Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України
Індивідуальне обмундирування (35810000-5) (Куртка вітровологозахисна зимова, вид 1)
Individual equipment (35810000-5) (Wind and waterproof jacket (thermal lined BDU jacket), type 1)
Очікувана вартість
33 600 000,00 UAH
UA-2020-08-07-004545-a c228808fdf3743e79378e3c3494f2569
Переговорна процедура для потреб оборони    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Алла Гончарова

+380444547422 a.honcharova@mil.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Міністерство оборони України (Відділ підготовки та проведення закупівель за напрямком тилового забезпечення управління проведення закупівель Департаменту державних закупівель та постачання матеріальних ресурсів МОУ)
Код ЄДРПОУ: 00034022
Місцезнаходження: 03168, Україна , м. Київ обл., м. Київ, просп. Повітрофлотський, 6
Контактна особа: Алла Гончарова
+380444547422
a.honcharova@mil.gov.ua
Категорія: Замовник, що здійснює закупівлі для потреб оборони
National ID: 00034022
Contact point: +380444547422
a.honcharova@mil.gov.ua

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 07 серпня 2020
Звернення за роз’ясненнями: до 20 серпня 2020 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 21 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 26 серпня 2020 18:00
Очікувана вартість: 33 600 000,00 UAH з ПДВ
Publication date: 07 серпня 2020 13:36
Enquiries until: 20 серпня 2020 18:00
Complaints submission until: до 21 серпня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 26 серпня 2020 18:00

Information

Estimated total value: 33 600 000 UAH including VAT

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:35810000-5: Індивідуальне обмундирування


Scope of the procurement

Тендерна документація

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Терміни поставки
Дата подання: 09 серпня 2020 12:25
Дата відповіді: 11 серпня 2020 15:15
В цей час наше підприємство та багато інших підприємств виконують попередні замовлення Міністерства Оборони України з термінами поставки жовтень-листопад 2020 року, тому не в змозі будуть виконати поставку потребуємого Вами речового майна до 30.11.2020 р. Просимо вас перенести термін поставки на 20.12.2020 р.
Відповідь: Відповідно до вимог Оголошення Замовником встановлено термін поставки товару 30.11.2020 р. Термін поставки не змінюється.
Додаток 3
Дата подання: 17 серпня 2020 15:34
Дата відповіді: 19 серпня 2020 14:01
У Оголошенні відсутній Додаток 3 “Примірний зразок Гарантії (Банківської гарантії)”. Внесіть, будь ласка, відповідні зміни.
Відповідь: Замовником внесенні зміни до вимог Оголошення, а саме виключено посилання на Додаток 3 “Примірний зразок Гарантії (Банківської гарантії)”

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-08-07-004545-a.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ТОРНАДО", Код ЄДРПОУ:21582561
Дата подання: 13 серпня 2020 10:55
Щодо продовження строку постачання товару
Оголошення про проведення аукціонну було оголошено 07.08.2020 року з кінцевим строком подання цінових пропозицій до 20.08.2020 року.
Тобто учаснику надано лише 9 робочих днів для підготовки та отримання документів необхідних для участі у процедурі закупівлі, незважаючи на те, що обов’язковою умовою для участі у закупівлі є наявність Висновку про результати перевірки зразка предмета речового майна, виданий учаснику Головним управлінням розвитку та супроводження матеріального забезпечення Збройних Сил України. Для отримання висновку необхідно провести ряд підготовчих моментів, а саме : підбір сировини, розробити конструкцію та лекала, виготовити виріб, перевірити його в лабораторії (в даному випадку виріб має пройти декілька лабораторій так як в переліку його випробувань є такі показники, які неможливо перевірити в одній лабораторії, а згідно умов Головним управлінням розвитку та супроводження матеріального забезпечення Збройних Сил України виріб не може знаходитись одночасно в декількох лабораторіях, тому всі випробування будуть проводитися по черзі і час на випробування збільшиться.), отримати висновок про відповідність виробу в Головному управлінні розвитку та супроводження матеріального забезпечення Збройних Сил України. Весь процес підготовки виробу та отримання Висновку про результати перевірки зразка предмета речового майна, виданий учаснику Головним управлінням розвитку та супроводження матеріального забезпечення Збройних Сил України загалом триватиме не менше 30 днів.
Крім того отримання вчасно висновків унеможливлює загальнодержавна пандемія COVID-19, що підтверджується Указом президента щодо об’явленого карантину мінімум до 31.08.2020 року та складність ситуації у Державі та загальнодержавний карантин, що спричинив збій в роботі відповідних підприємств.
Також враховуючі антиепідемічні правила боротьби з COVID-19 виробники вимушені збільшити відстань між робочими місцями у виробничих приміщеннях, що призводить до зменшення кількості працівників у цеху, а в наслідок цього об'єми виробництва зменшуються, що тягне за собою збільшення термінів виконання договорів.
Крім, стислих строків подання цінових пропозицій, Замовник ігноруючи поняття розумних строків проведення процедури закупівлі, обрання переможця підписання контракту та в подальшому початку виробництва товару ставить граничний термін постачання, а саме до 30.11.2020 року, не зважаючи на те, що Замовник в 2020 році щодо строків поставки завжди зазначав кількість днів з моменту підписання контракту, тим самим Учасник та потенційний переможець має певне розуміння щодо строку поставки та можливості виконати контракт без фінансових втрат, що відображаються у забезпеченні належного виконання договору.
Своїми діями Замовник навмисно встановлює дискримінаційний умови для учасників для зменшення кола таких учасників.
Відповідно до ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» Закупівлі здійснюються за такими принципами:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Відповідно до частини другої статті 19 Конституції України органи державної влади, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Враховуючи наведене для усунення порушень прав та охоронюваних інтересів Учасників Вимагаємо перенести термін постачання продукції не раніше 20.12.2020 року.

Вважаємо, що ігнорування даної вимоги може привести до позбавлення можливості нашого підприємства і інших учасників прийняти участь у цій закупівлі та відповідно зменшення конкуренції, що в свою чергу призведе до збільшення витрат державного бюджету внаслідок укладення договору з учасником, який запропонує більш високу ціну, ніж учасники які не зможуть прийняти участь у цій процедурі закупівлі.

Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
17 серпня 2020 14:17
У зв’язку із закінченням бюджетного року, строк постачання залишається без змін

Документи

Лоти

Інформація про лот

Information about lots
Предмет закупівлі: Лот 1. Військова уніформа (35811300-5) (Куртка вітровологозахисна зимова, вид 1)
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 16 800 000,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 168 000,00 UAH з ПДВ


Title: Lot 1. Military uniforms (35811300-5) (Wind and waterproof jacket (thermal lined BDU jacket), type 1)
Current status: Complete
Estimated total value: 16 800 000,00 UAH including VAT
Minimal lowering step: 168 000,00 UAH including VAT

Аукціон

Початок: 27 серпня 2020 11:01
Auction planned date: 27 серпня 2020 11:01
Закінчення: 27 серпня 2020 12:28
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

5000 шт.
Куртка вітровологозахисна зимова, вид 1
ДК 021:2015: 35811300-5 — Військова уніформа
Доставка: 03126, Україна, Київська область, м. Київ, , вул. Качалова, 3
Дата доставки: 30 листопада 2020

Wind and waterproof jacket (thermal lined BDU jacket), type 1
CPV: 35811300-5
5000 шт.
Куртка вітровологозахисна зимова, вид 1
ДК 021:2015: 35811300-5 — Військова уніформа
Доставка: 61034, Україна, Харківська область, м. Харків, , вул. Переможців, 6а
Дата доставки: 30 листопада 2020

Wind and waterproof jacket (thermal lined BDU jacket), type 1
CPV: 35811300-5

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки за фактично поставлений Товар проводяться протягом 30 календарних днів (за умов надходження бюджетних коштів на рахунок Міністерства оборони України за даним кодом видатків), з дати надання Постачальником Замовнику належним чином оформленого комплекту документів на відвантажений Товар, але не пізніше ніж за п'ять робочих днів до закінчення поточного бюджетного року. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 27 серпня 2020 12:28

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ІМ.ТЕКС" 16 800 000,00
UAH з ПДВ
16 800 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ОСКАР-Т" 16 800 000,00
UAH з ПДВ
16 800 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ТІС" 16 800 000,00
UAH з ПДВ
16 800 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ТОРГОВИЙ ДІМ "АВІТЕКС" 16 800 000,00
UAH з ПДВ
16 800 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПрАТ "Трикотажна фабрика "Роза" 16 800 000,00
UAH з ПДВ
16 800 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛЮКСФОРМТРЕЙД" 16 800 000,00
UAH з ПДВ
16 800 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЗАХИСНІ ТЕХНОЛОГІЇ УКРАЇНИ" 16 800 000,00
UAH з ПДВ
16 800 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ХАРКІВСЬКИЙ НАУКОВО-ДОСЛІДНИЙ ІНСТИТУТ ТАКТИЧНОГО СПОРЯДЖЕННЯ" 16 800 000,00
UAH з ПДВ
16 800 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Приватне підприємство "АЛЛЕН-БІЗНЕС" 16 800 000,00
UAH з ПДВ
16 800 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Монітор" 16 800 000,00
UAH з ПДВ
16 800 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКСТРІМ-ТЕКС" 16 800 000,00
UAH з ПДВ
16 800 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ТОРНАДО" 16 799 400,00
UAH з ПДВ
16 799 400,00
UAH з ПДВ
Документи
ПрАТ "ПРИЛУЦЬКА ШВЕЙНА ФАБРИКА" 16 722 000,00
UAH з ПДВ
16 722 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

13 серпня 2020 11:42
Електронний підпис
13 серпня 2020 11:40
Статут, опис.pdf
13 серпня 2020 11:40
Довідка ст 17.pdf
13 серпня 2020 11:40
Аналогічний договір.pdf
13 серпня 2020 11:40
Витяг ЄДР.pdf
13 серпня 2020 11:40
Висновок МО (КВВЗ).pdf
13 серпня 2020 11:40
Виписка ЄДР.pdf
13 серпня 2020 11:40
Витяг ПДВ.pdf
13 серпня 2020 11:40
Гарантійний лист.pdf
13 серпня 2020 11:40
Цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

21 серпня 2020 09:38
Електронний підпис
21 серпня 2020 09:29
Витяг_платник_податку.pdf
21 серпня 2020 09:29
Відгук КЛП.pdf
21 серпня 2020 09:29
Довідка_ст_17.pdf
21 серпня 2020 09:29
Гарант_лист.pdf
21 серпня 2020 09:29
Відомості.pdf
21 серпня 2020 09:29
Фін_звіт_2019.pdf
21 серпня 2020 09:29
Статут_ПП_ОСКАР-Т_2020.pdf
21 серпня 2020 09:29
RE__Гарантія_ПП_ОСКАР-Т.zip

Публічні документи

26 серпня 2020 17:03
Висновок КВВЗ 2020 ТІС.pdf
25 серпня 2020 17:21
Витяг ПДВ.pdf
25 серпня 2020 17:21
Наказ директор.pdf
25 серпня 2020 17:21
фін звітність 2019р ТІС.pdf
25 серпня 2020 17:21
Антикор прогр+наказ.pdf
25 серпня 2020 17:21
Довідка по ст.17.pdf
25 серпня 2020 17:21
Рейтинг_Скан.pdf
25 серпня 2020 17:21
Рейтинг.zip
25 серпня 2020 17:21
Ліцензія_скан.pdf
25 серпня 2020 17:21
Лiцензiя.zip
25 серпня 2020 17:21
Довіреність_скан.pdf
25 серпня 2020 17:21
Довiренiсть_Рижий.zip
25 серпня 2020 17:21
Гарантия_5911.zip

Публічні документи

26 серпня 2020 12:23
Електронний підпис
26 серпня 2020 12:21
Довідка Ст.17.PDF
26 серпня 2020 12:21
Рішення власника.pdf
26 серпня 2020 12:21
Наказ про призначення.PDF
26 серпня 2020 12:21
Статут -2020.pdf
26 серпня 2020 12:21
Акт статутний капітал.PDF
26 серпня 2020 12:21
Квитанція №2 Фінзвіт.pdf
26 серпня 2020 12:21
Баланс 2019.pdf
26 серпня 2020 12:21
Vutyag z nakazu Davidchuk.zip
26 серпня 2020 12:21
Dovirenist Davidchuk.zip
26 серпня 2020 12:21
Dovidka pro nazvu.zip
26 серпня 2020 12:21
Bankivska Licenzia.zip
26 серпня 2020 12:21
203304_65_8_504 000_lot_1.ZIP

Публічні документи

26 серпня 2020 15:23
Ф1. Баланс 2019.pdf
26 серпня 2020 15:23
СТАТУТ РОЗА.pdf
26 серпня 2020 15:23
Протокол 36.pdf
26 серпня 2020 15:23
Протокол 34.pdf
26 серпня 2020 15:23
Наказ.pdf
26 серпня 2020 15:23
Довідка ст 17.pdf
26 серпня 2020 15:23
Гарантія 1.20-GT.109-25.pdf
26 серпня 2020 15:23
Гарантійний лист.pdf
26 серпня 2020 15:23
Відомості.pdf
26 серпня 2020 15:23
Відгук.pdf
26 серпня 2020 15:23
Висновок КВВЗ.pdf
26 серпня 2020 15:23
Аналогічний договір.pdf

Публічні документи

26 серпня 2020 17:31
Електронний підпис
26 серпня 2020 17:15
Cinova propozicia.pdf
26 серпня 2020 16:55
Vidomosti pro uchasnika.pdf
26 серпня 2020 16:55
07 витяг ПДВ.pdf
26 серпня 2020 16:55
Dovidka pro vidpovidnist.pdf
26 серпня 2020 16:55
08 Антикор программа.pdf
26 серпня 2020 16:55
04 Статут.pdf
26 серпня 2020 16:55
Cinova propozicia.pdf
26 серпня 2020 16:55
garantiyniy list.pdf
26 серпня 2020 16:55
Лицензия.zip
26 серпня 2020 16:55
Vusnovok КVVZ.pdf

Публічні документи

26 серпня 2020 17:25
Електронний підпис
26 серпня 2020 17:24
Статут.pdf

Публічні документи

26 серпня 2020 17:40
Електронний підпис
26 серпня 2020 17:39
Кваліфікація.rar
26 серпня 2020 17:39
Гарантія.rar
26 серпня 2020 17:39
Технічна.rar

Публічні документи

07 вересня 2020 16:59
Відгук.pdf
07 вересня 2020 10:55
Цінова прпозиція.pdf
07 вересня 2020 10:55
Довідка МВС.pdf
07 вересня 2020 10:55
Довідка ЄДР корупції.pdf
07 вересня 2020 10:55
Довідка ДФС.pdf
07 вересня 2020 10:55
Довідка дитяча праця.pdf
26 серпня 2020 17:28
ГЛ постачання лот 1.pdf
26 серпня 2020 17:18
Фін звітність.pdf
26 серпня 2020 17:18
Статут.pdf
26 серпня 2020 17:18
Протокол_зборiв.pdf
26 серпня 2020 17:18
Протокол_1-2018.pdf
26 серпня 2020 17:18
Наказ_на_директора.pdf
26 серпня 2020 17:18
Довідка стаття 17.pdf
26 серпня 2020 17:18
ГЛ постачання лот 2.pdf
26 серпня 2020 17:18
ГЛ постачання лот 1.pdf
26 серпня 2020 17:18
Витяг_ПДВ.pdf
26 серпня 2020 17:18
Вiдгук__КВВЗ.pdf
26 серпня 2020 17:18
Аналогiчний_договiр.pdf
26 серпня 2020 17:18
Vutyag_z_nakazu_Davidchuk.zip
26 серпня 2020 17:18
Dovirenist_Davidchuk.zip
26 серпня 2020 17:18
Dovidka_pro_nazvu.zip
26 серпня 2020 17:18
Bankivska_Licenzia.zip

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ІМ.ТЕКС"

ПП "ОСКАР-Т"

ТОВ "ТІС"

ТОВ "ТОРГОВИЙ ДІМ "АВІТЕКС"

ПрАТ "Трикотажна фабрика "Роза"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛЮКСФОРМТРЕЙД"

ТОВ "ЗАХИСНІ ТЕХНОЛОГІЇ УКРАЇНИ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ХАРКІВСЬКИЙ НАУКОВО-ДОСЛІДНИЙ ІНСТИТУТ ТАКТИЧНОГО СПОРЯДЖЕННЯ"

Приватне підприємство "АЛЛЕН-БІЗНЕС"

Товариство з обмеженою відповідальністю "Монітор"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКСТРІМ-ТЕКС"

ТОВ "ТОРНАДО"

ПрАТ "ПРИЛУЦЬКА ШВЕЙНА ФАБРИКА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПрАТ "ПРИЛУЦЬКА ШВЕЙНА ФАБРИКА"
#00310093
Переможець 16 722 000,00
UAH з ПДВ
14 вересня 2020 15:51

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 14 вересня 2020 15:51

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПрАТ "ПРИЛУЦЬКА ШВЕЙНА ФАБРИКА"
#00310093
16 722 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
28 вересня 2020 16:14
Договір № 286-3-20-209 від 28.09.2020.pdf укладений
28 вересня 2020 16:14
Електронний підпис зміни до договору
18 травня 2021 11:31
Електронний підпис зміни до договору
29 березня 2021 11:44
Дод. угода № 4 від 29.03.2021 до договору № 286-3-20-209.pdf зміни до договору
29 березня 2021 11:43
Електронний підпис зміни до договору
25 лютого 2021 10:32
ДУ № 3 від 24-02-2021 до договору № 286-3-20-209 від 28-09-2020.pdf зміни до договору
25 лютого 2021 10:28
Електронний підпис зміни до договору
02 січня 2021 10:56
Дод. угода № 2 від 31.12.2020 до догов. № 286-3-20-209.pdf зміни до договору
02 січня 2021 10:55
Електронний підпис зміни до договору
15 жовтня 2020 16:35
Дод. угода № 1 від 28.09.2020 до договору № 286-3-20-209.pdf зміни до договору
15 жовтня 2020 16:33

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
15 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
15 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін на підставі пункту 11.5 розділу XI Договору
Номер договору про закупівлю: 286/3/20/209
Договір:
Номер додаткової угоди: 286/3/20/209
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
02 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору до 31.03.2021 (включно).
Номер договору про закупівлю: 286/3/20/209
Договір:
Номер додаткової угоди: 286/3/20/209
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 лютого 2021
Дата публікації змін до договору:
25 лютого 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): На підставі пункту 11.5 розділу 11 Договору
Номер договору про закупівлю: 286/3/20/209
Договір:
Номер додаткової угоди: 286/3/20/209
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
29 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін на підставі пунктів 11.5 та 11.6 розділу “Інші умови” Договору
Номер договору про закупівлю: 286/3/20/209
Договір:
Номер додаткової угоди: 286/3/20/209
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 28 вересня 2020 — 31 березня 2021
Сума оплати за договором: 20 066 400,00
UAH (в тому числі ПДВ 3 344 400,00 UAH)