Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Мультимедійні проектори та інтерактивні дошки з програмним забезпеченням (мікропроект)
Очікувана вартість
103 000,00 UAH
UA-2020-08-07-004586-a ● 7a25c222226841288b57333bd6d2b359
Спрощена закупівля
Спрощена
Торги відмінено
Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ освіти Трускавецької міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 02144513 |
Вебсайт: | http://tmr.gov.ua |
Місцезнаходження: | 82200, Україна , Львівська обл., Трускавець, Львівська область, м. Трускавець, вул. Бориславська, 1 |
Контактна особа: |
Драновська Світлана +380324751785 trusk_vo2015@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 07 серпня 2020 13:39 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 15 серпня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 28 серпня 2020 00:00 |
Початок аукціону: | 28 серпня 2020 14:21 |
Очікувана вартість: | 103 000,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 515,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:32320000-2: Телевізійне й аудіовізуальне обладнання
Адреса замовника: м. Трускавець, вул. Бориславська,1. Код ЄДРПОУ 02144513. Категорія замовника: пункт 3 частини першої ст. 2 Закону України Про публічні закупівлі.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
7 шт.
Мультимедійні проектори та інтерактивні дошки з програмним забезпеченням (мікропроект)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 32320000-2 — Телевізійне й аудіовізуальне обладнання
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 15 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
07 серпня 2020 16:30 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
07 серпня 2020 16:29 |
Нова редакція Оголошення_Проектори_та_мульт._дошка_мікропроект.doc | |
07 серпня 2020 13:38 |
Оголошення_Проектори_та_мульт._дошка_мікропроект.doc |
07 серпня 2020 16:30 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
07 серпня 2020 16:29 |
Нова редакція Оголошення_Проектори_та_мульт._дошка_мікропроект.doc
|
|||
07 серпня 2020 13:38 |
Оголошення_Проектори_та_мульт._дошка_мікропроект.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Тендер
Дата подання: 08 серпня 2020 17:40
Дата відповіді: 12 серпня 2020 13:57
Уточніть будь-ласка, чи потрібно вам: монтаж, встановлення, підключення, навчання, введення в експлуатацію обладнання або вас задовільнить тільки поставка товару?
Відповідь: шановний учаснику,нам потрібне встановлення ,підключення та введення обладнання в експлуатацію,про що вказано в додатку 4 Оголошення про проведення закупівлі.
Уточнення
Дата подання: 14 серпня 2020 13:38
Шановний Замовнику!
Ви вказуєте, що Вам потрібен монтаж обладнання.
Комплект монтажу включає в себе 1 Інтерактивну дошку та 1 проектор.
Якщо у вас 2 Інтерактивні дошки, то Вам потрібно 2 монтажа?
Чи потрібно всі 5 монтажів?(але в такому разі Ваш бюджет закупівлі не відповідає заявленим вимогам)
Дайте детальну відповідь
Відповідь відсутня
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-08-07-004586-a.a1
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: ТОВ "КРЕО СІНЕРЖІ", Код ЄДРПОУ:41602230
Дата подання: 14 серпня 2020 12:51
Внесення змін до документації
Доброго дня!
Шановний Замовнику, у Додатку 1, а саме п.7 Ви вказуєте, що Учасники повинні надати:
" Авторизаційний лист-підтвердження від офіційного виробника виданий на ім’я Замовника із зазначенням номера оголошення про проведення закупівлі із зазначенням можливості поставки товару (інтерактивної дошки, проектора, ноутбука, БФП) в необхідній кількості та якості."
Проте у Додатку 4 описані лише характеристики проектора та інтерактивної дошки, а щодо ноутбука та бфп - відсутні. Отже, виникає невідповідність у Вашій Тендерній документації та неаргументоване витребування Авторизаційних листів на Товари, які Ви не плануєте закуповувати.
Рекомендуємо Вам внести зміни до п. 7 Додатку 1 та видалити вказані документи на проектор та бфп.
Також ця вимога є дискримінаційною, оскільки більшість учасників є офіційними представниками на території України від офіційних виробників, тому учасники ніяк не можуть вплинути на видачу таких авторизаційних листів безпосередньо від офіційних виробників. Повідомляємо, що офіційні виробники не зобов'язані видавати такі документи потенційним учасникам для кожної закупівлі.
Отже, наполягаємо на видаленні дискримінаційної вимоги або зміни її змісту, а саме: "Авторизаційний лист від виробника або його офіційного представника на території України з зазначенням найменування учасника, номера торгів, назви товару, виробничих потужностей, терміну гарантії на інтерактивну дошку та проектор".
Шановний Замовнику, внесіть зміни та не порушуйте принципи здійснення державних закупівель задля забезпечення добросовісної конкуренції всім потенційним учасникам та закупівлі для Вашого закладу найкращого обладнання з раціональним витрачанням коштів.
Розгорнути
Згорнути
Шановний Замовнику, у Додатку 1, а саме п.7 Ви вказуєте, що Учасники повинні надати:
" Авторизаційний лист-підтвердження від офіційного виробника виданий на ім’я Замовника із зазначенням номера оголошення про проведення закупівлі із зазначенням можливості поставки товару (інтерактивної дошки, проектора, ноутбука, БФП) в необхідній кількості та якості."
Проте у Додатку 4 описані лише характеристики проектора та інтерактивної дошки, а щодо ноутбука та бфп - відсутні. Отже, виникає невідповідність у Вашій Тендерній документації та неаргументоване витребування Авторизаційних листів на Товари, які Ви не плануєте закуповувати.
Рекомендуємо Вам внести зміни до п. 7 Додатку 1 та видалити вказані документи на проектор та бфп.
Також ця вимога є дискримінаційною, оскільки більшість учасників є офіційними представниками на території України від офіційних виробників, тому учасники ніяк не можуть вплинути на видачу таких авторизаційних листів безпосередньо від офіційних виробників. Повідомляємо, що офіційні виробники не зобов'язані видавати такі документи потенційним учасникам для кожної закупівлі.
Отже, наполягаємо на видаленні дискримінаційної вимоги або зміни її змісту, а саме: "Авторизаційний лист від виробника або його офіційного представника на території України з зазначенням найменування учасника, номера торгів, назви товару, виробничих потужностей, терміну гарантії на інтерактивну дошку та проектор".
Шановний Замовнику, внесіть зміни та не порушуйте принципи здійснення державних закупівель задля забезпечення добросовісної конкуренції всім потенційним учасникам та закупівлі для Вашого закладу найкращого обладнання з раціональним витрачанням коштів.
Рішення замовника: Очікується
Номер вимоги: UA-2020-08-07-004586-a.c2
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: ТОВ "КРЕО СІНЕРЖІ", Код ЄДРПОУ:41602230
Дата подання: 14 серпня 2020 13:59
Внесення змін до технічних характеристик проектору
Шановний Замовник!
Відповідно до вказаних Вами характеристик проектору можна підібрати лише моделі від 1 виробника, тому ця вимога є дискримінаційною.
Внесіть зміни до технічних характеристик проектору, а саме видаліть вимогу про Входи - 2хHDMI (оскільки переважна більшість проекторі має лише 1 такий вхід), вимогу про д/у пульт.
Змініть характеристики відповідно до наказів МОН
Розгорнути
Згорнути
Відповідно до вказаних Вами характеристик проектору можна підібрати лише моделі від 1 виробника, тому ця вимога є дискримінаційною.
Внесіть зміни до технічних характеристик проектору, а саме видаліть вимогу про Входи - 2хHDMI (оскільки переважна більшість проекторі має лише 1 такий вхід), вимогу про д/у пульт.
Змініть характеристики відповідно до наказів МОН
Рішення замовника: Очікується
Інформація про відміну
Виконано
Дата відміни: | 18 серпня 2020 13:51 |
Причина відміни: | неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель |
Коментар щодо відміни: | були допущені неточності в технічних характеристиках при підготовці оголошення |
Документи:
18 серпня 2020 13:51
|
Електронний підпис |
18 серпня 2020 13:49
|
МП СЗШ№3 Протокол№3 від 18.08.2020р..pdf |