропозиції Учасника виявлено не подання (відсутність) документів, які вимагались тендерної документацію. Це не є невідповідністю в інформації та/або документах, що подані Учасником в складі тендерної пропозиції, бо вони взагалі не подані. Це не є невідповідністю в інформації та/або документах, подання яких вимагалось тендерною документацією, бо неможливо ніяким чином встановити, чи відповідають не подані (відсутні) документи умовам тендерної документації.
Враховуючи викладене, Замовник не виявляв невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону, тому не мав розміщувати Повідомлення в електронній системі закупівель.
Також слід зазначити, що відповідно ч.9 ст.26 Закону, учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Тобто, Учасник, навіть якщо б Замовник і розмістив Повідомлення в системі, що не мав робити відповідно до приписів Закону в даному випадку, не мав права, установленого законом, дозавантажити відсутні в тендерній пропозиції документи, а лише виправити невідповідності в поданих документах і його тендерна пропозиція все одно була б відхилена на підставі п.1 ч.1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» (учасник процедури закупівлі не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону). Позицію щодо встановлення та виправлення невідповідностей лише у поданих документах висловив Уповноважений орган – Міністерство розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України у відповіді на запит 800/2020, розміщеній на офіціальному сайті Уповноваженого органу за посиланням https://www.me.gov.ua/InfoRez/Details?id=75635800-f094-4918-84ac-a065fabc9d36&lang=uk-UA, а саме:
Відповідь на запит 800/2020
«...Шановний користувачу, повідомляємо, що Закон України «Про публічні закупівлі» (в редакції Закону № 114-IX від 19.09.2019) визначає правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об’єднаних територіальних громад. Щодо питання 1. Згідно ч. 9 ст. 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Відповідно до частини шістнадцятої статті 29 нової редакції Закону якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах:
1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону;
2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю.
Отже, Законом встановлено вичерпний перелік інформації та/або документів, що подані у тендерній пропозиції, щодо яких можливо усунення невідповідностей учасниками протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Саме з наведених вище обґрунтувань, Замовником не розміщено в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей учасником в інформації та/або документах, що подані у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, зокрема, що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону.
2. Стосовно не розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей протягом 24 годин вважаємо за необхідне зазначити наступне.
Відповідно до частини 9 статті 26 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
З метою виконання вимоги частини 9 статті 26 Закону України «Про публічні закупівлі» замовником в пункті 3 розділу 5 тендерній документації передбачено, які невідповідності учасник може усунути в інформації та/або документах протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей:
1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону;
2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю.
В розумінні тендерної документації підтвердження відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» є:
1. Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій.
2. Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.
3. Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів).
В свою чергу в розумінні тендерної документації підтвердженням права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю, зокрема є такі документи:
- для посадових (службових) осіб учасника, які уповноважені підписувати документи пропозиції та вчиняти інші юридично значущі дії від імені учасника на підставі положень установчих документів – розпорядчий документ про призначення (обрання) на посаду відповідної особи (наказ про призначення та/ або протокол зборів засновників, тощо) та установчий документ (статут, положення тощо);
Окремо в підпункті 1.1. додатку 4 тендерної документації виділено вимогу надання учасниками у складі тендерної документації статут або інший установчий документа (із змінами у разі наявності) (для юридичних осіб).
Статут повинен містити відмітку державного реєстратора про проведення державної реєстрації (у разі реєстрації Статуту або внесення змін до Статуту (нова редакція) з 01.01.2016 відповідно ЗУ «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань» та за відсутності відмітки державного реєстратора – учасник надає довідку в довільній формі із зазначенням коду адміністративних послуг, за яким можна отримати доступ до чинних установчих документів учасника на веб-порталі Міністерства юстиції https://usr.minjust.gov.ua/ua/freesearch) (у випадку наявності на веб-порталі Міністерства юстиції Статуту учасника, у складі його тендерної пропозиції може бути подана тільки довідка у довільній формі без надання копії Статуту). У випадку, якщо учасник здійснює діяльність на підставі модельного статуту, необхідно надати такий статут та копію рішення засновників про створення такої юридичної особи та здійснення діяльності на підставі модельного статуту.
Відповідно до нормативно-правових актів України, статут - це установчий документ, на основі якого діє підприємство.
В Протоколі від 08 вересня 2020 № 4/133/2020 щодо прийняття рішення уповноваженої особи зазначено, що за результатами розгляду тендерної пропозиції ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «Союзтранспроект» встановлено:
- Учасником в складі тендерної пропозиції на підтвердження повноважень уповноваженої особи учасника щодо підпису документів тендерної пропозиції не надано установчий документ (статут, положення тощо), що не відповідає вимогам пп.1.5 п.1 розділу III Тендерної документації.
- Учасником в складі тендерної пропозиції на підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» не включено до Довідки (Довідок) про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання робіт за предметом закупівлі інженера - проектувальника - інженерно - будівельне проектування доріг щодо об'єктів будівництва класу наслідків (відповідальності) ССЗ (значні наслідки), не надано кваліфікаційний сертифікат відповідального виконавця окремих видів робіт (послуг), пов'язаних із створенням об'єкта архітектури на провідного інженера - проектувальника - інженерно - будівельне проектування доріг щодо об’єктів будівництва класу наслідків (відповідальності) ССЗ (значні наслідки), тобто відсутні інформація та документ, що вимагались умовами тендерної документації (умови тендерної документації, визначені п.2 Додатку №1 до тендерної документації).
- При здійсненні перевірки інформації по Учаснику, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, встановлено відсутність у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань інформації, передбаченої пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" - про кінцевого бенефіціарного власника юридичної особи (Учасника), у тому числі кінцевого бенефіціарного власника її засновника.
- Учасником в складі тендерної пропозиції на підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» не надано інвентарні картки обліку основних засобів/ інвентарні картки обліку об’єктів права інтелектуальної власності у складі нематеріальних активів із зазначенням найменування, кількості, інвентарного номеру (за наявності), балансової вартості активу, що свідчать про наявність в бухгалтерському обліку учасника на дату подання тендерної пропозиції зазначених в Довідці про наявність обладнання та матеріально - технічної бази, необхідних для виконання робіт за предметом закупівлі (вих.№ 19/08-5 від 19.08. 2020р.), тобто відсутні документи, які вимагались умовами тендерної документації (умови тендерної документації, визначені п.1 Додатку №1 до тендерної документації).
Дійсно, частина помилок, а саме:
- Учасником в складі тендерної пропозиції на підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» не включено до Довідки (Довідок) про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання робіт за предметом закупівлі інженера - проектувальника - інженерно - будівельне проектування доріг щодо об'єктів будівництва класу наслідків (відповідальності) ССЗ (значні наслідки), не надано кваліфікаційний сертифікат відповідального виконавця окремих видів робіт (послуг), пов'язаних із створенням об'єкта архітектури на провідного інженера - проектувальника - інженерно - будівельне проектування доріг щодо об’єктів будівництва класу наслідків (відповідальності) ССЗ (значні наслідки), тобто відсутні інформація та документ, що вимагались умовами тендерної документації (умови тендерної документації, визначені п.2 Додатку №1 до тендерної документації);
- Учасником в складі тендерної пропозиції на підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» не надано інвентарні картки обліку основних засобів/ інвентарні картки обліку об’єктів права інтелектуальної власності у складі нематеріальних активів із зазначенням найменування, кількості, інвентарного номеру (за наявності), балансової вартості активу, що свідчать про наявність в бухгалтерському обліку учасника на дату подання тендерної пропозиції зазначених в Довідці про наявність обладнання та матеріально - технічної бази, необхідних для виконання робіт за предметом закупівлі (вих.№ 19/08-5 від 19.08. 2020р.), тобто відсутні документи, які вимагались умовами тендерної документації (умови тендерної документації, визначені п.1 Додатку №1 до тендерної документації),
є такими, які підлягають усуненню учасником протягом 24 годин з моменте розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Однак, відсутність в складі тендерної пропозиції ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «Союзтранспроект» статуту або іншого установчого документу (із змінами у разі наявності) (для юридичних осіб) є прямим порушенням вимог тендерної документації, а в розумінні статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» зобов’язаний відхилити таку тендерну пропозицію.
Зважаючи на те, що у складі тендерної пропозиції ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «Союзтранспроект» відсутній статуту або іншого установчого документу (із змінами у разі наявності) (для юридичних осіб) прийнято рішення про те, що немає жодного сенсу направляти через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, оскільки навіть виправлення таких невідповідностей або додаткове надання документів по таким недолікам як:
- Учасником в складі тендерної пропозиції на підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» не включено до Довідки (Довідок) про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання робіт за предметом закупівлі інженера - проектувальника - інженерно - будівельне проектування доріг щодо об'єктів будівництва класу наслідків (відповідальності) ССЗ (значні наслідки), не надано кваліфікаційний сертифікат відповідального виконавця окремих видів робіт (послуг), пов'язаних із створенням об'єкта архітектури на провідного інженера - проектувальника - інженерно - будівельне проектування доріг щодо об’єктів будівництва класу наслідків (відповідальності) ССЗ (значні наслідки), тобто відсутні інформація та документ, що вимагались умовами тендерної документації (умови тендерної документації, визначені п.2 Додатку №1 до тендерної документації);
- Учасником в складі тендерної пропозиції на підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» не надано інвентарні картки обліку основних засобів/ інвентарні картки обліку об’єктів права інтелектуальної власності у складі нематеріальних активів із зазначенням найменування, кількості, інвентарного номеру (за наявності), балансової вартості активу, що свідчать про наявність в бухгалтерському обліку учасника на дату подання тендерної пропозиції зазначених в Довідці про наявність обладнання та матеріально - технічної бази, необхідних для виконання робіт за предметом закупівлі (вих.№ 19/08-5 від 19.08. 2020р.), тобто відсутні документи, які вимагались умовами тендерної документації (умови тендерної документації, визначені п.1 Додатку №1 до тендерної документації),
не призведе до визначення ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «Союзтранспроект» переможцем торгів, оскільки в його складі тендерної пропозиції відсутній статут або іншого установчого документу (із змінами у разі наявності) (для юридичних осіб).
З метою дотримання статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» насамперед:
-відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
- недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
- об'єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі / спрощеної закупівлі,
прийнято рішення зазначити всі недоліки, які існують в складі тендерної пропозиції ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «Союзтранспроект» для подальшого недопущення таких помилок у разі прийняття участі і інших процедурах закупівлі Замовника з огляду на типовість тендерної документації.

Стосовно того, що у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань відсутня інформація ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «Союзтранспроект», передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" – про кінцевого бенефіціарного власника юридичної особи (учасника), у тому числі кінцевого бенефіціарного власника її засновника вважаємо такою що не відповідає дійсності та зазначаємо наступне.
Станом на дату прийняття рішення про відхлилення тендерної пропозиції ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «Союзтранспроект» у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань відсутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" – про кінцевого бенефіціарного власника юридичної особи (учасника), та не надано жодного пояснення у складі тендерної пропозиції чому саме відсутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" – про кінцевого бенефіціарного власника юридичної особи (учасника).

3. Відповідно до пп.2.1 п. 2 Додатку № 1 до тендерної документації, до Довідки про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання робіт за предметом закупівлі (надалі – Довідка) включаються працівники, що будуть задіяні при виконанні робіт за предметом закупівлі.
На підтвердження інформації, зазначеної у Довідці учасник в складі тендерної пропозиції надає кваліфікаційні сертифікати відповідальних виконавців окремих видів робіт (послуг), пов'язаних із створенням об'єкта архітектури, на всіх інженерів – проектувальників/провідних інженерів – проектувальників, зазначених учасником у Довідці. Якщо термін з моменту видачі кваліфікаційного сертифікату більше п’яти років, до нього має бути доданий документ, що підтверджує підвищення кваліфікації фахівця. Обов’язково в учасника мають бути наявні та включені до Довідки наступні працівники/виконавці робіт:
- провідний інженер – проектувальник - інженерно – будівельне проектування доріг щодо об’єктів будівництва класу наслідків (відповідальності) СС3 (значні наслідки);
- інженер – проектувальник - інженерно – будівельне проектування у частині виконання інженерних вишукувань;
- провідний інженер-проектувальник – інженерно-будівельне проектування у частині забезпечення механічного опору та стійкості щодо об’єктів будівництва класу наслідків (відповідальності) СС3 (значні наслідки);
- інженер-проектувальник – інженерно-будівельне проектування у частині кошторисної документації.

Враховуючи, що вимогами документації передбачено наявність працівників саме сертифікованих за напрямками інженерів-проектувальників, та оскільки тендерна документація не містить окремих вимог, щодо посад на яких мають бути відповідні сертифіковані працівники, тендерна пропозиція ТОВ «Проектдормісттехнологія» повністю відповідала вимогам тендерної документації. Додатково повідомляємо, що жодним чинним нормативно-правовим актом не передбачено заборону будь-якому працівнику підприємства, що має відповідний кваліфікаційний сертифікат, виконувати роботу передбачену даним сертифікатом.

Оскільки Замовником під час розгляду тендерної пропозиції ТОВ «Проектдормісттехнологія» не було встановлено жодних невідповідностей вимогам тендерної документації, Замовник не розміщував у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.

4. Учасником ТОВ «Проектдормісттехнологія», у складі пропозиції надано Оборотно-сальдову відомість по рахунку: 10 від 25.08.2020 та Інвентарну картку № 1049 від 16.06.2020, виходячи з яких у Замовника була пряма можливість встановити кількість лазерної рулетки Leica Disto D210 у Учасника. Враховуючи, що інформація яка вимагалося тендерною документацію містилася в іншому документі, відсутність інформації про кількість лазерної рулетки Leica Disto D210 саме в довідці була віднесена до формальних помилок, що жодним чином не впливають на зміст тендерної пропозиції.

Оскільки Замовником під час розгляду тендерної пропозиції ТОВ «Проектдормісттехнологія» не було встановлено жодних невідповідностей вимогам тендерної документації, Замовник не розміщував у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.

Звернення за роз'ясненням щодо висновку

Дата: 2020-11-10 17:54:08

Про відкриття провадження у справі

Служба автомобільних доріг у Миколаївській області повідомляє про відкриття провадження в адміністративній справі №400/4708/20

Відповіді ще немає

Надання інформації про усунення порушення замовником

З висновками моніторингу замовник не погоджується та буде оскаржувати їх у визначеному законодавством способу та порядку

2020-10-19 11:21:43


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 12 жовтня 2020
Кінцевий строк оскарження: 28 жовтня 2020

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Оскарження в суді

Опис: На виконання вимог ч.10 ст.8 Закону України "Про публічні закупівлі", Служба автомобільних долріг у Миколаївській області інформує про оскарження висновку до суду шляхом подання 23.10.2020 року Адміністративного позову №4273/юр-06 від 23.10.2020.
Дата публікації: 26 жовтня 2020

Документи:

26 жовтня 2020 18:20
Електронний підпис

Ризики, що спрацювали

RISK1-2_1

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 26 серпня 2020 15:32

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ІНЖИНІР БУД ПРОЕКТ" 6 800 000,00
UAH з ПДВ
6 757 700,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Союзтранспроект 7 183 400,00
UAH з ПДВ
6 790 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Проектдормісттехнологія" 7 497 960,00
UAH з ПДВ
7 098 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

25 серпня 2020 14:29
Електронний підпис
25 серпня 2020 14:27
Повірка приладів.PDF
25 серпня 2020 14:27
Витяг ПДВ.PDF
25 серпня 2020 14:27
Виписка єдиний.pdf
25 серпня 2020 14:09
Електронний підпис
25 серпня 2020 14:06
Договір 313_2020-НГЕ_18 08 2020.pdf
25 серпня 2020 14:06
Рейтинг.pdf.p7s
25 серпня 2020 14:06
Ліцензія.pdf
25 серпня 2020 14:06
Виписка.pdf
25 серпня 2020 14:06
ГАРАНТІЯ_313-8.pdf
25 серпня 2020 14:06
??????????? ??? дієнко О.В._.pdf
25 серпня 2020 14:06
??????????? ????? єнко О.В._.pdf.p7s
25 серпня 2020 14:06
Рейтинг.pdf
25 серпня 2020 14:06
Лист _42 255,33.pdf.p7s.p7s
25 серпня 2020 14:06
Виписка.pdf.p7s.p7s
25 серпня 2020 14:06
ГАРАНТІЯ_31 3-8.pdf.p7s
25 серпня 2020 14:06
Ліцензія.pdf.p7s
25 серпня 2020 14:06
Лист _42 255,33.pdf
25 серпня 2020 14:06
Трудова Фурманчук.PDF
25 серпня 2020 14:06
Трудова Ступаченко.PDF
25 серпня 2020 14:06
Трудова Сагайдак.PDF
25 серпня 2020 14:06
Трудова Меринюк.PDF
25 серпня 2020 14:06
Трудова Любашенко.PDF
25 серпня 2020 14:06
Трудова Зімниця.PDF
25 серпня 2020 14:06
Трудова Зімниця ч.2.pdf
25 серпня 2020 14:06
Трудова Долгов.PDF
25 серпня 2020 14:06
Трудова Долгов ч.2.pdf
25 серпня 2020 14:06
Трудова Васильєва.PDF
25 серпня 2020 14:06
Трудова Бабич.PDF
25 серпня 2020 14:06
Технічне завдання.pdf
25 серпня 2020 14:06
Технічне завдання..pdf
25 серпня 2020 14:06
Субпідрядники.pdf
25 серпня 2020 14:06
Статут.PDF
25 серпня 2020 14:06
Проект договору.pdf
25 серпня 2020 14:06
Проект договору..pdf
25 серпня 2020 14:06
Правомочність в.о.pdf
25 серпня 2020 14:06
Опис.PDF
25 серпня 2020 14:06
О-с відомість 1122.pdf
25 серпня 2020 14:06
О-с відомість 127.pdf
25 серпня 2020 14:06
О-с відомість 106.pdf
25 серпня 2020 14:06
О-с відомість 104.pdf
25 серпня 2020 14:06
Код доступу.pdf
25 серпня 2020 14:06
Інвентарні картки.PDF
25 серпня 2020 14:06
Документы на Digitals.pdf
25 серпня 2020 14:06
Документи на CREDO.pdf
25 серпня 2020 14:06
Документи на оренду GPS.pdf
25 серпня 2020 14:06
Документи на Еол-2000.pdf
25 серпня 2020 14:06
Документи на АС-4 ПИР.pdf
25 серпня 2020 14:06
Документи на АВК.pdf
25 серпня 2020 14:06
Довідка про санкції.pdf
25 серпня 2020 14:06
Довідка про МТБ.pdf
25 серпня 2020 14:06
Довідка про ГІПа.pdf
25 серпня 2020 14:06
Аналогічний договір.pdf

Публічні документи

25 серпня 2020 17:50
Електронний підпис
25 серпня 2020 17:48
27.Гарантія 103.rar
25 серпня 2020 17:48
26.Субпідрядники 2.rar
25 серпня 2020 17:48
25.Субпідрядники 1.rar
25 серпня 2020 17:48
11.Аналогічний договір.rar

Публічні документи

18 вересня 2020 14:56
Електронний підпис
18 вересня 2020 14:55
Довідка ст.17.pdf
18 вересня 2020 14:55
Довідка податкова.zip
18 вересня 2020 14:55
Довідка МВС.zip
25 серпня 2020 18:31
Електронний підпис
25 серпня 2020 18:14
6 Довідка ст.17.pdf
25 серпня 2020 18:14
4 Статут.PDF
25 серпня 2020 18:14
22 Довідка санкції.pdf
25 серпня 2020 18:14
19 Довідка код доступу.pdf
25 серпня 2020 18:14
13 Довідка ГІП.pdf
25 серпня 2020 18:14
12 Довідка працівники.pdf
25 серпня 2020 18:14
11 Підтвердження МТБ.pdf
25 серпня 2020 18:14
10 Довідка МТБ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ІНЖИНІР БУД ПРОЕКТ"

ТОВ Союзтранспроект

ТОВ "Проектдормісттехнологія"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ІНЖИНІР БУД ПРОЕКТ"
#41701422
Відхилено 6 757 700,00
UAH з ПДВ
02 вересня 2020 20:26
ТОВ Союзтранспроект
#32914141
Відхилено 6 790 000,00
UAH з ПДВ
08 вересня 2020 19:56
ТОВ "Проектдормісттехнологія"
#34867256
Переможець 7 098 000,00
UAH з ПДВ
09 вересня 2020 15:27

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 09 вересня 2020 15:27

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Проектдормісттехнологія"
#34867256
7 098 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
18 грудня 2021 09:04
Електронний підпис зміни до договору
30 березня 2021 16:23
ДУ 3 до договору 118-Б від 29.09.20 (1).pdf зміни до договору
30 березня 2021 16:22
Електронний підпис укладений
01 жовтня 2020 16:55
Договір 118-Б від 29.09.2020.pdf укладений
01 жовтня 2020 16:51

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
26 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
30 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): На підставі пункту 2.2. Договору, внаслідок виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин пункт 2.1 Договору викласти в наступній редакції: «2.1. Цей Договір набирає чинності з моменту підписання і діє до 31.12.2022 року, а в частині грошових зобов’язань до повного їх виконання».
Номер договору про закупівлю: 118-Б
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 29 вересня 2020 — 31 грудня 2022
Сума оплати за договором: 7 098 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 1 183 000,00 UAH)