Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Державне підприємство "Об’єднана Компанія "Укрвуглереструктуризація" |
Код ЄДРПОУ: | 39244468 |
Місцезнаходження: | 03142, Україна , м. Київ обл., м.Київ, пров. Приладний, 2-А |
Контактна особа: |
Владислав Нетреба +380443931790 zakypkiwork@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 07 серпня 2020 12:52 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 11 вересня 2020 10:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 17 вересня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 21 вересня 2020 10:00 |
Початок аукціону: | 22 вересня 2020 11:02 |
Очікувана вартість: | 73 647 508,44 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 368 500,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 368200 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
10 вересня 2020 16:58 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
10 вересня 2020 16:57 |
ДОДАТОК 1_кваліфікаційні ЗМІНИ.doc | |
10 вересня 2020 16:57 |
Прот. Зміни2 Родинська.pdf | |
10 вересня 2020 16:57 |
ТД_Інструкція ЗМІНИ 2.docx | |
26 серпня 2020 18:19 |
Протокол Зміни.pdf | |
07 серпня 2020 12:52 |
дод.3 до догов_Протокол узгодження цін.doc | |
07 серпня 2020 12:52 |
дод.4 до догов_Графік виконання.xls | |
07 серпня 2020 12:52 |
ДОДАТОК 4_проект договору підряду.doc | |
07 серпня 2020 12:52 |
дод.1 до догов_Позиційний список.xls | |
07 серпня 2020 12:52 |
дод.2 до догов_Проект ДЦ.doc | |
07 серпня 2020 12:52 |
ДОДАТОК 5_тенд пропозиція(форма).doc | |
07 серпня 2020 12:52 |
ДОДАТОК 2_стаття 17та інші док.docx | |
07 серпня 2020 12:52 |
ДОДАТОК 3_ відомість обсягів робіт.xls | |
07 серпня 2020 12:52 |
до дод.2 до догов_проект_Об.кошториса.doc | |
07 серпня 2020 12:52 |
до дод.2 до догов_проект_ЗВВЛС.doc | |
07 серпня 2020 12:52 |
до дод.2 до догов_проект_ПВРЛС.doc | |
07 серпня 2020 12:52 |
до дод.2 до догов_проект Лок.кошториса.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
- При розрахунку Договірної ціни Вартість машино-години орендованої будівельної техніки приймається за ціною, що склалася в регіоні будівництва,яка визначається на підставі аналізу ринку послуг з оренди будівельних машин і механізмів в регіоні та наближених до нього територіях. (ДСТУ-Н Б Д.1.1-2:2013 п.6.2.1.3).
- Розмір кошторисної заробітної плати визначається відповідно до Порядку розрахунку розміру кошторисної заробітної плати, затвердженого наказом Мінрегіону №281 від 20.10.2016р. зі змінами, виходячи із середньомісячної заробітної плати одного працівника в режимі повної зайнятості, яку підрядник планує отримувати на об’єкті.( ДСТУ-Н Б Д.1.1-2:2013 п.6.1.1.4).
- Розрахунок Адміністративних та Загальновиробничих витрат за попередній звітний період-12 міс (як зазначено в тендерній інструкції) з 01.01.2019р. по 31.12.2019р. буде вірний.
- Щодо питання: «Кар’єри відпускають суглинок безкоштовно?»
Проектом передбачено використовувати суглинок з кар’єру суглинка і глин шахти «Капітальна» (cтор. 140,141 том 1, пояснювальної записки до проекту ліквідації шахти «Родинська» 2018 р.);
- Щодо питання: «У кошториси не включаємо вартість суглинку?»
Вартість придбання суглинку проектом не врахована;
- Щодо питання: «Чим підтверджується насипна щільність суглинку 1,95т/м3»
Локальними кошторисами, затвердженого проекту ліквідації, передбачена щільність суглинку 1,95т/м3.
Щодо питання до розрахунку ДЦ:
- Виконання зазначених робіт робітниками вашого підприємства з кваліфікацією будівельних спеціальностей не буде порушенням у зв’язку з тим, що ресурсами до нормативу Е47-123-2 передбачені витрати труда робітників-будівельників (ТС 1).
Щодо питання про надання роз’яснень щодо Додатку №4 до Проекту договору підряду:
- Пунктом 2.1 проєкту Договору передбачено виконання робіт з моменту підписання Договору по грудень 2021 року. Учасник в додатку 4 до Договору («Календарний графік») на свій розсуд зазначає місяць початку та строк виконання робіт.
Щодо питання про надання роз’яснень щодо п.5, п.7 (Загальні вимоги до розрахунку вартості робіт):
Згідно з п.5 «Загальних вимог до розрахунку вартості робіт» - «Ціна матеріальних ресурсів застосована при розрахунку договірної ціні підтверджується підрядником документально (комерційні пропозиції, рахунки, прайси тощо) та оформляється протоколом узгодження цін на матеріальні ресурси, який є додатком до договору. Документи на підтвердження ціни додаються до пакету тендерної пропозиції.»
Згідно з п. 7 «Загальних вимог до розрахунку вартості робіт» - «Вартість орендованої будівельної техніки підтверджується підрядником документально (комерційні пропозиції, договори оренди, тощо). Документи на підтвердження вартості додаються до пакету тендерної пропозиції.»
Згідно з п. 8 «Загальних вимог до розрахунку вартості робіт» - «Вартість орендованих транспортних засобів підтверджується підрядником документально (комерційні пропозиції, договори оренди, тощо). Документи на підтвердження вартості додаються до пакету тендерної пропозиції.»
Тобто укладені договори на оренду будівельної техніки та транспортних засобів є одним із варіантів документального підтвердження вартості оренди.
Щодо питання зміни терміну подання пропозиції:
- Строк дії забезпечення тендерної пропозиції повинен бути не менше 90 днів з дати розкриття тендерної пропозиції (у вигляді конкретної дати). У разі, якщо кінцевий строк подання тендерних пропозицій був продовжений, гарантії учасників, які були оформлені на попередню дату вважаються чинними.
- Кваліфікаційні довідки, графік виконання робіт, розрахунок договірної ціни, аналіз та моніторинг ринкових цін, тощо, не потребують оновлення.
Скарги до процедури
Дата подання: 26 жовтня 2020 16:08
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-11-02-000026 ● 021cc6b5a1184692b0157e9345326b9b
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 20 листопада 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 23 листопада 2020 14:05 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
20.11.2020 № 225
Київ
Про початок моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі»від 25грудня 2015 року № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається).
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку.
Начальник Олександр КАРАБАНОВ
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу Держаудитслужби
від 20.11.2020 № 225
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
4 UA-2020-08-07-003942-a 07.08.2020
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель;
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2020-11-30 10:51:01
Запит про надання пояснень
1. У який спосіб Переможець повинен був надати документи, передбачені пунктом 12 частини 6 розділу ІІІ тендерної документації?
2. Чи надано вищевказані документи?
Пояснення та документальне підтвердження необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2020-12-03 16:29:50
Надання пояснень щодо звернення
- Учасник в статусі переможця торгів повинен надати замовнику на електронну адресу або на електронному носії кошториси та розрахунки договорної ціни, з якою учасник переміг на аукціоні.
- Переможець надав всі необхідні документи передбачені пунктом 12 частини 6 розділу ІІІ тендерної документації. Підтвердження надається в додатку до протоколу
Додаток 1: Скріншот листа надісланого на електронну пошту з зазначеною датою 19.11.2020 року відправлення розрахунків в «IMD» форматі;
- Забезпечити оприлюднення відповіді Державній Аудиторській Службі України на звернення через
авторизований електронний майданчик на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до Закону.
Надання інформації про усунення порушення замовником
У відповідності до частини восьмої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» ДП «Об’єднана компанія «Укрвуглереструктуризація» повідомляє, що з метою усунення порушень, визначених у висновку Північного офісу Держаудитслужби від 16.12.2020р., на адресу ПП «Строй-Арсенал» направлено повідомлення про розірвання договору №18/ОР-20 від 02.12.2020р. з 04.01.2021р. (дата розірвання визначена з урахуванням вимог статтей 651, 653 ЦК України (зміна або розірвання договору допускається лише за згодою сторін, якщо інше не встановлено договором або законом; у разі зміни або розірвання договору зобов’язання змінюється або припиняється з моменту досягнення домовленості про зміну або розірвання договору, якщо інше не встановлено договором чи не обумовлено характером його зміни) та пункту 15.3 договору (замовник може розірвати договір у разі попереднього повідомлення Підрядника за 10 (десять) календарних днів)).
2020-12-21 13:02:56
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 16 грудня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 01 січня 2021 |
Порушення виявлено
- Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (ч. 16 ст. 29, ч. 8 ст. 12 Закону № 922-VIII, в результаті чого Замовником проведено процедуру закупівлі з недотриманням принципів здійснення закупівлі, визначених у ст. 5 Закону № 922-VIII.)
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель • усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто
Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (ч. 16 ст. 29, ч. 8 ст. 12 Закону № 922-VIII, в результаті чого Замовником проведено процедуру закупівлі з недотриманням принципів здійснення закупівлі, визначених у ст. 5 Закону № 922-VIII.) • усунуто
-
2021-04-27 16:28:27
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 22 вересня 2020 11:47
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "НВП "СУЧАСНІ ШЛЯХОВІ ТЕХНОЛОГІЇ" |
66 953 478,00
UAH з ПДВ
|
66 953 478,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СТРОЙ-АРСЕНАЛ" |
71 002 179,60
UAH з ПДВ
|
69 999 999,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "АКАРД" |
72 399 084,00
UAH з ПДВ
|
70 000 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ СІГМА ГРУП |
71 587 560,00
UAH з ПДВ
|
71 219 060,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "БУДІВЕЛЬНИЙ АЛЬЯНС ЕТАЛОНБУД" |
73 150 138,82
UAH з ПДВ
|
73 150 138,82
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКРІ" |
73 602 508,00
UAH з ПДВ
|
73 602 508,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "НВП "СУЧАСНІ ШЛЯХОВІ ТЕХНОЛОГІЇ" #42498847 |
Рішення скасоване |
66 953 478,00
UAH з ПДВ
|
12 листопада 2020 15:03
|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СТРОЙ-АРСЕНАЛ" #30643835 |
Рішення скасоване |
69 999 999,00
UAH з ПДВ
|
12 листопада 2020 15:03
|
ТОВ "АКАРД" #39993036 |
Рішення скасоване |
70 000 000,00
UAH з ПДВ
|
12 листопада 2020 15:03
|
ТОВ СІГМА ГРУП #38545005 |
Рішення скасоване |
71 219 060,00
UAH з ПДВ
|
12 листопада 2020 15:03
|
ТОВ "НВП "СУЧАСНІ ШЛЯХОВІ ТЕХНОЛОГІЇ" #42498847 |
Відхилено |
66 953 478,00
UAH з ПДВ
|
12 листопада 2020 15:10
|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СТРОЙ-АРСЕНАЛ" #30643835 |
Переможець |
69 999 999,00
UAH з ПДВ
|
12 листопада 2020 15:31
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
05 січня 2021 16:04
|
Розірвання повідомлення.pdf | укладений |
05 січня 2021 16:03
|
Електронний підпис | укладений |
02 грудня 2020 14:44
|
18ОР-20 2частина.pdf | укладений |
02 грудня 2020 14:43
|
18ОР-20 1частина.pdf | укладений |
02 грудня 2020 14:43
|
Виконання договору
Строк дії за договором: | 02 грудня 2020 — 01 січня 2022 |
Сума оплати за договором: |
0
з ПДВ
|
Причини розірвання договору: | 16.12.2020 Північним офісом Держаудитслужби в електронній системі закупівель було оприлюднено висновок про результати моніторингу закупівлі, яким зобов'язано здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень, зокрема розірвати договір. Пунктом 5.1.4 визначено, що Замовник має право розірвати договір з підстав, зазначених у п. 15.3. договору. Пунктом 15.3. договору встановлено, що Замовник може розірвати договір у разі попереднього повідомлення Підрядника за 10 (десять) календарних днів. |