Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ освіти виконавчого комітету Первомайської міської ради Харківської області |
Код ЄДРПОУ: | 23750063 |
Місцезнаходження: | 64102, Україна , Харківська обл., м. Первомайський, Мікрорайон 1/2, буд. 19А |
Контактна особа: |
Наталія Трубнікова +380574833840 natatrub1008@gmail.com |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 07 серпня 2020 13:42 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 17 серпня 2020 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 23 серпня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 27 серпня 2020 00:00 |
Початок аукціону: | 27 серпня 2020 11:18 |
Очікувана вартість: | 3 774 758,70 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 37 748,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Дата виставлення рахунку | Аванс | 10 | Банківські | 30 | |
Виконання робіт | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
18 серпня 2020 15:33 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
18 серпня 2020 15:32 |
ТД_ Криша Ліцей №7 (зі змінами).docx | |
18 серпня 2020 15:32 |
Зм_ни до ТД 2.docx | |
14 серпня 2020 11:41 |
Блискавкозахист.PDF | |
14 серпня 2020 11:41 |
Кровля Первомайский (АС).pdf | |
13 серпня 2020 15:12 |
Зміни до ТД.docx |
18 серпня 2020 15:33 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||||||||
18 серпня 2020 15:32 |
ТД_ Криша Ліцей №7 (зі змінами).docx
|
|||||||||
18 серпня 2020 15:32 |
Зм_ни до ТД 2.docx
|
|||||||||
14 серпня 2020 11:41 |
Блискавкозахист.PDF
|
|||||||||
14 серпня 2020 11:41 |
Кровля Первомайский (АС).pdf
|
|||||||||
13 серпня 2020 15:12 |
Зміни до ТД.docx
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
ТОВ «КСК АРТЕЛЬ» повністю не згодні з цим рішенням, у зв’язку з тим, що: 1.Згідно частини 2 розділу V тендерної документації «Усі документи, які учасник отримує від інших осіб (підприємств/ установ/ організацій) повинні бути видані не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення даної закупівлі (за виключенням ліцензій, дозволів)» тоді як згідно частини 1 розділу ІІІ «Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель … дані створюються та подаються з урахуванням вимог Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» шляхом завантаження файлів з: …
- Відомостей з ЄДРПОУ у вигляді передбаченому Положенням про порядок і умови користування даними Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України, затвердженим наказом Державного комітету статистики № 386 від 28.11.2005 р. за 2020 рік.»
На підставі вищевикладеного, Тендерна документація містить дві різні умови щодо дати формування відомостей з ЄДРПОУ. А отже має місце розходження змісту двох вимог. Таким чином Відомості з ЄДРПОУ від 29 травня 2020 року, надані ТОВ «КСК АРТЕЛЬ» у складі тендерної пропозиції є такими що відповідають вимогам тендерної документації (частині 1 розділу ІІІ).
2. Згідно частини 2 Додатку 1 до тендерної документації для підтвердження відповідної кваліфікації працівників, які будуть беспосредньо виконувати роботи на висоті, необхідно додати документи про право виконувати роботи з підвищенної небезпеки. Відповідно до «Типового положення про порядок проведення навчання і перевірку знань з питань охорни праці» із змінами (Наказ Міністерства соціальної №140 від 30.01.2017року) штатний персонал
ТОВ «КСК АРТЕЛЬ» пройшов навчання на знання «Законів і нормативних актів з охорони праці, електробезпеки, санітарного і гігієнічного забезпечення», а також «Правил охорони праці під час виконання робіт на висоті НПАОП 0.00-1.15-0» про що свідчать надані в складі тендерної пропозиції «Протоколи Засідання комісії з перевірки знань з питань охорони праці». (Реєстр №4, стор. 13 та 14). Надані Протоколи є первиними і основними документами.
Працівники, котрі плануються до залучення, будуть виконувати роботу на підставі підписанних договорів ЦПХ з особистою відповідальністю. Крім того, ці працівники будуть обучені відповідно до «Типового положення про порядок проведення навчання і перевірку знань з питань охорни праці» із змінами (Наказ Міністерства соціальної №140 від 30.01.2017року) на знання «Законів і нормативних актів з охорони праці, електробезпеки, санітарного і гігієнічного забезпечення», а також «Правил охорони праці під час виконання робіт на висоті НПАОП 0.00-1.15-0».
Таким чином твердження Замовника щодо ненадання документів про право виконання робіт з підвищеної безпеки на працівників, які будуть безпосередньо виконувати роботи на висоті є неправомірним.
3. Довідкою щодо подання Фінансової звітності (Реєстр №6 стор.6) ТОВ «КСК АРТЕЛЬ» проінформувало Замовника про подачу до органів статистики скороченої за показниками фінансової звітності у складі Балансу та Звіту про фінансові результати.
Згідно з ч.3 ст.11 Закону №996 «Для мікропідприємств, малих підприємств, непідприємницьких товариств і представництв іноземних суб’єктів господарської діяльності, крім тих, що зобов’язані складати фінансову звітність за міжнародними стандартами, встановлюється скорочена за показниками фінансова звітність у складі балансу та звіту про фінансові результати». Тобто СПРОЩЕНИЙ ФІНАНСОВИЙ ЗВІТ це один звіт що містить у своєму складі дві форми: баланс (форма 1-мс) та звіт про фінансові результати (форма 2-мс). А отже документом про передачу та прийняття цього звіту є одна квитанція. Підтвердженням складу прийнятої звітності є рядок 3 квитанції №2:
Ряд. 3 Зміст ряд.3 Квитанції №2
Звіт 1-мс 2-мс Спрощений фінансовий звіт суб`єкта малого підприємництва
Квитанція була надана у складі тендерної пропозиції (Реєстр №6 стор.11).
Згідно з ч.3 ст.11 Закону №996 до складу СПРОЩЕНОГО ФІНАНСОВОГО ЗВІТУ не входить форма Ф-3 Звіт про рух грошових коштів, тому дана форма не може мати квитанцію або відмітку органу статистики про передачу та прийняття. Данна форма була завірена підписом директора та печаткою ТОВ «КСК АРТЕЛЬ», даний факт був відмічений у Довідці щодо подання Фінансової звітності (Реєстр №6 стор.6).
Таким чином твердження Замовника щодо ненадання квитанції до Звіту про фінансові результати та Звіту про рух грошових коштів є неправомірним.
Виходячи з вищевикладеного вважаємо результат ПРОТОКОЛУ №104 від 31.08.2020 року у вигляді відхилення тендерної пропозиції ТОВ «КСК АРТЕЛЬ» необґрунтованим і неправомірним та таким, що порушує охоронювані інтереси держави Україна, у вигляді неправомірного відхилення пропозиції з найнижчою ціною.
ПРОСИМО: Прийняти вимогу до розгляду. Скасувати рішення №104 від 31.08.2020 р. щодо відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ «КСК АРТЕЛЬ».
Скарги до процедури
Дата подання: 11 вересня 2020 13:19
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-10-27-000045 ● 3e21cb1708a1468e9329092b3e9ca42f
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 27 жовтня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 27 жовтня 2020 18:19 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
27.10.2020 №220
(дата)
Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Костенка П. від 27.10.2020 року.
Начальник Станіслав КОСІНОВ
Додаток
до наказу Північно-східного
офісу Держаудитслужби
від 27.10.2020 № 220
Витяг з переліку процедур для
здійснення моніторингу закупівлі
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу
17 UA-2020-08-07-004647-a 07.08.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу
контролю у сфері закупівель Павло КОСТЕНКО
Надання інформації про усунення порушення замовником
Відділ освіти виконавчого комітету Первомайської міської ради Харківської області для усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, вимушений припинити зобов’язання за договором № 2010 від 20.10.2020 р. з ТОВ «Оргкровля і К», на виконання Висновку про результати моніторингу закупівлі UA-2020-08-07-004647-a.
2020-11-06 14:09:24
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 30 жовтня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 14 листопада 2020 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 27 серпня 2020 12:03
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КСК АРТЕЛЬ" |
2 392 644,11
UAH з ПДВ
|
2 392 644,11
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "БСМ БУДІВНИЦТВО" |
3 300 000,00
UAH з ПДВ
|
2 850 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "Оргкровля і К" |
3 382 839,60
UAH з ПДВ
|
2 854 579,20
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНИК" |
3 636 601,20
UAH з ПДВ
|
3 636 601,20
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "БК "ВЕРТИКАЛЬ-ПЛЮС" |
3 680 532,07
UAH з ПДВ
|
3 680 532,07
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ДОБРОБУДЪ" |
3 760 122,00
UAH з ПДВ
|
3 760 122,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КСК АРТЕЛЬ" #40377886 |
Рішення скасоване |
2 392 644,11
UAH з ПДВ
|
30 вересня 2020 16:11
|
ТОВ "БСМ БУДІВНИЦТВО" #41471997 |
Рішення скасоване |
2 850 000,00
UAH з ПДВ
|
30 вересня 2020 16:11
|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Оргкровля і К" #38677112 |
Рішення скасоване |
2 854 579,20
UAH з ПДВ
|
30 вересня 2020 16:11
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНИК" #31061880 |
Рішення скасоване |
3 636 601,20
UAH з ПДВ
|
30 вересня 2020 16:11
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КСК АРТЕЛЬ" #40377886 |
Відхилено |
2 392 644,11
UAH з ПДВ
|
01 жовтня 2020 11:20
|
ТОВ "БСМ БУДІВНИЦТВО" #41471997 |
Відхилено |
2 850 000,00
UAH з ПДВ
|
01 жовтня 2020 11:28
|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Оргкровля і К" #38677112 |
Переможець |
2 854 579,20
UAH з ПДВ
|
01 жовтня 2020 16:15
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
20 листопада 2020 14:28
|
Додаткова угода № 2.pdf | укладений |
20 листопада 2020 14:27
|
Електронний підпис | зміни до договору |
26 жовтня 2020 09:51
|
Додаткова угода № 1.pdf | зміни до договору |
26 жовтня 2020 09:47
|
Електронний підпис | укладений |
20 жовтня 2020 11:30
|
Договір № 2010.pdf | укладений |
20 жовтня 2020 11:28
|
Договір № 2010 вд 20 жовтня 2020 р.pdf | укладений |
20 жовтня 2020 11:26
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 26 жовтня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 26 жовтня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внесені зміни в місцезнаходженні Підрядника |
Номер договору про закупівлю: | № 2010 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |