Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Реконструкція автомобільної дороги державного значення Т-18-32 /Н-22/ - Ходоси – Кустин - /Н-25/ на ділянці км 4+426 – км 8+426
Reconstruction of the highway of state importance T-18-32 / H-22 / - Khodosy - Kustin - / H-25 / on the section km 4 + 426 - km 8 + 426
Reconstruction of the highway of state importance T-18-32 / H-22 / - Khodosy - Kustin - / H-25 / on the section km 4 + 426 - km 8 + 426
Очікувана вартість
230 290 000,00 UAH
UA-2020-08-07-004451-b ● 6dc256fe0a1c4ab895e9083a40e4a401
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | СЛУЖБА АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ У РІВНЕНСЬКІЙ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 25894919 |
Місцезнаходження: | 33028, Україна , Рівненська область обл., Рівне, ВУЛИЦЯ ПУШКІНА, будинок 19 |
Контактна особа: |
Шинкарук Юрій Миколайович 0503752875 tender07@meta.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | ROAD SERVICE IN RIVNE OBLAST |
National ID: | 25894919 |
Contact point: |
Shinkaruk Yuriy 0503752875 tender07@meta.ua |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 07 серпня 2020 17:38 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 22 вересня 2020 18:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 28 вересня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 02 жовтня 2020 18:00 |
Початок аукціону: | 02 листопада 2020 14:53 |
Очікувана вартість: | 230 290 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 151 450,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 1151450 UAH |
Publication date: | 07 серпня 2020 17:38 |
Enquiries until: | 22 вересня 2020 18:00 |
Complaints submission until: | до 28 вересня 2020 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 02 жовтня 2020 18:00 |
Information
Estimated total value: | 230 290 000 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 1 151 450 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Scope of the procurement
Місцезнаходження замовника: 33028, м. Рівне, вул. Пушкіна, 19. Категорія замовника: пункт 3 частини 4 статті 2 Закону України "Про публічні закупівлі"; юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська. Умови надання забезпечення тендерних пропозицій: забезпечення тендерної пропозиції має бути надане у формі безумовної та безвідкличної електронної банківської гарантії з накладеним електронно-цифровим підписом/кваліфікованого електронного підпису гаранту (далі-банк-гарант) відповідно до вимог діючого законодавства. Електронна гарантія обов’язково повинна містити посилання на реквізити закупівлі, її назву та номер на веб-порталі Уповноваженого органу. Банківська гарантія надана банком-резидентом України має бути оформлена відповідно до вимог постанови правління НБУ від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах». Строк дії забезпечення тендерної пропозиції (строк дії гарантії) – не менше 120 календарних днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Реквізити Замовника для оформлення банківської гарантії та детальні умови надання забезпечення тендерних пропозицій зазначені в Тендерній документації. Дата та час розкриття тендерних пропозицій: 02.10.2020р., 18:00. (У разі якщо оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі оприлюднюється відповідно до частини третьої статті 10 Закону, у день і час закінчення строку подання тендерних пропозицій, зазначених в оголошенні, електронною системою закупівель автоматично розкриваються всі файли тендерної пропозиції, крім інформації про ціну тендерної пропозиції. Розкриття інформації про ціну здійснюється автоматично електронною системою закупівель одразу після завершення електронного аукціону.)
Розгорнути
Згорнути
Location of the customer: 33028, Rivne, street Pushkin, 19.
Customer category: paragraph 3 of part 4 of Article 2 of the Law of Ukraine "On Public Procurement" - enterprises, institutions, organizations specified in paragraph 3 of part one of Article 2 of the Law of Ukraine "On Public Procurement". Language (languages) in which tender proposals should be prepared: Ukrainian.
Conditions for providing tender security: tender security must be provided in the form of an unconditional and irrevocable electronic bank guarantee with an electronic digital signature / qualified electronic signature of the guarantor (hereinafter - the guarantor bank) in accordance with applicable law. The electronic guarantee must contain a link to the details of the purchase, its name and number on the web portal of the Authorized Body.
The bank guarantee provided by a resident bank of Ukraine must be issued in accordance with the requirements of the resolution of the NBU Board dated 15.12.2004 № 639 "On approval of the regulations on the procedure for banks to carry out guarantee operations in national and foreign currencies". The term of the tender offer security (guarantee period) is not less than 120 calendar days from the date of the deadline for submission of tender offers.
Details of the Customer for the bank guarantee and detailed conditions for providing security for tender proposals are specified in the Tender documentation. Date and time of opening of tender offers: 02.10.2020, 18:00.
(If the announcement of a competitive procurement procedure is published in accordance with part three of Article 10 of the Law, on the day and time of the deadline for submission of tender proposals specified in the announcement, the electronic procurement system automatically discloses all tender files, except information on the tender price. Disclosure of price information is carried out automatically by the electronic procurement system immediately after the end of the electronic auction.)
Розгорнути
Згорнути
Customer category: paragraph 3 of part 4 of Article 2 of the Law of Ukraine "On Public Procurement" - enterprises, institutions, organizations specified in paragraph 3 of part one of Article 2 of the Law of Ukraine "On Public Procurement". Language (languages) in which tender proposals should be prepared: Ukrainian.
Conditions for providing tender security: tender security must be provided in the form of an unconditional and irrevocable electronic bank guarantee with an electronic digital signature / qualified electronic signature of the guarantor (hereinafter - the guarantor bank) in accordance with applicable law. The electronic guarantee must contain a link to the details of the purchase, its name and number on the web portal of the Authorized Body.
The bank guarantee provided by a resident bank of Ukraine must be issued in accordance with the requirements of the resolution of the NBU Board dated 15.12.2004 № 639 "On approval of the regulations on the procedure for banks to carry out guarantee operations in national and foreign currencies". The term of the tender offer security (guarantee period) is not less than 120 calendar days from the date of the deadline for submission of tender offers.
Details of the Customer for the bank guarantee and detailed conditions for providing security for tender proposals are specified in the Tender documentation. Date and time of opening of tender offers: 02.10.2020, 18:00.
(If the announcement of a competitive procurement procedure is published in accordance with part three of Article 10 of the Law, on the day and time of the deadline for submission of tender proposals specified in the announcement, the electronic procurement system automatically discloses all tender files, except information on the tender price. Disclosure of price information is carried out automatically by the electronic procurement system immediately after the end of the electronic auction.)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб.
Реконструкція автомобільної дороги державного значення Т-18-32 /Н-22/ - Ходоси – Кустин - /Н-25/ на ділянці км 4+426 – км 8+426
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 45233000-9 — Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг
Reconstruction of the highway of state importance T-18-32 / H-22 / - Khodosy - Kustin - / H-25 / on the section km 4 + 426 - km 8 + 426
CPV: 45233000-9
Період постачання:
по 31 грудня 2021
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Оплата робіт проводиться в межах виділеного фінансування по фактично виконаних обсягах робіт згідно форми № КБ-2в та форми № КБ-3 по мірі надходження коштів на рахунок Замовника. Попередня оплата може здійснюватись відповідно до вимог Постанови КМУ від 04.12.2019р. № 1070. Джерело фінансування закупівлі – Державний бюджет України. | Пiсляоплата | 7 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Загальне запитання
Дата подання: 20 серпня 2020 10:09
Дата відповіді: 26 серпня 2020 17:05
Шановний Замовник, просимо надати роз’яснення, або внести зміни щодо вимоги тендерної документації, зазначено в Розділі ІІІ, п 6 «сертифікат відповідності системи управління якістю ISO 9001 щодо будівництва автомобільних доріг, виданий учаснику» , оскільки в тендерні документації зазначено двічі про сертифікат відповідності системи управління
Відповідь: До тендерної документації будуть внесені зміни.
Щодо вимог тендерної документації
Дата подання: 27 серпня 2020 13:41
Дата відповіді: 01 вересня 2020 15:51
Шановний Замовник, просимо надати роз’яснення, або внести зміни щодо вимоги тендерної документації, зазначеної у Додатку 2, п 1.1.1. Мінімальний перелік та кількість техніки та обладнання, необхідні для виконання робіт:
автогрейдер (важкий, середній) (мінімум 2 одиниці)
кран (10т і більше) (мінімум 3 одиниці)
кран (10т і більше) (мінімум 3 одиниці)
кран на гусеничному ходу (від 16т) (мінімум 2 одиниці)
навантажувач (мінімум 2 одиниці)
автогудронатор (мінімум 1 одиниця)
автомобілі бортові (мінімум 2 одиниці)
асфальтоукладальник (мінімум 1 одиниця)
бульдозери (не менше 97кВт) (мінімум 6 одиниць)
екскаватор (мінімум 10 одиниць)
фреза (мінімум 1 одиниця)
катки гладк. (не менше 8т) (мінімум 5 одиниць)
катки пневм.(не менше 12т) (мінімум 6 одиниць)
катки грунтові (від 17т до 20т) (мінімум 2 одиниці)
катки комбіновані (не менше 9,3т) (мінімум 2 одиниці)
машина поливальна (мінімум 6 одиниць)
машина маркірувальна (мінімум 1 одиниця)
автомобіль для забивання стояків (мінімум 1 одиниця)
автомобіль – самоскид (мінімум 25 одиниць).
оскільки однакову позицію, а саме:
кран (10т і більше) (мінімум 3 одиниці)
кран (10т і більше) (мінімум 3 одиниці)
зазначено двічі, чи може це вважитися технічною помилкою? Та чи можливо, при підготовці інформації Учасником про наявність техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо), враховувати у Мінімальному переліку та кількості техніки та обладнання щодо:
крану(10т і більше) у кількості - мінімум 3 одиниці?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: До тендерної документації внесено зміни, в тому числі до мінімального переліку та кількості техніки та обладнання, необхідних для виконання робіт, у Додатку №2.
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Переглянути / друкувати протокол
розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDF ●
HTML
Дата публікації
: 26 жовтня 2020
Найменування: | СЛУЖБА АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ У РІВНЕНСЬКІЙ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 25894919 |
Місцезнаходження: | 33028, Україна, Рівненська область обл., Рівне, ВУЛИЦЯ ПУШКІНА, будинок 19 |
Учасник | Документи | Рішення | Додатково |
---|---|---|---|
ПрАТ Хмельницьке ШБУ №56 | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 21 жовтня 2020 16:05
|
Товариство з обмеженою відповідальністю „Енергетично-дорожнє будівництво” | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
|
ТОВ "СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-НІМЕЦЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОСТРАДА" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 02 листопада 2020 15:20
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ПрАТ Хмельницьке ШБУ №56 |
224 000 000,00
UAH з ПДВ
|
224 000 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-НІМЕЦЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОСТРАДА" |
227 410 000,00
UAH з ПДВ
|
227 410 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю „Енергетично-дорожнє будівництво” |
230 190 000,00
UAH з ПДВ
|
230 190 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПрАТ Хмельницьке ШБУ №56 #03448860 |
Переможець |
224 000 000,00
UAH з ПДВ
|
03 листопада 2020 17:38
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
20 квітня 2023 16:27
|
49_20.11.2020_ДУ_15.PDF | зміни до договору |
20 квітня 2023 16:27
|
Електронний підпис | зміни до договору |
24 жовтня 2022 18:17
|
Розрахунки до ДЦ 2.pdf | зміни до договору |
24 жовтня 2022 18:17
|
Розрахунки до ДЦ 1.pdf | зміни до договору |
24 жовтня 2022 18:17
|
Д.У. №13 до Д. №49 від 20.11.2020.PDF | зміни до договору |
24 жовтня 2022 18:17
|
Електронний підпис | зміни до договору |
04 серпня 2022 15:35
|
Д.У. №12 до Д. № 49 від 20.11.2020.pdf | зміни до договору |
04 серпня 2022 15:35
|
Електронний підпис | зміни до договору |
25 травня 2021 17:20
|
ДУ № 5 до Д № 49 (1).pdf | зміни до договору |
25 травня 2021 17:19
|
Електронний підпис | укладений |
20 листопада 2020 17:00
|
Розрахунки 2 частина.pdf | укладений |
20 листопада 2020 16:59
|
Розрахунки 1 частина.pdf | укладений |
20 листопада 2020 16:59
|
Договір № 49.pdf | укладений |
20 листопада 2020 16:59
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 25 травня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 25 травня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. У зв’язку із затримкою фінансування витрат замовника, керуючись пп.4 п.12.1. Договору, п.4 ч.5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі», з метою приведення у відповідність розподілу коштів до наявного фінансування об’єкту з реконструкції автомобільної дороги державного значення Т-18-32 /Н-22/ - Ходоси – Кустин - /Н-25/ на ділянці км 4+426 – км 8+426, Постановою Кабінету Міністрів України від 17.02.2021р. № 122 «Деякі витання дорожнього господарства», Сторони дійшли згоди продовжити строк дії Договору та термін виконання робіт та викласти п. 5.1. та п. 10.1. Договору в наступній редакції: «5.1.Термін виконання робіт: 20.11.2020р.- 31.12.2022р.»; «10.1. Цей Договір набирає чинності з моменту підписання і діє по 31.12. 2022 року, але в будь-якому разі до повного виконання Сторонами своїх зобов’язань.». |
Номер договору про закупівлю: | 49 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 04 серпня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 04 серпня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв’язку із затримкою фінансування витрат Замовника, відповідно до пп.4 п.12.1., п.9.3. Договору, керуючись п.4 ч.5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі», Сторони дійшли згоди продовжити строк дії Договору та термін виконання робіт та викласти п. 5.1. та п.10.1. Договору у наступній редакції: «5.1. Термін виконання робіт з 20.11.2020 - по 31.12.2023р.»; «10.1. Цей договір набирає чинності з моменту його підписання Сторонами і діє включно до 31.12.2023 року, але в будь-якому разі до повного виконання Сторонами своїх зобов’язань по Договору». |
Номер договору про закупівлю: | 49 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 12 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 24 жовтня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 24 жовтня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно до рішення Технічної ради від 16.02.2022 № 1, згідно підпункту 3) п. 12.1., п.12.8. Договору, керуючись п. 3 ч. 5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі», у зв’язку з покращенням якості предмета закупівлі, Сторони дійшли згоди внести зміни у Додатки до Договору «Технічна специфікація» (Додаток № 1), «Договірна ціна» (Додаток № 2), та викласти їх у новій редакції, що додаються: Додатки: «Технічна специфікація» (Додаток № 1); «Договірна ціна» (Додаток № 2). |
Номер договору про закупівлю: | 49 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 13 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 19 квітня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 20 квітня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв’язку із затримкою фінансування витрат Замовника, відповідно до пп.4) п.12.1, п.9.3. Договору, п.4 ч.5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі», Сторони дійшли згоди продовжити строк дії Договору і термін виконання робіт та викласти п. 5.1. та п.10.1. Договору у наступній редакції: « 5.1. Термін виконання робіт: 20.11.2020 - 31.12.2024р.»; «10.1. Цей Договір набирає чинності з моменту підписання Сторонами і діє по 31.12.2024 року, але у будь-якому разі до повного виконання Сторонами своїх зобов’язань». |
Номер договору про закупівлю: | 49 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 15 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |