Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Експлуатаційне утримання та поточний дрібний ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення М-06 Київ – Чоп на ділянці км 258+513 - км 432+877, Південний підхід до м. Рівного на ділянці км 0+000 - км 0+892, Західний під'їзд до м. Рівного на ділянці км 0+000 - км 3+338 загальною протяжністю 197,9 км
Maintenance and current minor repair of the public highway M-06 Kyiv - Chop on the section km 258 + 513 - km 432 + 877, South approach to Rivne on the section km 0 + 000 - km 0 + 892, West under to Rivne in the section km 0 + 000 - km 3 + 338 with a total length of 197.9 km
Очікувана вартість
742 000 000,00 UAH
UA-2020-08-07-004596-b 687677b2211a4cfca749b42e40dcdad7
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Шинкарук Юрій Миколайович

0503752875 tender07@meta.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: СЛУЖБА АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ У РІВНЕНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 25894919
Місцезнаходження: 33028, Україна , Рівненська область обл., Рівне, ВУЛИЦЯ ПУШКІНА, будинок 19
Контактна особа: Шинкарук Юрій Миколайович
0503752875
tender07@meta.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: ROAD SERVICE IN RIVNE OBLAST
National ID: 25894919
Contact point: Shinkaruk Yuriy
0503752875
tender07@meta.ua

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 07 серпня 2020 18:44
Звернення за роз’ясненнями: до 28 серпня 2020 09:30
Оскарження умов закупівлі: до 03 вересня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 07 вересня 2020 09:30
Початок аукціону: 01 жовтня 2020 11:16
Очікувана вартість: 742 000 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 710 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 2000000 UAH
Publication date: 07 серпня 2020 18:44
Enquiries until: 28 серпня 2020 09:30
Complaints submission until: до 03 вересня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 07 вересня 2020 09:30

Information

Estimated total value: 742 000 000 UAH including VAT
Minimal lowering step: 3 710 000 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:63710000-9: Послуги з обслуговування наземних видів транспорту


Scope of the procurement
Місцезнаходження замовника: 33028, м. Рівне, вул. Пушкіна, 19. Категорія замовника: пункт 3 частини 4 статті 2 Закону України "Про публічні закупівлі"; юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська. Умови надання забезпечення тендерних пропозицій: забезпечення тендерної пропозиції має бути надане у формі безумовної та безвідкличної електронної банківської гарантії з накладеним електронно-цифровим підписом/кваліфікованого електронного підпису гаранту (далі-банк-гарант) відповідно до вимог діючого законодавства. Електронна гарантія обов’язково повинна містити посилання на реквізити закупівлі, її назву та номер на веб-порталі Уповноваженого органу. Банківська гарантія надана банком-резидентом України має бути оформлена відповідно до вимог постанови правління НБУ від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах». Строк дії забезпечення тендерної пропозиції (строк дії гарантії) – не менше 120 календарних днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Реквізити Замовника для оформлення банківської гарантії та детальні умови надання забезпечення тендерних пропозицій зазначені в Тендерній документації. Дата та час розкриття тендерних пропозицій: 07.09.2020р., 09:30. (У разі якщо оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі оприлюднюється відповідно до частини третьої статті 10 Закону, у день і час закінчення строку подання тендерних пропозицій, зазначених в оголошенні, електронною системою закупівель автоматично розкриваються всі файли тендерної пропозиції, крім інформації про ціну тендерної пропозиції. Розкриття інформації про ціну здійснюється автоматично електронною системою закупівель одразу після завершення електронного аукціону.)
Розгорнути Згорнути
Location of the customer: 33028, Rivne, street Pushkin, 19.
Customer category: paragraph 3 of part 4 of Article 2 of the Law of Ukraine "On Public Procurement" - enterprises, institutions, organizations specified in paragraph 3 of part one of Article 2 of the Law of Ukraine "On Public Procurement". Language (languages) in which tender proposals should be prepared: Ukrainian.
Conditions for providing tender security: tender security must be provided in the form of an unconditional and irrevocable electronic bank guarantee with an electronic digital signature / qualified electronic signature of the guarantor (hereinafter - the guarantor bank) in accordance with applicable law. The electronic guarantee must contain a link to the details of the purchase, its name and number on the web portal of the Authorized Body.
The bank guarantee provided by a resident bank of Ukraine must be issued in accordance with the requirements of the resolution of the NBU Board dated 15.12.2004 № 639 "On approval of the regulations on the procedure for banks to carry out guarantee operations in national and foreign currencies". The term of the tender offer security (guarantee period) is not less than 120 calendar days from the date of the deadline for submission of tender offers.
Details of the Customer for the bank guarantee and detailed conditions for providing security for tender proposals are specified in the Tender documentation. Date and time of opening of tender offers: 07.09.2020, 09:30.
(If the announcement of a competitive procurement procedure is published in accordance with part three of Article 10 of the Law, on the day and time of the deadline for submission of tender proposals specified in the announcement, the electronic procurement system automatically discloses all tender files, except information on the tender price. Disclosure of price information is carried out automatically by the electronic procurement system immediately after the end of the electronic auction.)
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
Експлуатаційне утримання та поточний дрібний ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення М-06 Київ – Чоп на ділянці км 258+513 - км 432+877, Південний підхід до м. Рівного на ділянці км 0+000 - км 0+892, Західний під'їзд до м. Рівного на ділянці км 0+000 - км 3+338 загальною протяжністю 197,9 км
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 63710000-9 — Послуги з обслуговування наземних видів транспорту

Maintenance and current minor repair of the public highway M-06 Kyiv - Chop on the section km 258 + 513 - km 432 + 877, South approach to Rivne on the section km 0 + 000 - km 0 + 892, West under to Rivne in the section km 0 + 000 - km 3 + 338 with a total length of 197.9 km
CPV: 63710000-9
Період постачання: по 31 грудня 2023

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Оплата робіт проводиться в межах виділеного фінансування по фактично виконаних обсягах робіт згідно форми № КБ-2в та форми № КБ-3 по мірі надходження коштів на рахунок Замовника. Попередня оплата може здійснюватись відповідно до вимог Постанови КМУ від 04.12.2019р. № 1070. Джерело фінансування закупівлі – Державний бюджет України. Пiсляоплата 5 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
28 серпня 2020 20:02
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 серпня 2020 18:41
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 серпня 2020 20:02
Огол. англ. від 28.08.20.doc
28 серпня 2020 20:02
Проєкт договору (Додаток № 5) (нова редакція від 28.08.2020).doc
28 серпня 2020 20:02
Перелік змін від 28.08.2020.doc
28 серпня 2020 20:02
Тендерна документація нова редакція 28.08.20р..doc
07 серпня 2020 18:41
Огол. англ..doc
07 серпня 2020 18:41
Проєкт договору (Додаток № 5).doc
07 серпня 2020 18:41
Тендерна документація.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-08-07-004596-b.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю „Енергетично-дорожнє будівництво”, Код ЄДРПОУ:33757711
Дата подання: 27 серпня 2020 20:34
Вимога щодо кваліфікаційних критеріїв
До Замовника процедури закупівлі (Оголошення про проведення відкритих торгів UA-2020-08-07-004596-b) вимога щодо усунення порушення під час проведення тендеру (у порядку статті 24 Закону України «Про публічні закупівлі»).
Згідно з пунктом 1.5. додатку 2 «Документальне підтвердження виконання аналогічних договорів» - «Учасник в складі тендерної пропозиції повинен подати інформаційну довідку про наявність досвіду виконання аналогічного договору за нижченаведеною формою:
ІНФОРМАЦІЯ ПРО ВИКОНАННЯ АНАЛОГІЧНОГО ДОГОВОРУ
№ п/п Замовник/
контрагент,
місцезнаходження, ПIБ відповідальної особи, № телефону,
код ЄДРПОУ 1. № договору
2.дата укладання договору
3.предмет договору
4. найменування та місцезнаходження об’єкта
5. категорія а/д 1. Ціна договору, грн
2.Сума виконання договору, грн
3.Відсоток виконання договору Найменування робіт/одиниця виміру Обсяг робіт Номер та дата підписання акту приймання виконаних будівельних робіт

Надане документальне підтвердження має підтвердити Замовнику фактичну спроможність Учасника виконати з відповідною якістю обсяг робіт, визначений Замовником в тендерній документації.
Аналогічним буде вважатись договір на надання послуг з поточного дрібного ремонту/експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування, виконаний протягом останніх 6-и років від дати, що передує даті оголошення закупівлі. Учасник має надати документальне підтвердження досвіду виконання робіт на автомобільних дорогах загального користування одним договором або сумарно в обсязі та об’ємах, зазначених в основних видах робіт в натуральних величинах», але самі основні види робіт не вказані.
Відповідно до частини першої Статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», закупівлі здійснюються за такими принципами, зокрема: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них.
Зауважимо на те, що роботи по поточному середньому ремонту не менші за складністю і повинні теж бути зараховані, як достатній досвід та для виконання прозорості, чесної конкуренції необхідно вказувати процент виконання аналогічних договорів. Також згідно п.4.5.3. діючих Методичних рекомендацій з оптимізації проведення процедур закупівель дорожніх робіт МР Д.1.1-03450778-854:2015,одним з кваліфікаційних критеріїв, по якому учаснику необхідно надати підтвердження є наявність досвіду виконання аналогічних договорів (аналогічним є договір, подібний за змістом, своєю правовою природою та предметом закупівлі).
Виходячи з викладеного керуючись Статтями 5, 24 Закону України «Про публічні закупівлі», вимагаємо від замовника усунути порушення (забезпечити відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель) під час проведення торгів шляхом внесення змін до пункту 1.5. додатку 2 «Документальне підтвердження виконання аналогічних договорів»» тендерної документації шляхом зміни формулювання абзацу:
• «Аналогічним буде вважатись договір на надання послуг з поточного дрібного ремонту/експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування, виконаний протягом останніх 6-и років від дати, що передує даті оголошення закупівлі. Учасник має надати документальне підтвердження досвіду виконання робіт на автомобільних дорогах загального користування одним договором або сумарно в обсязі та об’ємах, зазначених в основних видах робіт в натуральних величинах»
на нове формулювання –
• «Аналогічним буде вважатись договір на надання послуг з поточного ремонту та експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування з роботами в тому числі по зимовому експлуатаційному утриманню, виконані не менше ніж на 85 % протягом останніх 6-и років від дати, що передує даті оголошення закупівлі,».
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
01 вересня 2020 15:53
До тендерної документації внесено зміни, в тому числі до п.1.5. Документальне підтвердження виконання аналогічних договорів Додатку №2.

Документи подані скаржником

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 25 вересня 2020
UA-2020-08-07-004596-b687677b2211a4cfca749b42e40dcdad7
Найменування: СЛУЖБА АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ У РІВНЕНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 25894919
Місцезнаходження: 33028, Україна, Рівненська область обл., Рівне, ВУЛИЦЯ ПУШКІНА, будинок 19
Учасник Документи Рішення Додатково
ТОВ СПЕЦ КОМПЛЕКТ ПОСТАЧ Документи
Допущено до аукціону
Документи
Вимога про усунення невідповідностей
до 18 вересня 2020 09:23
ПрАТ Хмельницьке ШБУ №56 Документи
Відхилено
Документи
ТОВ "ТЕХНО-БУД-ЦЕНТР" Документи
Допущено до аукціону
Документи
Вимога про усунення невідповідностей
до 18 вересня 2020 09:26
Товариство з обмеженою відповідальністю „Енергетично-дорожнє будівництво” Документи
Відхилено
Документи
Вимога про усунення невідповідностей
до 18 вересня 2020 09:30

Вимога про усунення невідповідностей

Перелік виявлених невідповідностей: 1. У складі тендерної пропозиції Учасником надано копію договору на проведення атестації №02/1/06-03/20/139 від 20.05.2020 р., згідно з п.2.3 даного договору підтвердженням надання послуг за цим договором є Акти приймання-передачі, які є невід’ємною частиною договору, про те учасником не надано Акти приймання-передачі за даним Договором, чим порушено вимоги п.1.3.1. Додатку 2 Тендерної документації. 2. У складі тендерної пропозиції Учасником надані переклади трудових книжок завірені нотаріально, проте не надані завірені копії таких трудових книжок. Не надано копій трудових книжок на таких працівників: Могилян А.Д., Давигора Р.А., Дащенко С.І., Глущенко І.В., Заїка В.В., Дмитрієв Р.А., Євенок В.А., Куциба В.В., Лисенко О.І., Лавріненко В.Б., Бугіль С.М., Лягера В.В., Лоха І.О., Горбовий А.П., Гордієнко А.П., Мілевський Л.С., Доброскок В.В., Булах М.І., Лещенко О.В., Лупач О.М., Гривачевський С.Й. та інших, чим порушено вимоги п.1.4. Додатку 2 Тендерної документації. 3. В складі тендерної пропозиції Учасника надано копію інвентарної картки обліку основних засобів власника асфальтобетонного заводу, а не оригінал як вимагалось тендерною документацією. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1. Відповідно до п.1.3.1. Додатку 2 Тендерної документації Учасник повинен надати посвідчену копію договору на проведення атестації з усіма додатками, які є невід’ємною частиною договору. 2. Згідно вимоги п.1.4. Додатку 2 Тендерної документації на підтвердження інформації щодо наявності у Учасника працівників, яка міститься в довідці, йому необхідно у складі тендерної пропозиції, надати копії трудових книжок (перша сторінка та сторінка з інформацією про останнє місце роботи) та копії наказів про призначення на посаду, наказів про сумісництво або копії цивільно-правових угод з особами, що будуть задіяні Учасником під час виконання договору, або інших документів, які підтверджують наявність правовідносин Учасника з відповідними працівниками, зазначеними у Довідці. 3. Відповідно до п. 1.3.1 Додатку №2 Тендерної документації передбачено: Учасник додатково у складі своєї тендерної пропозиції надає картку(ки) обліку основних засобів власника асфальтобетонного(их) заводу(ів) (інвентарна(ні) картка(ки) за типовою формою №ОЗ-6), що містить усі необхідні записи відповідно до форми, що затверджена чинним законодавством України. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1. Надати посвідчену копію договору на проведення атестації з усіма додатками, які є невід’ємною частиною договору. 2. Надати завірені копії трудових книжок (перша сторінка та сторінка з інформацією про останнє місце роботи) з особами, що будуть задіяні Учасником під час виконання договору. 3. Надати оригінал інвентарної картки обліку основних засобів власника асфальтобетонного заводу, згідно вимог п.1.3.1. Додатку № 2 до Тендерної документації.

Документи

07 вересня 2020 09:30
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

02 жовтня 2020 12:35
Електронний підпис
02 жовтня 2020 12:26
копія протоколу
17 вересня 2020 12:13
Електронний підпис
17 вересня 2020 12:13
Електронний підпис
17 вересня 2020 12:11
лист повідомлення
17 вересня 2020 11:46
Електронний підпис
17 вересня 2020 11:46
Електронний підпис
17 вересня 2020 11:28
Інвентарна картка АБЗ
17 вересня 2020 11:28
Лист повідомлення
07 вересня 2020 08:23
Електронний підпис
07 вересня 2020 08:23
Електронний підпис
07 вересня 2020 08:21
Кваліфікація. АБЗ ч.2.rar
06 вересня 2020 22:13
Електронний підпис
06 вересня 2020 22:13
Електронний підпис
06 вересня 2020 22:11
Кваліфікація. АБЗ ч.1.rar
04 вересня 2020 17:30
Електронний підпис
04 вересня 2020 17:30
Електронний підпис
04 вересня 2020 15:54
Банківська гарантія.rar
04 вересня 2020 11:16
Кваліфікація. МТБ.rar
04 вересня 2020 10:44
Кваліфікація. Досвід ч. 3.rar
04 вересня 2020 10:44
Кваліфікація. Досвід ч. 2.rar
04 вересня 2020 10:44
Кваліфікація. Досвід ч. 1.rar
04 вересня 2020 10:44
Інші документи.rar
04 вересня 2020 10:44
Інформація ст.17 Закону.rar

Документи

07 вересня 2020 09:31
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

07 вересня 2020 08:46
Електронний підпис
05 вересня 2020 18:40
Диплом Кульчицька_0001.pdf
05 вересня 2020 18:40
Лист від АБЗ інвестч2_0001.pdf
05 вересня 2020 18:40
Лист від АБЗ інвест_0001.pdf
05 вересня 2020 18:40
Договір постаки _0001.pdf
05 вересня 2020 18:40
Договір постаки _0001.pdf
05 вересня 2020 16:48
сертифікат фарба.pdf
05 вересня 2020 16:48
сертифікат СШ 100-600.pdf
05 вересня 2020 16:48
Сертифікат пластик.pdf
05 вересня 2020 16:48
свідоцтво машин_0001.pdf
05 вересня 2020 16:48
протокол фарба.pdf
05 вересня 2020 16:48
протокол СШ 100-600.pdf
05 вересня 2020 16:48
Протокол пластик.pdf
05 вересня 2020 16:48
Лист-підтвердження.pdf
05 вересня 2020 16:47
Листи підтвердження_0001.pdf
05 вересня 2020 16:47
Курта З.І_0001 (3).pdf
05 вересня 2020 16:47
Канюка В.І_0001.pdf
05 вересня 2020 16:47
Договір поставкеи 04-09_0001.pdf
05 вересня 2020 16:46
12.4.2.18. 2. Копія договору 41.pdf
05 вересня 2020 16:45
2.1.4.1.130. Черниш О.С..PDF
05 вересня 2020 16:45
2.1.4.1.129. Якубишин В.М..pdf
05 вересня 2020 16:45
2.1.4.1.128. Юрчук О.М..PDF
05 вересня 2020 16:45
2.1.4.1.127. Швець Р.І..pdf
05 вересня 2020 16:45
2.1.4.1.126. Червоняк М.Ф._.pdf
05 вересня 2020 16:45
2.1.4.1.125. Федченко Р.А..pdf
05 вересня 2020 16:45
2.1.4.1.124. Сєров І.С..pdf
05 вересня 2020 16:45
2.1.4.1.123. Повх В.О..pdf
05 вересня 2020 16:45
2.1.3.1. Довідка про АБЗ_0001.pdf
05 вересня 2020 16:45
2.1.4.1.122. Куматренко В.О_0001.pdf
05 вересня 2020 16:44
2.1.2.7. техпаспортом _0001.pdf
05 вересня 2020 16:44
2.1.4.1.121. Клепайло С.М..pdf
05 вересня 2020 16:44
2.1.4.1.120. Довгань С.В..pdf
05 вересня 2020 16:44
2.1.4.1.144. Білий Ю.В_0001.pdf
05 вересня 2020 16:44
2.1.4.1.143. Ярош М.Ф_0001.pdf
05 вересня 2020 16:44
2.1.4.1.119. Бунт І.Ф..pdf
05 вересня 2020 16:44
2.1.4.1.142. Тарасов А.С_0001.pdf
05 вересня 2020 16:44
2.1.4.1.118. Баталюк Б.Є..pdf
05 вересня 2020 16:44
2.1.4.1.141. Лагодинський Є.О..pdf
05 вересня 2020 16:44
2.1.4.1.117. Антонюк Б.М..pdf
05 вересня 2020 16:44
2.1.4.1.140. Макарян В.А..pdf
05 вересня 2020 16:44
2.1.4.1.139. Сітарчук В.М..pdf
05 вересня 2020 16:44
2.1.4.1.138. Заремба Д.І..pdf
05 вересня 2020 16:44
2.1.4.1.116. Чеботарьов О.Г..pdf
05 вересня 2020 16:44
2.1.4.1.137. Блажкун В.В..pdf
05 вересня 2020 16:44
2.1.4.1.136. Локайчук О.В..PDF
05 вересня 2020 16:44
2.1.4.1.115. ФАЛАТ І.Д..PDF
05 вересня 2020 16:44
2.1.4.1.114. Сулима М.А..pdf
05 вересня 2020 16:43
2.1.4.1.135. Кедь О.В..pdf
05 вересня 2020 16:43
2.1.6.5. Фін.звіт за 1 кв. 2020.pdf
05 вересня 2020 16:43
2.1.4.1.113. Атаманов С.В..pdf
05 вересня 2020 16:43
2.1.4.1.134. Татарин В.П..PDF
05 вересня 2020 16:43
2.1.6.4. Баланс за 1 кв. 2020.pdf
05 вересня 2020 16:43
2.1.4.1.112. Яцюк Б.Г..pdf
05 вересня 2020 16:43
2.1.4.1.133. Баталюк Є.Є.pdf
05 вересня 2020 16:43
2.1.4.1.111. Бортнік С.С.pdf
05 вересня 2020 16:43
2.1.4.1.132. Зеленюк В.В..pdf
05 вересня 2020 16:43
2.1.4.1.110. Стрільчук Р.А..pdf
05 вересня 2020 16:43
2.1.4.1.131. Караванов Дмитро.pdf
05 вересня 2020 16:43
2.1.4.1.97. Шлапак М.Ф..pdf
05 вересня 2020 16:43
2.1.4.1.96. Струков В.П..pdf
05 вересня 2020 16:43
2.1.4.1.109. Лятичевський В.О..pdf
05 вересня 2020 16:43
2.1.4.1.95. Степаненко М.П..pdf
05 вересня 2020 16:43
2.1.4.1.108. Бойчук О.М..pdf
05 вересня 2020 16:43
2.1.4.1.94. Суберляк М.В..pdf
05 вересня 2020 16:43
2.1.4.1.93. Городнюк М.М..pdf
05 вересня 2020 16:43
2.1.4.1.107. Більський В.Л..pdf
05 вересня 2020 16:43
2.1.4.1.56. Фурман А.Ф..pdf
05 вересня 2020 16:43
2.1.4.1.92. Навроцький А.В..pdf
05 вересня 2020 16:43
2.1.4.1.55. Сапрун Ю.А..PDF
05 вересня 2020 16:42
2.1.4.1.106. Мосьонз Анатолій.pdf
05 вересня 2020 16:42
2.1.4.1.54. Щецяк А.А_0001.pdf
05 вересня 2020 16:42
2.1.4.1.105. Гаврилюк П.В..pdf
05 вересня 2020 16:42
2.1.4.1.81. Давидюк А.І..pdf
05 вересня 2020 16:42
2.1.4.1.53. Ковальчук В.О..pdf
05 вересня 2020 16:42
2.1.4.1.104. Дячук В.О..pdf
05 вересня 2020 16:42
2.1.4.1.80. Голота О.П..pdf
05 вересня 2020 16:42
2.1.4.1.52. Щербанюк О.В_0001.pdf
05 вересня 2020 16:42
2.1.4.1.103. Калан І.М..pdf
05 вересня 2020 16:42
2.1.4.1.51. Малкін К.В..pdf
05 вересня 2020 16:42
2.1.4.1.79. Михайлов Ю.В..pdf
05 вересня 2020 16:42
2.1.4.1.91. Яструб О.А.pdf
05 вересня 2020 16:42
2.1.4.1.50. Король О.Ю..pdf
05 вересня 2020 16:42
2.1.4.1.78. Цибульський В.В..pdf
05 вересня 2020 16:42
2.1.4.1.77. Цимбалюк І.Г..pdf
05 вересня 2020 16:42
2.1.4.1.90. Жила О.В..pdf
05 вересня 2020 16:42
2.1.4.1.49. Мамлюк П.В..pdf
05 вересня 2020 16:42
2.1.4.1.76. Мирончак З.М_0001.pdf
05 вересня 2020 16:42
2.1.4.1.48. Шиманський П.М_0001.pdf
05 вересня 2020 16:42
2.1.4.1.89. Майданіч П.А..pdf
05 вересня 2020 16:42
2.1.4.1.102. Креденс М.В..pdf
05 вересня 2020 16:42
2.1.4.1.75. Нетеча А.В..pdf
05 вересня 2020 16:42
2.1.4.1.47. Бучинський М.Л..PDF
05 вересня 2020 16:42
2.1.4.1.101. Гайдайчук І.І_0001.pdf
05 вересня 2020 16:42
2.1.4.1.88. Лятичевський О.С.pdf
05 вересня 2020 16:42
Письмова згода _0001.pdf
05 вересня 2020 16:42
15. Довідка з банку.pdf
05 вересня 2020 16:42
6. Сертифікат ISO.pdf
05 вересня 2020 16:42
6. Забезпечення.zip
05 вересня 2020 16:41
5.6. Відомості з ЄДРПОУ.PDF
05 вересня 2020 16:41
2.1.4.1.74. Рабчук В.М.pdf
05 вересня 2020 16:41
2.1.4.1.100. Драган І.М_0001.pdf
05 вересня 2020 16:41
2.1.4.1.46. Чабанюк І.М..pdf
05 вересня 2020 16:41
2.1.4.1.99. Пивовар С.Л..pdf
05 вересня 2020 16:41
2.1.4.1.73. Хрипко А.Д..pdf
05 вересня 2020 16:41
2.1.4.1.45. Цапок Ю.М..pdf
05 вересня 2020 16:41
2.1.4.1.98. Муха Ю.К_0001.pdf
05 вересня 2020 16:41
2.1.4.1.72. Поха В.Д..pdf
05 вересня 2020 16:41
2.1.4.1.44. Клітинський Іван.pdf
05 вересня 2020 16:41
2.1.4.1.43. Ткачук Андрій.pdf
05 вересня 2020 16:41
2.1.4.1.71. Кіт В.В..pdf
05 вересня 2020 16:41
2.1.4.1.87. Кундис М.І.pdf
05 вересня 2020 16:41
2.1.4.1.70. Горенко І.І..pdf
05 вересня 2020 16:41
2.1.4.1.42. Бойко Володимир.pdf
05 вересня 2020 16:41
2.1.4.1.69. Бриндель В.І..pdf
05 вересня 2020 16:41
2.1.4.1.86. Галган П.М..pdf
05 вересня 2020 16:41
2.1.4.1.68. Возний В.В..pdf
05 вересня 2020 16:41
2.1.4.1.85. Малигін Вадим.pdf
05 вересня 2020 16:41
2.1.4.1.67. Трофімчук А.М..pdf
05 вересня 2020 16:41
2.1.4.1.66. Карський І.Й..pdf
05 вересня 2020 16:41
2.1.4.1.84. Бретоусов М.С..pdf
05 вересня 2020 16:41
2.1.4.1.65. Кшижинський В.А.pdf
05 вересня 2020 16:41
2.1.4.1.64. Ткачук С.П..pdf
05 вересня 2020 16:41
2.1.4.1.63. Трапезун В.І..pdf
05 вересня 2020 16:41
2.1.4.1.62. Паламарчук В.А..pdf
05 вересня 2020 16:41
2.1.4.1.83. Дяк В.Б.pdf
05 вересня 2020 16:41
2.1.4.1.61. Янківський В.С..pdf
05 вересня 2020 16:41
2.1.4.1.82. Гаврилюк М.П.pdf
05 вересня 2020 16:41
2.1.4.1.60. Малий О.Л..pdf
05 вересня 2020 16:41
2.1.4.1.59. Добрянський Я.Ю..pdf
05 вересня 2020 16:41
2.1.4.1.41. Пастух О.М_0001.pdf
05 вересня 2020 16:41
2.1.4.1.58. Шевчук М.М..pdf
05 вересня 2020 16:41
2.1.4.1.57. Мошенський І.М..pdf
05 вересня 2020 16:41
2.1.4.1.40. Савчук Олександр.pdf
05 вересня 2020 16:41
2.1.4.1.39. Шатайло Роман.pdf
05 вересня 2020 16:41
2.1.4.1.37. Мінаков А.О..pdf
05 вересня 2020 16:41
2.1.4.1.38. Машталер М.М.pdf
05 вересня 2020 16:41
2.1.4.1.36. Бадяка А.А_0001.pdf
05 вересня 2020 16:41
2.1.4.1.35. Кулик Р.П..pdf
05 вересня 2020 16:40
2.1.4.1.34. Волошин В.П..pdf
05 вересня 2020 16:40
2.1.4.1.26. Бевз В.А..pdf
05 вересня 2020 16:40
2.1.4.1.25. Обуховський В.П..pdf
05 вересня 2020 16:40
2.1.4.1.24. Мінаков О.О..PDF
05 вересня 2020 16:40
2.1.4.1.23. Дусь С.А..pdf
05 вересня 2020 16:40
2.1.4.1.22. Радковський Д.В..pdf
05 вересня 2020 16:40
2.1.4.1.21. Цибуля П.В_0001.pdf
05 вересня 2020 16:40
2.1.4.1.33. Одукалець В.А..pdf
05 вересня 2020 16:40
2.1.4.1.20. Сорока І. М..pdf
05 вересня 2020 16:40
2.1.4.1.32. Прокопов Г.В..pdf
05 вересня 2020 16:40
2.1.4.1.19. Сергієнко В.В_0001.pdf
05 вересня 2020 16:40
2.1.4.1.18. Семенюк Л.В..pdf
05 вересня 2020 16:40
2.1.4.1.31. Попик В.В..pdf
05 вересня 2020 16:40
2.1.4.1.17. Морозик В.М..pdf
05 вересня 2020 16:40
2.1.4.1.30. Цвігун О.А.pdf
05 вересня 2020 16:40
2.1.4.1.16. Чумак І.В..pdf
05 вересня 2020 16:40
2.1.4.1.15. Михалевич О.М..pdf
05 вересня 2020 16:40
2.1.4.1.29. Швидь О.В..pdf
05 вересня 2020 16:40
2.1.4.1.14. Мельник І.І..pdf
05 вересня 2020 16:40
2.1.4.1.28. Юрків Р.В..pdf
05 вересня 2020 16:40
2.1.4.1.13. Шелестюк В.М_0001.pdf
05 вересня 2020 16:40
2.1.4.1.27. Ягніченко Д.М..pdf
05 вересня 2020 16:40
2.1.4.1.12. Курта З.І_0001.pdf
05 вересня 2020 16:40
2.1.4.1.11. Жовмір О.М..pdf
05 вересня 2020 16:40
2.1.4.1.10. Конопліцький А.І..pdf
05 вересня 2020 16:40
2.1.4.1.9. Нечипор Е.О..pdf
05 вересня 2020 16:40
2.1.4.1.8. Чайковська І.М..pdf
05 вересня 2020 16:40
2.1.4.1.7. Бас А.В..pdf
05 вересня 2020 16:40
2.1.4.1.6. Чеботарьов Н.О_0001.pdf
05 вересня 2020 16:40
2.1.4.1.5. Довгаль І.М..pdf
05 вересня 2020 16:40
2.1.4.1.4. Прокофєв А. О.pdf
05 вересня 2020 16:40
2.1.4.1.3. Гедзюк Т.В..pdf
05 вересня 2020 16:40
2.1.4.1.2. Семенова О.М.pdf
05 вересня 2020 16:40
2.1.4.1.1. Волосінчук М.М.pdf
05 вересня 2020 16:40
11. Проект договору _0001.pdf
05 вересня 2020 16:40
4. Довідка доручення _0001.pdf

Вимога про усунення невідповідностей

Перелік виявлених невідповідностей: 1. В складі тендерної пропозиції Учасника надано копію інвентарної картки обліку основних засобів власника асфальтобетонного заводу, а не оригінал як вимагалось тендерною документацією. 2. В складі тендерної пропозиції учасника в підтвердження наявності працівників, які мають необхідні знання та досвід не надано підтвердження наявності всіх працівників, передбачених в Довідці, що підтверджує наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. В довідці «Файл Довідка працівники», які будуть залучені до виконання робіт, подається інформація на 110 осіб. По працівникам з № 98 по №110 копії трудових книжок та наказів відсутні. У Файлі «№22 КК Копія трудових книжок 6» відсутня 1 сторінка трудової книжки на працівника Василюка Миколу Васильовича. 3. В складі тендерної пропозиції Учасника на підтвердження наявності сертифікованого інженера-проектувальника на інженерно-будівельне проектування у частині кошторисної документації надано диплом за спеціальністю не пов’язаною з будівництвом, експлуатаційним утриманням і ремонтом автомобільних доріг, мостів і аеродромів, що не відповідає вимогам тендерної документації. 4. Договір на проведення атестації асфальтобетонного заводу не містить актів приймання-передачі, що є невід`ємними частинами договору. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1. Відповідно до п. 1.3.1 Додатку №2 Тендерної документації передбачено: Учасник додатково у складі своєї тендерної пропозиції надає картку(ки) обліку основних засобів власника асфальтобетонного(их) заводу(ів) (інвентарна(ні) картка(ки) за типовою формою №ОЗ-6), що містить усі необхідні записи відповідно до форми, що затверджена чинним законодавством України. 2. Згідно п.1.4. Додатку №2 Тендерної документації на підтвердження інформації щодо наявності у Учасника працівників, яка міститься в довідці, йому необхідно у складі тендерної пропозиції, надати копії трудових книжок (перша сторінка та сторінка з інформацією про останнє місце роботи) та копії наказів про призначення на посаду, наказів про сумісництво або копії цивільно-правових угод з особами, що будуть задіяні Учасником під час виконання договору, або інших документів, які підтверджують наявність правовідносин Учасника з відповідними працівниками, зазначеними у Довідці. 3. Згідно п.1.4. Додатку №2 Тендерної документації Довідка, що підтверджує наявність працівників, відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід: Кількість працівників, які обов’язково включаються до довідки: Інженерно-технічні працівники: - головний інженер або інша особа, яка здійснює технічне керівництво діяльністю будівельної організації (1 особа); - виконавець робіт або інша особа, яка виконує його функції (3 осіб); - майстер (3 осіб). - сертифікований інженер-проектувальник на інженерно-будівельне проектування у частині кошторисної документації (надати діючий кваліфікаційний сертифікат інженера-проектувальник на інженерно-будівельне проектування у частині кошторисної документації) – (1 особа). Інші працівники: - оператори машин та механізмів (оператори машин/,машиністи/водії) (26 осіб); - водії (25 осіб); - дорожні робітники (30 осіб); … Додатково на інженерно - технічних працівників (інженери, виконроби, майстри, та ін.), перерахованих в довідці, Учасник повинен надати скан-копії дипломів про закінчення учбових закладів. Для інженерно-технічних працівників обов’язкова наявність вищої або неповної вищої освіти з кваліфікацією «будівельник», «інженер-будівельник» тощо за спеціальністю пов’язаною з будівництвом, експлуатаційним утримання і ремонтом автомобільних доріг, мостів і аеродромів, це може бути «Автомобільні дороги» тощо. Загальний стаж роботи у дорожньому господарстві має становити не менше 2-х років. 4. Відповідно до п.1.3.1. Додатку № 2 до Тендерної документації асфальтобетонний(ні) завод(и) (виробництво) повинен бути атестований на виготовлення асфальтобетонних сумішей та щебенево-мастикових асфальтобетонних сумішей відповідно ДСТУ Б В.2.7-119:2011 та ДСТУ Б В.2.7-127:2015, про що Учасником додатково надаються підтверджуючі документи (посвідчена копія атестату виробництва та посвідчена копія договору на проведення атестації з усіма додатками, які є невід’ємною частиною договору). Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1. Надати оригінал інвентарної картки обліку основних засобів власника асфальтобетонного заводу, згідно вимог п.1.3.1. Додатку № 2 до Тендерної документації. 2. Надати документи, що підтверджують наявність в учасника працівників, вказаних в довідці, що підтверджує наявність працівників, відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід з № 98 по № 110. Надати 1(першу) сторінку трудової книжки на працівника Василюка Миколу Васильовича. 3. Надати діючий кваліфікаційний сертифікат інженера-проектувальника на інженерно-будівельне проектування у частині кошторисної документації, скан-копію диплому сертифікованого інженера-проектувальника з наявністю вищої або неповної вищої освіти з кваліфікацією «будівельник», «інженер-будівельник» тощо за спеціальністю пов’язаною з будівництвом, експлуатаційним утримання і ремонтом автомобільних доріг, мостів і аеродромів, це може бути «Автомобільні дороги» тощо, та довідку, що підтверджує наявність працівників, відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, у відповідності до вимог п. 1.4. Додатку№2 до Тендерної документації. 4. Надати посвідчену копію договору на проведення атестації асфальтобетонного заводу з усіма додатками, які є невід’ємною частиною договору.

Документи

07 вересня 2020 09:31
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

17 вересня 2020 16:02
Електронний підпис
17 вересня 2020 16:01
виправлення.rar
17 вересня 2020 14:58
Електронний підпис
17 вересня 2020 14:55
Гарантійний лист.pdf
17 вересня 2020 09:45
Електронний підпис
17 вересня 2020 09:41
виправлення.rar
07 вересня 2020 08:48
Електронний підпис
07 вересня 2020 08:48
Електронний підпис
07 вересня 2020 08:46
лист підтвердження абз.pdf
07 вересня 2020 08:46
договір поставки.pdf
06 вересня 2020 12:39
Електронний підпис
06 вересня 2020 12:39
Електронний підпис
06 вересня 2020 12:36
Статут.pdf
06 вересня 2020 12:36
Сертифікат склокульки.pdf
06 вересня 2020 12:36
Сертифікат ISO.pdf
06 вересня 2020 12:36
Свідоцтво ISO (Копія).pdf
06 вересня 2020 12:36
Протокол 10.pdf
06 вересня 2020 12:36
Протокол 9.pdf
06 вересня 2020 12:36
Протокол 7.pdf
06 вересня 2020 12:36
Проект договору.pdf
06 вересня 2020 12:36
ПДВ зав..pdf
06 вересня 2020 12:36
Опис.pdf
06 вересня 2020 12:36
Наказ 448.pdf
06 вересня 2020 12:36
ліцензія на АВК.pdf
06 вересня 2020 12:36
копия лицензии.zip
06 вересня 2020 12:36
Календарний графік.pdf
06 вересня 2020 12:36
Договір поставки фарби.pdf
06 вересня 2020 12:36
Довідки ст 17.pdf
06 вересня 2020 12:36
Довідки банк.rar
06 вересня 2020 12:36
Довідка щодо матеріалів.pdf
06 вересня 2020 12:36
Довідка чисті активи.pdf
06 вересня 2020 12:36
Довідка субпідрядник.pdf
06 вересня 2020 12:36
Довідка про покриття.pdf
06 вересня 2020 12:36
Довідка заходи довкілля.pdf
06 вересня 2020 12:36
Довідка забезпечення.pdf
06 вересня 2020 12:36
Гарантійний лист.pdf
06 вересня 2020 12:36
Відомості про учасника.pdf
06 вересня 2020 12:36
витяг з ЄДР.pdf
06 вересня 2020 12:36
ISO 9001 копія.pdf
06 вересня 2020 12:36
016-001-31735-2020.zip
06 вересня 2020 12:36
Дозвіл на викиди.pdf
06 вересня 2020 12:36
Атестат на завод.pdf
06 вересня 2020 12:36
Довідка АБЗ.pdf
06 вересня 2020 12:36
Цивільно правова угода.pdf
06 вересня 2020 12:36
копії техпаспортів.pdf
06 вересня 2020 12:36
Довідка працівники.pdf
06 вересня 2020 12:36
Довідка обладнання.pdf
06 вересня 2020 12:36
Довідка лабораторія.pdf
06 вересня 2020 12:36
Довідка база.pdf
06 вересня 2020 12:36
відгук по 1КТ.pdf
06 вересня 2020 12:36
Баланс, фінрезультати.pdf
06 вересня 2020 12:36
№27 КК копія договору 1КТ.pdf
06 вересня 2020 12:36
№23 КК копії дипломів.pdf

Вимога про усунення невідповідностей

Перелік виявлених невідповідностей: 1. В складі тендерної пропозиції Учасника в підтвердження наявності техніки, зазначеної у Довідці про наявність обладнання (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо) не надано підтвердження наявності: 1) Автомобілів з обладнанням для зимового утримання/Вантажний самоскид, дообладнаний піскорозкидальним обладнанням МКД-90-01.08 та поворотним відвалом/ Спеціалізований вантажний самоскид/IVECOTRAKERAD410T45 – 4 од., 2) Автомобіля з обладнанням для зимового утримання/Автомобіль самоскид з піскорозкидальним обладнанням/ Спеціалізований вантажний/спеціалізований самоскид МАЗ-5551, 1995 р. – 1 од., 3) Автомобіля з обладнанням для зимового утримання/Автомобіль сідловий тягач з піскорозкидальним обладнанням/Спеціалізований вантажний/спеціалізований сідловий тягач-Е МАЗ-64229, 1991 р. – 1 од., 4) Автомобіля з обладнанням для зимового утримання/Автомобіль сідловий тягач з піскорозкидальним обладнанням/Спеціалізований вантажний/спеціалізований сідловий тягач-Е МАN 19.403 FLS/N, 1995 р. – 1од.; 5) автомобіля з обладнанням для зимового утримання – спеціальний вантажний/спеціальний підмітально-прибиральна-С/ВВК Спецмаш МДК-29.03.11. – 1 од. 2. У складі тендерної пропозиції Учасника в підтвердження наявності техніки, зазначеної у Довідці про наявність обладнання (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо) надано Договір з ТОВ «Есфіра» № 03-06/20/1 від 03.06.2020 р. – строк дії договору вказано в специфікаціях до договору (250 машино/годин). Згідно умов зазначеного договору він діє до повного виконання зобов`язань за Договором. Таким чином, неможливо встановити конкретний термін дії договору та чи потребує він пролонгації. 3. У складі тендерної пропозиції Учасника надано договір оренди № 1603-02П з ТОВ «ВВВ Монтаж». Термін дії зазначеного договору до 31.12.2021р. та не містить відомості про можливість його пролонгації. 4. В складі тендерної пропозиції учасника в підтвердження наявності техніки, зазначеної у Довідці про наявність обладнання (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо) не надано належне документальне підтвердження наявності компресорної станцію/напівпричіп ПР-10М «Компресорна С1», 2002 р.- 1 од. На підтвердження наявності зазначеної техніки надано тех. паспорт не завірений нотаріально, фізичною особою Лутчак В.М., Учасник надає не оригінал, а копію листа-підтвердження від орендодавця на компресорну станцію. 5. В складі тендерної пропозиції учасника надано довідку про наявність лабораторії, проте в ній відсутній перелік спроможності виконання робіт. 6. В складі тендерної пропозиції Учасника надано копії листів-підтверджень від ТОВ «Есфіра», ТОВ «Мехтранссервіс», в той час як вимогами тендерної документації передбачено надання оригіналу листа-підтвердження орендодавця, лізингодавця або іншої особи, яка зазначена у відповідному договорі, щодо не заперечення використання його машин, механізмів, обладнання та ін. для виконання робіт (надання послуг) Учасником за предметом закупівлі на весь строк надання послуг за предметом закупівлі. 7. В складі тендерної пропозиції Учасника на підтвердження наявності працівників, відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, надано кваліфікаційний сертифікат, в якому передбачене інженерно-будівельне проектування автомобільних доріг, а не «…інженерно-будівельне проектування в частині кошторисної документації» та надано диплом за спеціальністю не пов’язаною з будівництвом, експлуатаційним утриманням і ремонтом автомобільних доріг, мостів і аеродромів, що не відповідає вимогам тендерної документації. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1. Відповідно до п.1.2.1 Додатку 2 до Тендерної документації Документальне підтвердження наявності техніки надається щодо кожної позиції, наведеної у довідці. В підтвердження інформації, зазначеної в довідці, Учасник надає посвідчені відповідно до умов тендерної документації копії свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів, будівельних (дорожніх) машин та механізмів. Якщо транспортні засоби, будівельні (дорожні) машини та механізми тощо не підлягають державній реєстрації, - інший документ, що посвідчує право власності (обліку) або за підписом керівника та/або головного бухгалтера та/або бухгалтера, бухгалтерську довідку про знаходження основних засобів (машин, механізмів та техніки, які включені учасником до таблиці та не підлягають державній реєстрації), на балансі підприємства. Якщо техніка не є власністю Учасника, а залучена, то Учасником на всю, вказану у довідці техніку (транспортні засоби, будівельні (дорожні) машини, механізми, обладнання та устаткування), додатково подаються: - посвідчені відповідно до умов тендерної документації копії договорів дійсних та чинних, протягом всього строку* виконання договору про закупівлю: оренди (лізингу), суборенди та ін. (*договори, що посвідчують право користування: оренди, суборенди та ін., крім лізингу, на всю техніку, надану Учасником у складі тендерної пропозиції, мають бути укладені на строк, що дорівнює або перевищує строк виконання договору про закупівлю, або містити умови про можливість його пролонгації, у разі якщо його строк менше строку договору про закупівлю, на строк надання послуг; - посвідчені відповідно до умов тендерної документації акт(и) приймання-передачі Учаснику (або інший(і) документ(и), який(і) підтверджує(ють) факт отримання Учасником) таких транспортних засобів, будівельних машин, механізмів, обладнання та устаткування до договорів (у разі, коли вимогами чинного законодавства України та/або умовами зазначених договорів передбачено їх складання); - оригінал листа-підтвердження орендодавця, лізингодавця або іншої особи, яка зазначена у відповідному договорі, щодо не заперечення використання його машин, механізмів, обладнання та ін. для виконання робіт (надання послуг) Учасником за предметом закупівлі на весь строк надання послуг за предметом закупівлі. У тому разі, якщо орендодавець, лізингодавець та інші особи, які є стороною наданого Учасником в складі тендерної пропозиції договору оренди, лізингу тощо, не є власниками цієї техніки, тендерна пропозиція Учасника має також містити: - посвідчену власником копію документу, який підтверджує право власності на вказану техніку (якщо власником є фізична особа – копія має бути посвідчена нотаріально); - копії договорів, укладених з власником, які підтверджують право орендодавця, лізингодавця та інших особ, які не є власниками цієї техніки, надавати у користування техніку, необхідну для надання послуг) на весь строк за предметом закупівлі; - копії акту(ів) приймання-передачі (або інший(і) документ(и), який(і) підтверджує(ють) факт передачі) техніки до договорів (у разі, коли вимогами чинного законодавства України та/або умовами зазначених договорів передбачено їх складання). 2. Відповідно до п.1.2.1 Додатку 2 до Тендерної документації якщо техніка не є власністю Учасника, а залучена, то Учасником на всю, вказану у довідці техніку (транспортні засоби, будівельні (дорожні) машини, механізми, обладнання та устаткування), додатково подаються: - посвідчені відповідно до умов тендерної документації копії договорів дійсних та чинних, протягом всього строку* виконання договору про закупівлю: оренди (лізингу), суборенди та ін. (*договори, що посвідчують право користування: оренди, суборенди та ін., крім лізингу, на всю техніку, надану Учасником у складі тендерної пропозиції, мають бути укладені на строк, що дорівнює або перевищує строк виконання договору про закупівлю, або містити умови про можливість його пролонгації, у разі якщо його строк менше строку договору про закупівлю, на строк надання послуг; - посвідчені відповідно до умов тендерної документації акт(и) приймання-передачі Учаснику (або інший(і) документ(и), який(і) підтверджує(ють) факт отримання Учасником) таких транспортних засобів, будівельних машин, механізмів, обладнання та устаткування до договорів (у разі, коли вимогами чинного законодавства України та/або умовами зазначених договорів передбачено їх складання); - оригінал листа-підтвердження орендодавця, лізингодавця або іншої особи, яка зазначена у відповідному договорі, щодо не заперечення використання його машин, механізмів, обладнання та ін. для виконання робіт (надання послуг) Учасником за предметом закупівлі на весь строк надання послуг за предметом закупівлі. 3. Відповідно до п.1.2.1 Додатку 2 до Тендерної документації якщо техніка не є власністю Учасника, а залучена, то Учасником на всю, вказану у довідці техніку (транспортні засоби, будівельні (дорожні) машини, механізми, обладнання та устаткування), додатково подаються: - посвідчені відповідно до умов тендерної документації копії договорів дійсних та чинних, протягом всього строку* виконання договору про закупівлю: оренди (лізингу), суборенди та ін. (*договори, що посвідчують право користування: оренди, суборенди та ін., крім лізингу, на всю техніку, надану Учасником у складі тендерної пропозиції, мають бути укладені на строк, що дорівнює або перевищує строк виконання договору про закупівлю, або містити умови про можливість його пролонгації, у разі якщо його строк менше строку договору про закупівлю, на строк надання послуг; - посвідчені відповідно до умов тендерної документації акт(и) приймання-передачі Учаснику (або інший(і) документ(и), який(і) підтверджує(ють) факт отримання Учасником) таких транспортних засобів, будівельних машин, механізмів, обладнання та устаткування до договорів (у разі, коли вимогами чинного законодавства України та/або умовами зазначених договорів передбачено їх складання); - оригінал листа-підтвердження орендодавця, лізингодавця або іншої особи, яка зазначена у відповідному договорі, щодо не заперечення використання його машин, механізмів, обладнання та ін. для виконання робіт (надання послуг) Учасником за предметом закупівлі на весь строк надання послуг за предметом закупівлі. 4. Відповідно до п.1.2.1 Додатку №2 до Тендерної документації, якщо техніка не є власністю Учасника, а залучена, то Учасником на всю, вказану у довідці техніку (транспортні засоби, будівельні (дорожні) машини, механізми, обладнання та устаткування), додатково подаються: - посвідчені відповідно до умов тендерної документації копії договорів дійсних та чинних, протягом всього строку* виконання договору про закупівлю: оренди (лізингу), суборенди та ін. (*договори, що посвідчують право користування: оренди, суборенди та ін., крім лізингу, на всю техніку, надану Учасником у складі тендерної пропозиції, мають бути укладені на строк, що дорівнює або перевищує строк виконання договору про закупівлю, або містити умови про можливість його пролонгації, у разі якщо його строк менше строку договору про закупівлю, на строк надання послуг; - посвідчені відповідно до умов тендерної документації акт(и) приймання-передачі Учаснику (або інший(і) документ(и), який(і) підтверджує(ють) факт отримання Учасником) таких транспортних засобів, будівельних машин, механізмів, обладнання та устаткування до договорів (у разі, коли вимогами чинного законодавства України та/або умовами зазначених договорів передбачено їх складання); - оригінал листа-підтвердження орендодавця, лізингодавця або іншої особи, яка зазначена у відповідному договорі, щодо не заперечення використання його машин, механізмів, обладнання та ін. для виконання робіт (надання послуг) Учасником за предметом закупівлі на весь строк надання послуг за предметом закупівлі. У тому разі, якщо орендодавець, лізингодавець та інші особи, які є стороною наданого Учасником в складі тендерної пропозиції договору оренди, лізингу тощо, не є власниками цієї техніки, тендерна пропозиція Учасника має також містити: - посвідчену власником копію документу, який підтверджує право власності на вказану техніку (якщо власником є фізична особа – копія має бути посвідчена нотаріально); - копії договорів, укладених з власником, які підтверджують право орендодавця, лізингодавця та інших особ, які не є власниками цієї техніки, надавати у користування техніку, необхідну для надання послуг) на весь строк за предметом закупівлі; - копії акту(ів) приймання-передачі (або інший(і) документ(и), який(і) підтверджує(ють) факт передачі) техніки до договорів (у разі, коли вимогами чинного законодавства України та/або умовами зазначених договорів передбачено їх складання). 5. Відповідно до п.1.3.2 Додатку № 2 до Тендерної документації Учасник повинен мати власну чи залучену випробувальну(ні) дорожню(ні) лабораторію(ї) для проведення вхідного та операційного контролю (далі – вимірювальна лабораторія), яка спроможна виконувати контроль якості будівельних матеріалів, виробів і конструкцій, які необхідні для виконання робіт, що є предметом закупівлі. Для документального підтвердження наявності вимірювальної(-их) лабораторії(-й) Учасник повинен надати: - довідку в довільній формі про наявність вимірювальної(-их) лабораторії(-й) у учасника із переліком спроможності виконання вищезазначених робіт; - копія чинного договору з усіма додатками та невід’ємними частинами до договору про залучення сторонньої(-іх) вимірювальної(-их) лабораторії(-й) Учасником (надається щодо залученої(их) лабораторії(й)); - гарантійний лист Учасника або власника (у разі залучення) про те, що під час (виконання робіт вимірювальна(-і) лабораторія(-ї), буде виконувати контроль якості будівельних матеріалів, виробів і конструкцій, які необхідні для виконання робіт, що є предметом закупівлі); - документ (-ти) про відповідність лабораторії вимогам чинного законодавства України (свідоцтво, рішення тощо про атестацію (сертифікацію) тощо або копію свідоцтва про відповідність системи керування вимірюваннями вимогам ДСТУ ISO 10012:2005) з додатком, де вказано галузь атестації (сертифікації) тощо, що видане компетентним органом та дійсне (чинне) на дату його подання Учасником. 6. Відповідно до п.1.2.1. Додатку № 2 до Тендерної документації якщо техніка не є власністю Учасника, а залучена, то Учасником на всю, вказану у довідці техніку (транспортні засоби, будівельні (дорожні) машини, механізми, обладнання та устаткування), додатково подаються: - посвідчені відповідно до умов тендерної документації копії договорів дійсних та чинних, протягом всього строку* виконання договору про закупівлю: оренди (лізингу), суборенди та ін. (*договори, що посвідчують право користування: оренди, суборенди та ін., крім лізингу, на всю техніку, надану Учасником у складі тендерної пропозиції, мають бути укладені на строк, що дорівнює або перевищує строк виконання договору про закупівлю, або містити умови про можливість його пролонгації, у разі якщо його строк менше строку договору про закупівлю, на строк надання послуг; - посвідчені відповідно до умов тендерної документації акт(и) приймання-передачі Учаснику (або інший(і) документ(и), який(і) підтверджує(ють) факт отримання Учасником) таких транспортних засобів, будівельних машин, механізмів, обладнання та устаткування до договорів (у разі, коли вимогами чинного законодавства України та/або умовами зазначених договорів передбачено їх складання); - оригінал листа-підтвердження орендодавця, лізингодавця або іншої особи, яка зазначена у відповідному договорі, щодо не заперечення використання його машин, механізмів, обладнання та ін. для виконання робіт (надання послуг) Учасником за предметом закупівлі на весь строк надання послуг за предметом закупівлі. 7. Згідно п. 1.4. Додатку№2 до Тендерної документації Учасник повинен надати Довідку, що підтверджує наявність працівників, відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід: Кількість працівників, які обов’язково включаються до довідки: Інженерно-технічні працівники: - головний інженер або інша особа, яка здійснює технічне керівництво діяльністю будівельної організації (1 особа); - виконавець робіт або інша особа, яка виконує його функції (3 осіб); - майстер (3 осіб). - сертифікований інженер-проектувальник на інженерно-будівельне проектування у частині кошторисної документації (надати діючий кваліфікаційний сертифікат інженера-проектувальник на інженерно-будівельне проектування у частині кошторисної документації) – (1 особа). … Додатково на інженерно - технічних працівників (інженери, виконроби, майстри, та ін.), перерахованих в довідці, Учасник повинен надати скан-копії дипломів про закінчення учбових закладів. Для інженерно-технічних працівників обов’язкова наявність вищої або неповної вищої освіти з кваліфікацією «будівельник», «інженер-будівельник» тощо за спеціальністю пов’язаною з будівництвом, експлуатаційним утримання і ремонтом автомобільних доріг, мостів і аеродромів, це може бути «Автомобільні дороги» тощо. Загальний стаж роботи у дорожньому господарстві має становити не менше 2-х років. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1. Надати документальне підтвердження наявності в учасника вищезазначеної техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо) відповідно до п.1.2.1 Додатку 2 до Тендерної документації. 2. Надати договір оренди, укладений на строк, що дорівнює або перевищує строк виконання договору про закупівлю, або містити умови про можливість його пролонгації, у разі якщо його строк менше строку договору про закупівлю, на строк надання послуг. 3. Надати договір оренди, укладений на строк, що дорівнює або перевищує строк виконання договору про закупівлю, або містити умови про можливість його пролонгації, у разі якщо його строк менше строку договору про закупівлю, на строк надання послуг. 4. Надати належне документальне підтвердження наявності в учасника вищезазначеної компресорної станції/напівпричіп ПР-10М «Компресорна С1», 2002 р.- 1 од. відповідно до п.1.2.1 Додатку 2 до Тендерної документації. 5. Надати виправлену довідку в довільній формі про наявність вимірювальної(-их) лабораторії(-й) у учасника із переліком спроможності виконання вищезазначених робіт відповідно до п.1.3.2 Додатку № 2 до Тендерної документації 6. Надати оригінал листа-підтвердження орендодавця, лізингодавця або іншої особи, яка зазначена у відповідному договорі, щодо не заперечення використання його машин, механізмів, обладнання та ін. для виконання робіт (надання послуг) Учасником за предметом закупівлі на весь строк надання послуг за предметом закупівлі відповідно до п.1.2.1 Додатку № 2 до Тендерної документації. 7. Надати діючий кваліфікаційний сертифікат інженера-проектувальника на інженерно-будівельне проектування у частині кошторисної документації, скан-копію диплому сертифікованого інженера-проектувальника з наявністю вищої або неповної вищої освіти з кваліфікацією «будівельник», «інженер-будівельник» тощо за спеціальністю пов’язаною з будівництвом, експлуатаційним утримання і ремонтом автомобільних доріг, мостів і аеродромів, це може бути «Автомобільні дороги» тощо, та довідку, що підтверджує наявність працівників, відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, у відповідності до вимог п. 1.4. Додатку№2 до Тендерної документації.

Документи

07 вересня 2020 09:31
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

17 вересня 2020 21:00
Електронний підпис
17 вересня 2020 20:59
Електронний підпис
06 вересня 2020 22:43
Електронний підпис
06 вересня 2020 22:37
2.2. Лист-роз`яснення.pdf
06 вересня 2020 22:37
2.4. Договора оренди ч.2.zip
06 вересня 2020 22:37
2.7. Листи-підтвердження.pdf
06 вересня 2020 22:36
7.6.133. Савтюк М.М.трудова.pdf
06 вересня 2020 22:36
7.6.149. Бабій І.І. Трудова.pdf
06 вересня 2020 22:36
7.6.132. Рибак_С.М._трудова.pdf
06 вересня 2020 22:36
7.6.137. Шутко_М.М. трудова.pdf
06 вересня 2020 22:36
7.6.147. Рiзун_I.Ф. трудова.pdf
06 вересня 2020 22:36
7.6.121. Білоус І.Г. Трудова .pdf
06 вересня 2020 22:36
7.6.141. Дичук_А.В. Трудова.pdf
06 вересня 2020 22:36
7.6.143. Клим_В.I. трудова.pdf
06 вересня 2020 22:36
7.6.146. Покалюк_О.I. Трудова.pdf
06 вересня 2020 22:36
7.6.131. Орган М.І. трудова..pdf
06 вересня 2020 22:36
7.6.140. Глiбко_С.М. трудова.pdf
06 вересня 2020 22:36
7.6.139. Бурсук_П.М. трудова.pdf
06 вересня 2020 22:36
7.6.138. Мел_ник_О.М. трудова.pdf
06 вересня 2020 22:35
7.6.125. Кофан В.Б.Трудова.pdf
06 вересня 2020 22:35
7.6.129. Мудрик_Р.О._трудова.pdf
06 вересня 2020 22:35
7.6.130. Орган В.І. трудова.pdf
06 вересня 2020 22:35
7.6.124. Здiбняк_I._В._трудова.pdf
06 вересня 2020 22:35
7.6.123. Бойко О.М. Трудова.pdf
06 вересня 2020 22:35
7.6.122. Беженар І.В.трудова.pdf
06 вересня 2020 22:35
7.6.119. Тимчук А.О. Трудова.pdf
06 вересня 2020 22:35
7.6.118. Савтюк В.М. Трудова.pdf
06 вересня 2020 22:35
7.6.115. Горюк С.С. трудова.pdf
06 вересня 2020 22:35
7.6.113. Котан В.В. трудова.pdf
06 вересня 2020 22:34
7.6.109. Лапчук Ю.М. трудова.pdf
06 вересня 2020 22:34
7.6.111. Дерик О.В. трудова.pdf
06 вересня 2020 22:34
7.6.102. Гусар Е.В. трудова.pdf
06 вересня 2020 22:34
7.6.110. Дячук В.О.трудова.pdf
06 вересня 2020 22:34
7.6.104. Бойко В.В. Трудова.pdf
06 вересня 2020 22:34
7.6.101. Білава В.П. Трудова.pdf
06 вересня 2020 22:34
7.6.103. Гуйван О.В. Трудова.pdf
06 вересня 2020 22:34
7.6.88. Крамар С.М. Трудова.pdf
06 вересня 2020 22:34
7.6.99. Медик М.Ф. Трудова.pdf
06 вересня 2020 22:34
7.6.97. Ганзюк Г.О. Трудова.pdf
06 вересня 2020 22:34
7.6.92. Решетов Н.О. Трудова.pdf
06 вересня 2020 22:34
7.6.94. Дзюбак_Д.В._трудова.pdf
06 вересня 2020 22:33
7.6.96. Семенюк О.М. трудова.pdf
06 вересня 2020 22:33
7.6.91. Шундрій М.М. Трудова.pdf
06 вересня 2020 22:33
7.6.90. Шимко П.Г. Трудова.pdf
06 вересня 2020 22:33
7.6.89. Коба С.П. Трудова.pdf
06 вересня 2020 22:33
7.6.85. Піцик І.В. Трудова.pdf
06 вересня 2020 22:33
7.6.82. Гуйван А.А. трудова.pdf
06 вересня 2020 22:33
7.6.83. Донець В.В.труд.pdf
06 вересня 2020 22:33
7.6.81. Волощук В.В.трудова.pdf
06 вересня 2020 22:33
7.6.86. Сивак Р.О. трудова.pdf
06 вересня 2020 22:33
7.6.80. Никитюк О.С. трудовв.pdf
06 вересня 2020 22:33
7.6.79. Мельник Д.А. трудова.pdf
06 вересня 2020 22:33
7.6.73. Білик М.М. Трудова.pdf
06 вересня 2020 22:33
7.6.78. Мельник А.В. Трудова.pdf
06 вересня 2020 22:32
7.6.72. Кишка В.І. Трудова.pdf
06 вересня 2020 22:32
7.6.61. Вакар І.П. Трудова .pdf
06 вересня 2020 22:32
7.6.64. Злий В.І. Трудова .pdf
06 вересня 2020 22:32
7.6.62. Горюк С.Д. Трудова .pdf
06 вересня 2020 22:32
7.6.66. Половюк О.В. трудова.pdf
06 вересня 2020 22:32
7.6.63. Никитюк О.О. трудова.pdf
06 вересня 2020 22:32
7.6.67. Гринь С.А.pdf
06 вересня 2020 22:32
7.6.71. Закусов В.М. трудова.pdf
06 вересня 2020 22:32
7.6.58. Хміль В.М. трудова .pdf
06 вересня 2020 22:32
7.6.55. Івонік С.В. трудова.pdf
06 вересня 2020 22:31
7.6.56. Мельник А.І. трудова.pdf
06 вересня 2020 22:31
7.6.54. Гуйван В.В. трудова.pdf
06 вересня 2020 22:31
7.6.57. Трач О.С. трудова.pdf
06 вересня 2020 22:31
7.6.44. Лукаш Ю.І. Трудова.pdf
06 вересня 2020 22:31
7.6.43. Лукаш М.І. Трудова .pdf
06 вересня 2020 22:31
7.6.46. Комащук А.Ю. трудова.pdf
06 вересня 2020 22:30
7.6.48. Фурман С.П. трудова.pdf
06 вересня 2020 22:30
7.6.47. Сікора С.І. трудова.pdf
06 вересня 2020 22:30
7.6.49. Кучак С.Т.трудова.pdf
06 вересня 2020 22:30
7.6.45. Ярмолюк М.В. Трудова.pdf
06 вересня 2020 22:30
7.6.37. Титор В.В.Трудова.pdf
06 вересня 2020 22:30
7.6.36. Озєров В.І. Трудова.pdf
06 вересня 2020 22:30
7.6.34. Гринь О.Ф. трудова.pdf
06 вересня 2020 22:30
7.6.28. Гончар В.І. Трудова.pdf
06 вересня 2020 22:29
7.6.29. Гончар І.І. Трудова.pdf
06 вересня 2020 22:28
7.6.27. Савчук В.В. трудова.pdf
06 вересня 2020 22:28
7.6.38. Кушнір О.В. Трудова.pdf
06 вересня 2020 22:27
7.6.25. Гонца С.І. Трудова.pdf
06 вересня 2020 22:27
7.6.24. Петров В.В. Трудова.pdf
06 вересня 2020 22:27
7.6.21. Дячук І.П. Трудова.pdf
06 вересня 2020 22:27
7.6.22. Білик В.М.трудова.pdf
06 вересня 2020 22:27
7.6.23. Шутко Б.М._трудова.pdf
06 вересня 2020 22:27
7.6.16. Курієць О.О. трудова.pdf
06 вересня 2020 22:27
7.6.15. Власюк В.В. Трудова.pdf
06 вересня 2020 22:27
7.6.10. Клімова Л.Д.Трудова.pdf
06 вересня 2020 22:27
7.6.1. Боднар М.В. Трудова.pdf
06 вересня 2020 22:27
7.6.5. Головко В.М. Трудова .pdf
06 вересня 2020 22:27
7.6.6. Паєрель В.В. Трудова.pdf
06 вересня 2020 22:27
7.6.4. Неїжсал М. В. Трудова.pdf
06 вересня 2020 22:26
7.6.8. Климчук А.Л. Трудова .pdf
06 вересня 2020 22:26
7.6.12. Бойчук В.П. Трудова.pdf
06 вересня 2020 22:26
8.2.1. Виконання дог.36.17 ч.1.pdf
06 вересня 2020 22:26
8.2.2. Виконання дог.36.17 ч.2.pdf
06 вересня 2020 22:26
8.2. Договір № 36.17-П.pdf
06 вересня 2020 22:26
8.1. Договір № 3.pdf
06 вересня 2020 22:26
8.3. Договір № 203 20 (1).pdf
06 вересня 2020 22:26
9.2. Довідки банків.pdf
06 вересня 2020 22:26
8.4. Відгуки.pdf
06 вересня 2020 22:26
9. Фінансова звітність.zip
06 вересня 2020 22:26
7.3. Накази механізатори.pdf
06 вересня 2020 22:26
7.3.2. Накази водії.pdf
06 вересня 2020 22:26
7.2. Накази , дипломи ІТР.zip
06 вересня 2020 22:26
7.3.3. Накази робітники.pdf
06 вересня 2020 22:25
2.5. Договора оренди ч.3.zip
06 вересня 2020 22:25
2.3. Договора оренди ч.1.zip
06 вересня 2020 22:25
2.6. Договора оренди ч.4.zip
06 вересня 2020 22:25
3.2. Договір оренди Канів.pdf
06 вересня 2020 22:24
4.2. Ф_оз-6 ДС 16837 .pdf
06 вересня 2020 22:24
13.1. Проект договору.pdf
06 вересня 2020 22:24
16. Сертифікати ISO .pdf
06 вересня 2020 22:24
13.2. Істотні умови.pdf
06 вересня 2020 22:24
14. Ліцензія.pdf
06 вересня 2020 22:24
15. Дозвіл Держпраці.pdf
06 вересня 2020 22:23
31. Уставні документи.zip
06 вересня 2020 22:23
18. Повноваження.zip
06 вересня 2020 22:23
32. Банківська гарантія.zip
06 вересня 2020 22:22
10. Довідка ст.17.pdf
06 вересня 2020 22:21
30. Витяг.pdf
06 вересня 2020 22:21
23.1. Пояснююча записка.pdf
06 вересня 2020 22:21
10.3. Довідка ч.2 ст.17.pdf
06 вересня 2020 22:21
21. Довідка щодо санкцій.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ СПЕЦ КОМПЛЕКТ ПОСТАЧ

ПрАТ Хмельницьке ШБУ №56

ТОВ "ТЕХНО-БУД-ЦЕНТР"

Товариство з обмеженою відповідальністю „Енергетично-дорожнє будівництво”

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 01 жовтня 2020 11:38

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ СПЕЦ КОМПЛЕКТ ПОСТАЧ 734 580 000,00
UAH з ПДВ
730 860 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ТЕХНО-БУД-ЦЕНТР" 738 290 000,00
UAH з ПДВ
734 579 900,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

02 жовтня 2020 12:35
Електронний підпис
02 жовтня 2020 12:26
копія протоколу
17 вересня 2020 12:13
Електронний підпис
17 вересня 2020 12:13
Електронний підпис
17 вересня 2020 12:11
лист повідомлення
17 вересня 2020 11:46
Електронний підпис
17 вересня 2020 11:46
Електронний підпис
17 вересня 2020 11:28
Інвентарна картка АБЗ
17 вересня 2020 11:28
Лист повідомлення
07 вересня 2020 08:23
Електронний підпис
07 вересня 2020 08:23
Електронний підпис
07 вересня 2020 08:21
Кваліфікація. АБЗ ч.2.rar
06 вересня 2020 22:13
Електронний підпис
06 вересня 2020 22:13
Електронний підпис
06 вересня 2020 22:11
Кваліфікація. АБЗ ч.1.rar
04 вересня 2020 17:30
Електронний підпис
04 вересня 2020 17:30
Електронний підпис
04 вересня 2020 15:54
Банківська гарантія.rar
04 вересня 2020 11:16
Кваліфікація. МТБ.rar
04 вересня 2020 10:44
Кваліфікація. Досвід ч. 3.rar
04 вересня 2020 10:44
Кваліфікація. Досвід ч. 2.rar
04 вересня 2020 10:44
Кваліфікація. Досвід ч. 1.rar
04 вересня 2020 10:44
Інші документи.rar
04 вересня 2020 10:44
Інформація ст.17 Закону.rar

Публічні документи

17 вересня 2020 16:02
Електронний підпис
17 вересня 2020 16:01
виправлення.rar
17 вересня 2020 14:58
Електронний підпис
17 вересня 2020 14:55
Гарантійний лист.pdf
17 вересня 2020 09:45
Електронний підпис
17 вересня 2020 09:41
виправлення.rar
07 вересня 2020 08:48
Електронний підпис
07 вересня 2020 08:48
Електронний підпис
07 вересня 2020 08:46
лист підтвердження абз.pdf
07 вересня 2020 08:46
договір поставки.pdf
06 вересня 2020 12:39
Електронний підпис
06 вересня 2020 12:39
Електронний підпис
06 вересня 2020 12:36
Статут.pdf
06 вересня 2020 12:36
Сертифікат склокульки.pdf
06 вересня 2020 12:36
Сертифікат ISO.pdf
06 вересня 2020 12:36
Свідоцтво ISO (Копія).pdf
06 вересня 2020 12:36
Протокол 10.pdf
06 вересня 2020 12:36
Протокол 9.pdf
06 вересня 2020 12:36
Протокол 7.pdf
06 вересня 2020 12:36
Проект договору.pdf
06 вересня 2020 12:36
ПДВ зав..pdf
06 вересня 2020 12:36
Опис.pdf
06 вересня 2020 12:36
Наказ 448.pdf
06 вересня 2020 12:36
ліцензія на АВК.pdf
06 вересня 2020 12:36
копия лицензии.zip
06 вересня 2020 12:36
Календарний графік.pdf
06 вересня 2020 12:36
Договір поставки фарби.pdf
06 вересня 2020 12:36
Довідки ст 17.pdf
06 вересня 2020 12:36
Довідки банк.rar
06 вересня 2020 12:36
Довідка щодо матеріалів.pdf
06 вересня 2020 12:36
Довідка чисті активи.pdf
06 вересня 2020 12:36
Довідка субпідрядник.pdf
06 вересня 2020 12:36
Довідка про покриття.pdf
06 вересня 2020 12:36
Довідка заходи довкілля.pdf
06 вересня 2020 12:36
Довідка забезпечення.pdf
06 вересня 2020 12:36
Гарантійний лист.pdf
06 вересня 2020 12:36
Відомості про учасника.pdf
06 вересня 2020 12:36
витяг з ЄДР.pdf
06 вересня 2020 12:36
ISO 9001 копія.pdf
06 вересня 2020 12:36
016-001-31735-2020.zip
06 вересня 2020 12:36
Дозвіл на викиди.pdf
06 вересня 2020 12:36
Атестат на завод.pdf
06 вересня 2020 12:36
Довідка АБЗ.pdf
06 вересня 2020 12:36
Цивільно правова угода.pdf
06 вересня 2020 12:36
копії техпаспортів.pdf
06 вересня 2020 12:36
Довідка працівники.pdf
06 вересня 2020 12:36
Довідка обладнання.pdf
06 вересня 2020 12:36
Довідка лабораторія.pdf
06 вересня 2020 12:36
Довідка база.pdf
06 вересня 2020 12:36
відгук по 1КТ.pdf
06 вересня 2020 12:36
Баланс, фінрезультати.pdf
06 вересня 2020 12:36
№27 КК копія договору 1КТ.pdf
06 вересня 2020 12:36
№23 КК копії дипломів.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ СПЕЦ КОМПЛЕКТ ПОСТАЧ

ТОВ "ТЕХНО-БУД-ЦЕНТР"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ СПЕЦ КОМПЛЕКТ ПОСТАЧ
#38680240
Переможець 730 860 000,00
UAH з ПДВ
02 жовтня 2020 11:56

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 02 жовтня 2020 11:56

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ СПЕЦ КОМПЛЕКТ ПОСТАЧ
#38680240
730 860 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
29 грудня 2023 17:33
ДУ_25_40_19.10.2020.pdf укладений
29 грудня 2023 17:32
Електронний підпис укладений
20 жовтня 2020 11:21
Розрахунки 2 частина.pdf укладений
20 жовтня 2020 11:19
Розрахунки 1 частина.pdf укладений
20 жовтня 2020 11:19
Договір № 40.pdf укладений
20 жовтня 2020 11:19

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 19 жовтня 2020 — 29 грудня 2023
Сума оплати за договором: 234 341 134,83
UAH (в тому числі ПДВ 39 056 855,81 UAH)
Причини розірвання договору: Умови розірвання договору викладено в додатковій угоді