Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

мультимедійний комплекс інклюзивного класу для навчання осіб з особливими освітніми потребами
Очікувана вартість
110 396,00 UAH
UA-2020-08-07-004482-a e57ec617704d4af4bd1e7e802ad20fdf
Спрощена закупівля    Торги відмінено    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олена Заводяна

+380681134451 nvk7tender@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНИЙ КОМПЛЕКС №7 М.ХМЕЛЬНИЦЬКОГО
Код ЄДРПОУ: 25803007
Місцезнаходження: 29000, Україна , Хмельницька обл., місто Хмельницький, ВУЛИЦЯ КУРЧАТОВА, будинок 4/3
Контактна особа: Олена Заводяна
+380681134451
nvk7tender@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 07 серпня 2020 13:32
Звернення за роз’ясненнями: до 13 серпня 2020 15:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 18 серпня 2020 15:00
Початок аукціону: 19 серпня 2020 12:52
Очікувана вартість: 110 396,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 551,98 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:32320000-2: Телевізійне й аудіовізуальне обладнання


мова, якою публікується документація: українська.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 комплект
Мультимедійний комплекс інклюзивного класу для навчання осіб з особливими освітніми потребами (портативний комп’ютер (ноутбук, планшетний ПК) (1 шт.); мультимедійний проектор для збільшення зображень (1 шт.); інтерактивна дошка для навчально-виховної роботи (1 шт.)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 29025, Україна, Хмельницька область, м.Хмельницький, вул. Курчатова 4/3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 серпня 2020
ДК 021:2015: 32320000-2 — Телевізійне й аудіовізуальне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
13 серпня 2020 14:22
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 серпня 2020 14:17
додаток 1 техвимоги зі змінами.docx
13 серпня 2020 14:17
ОГОЛОШЕННЯ ІЗ ЗМІНАМИ.docx
13 серпня 2020 14:17
Додаток2 проект договору із змінами.docx
07 серпня 2020 13:32
Додаток 4 лист згода.docx
07 серпня 2020 13:32
Додаток 3 цінова пропозиція.docx
13 серпня 2020 14:22
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 серпня 2020 13:33
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 серпня 2020 14:17
додаток 1 техвимоги зі змінами.docx
07 серпня 2020 13:32
НВК№7 Додаток 1 техвимоги.docx
13 серпня 2020 14:17
ОГОЛОШЕННЯ ІЗ ЗМІНАМИ.docx
07 серпня 2020 13:32
ОГОЛОШЕННЯ.docx
13 серпня 2020 14:17
Додаток2 проект договору із змінами.docx
07 серпня 2020 13:32
Додаток 2 проект договору.docx
07 серпня 2020 13:32
Додаток 4 лист згода.docx
07 серпня 2020 13:32
Додаток 3 цінова пропозиція.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Тендер
Дата подання: 08 серпня 2020 17:42
Дата відповіді: 10 серпня 2020 10:24
Уточніть будь-ласка, чи потрібно вам: монтаж, встановлення, підключення, навчання, введення в експлуатацію обладнання або вас задовільнить тільки поставка товару?
Відповідь: Доброго дня! Доставку, монтаж, встановлення, введення в експлуатацію та підключення обладнання для навчальних кабінетів здійснює учасник (Постачальник), про що зазначено у додатку 1 (все, зазначене Вами у запитанні, крім навчання).
Уточнення
Дата подання: 13 серпня 2020 11:14
Дата відповіді: 13 серпня 2020 14:13
Доброго дня! Шановний Замовнику, в описі технічних характеристик до Портативного комп'ютера (ноутбука, планшетного ПК) у п.1 Додатку №1 Ви зазначаєте детальні характеристики і до ноутбука і до планшетного ПК, також вказано характеристики окремо для вчителя і окремо для учня і т.д. Кількість 2 шт. Укажіть, будь-ласка, що саме(який товар) Вам потрібно із зазначених характеристик? Ноутбук чи Планшетний ПК? Ноутбук для вчителя чи Ноутбук для учня? І вкажіть точну кількість конкретного Товару.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! потрібен ноутбук для вчителя, кількість-2 комплекти. Відповідні зміни внесено до документації.
Рекомендація
Дата подання: 13 серпня 2020 11:20
Дата відповіді: 13 серпня 2020 14:15
Шановний Замовнику! Висловлюємо Вам свою повагу та повідомляємо наступне: Відповідно до п.2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі" № 922-VIII від 25 грудня 2015 року, тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики. Проаналізувавши детально данну закупівлю, було виявлено, що очікувана вартість Вашої закупівлі дозволяє придбати дійсно якісне, сучасне та зручне у користуванні обладнання, також, повідомляємо, що програмне забезпечення до інтерактивної дошки є невідʼємною її складовою, так як повноцінно використовувати інтерактивне обладнання можливо лише з відповідним програмним забезпеченням. Згідно законодавства України, Замовник самостійно визначає перелік та характеристики предмету закупівлі у відповідності до його потреб та в межах бюджетного фінансування, тому для раціонального витрачання бюджету Вашої закупівлі та уникнення завищення цін, а також постачання неякісного інтерактивного обладнання, рекомендуємо внести зміни в технічну частину, а саме характеристики інтерактивної дошки (або спеціалізоване програмне забезпечення) та додати наступну інформацію: Спеціалізоване програмне забезпечення навчального призначення: для створення, перегляду та програвання інтерактивного навчального контенту; сумісне з операційною системою комп’ютера вчителя; обовʼязкова наявність 10 бібліотек інтерактивних 3D моделей (не менше 1 500) для створення навчального контенту; бібліотеки за складовими групами повинні бути сгруповані наступним чином: біологія тварин, геометрія, геологія, фізика, культура, астрономія, палеонтологія, біологія рослин, хімія, біологія людини; можливість переміщувати 3D-моделі в реальний світ за допомогою розширеної реальності (AR) ; наявність, функції глибокого збільшення, що дозволяє переглядати моделі на рівні мікроскопа; можливість пояснити складні поняття, використовуючи ілюстративні 3D-моделі з детальним багатомовним описом за вибором вчителя; можливість перевірки знання учнів, під час викладання, за допомогою функції сліпої карти, яка доступна для кожної моделі; можливість синхронізації спеціалізованого програмного забезпечення із Office та використання інтерактивних 3D-моделей в своїх презентаціях; можливість використання програмного забезпечення на обладнанні, яке вже використовують у школі: ПК, планшети, сенсорні панелі, інтерактивні дошки, онлайн чи офлайн. Спеціалізоване програмне забезпечення повинно мати рекомендації провідних закордонних університетів. Для підтвердження функціональності та всіх вищеперелічених характеристик надати посилання для скачування пробної версії спеціалізованого програмного забезпечення та посилання на офіційний сайт виробника (або офіційного дистрибютора на території України) програмного забезпечення. Також, надати Авторизаційні листи від розробника або офіційного дистрибютора базового та спеціалізованого програмного забезпечення з зазначенням найменування учасника, номера торгів та назви програмного забезпечення. Відповідно до Наказу Міністерства освіти і науки №574 та інших законодавчих актів, інтерактивна дошка/панель повинні обовʼязково бути укомплектовані програмним забезпеченням, тому внесення змін в тендерну документацію буде обгрунтованим та цілеспрямованим рішенням Замовника.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! закупівля здійснюється відповідно до вимог наказу МОН №574, про що зазначено у додатку 1.
Невідповідність
Дата подання: 13 серпня 2020 14:51
Шановний Замовнику! У Технічних вимогах Ви зазначаєте, що Вам необхідні навушники з кістковою провідністю "Whisper pro". Звертаємо Вашу увагу, що таких навушників немає в наявності і їх неможливо закупити для поставки у Ваш заклад. Вказані навушники зняті з виробництва. Замініть, будь ласка,вказані навушники.
Відповідь відсутня
Розгорнути всі запитання: 4 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-08-07-004482-a.c1
Статус:
Скасована
Учасник: ТОВ "КРЕО СІНЕРЖІ", Код ЄДРПОУ:41602230
Дата подання: 13 серпня 2020 10:53
Внесення змін до Додатку №1
Шановний Замовнику!
У Додатку №1 Ви зазначаєте наступне: "Учасник має підтвердити наявність сервісного (-их) центру (-ів) або представництва або представника, який забезпечить гарантійну підтримку обладнання протягом визначеного гарантійного терміну (не менше 12 місяців з дня поставки) в м.Хмельницькому, шляхом надання довідки, виданої сервісним центром або представництвом або представником із зазначенням інформації щодо готовності забезпечувати гарантійну підтримку обладнання протягом визначеного гарантійного терміну в м.Хмельницькому з адресою і контактним телефоном."
Повідомляємо Вам, що більшість учасників співпрацює з сервісними центрами на договірних основах і мають статусу представництва чи представника сервісного центру. Також учасники не мають впливу на сервісні центри для видачі зазначених довідок.
Тому дана вимога є дискримінаційною і суперечить принципам здійснення публічних закупівель, передбачених чинним законодавством.
Наполягаємо на внесенні змін до цього пункту, а саме видалити відповідну довідку та замінити її на копію договору учасника із сервісним центром та додоаткову угоду до договору для підтвердження наявності сервісного центру у м Хмельницькому. Оскільки наявність такого сервісного центру у вказаному місті уже є гарантією щодо готовності забезпечувати гарантійну підтримку обладнання протягом визначеного гарантійного терміну.
Розгорнути Згорнути
Скасована
Дата: 13 серпня 2020 10:54
Причина: допущені помилки
Номер вимоги: UA-2020-08-07-004482-a.c2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "КРЕО СІНЕРЖІ", Код ЄДРПОУ:41602230
Дата подання: 13 серпня 2020 10:57
Внесення змін до Додатку №1
Шановний Замовнику!
У Додатку №1 Ви зазначаєте наступне: "Учасник має підтвердити наявність сервісного (-их) центру (-ів) або представництва або представника, який забезпечить гарантійну підтримку обладнання протягом визначеного гарантійного терміну (не менше 12 місяців з дня поставки) в м.Хмельницькому, шляхом надання довідки, виданої сервісним центром або представництвом або представником із зазначенням інформації щодо готовності забезпечувати гарантійну підтримку обладнання протягом визначеного гарантійного терміну в м.Хмельницькому з адресою і контактним телефоном."
Повідомляємо Вам, що більшість учасників співпрацює з сервісними центрами на договірних основах і НЕ мають статусу представництва чи представника сервісного центру. Також учасники НЕ мають впливу на сервісні центри для видачі зазначених довідок.
Тому дана вимога є дискримінаційною і суперечить принципам здійснення публічних закупівель, передбачених чинним законодавством.
Наполягаємо на внесенні змін до цього пункту, а саме видалити відповідну довідку та замінити її на копію договору учасника із сервісним центром та наданням додаткової угоди до договору для підтвердження наявності сервісного центру у м Хмельницькому. Оскільки наявність такого сервісного центру у вказаному місті уже є гарантією щодо готовності забезпечувати гарантійну підтримку обладнання протягом визначеного гарантійного терміну.
Не порушуйте законодавство та не обмежуйте участь потенційних учасників для закупівлі якісного обладнання та раціонального використання бюджетних коштів.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
13 серпня 2020 14:20
Доброго дня! Вашу вимогу враховано, внесено зміни.

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 14 серпня 2020 11:33
Причина відміни: неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Коментар щодо відміни: відміна закупівлі у зв’язку з тим, що період уточнень завершився і технічно неможливо надати відповідь на запитання, поставлене учасником
Документи:
14 серпня 2020 11:33
Електронний підпис
14 серпня 2020 11:31
Протокол 7.PDF