Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Картопля продовольча, Горох колотий сушений
Очікувана вартість
200 000,00 UAH
UA-2020-08-07-004234-a e66b9303bb0e413da1ab076abafe5bf7
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ірина Соляник

+380951768647 tender.izum@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ ІЗЮМСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 02146245
Місцезнаходження: 64300, Україна , Харківська обл., м. Ізюм, вул. Васильківського, 4
Контактна особа: Ірина Соляник
+380951768647
tender.izum@i.ua
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 07 серпня 2020 13:16
Звернення за роз’ясненнями: до 16 серпня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 22 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 26 серпня 2020 00:00
Початок аукціону: 26 серпня 2020 11:50
Очікувана вартість: 200 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:03210000-6: Зернові культури та картопля


мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції- українська мова
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
15000 кілограми
Картопля продовольча
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 64300, Україна, Харківська область, м.Ізюм, заклади освіти
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 03210000-6 — Зернові культури та картопля
300 кілограми
Горох колотий сушений
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 64300, Україна, Харківська область, м.Ізюм, заклади освіти
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 03210000-6 — Зернові культури та картопля

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
07 серпня 2020 13:18
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 серпня 2020 13:16
ТД Картопля.doc
07 серпня 2020 13:16
Додаток 5 Заклади освіти.docx
07 серпня 2020 13:16
Додаток 4 Перелік документів.rtf
07 серпня 2020 13:16
Додаток 3 Проєкт договору.doc
07 серпня 2020 13:16
Додаток 2 Технічні вимоги.docx
07 серпня 2020 13:16
Додаток 1 Тендерна пропозиція.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 26 серпня 2020 12:11

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Міргалієв Ф.Р 196 500,00
UAH з ПДВ
196 500,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Бережний А.С 198 000,00
UAH з ПДВ
198 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

01 вересня 2020 12:41
Електронний підпис
01 вересня 2020 12:37
Тендерна пропозиція
01 вересня 2020 12:37
Тендерна пропозиція
21 серпня 2020 11:23
Електронний підпис
21 серпня 2020 10:49
ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf
21 серпня 2020 10:49
ФАЙЛ 4.pdf
21 серпня 2020 10:49
ФАЙЛ 3.pdf
21 серпня 2020 10:49
ФАЙЛ 2.pdf
21 серпня 2020 10:49
файл 1.pdf

Публічні документи

23 серпня 2020 13:39
Електронний підпис
23 серпня 2020 13:32
13 Проект договору.pdf
23 серпня 2020 13:32
12 Довідка про санкціі.pdf
23 серпня 2020 13:32
11 Тендерна пропозиція.pdf
23 серпня 2020 13:32
10 ІНН.pdf
23 серпня 2020 13:32
9 Паспорт учасника.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Міргалієв Ф.Р

ФОП Бережний А.С

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Міргалієв Ф.Р
#2183706974
Переможець 196 500,00
UAH з ПДВ
31 серпня 2020 14:29

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 31 серпня 2020 14:29

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Міргалієв Ф.Р
#2183706974
196 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
13 квітня 2021 09:35
Електронний підпис зміни до договору
13 квітня 2021 09:34
2021 01 05 дод угода №2.pdf зміни до договору
13 квітня 2021 09:33
Електронний підпис зміни до договору
18 січня 2021 08:29
2021 01 16 дод угода №4.pdf зміни до договору
18 січня 2021 08:29
Електронний підпис зміни до договору
12 січня 2021 15:35
2021 01 12 дод угода №3.pdf зміни до договору
12 січня 2021 15:35
Електронний підпис зміни до договору
05 січня 2021 14:07
2021 01 05 дод угода №2.pdf зміни до договору
05 січня 2021 14:07
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2020 16:05
2020 12 28 дод угода №1.pdf зміни до договору
28 грудня 2020 16:03
Електронний підпис укладений
11 вересня 2020 08:39
2020 09 11 Договір №284.pdf укладений
11 вересня 2020 08:38

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внести зміни до п.10.1 розділу Х «Строк дії Договору» і викласти його в наступній редакції: Цей договір набирає чинності з моменту підписання його Сторонами і діє до 31.03.2021 троку, а в частині грошових зобов’язань – до повного виконання Сторонами своїх зобов’язань за Договором
Номер договору про закупівлю: 284-т/20
Договір:
Номер додаткової угоди: №1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
05 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
05 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Визначити обсяги закупівлі у 2021 році за даним договором в сумі 39196,00 Картопля продовольча -2945 кг Горох колотий сушений-100кг
Номер договору про закупівлю: 284-т/20
Договір:
Номер додаткової угоди: №2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
12 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
12 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внести зміни до розділу XIIІ "Місцезнаходження та банківські реквізити": Управління освіти Ізюмської міської ради Харківської області р/р UA248201720344280013000033766 р/р UA658201720314271013201033766 р/р UA308201720344250014000033766 р/р UA718201720314241014201033766
Номер договору про закупівлю: 284-т/20
Договір:
Номер додаткової угоди: №3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
16 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
18 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внести зміни до розділу XIIІ "Місцезнаходження та банківські реквізити": Управління освіти Ізюмської міської ради Харківської області р/р UA248201720344280013000033766 р/р UA408201720344271013200033766 р/р UA308201720344250014000033766 р/р UA468201720344241014200033766
Номер договору про закупівлю: 284-т/20
Договір:
Номер додаткової угоди: №4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
13 квітня 2021
Дата публікації змін до договору:
13 квітня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сума договору 235693,20грн
Номер договору про закупівлю: 284-т/20
Договір:
Номер додаткової угоди: №2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 11 вересня 2020 — 31 березня 2021
Сума оплати за договором: 235 693,20
UAH