Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

послуги автогудронатора (Код за ДК 021:2015 - 45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь )
services bitumen spraying machine (Code according to DK 021: 2015 - 45230000-8 - Construction of pipelines, communication lines and power lines, highways, roads, airfields and railways; leveling of surfaces )
Очікувана вартість
172 400,00 UAH
UA-2020-08-07-004553-b dcb2b87c5c6646a6a508f1ed30a7e404
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олег Країнський Ігорович

080442800391 tender_deu_pechersk@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Комунальне підприємство "Шляхово-експлуатаційне управління по ремонту та утриманню автомобільних шляхів та споруд на них Печерського району" м. Києва
Код ЄДРПОУ: 03359115
Місцезнаходження: 01010, Україна , Київська область обл., Київ, Бутишів провулок, 19
Контактна особа: Олег Країнський Ігорович
080442800391
tender_deu_pechersk@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Municipal Enterprise "Road-Maintenance Department of Repair and Maintenance of Motor Roads and Constructions on them of Pecherskyi District" of Kyiv
National ID: 03359115
Contact point: Krainskiy Oleg Igorovich
080442800391
tender_deu_pechersk@ukr.net

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 07 серпня 2020 18:16
Звернення за роз’ясненнями: до 28 серпня 2020 09:00
Оскарження умов закупівлі: до 03 вересня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 07 вересня 2020 09:00
Початок аукціону: 21 вересня 2020 14:08
Очікувана вартість: 172 400,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 862,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Publication date: 07 серпня 2020 18:16
Enquiries until: 28 серпня 2020 09:00
Complaints submission until: до 03 вересня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 07 вересня 2020 09:00

Information

Estimated total value: 172 400 UAH including VAT
Minimal lowering step: 862 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь


Scope of the procurement
Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою. Тендерна пропозиція та усі документи, що мають відношення до неї, складаються українською мовою.
В разі надання учасником будь-яких документів іноземною мовою, вони повинні бути перекладені українською. Переклад повинен бути посвідчений учасником торгів, або посвідчений нотаріально (на розсуд учасника).
Розгорнути Згорнути
During the procurement procedures, all documents prepared by the customer are presented in Ukrainian. The tender offer and all documents related to it shall be drawn up in the Ukrainian language.
If the participant submits any documents in a foreign language, they must be translated into Ukrainian. The translation must be certified by the bidder, or notarized (at the discretion of the bidder).
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
200 Година
послуги автогудронатора
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 00000, Україна, м. Київ, м. Київ, Печерський район
ДК 021:2015: 45233142-6 — Ремонт доріг

services bitumen spraying machine
CPV: 45233142-6
Період постачання: по 31 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Розрахунки проводяться шляхом оплати Замовником після надання Виконавцем послуг та оформлення належним чином і підписаного Сторонами акта наданих послуг . При цьому оплата Виконавцю за надані послуги проводиться Замовником у відповідності із розподілом обсягів фінансування бюджетних коштів. Оплата за надані послуги здійснюється на умовах відстрочки платежу на термін до 30 календарних днів. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за надані послуги здійснюється на протязі 7 банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. Розрахунки за надані послуги може бути здійснено з розрахункового рахунку Замовника шляхом перерахунку коштів з розрахункового рахунку Замовника після надання послуг Виконавцем у відповідності до умов Договору та за умови наявності коштів на розрахунковому рахунку Замовника. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
07 серпня 2020 18:19
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 серпня 2020 18:19
ТД ПОСЛУГИ АВТОГУДРОНАТОР ОНОВЛЕНА 2020.doc

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 15 вересня 2020
UA-2020-08-07-004553-bdcb2b87c5c6646a6a508f1ed30a7e404
Найменування: Комунальне підприємство "Шляхово-експлуатаційне управління по ремонту та утриманню автомобільних шляхів та споруд на них Печерського району" м. Києва
Код ЄДРПОУ: 03359115
Місцезнаходження: 01010, Україна, Київська область обл., Київ, Бутишів провулок, 19
Учасник Документи Рішення
КП "ПО РЕМОНТУ І УТРИМАННЮ МОСТІВ І ШЛЯХІВ М.КИЄВА "КИЇВАВТОШЛЯХМІСТ"" Документи
Допущено до аукціону
Документи
Комунальне автотранспортне підприємство №273904 КАТП - 273904 Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

07 вересня 2020 09:00
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

07 вересня 2020 08:28
Електронний підпис
07 вересня 2020 08:28
Електронний підпис
07 вересня 2020 08:27
Лист-відгук.PDF
04 вересня 2020 12:13
Технічні вимоги.pdf
04 вересня 2020 12:13
Статут зі змінами.pdf
04 вересня 2020 12:13
Свідоцтво ТЗ.pdf
04 вересня 2020 12:13
Свідоцтво (майно).pdf
04 вересня 2020 12:13
Розпорядження.pdf
04 вересня 2020 12:13
Проект договору.pdf
04 вересня 2020 12:13
Паспорт.pdf
04 вересня 2020 12:13
Наказ.pdf
04 вересня 2020 12:13
Ліцензія.pdf
04 вересня 2020 12:13
Лист-розяснення.pdf
04 вересня 2020 12:13
Лист-згода.pdf
04 вересня 2020 12:13
Лист-дозвіл.pdf
04 вересня 2020 12:13
Лист-гарантія.pdf
04 вересня 2020 12:13
Довідка ст.17.pdf
04 вересня 2020 12:13
Довідка ст.17 ч.2.pdf
04 вересня 2020 12:13
Довідка ст.17 ч.2 (1).pdf
04 вересня 2020 12:13
Довідка (УО).pdf
04 вересня 2020 12:13
Довідка (наявність ТЗ).pdf
04 вересня 2020 12:13
Відомості про учасника.pdf
04 вересня 2020 12:13
Виписка ПДВ.pdf
04 вересня 2020 12:13
Виписка ЄДРПОУ.pdf
04 вересня 2020 12:13
Аналогічний договір.pdf

Документи

07 вересня 2020 09:00
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

05 жовтня 2020 15:35
Електронний підпис
05 жовтня 2020 15:35
Електронний підпис
30 вересня 2020 11:50
Електронний підпис
30 вересня 2020 11:50
Електронний підпис
30 вересня 2020 11:45
5. Скан-копія Ліцензії.pdf
30 вересня 2020 11:45
4. Довідка щодо відносин .pdf
30 вересня 2020 11:45
2.1. Dovidka_20260323980540012266.pdf.p7s
04 вересня 2020 17:24
Електронний підпис
04 вересня 2020 17:24
Електронний підпис
04 вересня 2020 17:22
16. Проект Договору .pdf
04 вересня 2020 17:21
17. Щодо Субпідрядників .pdf
04 вересня 2020 17:21
11. Витяг з ЄДР.pdf
04 вересня 2020 17:21
3.1. Копія договору .pdf
04 вересня 2020 17:21
4. Ст. 17.pdf
04 вересня 2020 17:21
7. Скан-копія ліцензії .pdf
04 вересня 2020 17:21
5.2. Наказ на директора .pdf
04 вересня 2020 17:21
1.5. Технічні вимоги .pdf
04 вересня 2020 17:21
3.2. Лист-відгук.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

КП "ПО РЕМОНТУ І УТРИМАННЮ МОСТІВ І ШЛЯХІВ М.КИЄВА "КИЇВАВТОШЛЯХМІСТ""

Комунальне автотранспортне підприємство №273904 КАТП - 273904

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 21 вересня 2020 14:29

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Комунальне автотранспортне підприємство №273904 КАТП - 273904 155 640,00
UAH з ПДВ
155 640,00
UAH з ПДВ
Документи
КП "ПО РЕМОНТУ І УТРИМАННЮ МОСТІВ І ШЛЯХІВ М.КИЄВА "КИЇВАВТОШЛЯХМІСТ"" 172 400,00
UAH з ПДВ
172 400,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

05 жовтня 2020 15:35
Електронний підпис
05 жовтня 2020 15:35
Електронний підпис
30 вересня 2020 11:50
Електронний підпис
30 вересня 2020 11:50
Електронний підпис
30 вересня 2020 11:45
5. Скан-копія Ліцензії.pdf
30 вересня 2020 11:45
4. Довідка щодо відносин .pdf
30 вересня 2020 11:45
2.1. Dovidka_20260323980540012266.pdf.p7s
04 вересня 2020 17:24
Електронний підпис
04 вересня 2020 17:24
Електронний підпис
04 вересня 2020 17:22
16. Проект Договору .pdf
04 вересня 2020 17:21
17. Щодо Субпідрядників .pdf
04 вересня 2020 17:21
11. Витяг з ЄДР.pdf
04 вересня 2020 17:21
3.1. Копія договору .pdf
04 вересня 2020 17:21
4. Ст. 17.pdf
04 вересня 2020 17:21
7. Скан-копія ліцензії .pdf
04 вересня 2020 17:21
5.2. Наказ на директора .pdf
04 вересня 2020 17:21
1.5. Технічні вимоги .pdf
04 вересня 2020 17:21
3.2. Лист-відгук.PDF

Публічні документи

07 вересня 2020 08:28
Електронний підпис
07 вересня 2020 08:28
Електронний підпис
07 вересня 2020 08:27
Лист-відгук.PDF
04 вересня 2020 12:13
Технічні вимоги.pdf
04 вересня 2020 12:13
Статут зі змінами.pdf
04 вересня 2020 12:13
Свідоцтво ТЗ.pdf
04 вересня 2020 12:13
Свідоцтво (майно).pdf
04 вересня 2020 12:13
Розпорядження.pdf
04 вересня 2020 12:13
Проект договору.pdf
04 вересня 2020 12:13
Паспорт.pdf
04 вересня 2020 12:13
Наказ.pdf
04 вересня 2020 12:13
Ліцензія.pdf
04 вересня 2020 12:13
Лист-розяснення.pdf
04 вересня 2020 12:13
Лист-згода.pdf
04 вересня 2020 12:13
Лист-дозвіл.pdf
04 вересня 2020 12:13
Лист-гарантія.pdf
04 вересня 2020 12:13
Довідка ст.17.pdf
04 вересня 2020 12:13
Довідка ст.17 ч.2.pdf
04 вересня 2020 12:13
Довідка ст.17 ч.2 (1).pdf
04 вересня 2020 12:13
Довідка (УО).pdf
04 вересня 2020 12:13
Довідка (наявність ТЗ).pdf
04 вересня 2020 12:13
Відомості про учасника.pdf
04 вересня 2020 12:13
Виписка ПДВ.pdf
04 вересня 2020 12:13
Виписка ЄДРПОУ.pdf
04 вересня 2020 12:13
Аналогічний договір.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Комунальне автотранспортне підприємство №273904 КАТП - 273904

КП "ПО РЕМОНТУ І УТРИМАННЮ МОСТІВ І ШЛЯХІВ М.КИЄВА "КИЇВАВТОШЛЯХМІСТ""

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Комунальне автотранспортне підприємство №273904 КАТП - 273904
#05433011
Переможець 155 640,00
UAH з ПДВ
25 вересня 2020 15:12

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 25 вересня 2020 15:12

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Комунальне автотранспортне підприємство №273904 КАТП - 273904
#05433011
155 640,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
28 січня 2021 18:49
ду 53Т КАТП 20%.pdf зміни до договору
28 січня 2021 18:48
Електронний підпис зміни до договору
02 січня 2021 22:40
ДУ 1 53 Т КАТП.pdf зміни до договору
02 січня 2021 22:39
Електронний підпис укладений
13 жовтня 2020 15:28
ЕЛ договір 53 Т від 13.10.2020 .pdf укладений
13 жовтня 2020 15:27

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
02 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Укласти додаткову угоду на продовження терміну дії договору на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку 2021 року.
Номер договору про закупівлю: 53 Т
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
28 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Визначити обсяг, що не перевищує 20% суми визначеної в договорі.
Номер договору про закупівлю: 53 Т
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 13 жовтня 2020 — 30 червня 2021
Сума оплати за договором: 16 731,30
UAH (в тому числі ПДВ 2 788,55 UAH)