Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Папір та канцелярське приладдя різне
Очікувана вартість
32 200,00 UAH
UA-2020-08-07-004504-b a770ecbf96fc43cd8709754e46cb6f82
Спрощена закупівля    Спрощена    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Яненко Лариса Василівна

+380462608281 upszn@desn-rada.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДП Управління праці та соціального захисту населення Деснянської районної у місті Чернігові ради
Код ЄДРПОУ: 03196191
Місцезнаходження: 14035, Україна , Чернігівська обл., місто Чернігів, вулиця Шевченка, будинок 44
Контактна особа: Яненко Лариса Василівна
+380462608281
upszn@desn-rada.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 07 серпня 2020 17:51
Звернення за роз’ясненнями: до 13 серпня 2020 17:56
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 17 серпня 2020 17:56
Очікувана вартість: 32 200,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 161,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Шість номенклатурних позицій найменування товарів закупівлі. Закупівля здійснюється за рахунок коштів місцевого бюджету. Орган місцевого самоврядування ( п.1 ч.1 ст. 2 ЗУ "Про публічні закупівлі")
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
572 од
Папір та канцелярське приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 14035, Україна, Чернігівська область, місто Чернігів, вулиця Шевченка, будинок 44
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
100 пачка
опис окремої частини предмета закупівлі згідно номенклатури №1.Папір білий офісний Maestro Standard+ (призначений для друку та копіювання на лазерній техніці, двосторонній друк), 500 аркушів в пачці, 80г/м2, клас С
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 14035, Україна, Чернігівська область, місто Чернігів, вулиця Шевченка, будинок 44
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30197630-1 — Папір для друку
100 пачка
опис окремої частини предмета закупівлі згідно номенклатури №2. Папір газетний 500 аркушів в пачці 45г/м2 (виробник Європа або Україна)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 14035, Україна, Чернігівська область, місто Чернігів, вулиця Шевченка, будинок 44
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30197630-1 — Папір для друку
150 рулон
опис окремої частини предмета закупівлі згідно номенклатури №3. Папір рулонний, призначений для використання на всіх типах матричних принтерів SL, без перфорації (виробник Європа або Україна)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 14035, Україна, Чернігівська область, місто Чернігів, вулиця Шевченка, будинок 44
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30197630-1 — Папір для друку
7 пачка
опис окремої частини предмета закупівлі згідно номенклатури №4.Папір перфорований, призначений для використання на всіх типах матричних принтерів сірий, 45 г/м2 (виробник Європа або Україна)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 14035, Україна, Чернігівська область, місто Чернігів, вулиця Шевченка, будинок 44
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30197630-1 — Папір для друку
200 шт
опис окремої частини предмета закупівлі згідно номенклатури №5. Стрічка для принтерів WWM 13мм х 16 м Refill STD Black кільце
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 14035, Україна, Чернігівська область, місто Чернігів, вулиця Шевченка, будинок 44
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30192320-0 — Стрічка для принтерів
15 шт
опис окремої частини предмета закупівлі згідно номенклатури №6. Стрічка клейка пакувальна (прозора) BUROMAX
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 14035, Україна, Чернігівська область, місто Чернігів, вулиця Шевченка, будинок 44
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30192000-1 — Офісне приладдя

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару після надання товару згідно договору Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
07 серпня 2020 18:01
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 серпня 2020 17:51
Оголошення спрощена процедура..docx
07 серпня 2020 17:51
Додаток 3.docx
07 серпня 2020 17:51
додаток 2 (проєкт договору).doc
07 серпня 2020 17:51
Додаток 1.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Аналоги
Дата подання: 10 серпня 2020 17:26
Дата відповіді: 11 серпня 2020 10:44
Доброго дня! Розглядаються аналоги товару?
Відповідь: Ні, не розглядаються. Відповідно абз. 2 ч.4. ст. 14 «Закону про публічні закупівлі» вказано, що у вимогах до предмета закупівлі, що містять посилання на конкретну торгівельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, замовник може вказати, які аналоги та / або еквіваленти приймаються у пропозиціях учасників.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 17 серпня 2020 17:56

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Прайм Офіс" 30 558,06
UAH з ПДВ
30 558,06
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

17 серпня 2020 17:11
Електронний підпис
17 серпня 2020 17:09
Цінова.pdf
17 серпня 2020 17:09
Виписка ЄДРПОУ.pdf
17 серпня 2020 17:09
витяг ПДВ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "Прайм Офіс"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "Прайм Офіс"
#41219179
Відхилено 30 558,06
UAH з ПДВ
19 серпня 2020 17:51

Документи

19 серпня 2020 17:51
Електронний підпис
19 серпня 2020 17:49
Рішення замовника

Інформація про відміну

Торги відмінено
Причина відміни
відхилення всіх пропозицій