Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Планшети
Очікувана вартість
120 000,00 UAH
UA-2020-08-07-004287-a eaa19b9d972c42d8b229490b15fc210c
Спрощена закупівля    Спрощена    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Лобода Ірина Миколаївна

94 80 72 tender0501@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти виконкому Тернівської районної у місті ради
Код ЄДРПОУ: 02142307
Місцезнаходження: 50079, Україна , Дніпропетровська обл., КРИВИЙ РІГ, вул. Матросова 75
Контактна особа: Лобода Ірина Миколаївна
94 80 72
tender0501@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 07 серпня 2020 13:19
Звернення за роз’ясненнями: до 18 серпня 2020 13:14
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 24 серпня 2020 13:14
Очікувана вартість: 120 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 600,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Категорії замовників - передбачена п.п.3 п.1 ст.2 Закону
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
14 штуки
Планшети
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 вересня 2020
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 20 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
07 серпня 2020 13:21
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 серпня 2020 13:19
ТД планшети.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Тендер
Дата подання: 08 серпня 2020 18:08
Дата відповіді: 10 серпня 2020 08:23
Уточніть будь-ласка, чи потрібно вам: монтаж, встановлення, підключення, навчання, введення в експлуатацію обладнання або вас задовільнить тільки поставка товару?
Відповідь: Доброго дня. Нам потрібен лише товар.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-08-07-004287-a.b1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БІ2СІ ЕЛЕКТРОНІКС", Код ЄДРПОУ:43509985
Дата подання: 10 серпня 2020 11:03
Щодо надання автризаційного листа виробника
Замовники повинні дотримуватись принципів здійснення публічних закупівель, установлених Законом України «Про публічні закупівлі», під час здійснення придбання замовником товарів, робіт і послуг, вартість яких дорівнює або перевищує 50 тисяч гривень та є меншою за вартість, що встановлена у пунктах 1 і 2 частини першої статті 3 Закону.
Звертаємо Вашу увагу, що надання авторизаційного листа-підтвердження від офіційного виробника є дискримінаційною та неправомірною вимогою і суперечить положенням ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015р. (зі змінами). Згідно загальних принципів господарювання за ст. 6 Господарського кодексу України та ст. 627 Цивільного кодексу України, суб’єкт господарювання вільний у виборі контрагентів за договорами для досягнення своїх господарських цілей та отримання прибутку. Встановлення вимоги щодо надання авторизаційного листа обмежує коло можливих учасників закупівлі лише тими, що мають безпосередні правовідносини із виробником продукції та дискримінує тих потенційних учасників, хто таких відносин на пряму із підприємствами не мають. Звертаємо Вашу увагу на Рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель за № 4521 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-14-000597-a за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-14-000597-a) та № 4534 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-15-000266-c за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-15-000266-c), якими визнано дискримінаційними вимоги щодо надання листа від виробника запропонованого обладнання який підтверджує повноваження учасника щодо розповсюдження товарів цього виробника, оскільки за висновком органу оскарження вказані вимоги є дискримінаційним по відношенню до інших суб'єктів господарювання, так, як за таких умов, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть лише ті суб'єкти господарювання, які мають договірні тощо стосунки саме з виробником.
Крім того, звертаємо Вашу увагу на наступне. По-перше, що наявність авторизаційного листа в розумінні Цивільного Кодексу України не може вважатися гарантією виконання учасником умов договору. По-друге, предмет закупівлі, за законодавством України не є об’єктом спеціалізованого державного регулювання та не встановлені будь-які обмеження щодо кола осіб, які мають права здійснювати їх продаж. Ані норми Закону України «Про публічні закупівлі», ані норми Закону України «Про захист прав споживачів» не містять положення стосовно того, що єдиним належним доказом та гарантією виконання переможцем закупівлі умов договору та гарантією здійснення ним поставки товарів належної якості є саме лист від виробника або офіційного представництва виробника товару в Україні. Гарантійне обслуговування товару, що є предметом закупівлі здійснюється в авторизованих сервісних центрах на території України. Висновки Замовників, що авторизаційний лист – є гарантією постачання якісного товару може свідчити лише про те, шо дана вимога могла бути прописана під конкретного учасника, що є фактом порушення принципу відкритості та прозорість на всіх стадіях закупівель, запобігання корупційним діям і зловживанням.

Дотримання принципів закупівель забезпечується зокрема через вільний доступ необмеженого кола потенційних надавачів послуг до інформації про закупівлю та можливість взяти участь у аукціоні. Жодним нормативним актом у обов’язкових вимогах не передбачено, що учасник повинен мати лист про авторизацію для впровадження своєї комерційної діяльності у сфері публічних закупівель. Така вимога суттєво обмежує право на участь інших учасників. Скасовується принцип добросовісної конкуренції. Ставить в нерівні умови одних по відношенню до інших учасників.
Разом з тим, відповідно до Статті 5 Закону, Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель/спрощених закупівлях на рівних умовах.
Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом.
Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
На підставі вищезазначеного просимо внести зміни до документації, та не вимагати від Учасників документів, які порушують умови проведення закупівель.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
11 серпня 2020 08:31
На вше звернення повідомляємо, що авторизаційний лист потрібен для запобігання порушення авторського права та запобгання закупівлі нелегальної продукції, для належного захисту інтересів Замовника щодо авторизованого джерела постачання товару та програмного забезпечення-як підтвердження права учасника процедури на постачання товарів та програмного забезпечення у відповідності до позицій предмету закупівлі та укладання договору про їх постачання на території України. Ця вимога дозволяє унеможливити постачання товарів через неавторизовані канали продажу, у тому числі контрафактної продукції, чи продукції яка була у використанні, чи продукції на якку не розповсюджується гарантійна та тухнічна підтримка виробника. Товар, який закуповується для дітей з особливими фізичними потребами, тому для Замовника в першу чергу стоїть завдання закупити якісний та безпечний товар.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 24 серпня 2020 13:14

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Фізична особа підприємець Шмагіна Оксана Олександрівна 120 000,00
UAH з ПДВ
120 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

19 серпня 2020 14:55
Електронний підпис
19 серпня 2020 14:52
Тендерна документація.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Фізична особа підприємець Шмагіна Оксана Олександрівна

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Фізична особа підприємець Шмагіна Оксана Олександрівна
#2834806561
Переможець 120 000,00
UAH з ПДВ
28 серпня 2020 14:40

Документи

28 серпня 2020 14:40
Електронний підпис
28 серпня 2020 14:39
Сканировать10004.PDF

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 28 серпня 2020 14:40

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Фізична особа підприємець Шмагіна Оксана Олександрівна
#2834806561
120 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

28 серпня 2020 14:40
Електронний підпис
28 серпня 2020 14:39
Сканировать10004.PDF

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 16 вересня 2020 11:22
Причина відміни: неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Коментар щодо відміни: відсутність фінансування по КЕКВ
Документи:
16 вересня 2020 11:22
Електронний підпис
16 вересня 2020 11:22
3068518347_02142307.jks