Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 Роботи з забезпечення охорони навколишнього середовища згідно з проектом ліквідації шахти "Родинська" (ДК 021:2015 “45112000-5 Землерийні та інші земляні роботи”)
Очікувана вартість
73 647 508,44 UAH
UA-2020-08-07-003942-a 83a74c49c0744b479cd2f8902919abdf
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Владислав Нетреба

+380443931790 zakypkiwork@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Державне підприємство "Об’єднана Компанія "Укрвуглереструктуризація"
Код ЄДРПОУ: 39244468
Місцезнаходження: 03142, Україна , м. Київ обл., м.Київ, пров. Приладний, 2-А
Контактна особа: Владислав Нетреба
+380443931790
zakypkiwork@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 07 серпня 2020 12:52
Звернення за роз’ясненнями: до 11 вересня 2020 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 17 вересня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 21 вересня 2020 10:00
Початок аукціону: 22 вересня 2020 11:02
Очікувана вартість: 73 647 508,44 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 368 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 368200 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Всі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції, та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою згідно Тендерної Документації.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 Роботи з забезпечення охорони навколишнього середовища згідно з проектом ліквідації шахти "Родинська"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 85310, Україна, Донецька область, м. Родинське, шахта Родинська
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 січня 2022
ДК 021:2015: 45112000-5 — Землерийні та інші земляні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
10 вересня 2020 16:58
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 серпня 2020 18:21
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 серпня 2020 12:55
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 вересня 2020 16:57
ДОДАТОК 1_кваліфікаційні ЗМІНИ.doc
07 серпня 2020 12:52
ДОДАТОК 1_кваліфікаційні.doc
10 вересня 2020 16:57
Прот. Зміни2 Родинська.pdf
10 вересня 2020 16:57
ТД_Інструкція ЗМІНИ 2.docx
26 серпня 2020 18:19
ТД_Інструкція ЗМІНИ.docx
07 серпня 2020 12:52
ТД_Інструкція.docx
26 серпня 2020 18:19
Протокол Зміни.pdf
07 серпня 2020 12:52
дод.3 до догов_Протокол узгодження цін.doc
07 серпня 2020 12:52
дод.4 до догов_Графік виконання.xls
07 серпня 2020 12:52
ДОДАТОК 4_проект договору підряду.doc
07 серпня 2020 12:52
дод.1 до догов_Позиційний список.xls
07 серпня 2020 12:52
дод.2 до догов_Проект ДЦ.doc
07 серпня 2020 12:52
ДОДАТОК 5_тенд пропозиція(форма).doc
07 серпня 2020 12:52
ДОДАТОК 2_стаття 17та інші док.docx
07 серпня 2020 12:52
ДОДАТОК 3_ відомість обсягів робіт.xls
07 серпня 2020 12:52
до дод.2 до догов_проект_Об.кошториса.doc
07 серпня 2020 12:52
до дод.2 до догов_проект_ЗВВЛС.doc
07 серпня 2020 12:52
до дод.2 до догов_проект_ПВРЛС.doc
07 серпня 2020 12:52
до дод.2 до догов_проект Лок.кошториса.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо розрахунків кошторисів ДЦ
Дата подання: 11 серпня 2020 19:09
Дата відповіді: 14 серпня 2020 10:54
В відомості обсягів робіт в деяких локальних кошторисах (02-03-ОГТИ-22, 02-03-ОГТИ-23, 02-03-ОГТИ-24, 02-03-ОГТИ-26, 02-03-ОГТИ-27) застосовані позиції локальних кошторисів з шифрами, яких немає в стандартній НСІ – а саме – «&С311-20-1 Перевезення грунту до 20 км (без урахування вартості навантажувальних робіт)» ; «&С311-30-1 Перевезення грунту до 30 км (без урахування вартості навантажувальних робіт)»; «&С311-32-1 Перевезення грунту до 32 км (без урахування вартості навантажувальних робіт)»; «&С311-2-22 Транспортування води для гасіння відвала породи (перевезення до 2 км) (без урахування вартості навантажувальних робіт)» . Чи можливо в ціх випадках для розрахунків договірної ціни застосовувати позиції із стандартної НДІ – С311-20, С311-30, С311-32, С311-2 ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Навантажувальні роботи враховані у попередніх позиціях по перевезенню вантажів на різні відстані. Тому, для розрахунку договірної ціни по перевезенню можливо застосовувати позиції із стандартної НСІ.
Щодо розрахунку ДЦ
Дата подання: 13 серпня 2020 12:45
Дата відповіді: 17 серпня 2020 15:13
При розрахунку Договірної ціни виникли наступні питання : Вартість машино-години орендованої будівельної техніки (прийнята за ціною, що склалася в регіоні будівництва, на підставі моніторингу ринку послуг з оренди будівельних машин і механізмів) перевищує ліміт ДСТУ. Чи не буде помилкою застосувати в розрахунку ДЦ таку вартість машино-години орендованої техніки? Розмір кошторисної заробітної плати визначен відповідно до Порядку розрахунку, затвердженого наказом Мінрегіону №281 від 20.10.2016р. і перевищує рівень середньомісячної заробітної плати, який складає (постанова КМУ №883 від 23.10.2019р) 9954,78 грн. Чи можливо в розрахунку ДЦ застосувати такий перевіщений розмір заробітної плати?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: щодо питання до розрахунку ДЦ:
- При розрахунку Договірної ціни Вартість машино-години орендованої будівельної техніки приймається за ціною, що склалася в регіоні будівництва,яка визначається на підставі аналізу ринку послуг з оренди будівельних машин і механізмів в регіоні та наближених до нього територіях. (ДСТУ-Н Б Д.1.1-2:2013 п.6.2.1.3).
- Розмір кошторисної заробітної плати визначається відповідно до Порядку розрахунку розміру кошторисної заробітної плати, затвердженого наказом Мінрегіону №281 від 20.10.2016р. зі змінами, виходячи із середньомісячної заробітної плати одного працівника в режимі повної зайнятості, яку підрядник планує отримувати на об’єкті.( ДСТУ-Н Б Д.1.1-2:2013 п.6.1.1.4).
Про надання раз`яснень щодо п.3, п.4 "Загальні вимоги до розрахунку вартості робіт" тендерної інструкції.
Дата подання: 13 серпня 2020 20:52
Дата відповіді: 17 серпня 2020 15:14
Шановний замовник! Просимо надати роз’яснення щодо п.3, п.4 ("Загальні вимоги до розрахунку вартості робіт"). Так, у переможця тендерной закупівлі «Роботи з фізичної ліквідації згідно з проектом ліквідації шахти "Родинська" (ДК 021:2015 “45110000-1 Руйнування та знесення будівель і земляні роботи”)», (дата подання пропозицій до 24.07.2020) ПП «АКВАЛАЙТ» розрахунки АВ та ЗВВ зроблені за звітний період 01.01.2019-31.12.2019р. Чи не буде вважатися помилкою, якщо наша організація виконає власний розрахунок АВ та ЗВВ за попередній звітний період-12 міс (як зазначено в тендерной інструкції) з 01.01.2019р. по 31.12.2019р.?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: щодо питання до п.3, п.4 "Загальні вимоги до розрахунку вартості робіт" тендерної інструкції :
- Розрахунок Адміністративних та Загальновиробничих витрат за попередній звітний період-12 міс (як зазначено в тендерній інструкції) з 01.01.2019р. по 31.12.2019р. буде вірний.
Вартість суглинку
Дата подання: 27 серпня 2020 15:16
Дата відповіді: 31 серпня 2020 15:02
В відомості обсягів робіт в локальних кошторисах (02-03-ОГТИ-22, 02-03-ОГТИ-23, 02-03-ОГТИ-24, 02-03-ОГТИ-26, 02-03-ОГТИ-27) вказано, що необхідно розробити суглинок в кар'єрі (для ізоляції очагів горіння, нанесення на поверхню відвалу, для рекультівації відвалу і засипання відстійника) з перевезенням на відстань 20 км; 30км; 32км. Питання: Кар'єри відпускають суглинок безкоштовно? У кошториси не включаємо вартість суглинку? Чим підтверджується насипна щільність суглинку 1,95т / м3?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1. У відповідності з статтею 24 Закону України № 922- VIII «Про публічні закупівлі» надати відповідь щодо закупівлі: ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 Роботи з забезпечення охорони навколишнього середовища згідно з проектом ліквідації шахти "Родинська" (ДК 021:2015 “45112000-5 Землерийні та інші земляні роботи”), а саме:

- Щодо питання: «Кар’єри відпускають суглинок безкоштовно?»
Проектом передбачено використовувати суглинок з кар’єру суглинка і глин шахти «Капітальна» (cтор. 140,141 том 1, пояснювальної записки до проекту ліквідації шахти «Родинська» 2018 р.);
- Щодо питання: «У кошториси не включаємо вартість суглинку?»
Вартість придбання суглинку проектом не врахована;
- Щодо питання: «Чим підтверджується насипна щільність суглинку 1,95т/м3»
Локальними кошторисами, затвердженого проекту ліквідації, передбачена щільність суглинку 1,95т/м3.
Щодо розрахунку ДЦ
Дата подання: 28 серпня 2020 12:39
Дата відповіді: 01 вересня 2020 16:20
В локальних кошторисах 07-02-ОГТИ-58, 07-02-ОГТИ-59, 07-02-ОГТИ-61 передбачені роботи Е47-123-2 «Суцільне садіння вручну сіянців». Чи не буде порушенням виконання ціх робіт робітниками нашого підприємства з кваліфікацією будівельних спеціальностей?
Відповідь: 1. У відповідності з статтею 24 Закону України № 922- VIII «Про публічні закупівлі» надати відповідь щодо закупівлі: ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 Роботи з забезпечення охорони навколишнього середовища згідно з проектом ліквідації шахти "Родинська" (ДК 021:2015 “45112000-5 Землерийні та інші земляні роботи”), а саме:

Щодо питання до розрахунку ДЦ:
- Виконання зазначених робіт робітниками вашого підприємства з кваліфікацією будівельних спеціальностей не буде порушенням у зв’язку з тим, що ресурсами до нормативу Е47-123-2 передбачені витрати труда робітників-будівельників (ТС 1).
Про надання роз’яснень щодо Додатку №4 до Проекту договору підряду
Дата подання: 28 серпня 2020 12:41
Дата відповіді: 01 вересня 2020 16:22
В Додатку №4 до Проекту договору підряду (Календарний графік) вказані строки виконання робіт з вересня 2020р. по грудень 2021р. Чи змінюються строки виконання робіт в зв’язку з перенесенням аукціону на 14 вересня 2020 р.?
Відповідь: 1. У відповідності з статтею 24 Закону України № 922- VIII «Про публічні закупівлі» надати відповідь щодо закупівлі: ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 Роботи з забезпечення охорони навколишнього середовища згідно з проектом ліквідації шахти "Родинська" (ДК 021:2015 “45112000-5 Землерийні та інші земляні роботи”), а саме:
Щодо питання про надання роз’яснень щодо Додатку №4 до Проекту договору підряду:
- Пунктом 2.1 проєкту Договору передбачено виконання робіт з моменту підписання Договору по грудень 2021 року. Учасник в додатку 4 до Договору («Календарний графік») на свій розсуд зазначає місяць початку та строк виконання робіт.
Про надання роз’яснень щодо п.5, п.7 (Загальні вимоги до розрахунку вартості робіт).
Дата подання: 28 серпня 2020 12:42
Дата відповіді: 01 вересня 2020 16:24
Згідно п.5 «Вартість матеріальних ресурсів визначається у вартості робіт на підставі їх нормативної витрати і за обґрунтованими цінами, як правило, за найменшими (при всіх рівних характеристиках) на підставі проведеного Підрядником аналізу цін на ринку будівельних матеріалів в регіоні виконання робіт або наближених до нього територіях» Згідно п.7 «Вартість машино-години орендованої будівельної техніки приймається за ціною, що склалася в регіоні, яка визначена на підставі аналізу ринку послуг з оренди будівельних машин і механізмів в регіоні виконання робіт або наближених до нього територіях» Чи обов’язковим є наявність укладених договорів на поставку матеріалів, на оренду будівельної техніки та перевезення будівельних вантажів?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1. У відповідності з статтею 24 Закону України № 922- VIII «Про публічні закупівлі» надати відповідь щодо закупівлі: ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 Роботи з забезпечення охорони навколишнього середовища згідно з проектом ліквідації шахти "Родинська" (ДК 021:2015 “45112000-5 Землерийні та інші земляні роботи”), а саме:
Щодо питання про надання роз’яснень щодо п.5, п.7 (Загальні вимоги до розрахунку вартості робіт):
Згідно з п.5 «Загальних вимог до розрахунку вартості робіт» - «Ціна матеріальних ресурсів застосована при розрахунку договірної ціні підтверджується підрядником документально (комерційні пропозиції, рахунки, прайси тощо) та оформляється протоколом узгодження цін на матеріальні ресурси, який є додатком до договору. Документи на підтвердження ціни додаються до пакету тендерної пропозиції.»
Згідно з п. 7 «Загальних вимог до розрахунку вартості робіт» - «Вартість орендованої будівельної техніки підтверджується підрядником документально (комерційні пропозиції, договори оренди, тощо). Документи на підтвердження вартості додаються до пакету тендерної пропозиції.»
Згідно з п. 8 «Загальних вимог до розрахунку вартості робіт» - «Вартість орендованих транспортних засобів підтверджується підрядником документально (комерційні пропозиції, договори оренди, тощо). Документи на підтвердження вартості додаються до пакету тендерної пропозиції.»
Тобто укладені договори на оренду будівельної техніки та транспортних засобів є одним із варіантів документального підтвердження вартості оренди.
Щодо зміни терміну подання пропозиції
Дата подання: 10 вересня 2020 19:59
Дата відповіді: 11 вересня 2020 12:41
Замовник вдруге переносить термін подання пропозиції. Чи не потребує ця зміна оновлення дати банківської гарантії та інших документів тендерної пропозиції (кваліфікаційні довідки, графік виконання робіт, розрахунок договірної ціни, аналіз та моніторинг ринкових цін, тощо).
Відповідь: 1. У відповідності з статтею 24 Закону України № 922- VIII «Про публічні закупівлі» надати відповідь щодо закупівлі: ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 Роботи з забезпечення охорони навколишнього середовища згідно з проектом ліквідації шахти "Родинська" (ДК 021:2015 “45112000-5 Землерийні та інші земляні роботи”), а саме:

Щодо питання зміни терміну подання пропозиції:
- Строк дії забезпечення тендерної пропозиції повинен бути не менше 90 днів з дати розкриття тендерної пропозиції (у вигляді конкретної дати). У разі, якщо кінцевий строк подання тендерних пропозицій був продовжений, гарантії учасників, які були оформлені на попередню дату вважаються чинними.
- Кваліфікаційні довідки, графік виконання робіт, розрахунок договірної ціни, аналіз та моніторинг ринкових цін, тощо, не потребують оновлення.
Розгорнути всі запитання: 8 Згорнути запитання

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-08-07-003942-a.a1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СТРОЙ-АРСЕНАЛ", Код ЄДРПОУ:30643835
Дата подання: 26 жовтня 2020 16:08
Оскарження рішення про відхилення тендерної пропозиції
Оскарження рішення про відхилення тендерної пропозиції
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 28 жовтня 2020 21:47
рішення від 28.10.2020 № 20075 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 28 жовтня 2020 21:47
рішення від 06.11.2020 № 20643.pdf
Дата публікації: 11 листопада 2020 23:40
Коментар замовника щодо усунення порушення: На виконання рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 06.11.2020 року №20643-р/пк-пз, стосовно скарги ПП «СТРОЙ-АРСЕНАЛ» від 26.10.2020 року № UA-2020-08-07-003942-a.a1, замовником - ДП «ОК «Укрвуглереструктуризація» було скасоване рішення тендерного комітету ДП «ОК «Укрвуглереструктуризація» від 16.10.2020 року (протокол № 16/10/2020 ІВ-1) про відхилення тендерної пропозиції ПП «СТРОЙ-АРСЕНАЛ» (код ЄДРПОУ 30643835) щодо закупівлі - ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 Роботи з забезпечення охорони навколишнього середовища згідно з проектом ліквідації шахти "Родинська" (ДК 021:2015 “45112000-5 Землерийні та інші земляні роботи”), оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2020-08-07-003942-a. Додатки: - Додаток № 1 – Копія протоколу засідання тендерного комітету ДП «ОК «Укрвуглереструктуризація» № 12/11/2020 ІВ-2 від 12.11.2020 року.
Дата виконання рішення замовником: 16 листопада 2020 12:38

Документи подані скаржником

22 жовтня 2020 17:26
Скарга СА АМКУ .doc
22 жовтня 2020 17:42
Скарга.pdf

Документи подані замовником

02 листопада 2020 12:58
Пояснення.docx
02 листопада 2020 12:58
Пояснення до АМКУ.pdf
02 листопада 2020 12:58
Додаток №1 Контр ціни.xls
16 листопада 2020 12:38
Виконання рішення АМКУ.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-11-02-000026 ● 021cc6b5a1184692b0157e9345326b9b
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 20 листопада 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 23 листопада 2020 14:05
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

20.11.2020 № 225

Київ

Про початок моніторингу закупівель


Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі»від 25грудня 2015 року № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,

НАКАЗУЮ:

1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається).
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку.



Начальник Олександр КАРАБАНОВ

ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу Держаудитслужби
від 20.11.2020 № 225
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
4 UA-2020-08-07-003942-a 07.08.2020
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель;

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-11-30 10:51:01

Запит про надання пояснень

1. У який спосіб Переможець повинен був надати документи, передбачені пунктом 12 частини 6 розділу ІІІ тендерної документації?
2. Чи надано вищевказані документи?
Пояснення та документальне підтвердження необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2020-12-03 16:29:50

Надання пояснень щодо звернення

- Учасник в статусі переможця торгів повинен надати замовнику на електронну адресу або на електронному носії кошториси та розрахунки договорної ціни, з якою учасник переміг на аукціоні.
- Переможець надав всі необхідні документи передбачені пунктом 12 частини 6 розділу ІІІ тендерної документації. Підтвердження надається в додатку до протоколу
Додаток 1: Скріншот листа надісланого на електронну пошту з зазначеною датою 19.11.2020 року відправлення розрахунків в «IMD» форматі;
- Забезпечити оприлюднення відповіді Державній Аудиторській Службі України на звернення через
авторизований електронний майданчик на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до Закону.

Надання інформації про усунення порушення замовником

У відповідності до частини восьмої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» ДП «Об’єднана компанія «Укрвуглереструктуризація» повідомляє, що з метою усунення порушень, визначених у висновку Північного офісу Держаудитслужби від 16.12.2020р., на адресу ПП «Строй-Арсенал» направлено повідомлення про розірвання договору №18/ОР-20 від 02.12.2020р. з 04.01.2021р. (дата розірвання визначена з урахуванням вимог статтей 651, 653 ЦК України (зміна або розірвання договору допускається лише за згодою сторін, якщо інше не встановлено договором або законом; у разі зміни або розірвання договору зобов’язання змінюється або припиняється з моменту досягнення домовленості про зміну або розірвання договору, якщо інше не встановлено договором чи не обумовлено характером його зміни) та пункту 15.3 договору (замовник може розірвати договір у разі попереднього повідомлення Підрядника за 10 (десять) календарних днів)).

2020-12-21 13:02:56


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 16 грудня 2020
Кінцевий строк оскарження: 01 січня 2021

Порушення виявлено

  1. Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
  2. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  3. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (ч. 16 ст. 29, ч. 8 ст. 12 Закону № 922-VIII, в результаті чого Замовником проведено процедуру закупівлі з недотриманням принципів здійснення закупівлі, визначених у ст. 5 Закону № 922-VIII.)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель • усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто

Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (ч. 16 ст. 29, ч. 8 ст. 12 Закону № 922-VIII, в результаті чого Замовником проведено процедуру закупівлі з недотриманням принципів здійснення закупівлі, визначених у ст. 5 Закону № 922-VIII.) • усунуто

-

2021-04-27 16:28:27

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 22 вересня 2020 11:47

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "НВП "СУЧАСНІ ШЛЯХОВІ ТЕХНОЛОГІЇ" 66 953 478,00
UAH з ПДВ
66 953 478,00
UAH з ПДВ
Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СТРОЙ-АРСЕНАЛ" 71 002 179,60
UAH з ПДВ
69 999 999,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "АКАРД" 72 399 084,00
UAH з ПДВ
70 000 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ СІГМА ГРУП 71 587 560,00
UAH з ПДВ
71 219 060,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "БУДІВЕЛЬНИЙ АЛЬЯНС ЕТАЛОНБУД" 73 150 138,82
UAH з ПДВ
73 150 138,82
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКРІ" 73 602 508,00
UAH з ПДВ
73 602 508,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

21 вересня 2020 09:38
Електронний підпис
21 вересня 2020 09:37
Тендерна пропозиція.pdf
21 вересня 2020 09:37
Проект договора.pdf
21 вересня 2020 09:37
Працівники.pdf
21 вересня 2020 09:37
Підписаний_G0920-3302-GL_tender.pdf
21 вересня 2020 09:37
Кошторис.rar
21 вересня 2020 09:37
Довідка про Санкції.pdf
21 вересня 2020 09:36
Фінансова спроможність.pdf
21 вересня 2020 09:36
Техніка.pdf
21 вересня 2020 09:36
Відомості учасника.pdf
21 вересня 2020 09:36
Банківська гарантія.pdf
21 вересня 2020 09:36
Аналогічні роботи.pdf

Публічні документи

18 листопада 2020 18:23
Електронний підпис
18 листопада 2020 18:23
Довідка про несудимість.pdf
18 листопада 2020 18:23
Довідка про конкуренцію.pdf
16 листопада 2020 20:51
Електронний підпис
16 листопада 2020 20:51
Інформаційна довідка Ст.17.pdf
18 вересня 2020 22:41
Електронний підпис
18 вересня 2020 22:41
Довідка працівники.pdf
18 вересня 2020 17:17
Електронний підпис
18 вересня 2020 17:17
614 Родинська ОхНавкСер.imd
18 вересня 2020 16:45
Електронний підпис
18 вересня 2020 16:45
614 Родинська рек нов.imd
18 вересня 2020 16:45
Аналіз ринку.pdf
18 вересня 2020 16:45
Адмін і ЗВВ.pdf
18 вересня 2020 16:45
ОК № 07-02.pdf
18 вересня 2020 16:45
ОК № 02-03.pdf
18 вересня 2020 16:45
ДЦ.pdf
18 вересня 2020 16:45
Гарантія.rar
18 вересня 2020 16:45
Рішення власника, наказ.pdf
18 вересня 2020 16:45
Статут СА цветной.pdf
18 вересня 2020 16:45
Ст.17.pdf
18 вересня 2020 16:45
Антікор. програма, наказ.pdf
18 вересня 2020 16:45
Довідка про субпідряд.pdf
18 вересня 2020 16:45
відгук ЦГОК.pdf
18 вересня 2020 16:45
Довідка працівники.pdf
18 вересня 2020 16:45
Довідка МТБ.pdf
18 вересня 2020 16:45
Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

17 вересня 2020 10:11
Електронний підпис
16 вересня 2020 13:37
Електронний підпис
16 вересня 2020 13:36
9.ЕБГ АКАРД_UA-2020-08-07-003942-a.zip
10 вересня 2020 17:12
Електронний підпис
10 вересня 2020 17:09
додаток 2.rar
10 вересня 2020 17:09
додаток 2.2.rar
10 вересня 2020 17:09
додаток 2.1.rar
10 вересня 2020 17:09
26.imd
10 вересня 2020 17:09
44. КП Солоніка матеріали.pdf
10 вересня 2020 17:09
43. КП Прібіс матеріали.pdf
10 вересня 2020 17:09
36.1 Vytyag-iz-nakazu-vid-17.03.2020-22-L.pdf
10 вересня 2020 17:09
36. Ліцензія ТОВ Акард.pdf
10 вересня 2020 17:09
35. Лист відгук Крисенко.pdf
10 вересня 2020 17:09
34. Лист відгук Бустер.pdf
10 вересня 2020 17:09
32. Витяг з ЄДР.pdf
10 вересня 2020 17:09
31. Витяг ПДВ Акард.pdf
10 вересня 2020 17:09
9. Опис Статут Акард.pdf

Публічні документи

21 вересня 2020 09:43
Електронний підпис
21 вересня 2020 09:39
10. Договірна ціна.pdf
21 вересня 2020 09:39
9. Працівники.pdf
21 вересня 2020 09:39
8. Довкілля.pdf
21 вересня 2020 09:39
7. Довідка про санкції.pdf
21 вересня 2020 09:39
6. Субпідряд.pdf
21 вересня 2020 09:39
5. Проект договору.pdf
21 вересня 2020 09:39
4. Ст 17 Закону.pdf
21 вересня 2020 09:39
3. Повноваження.pdf
21 вересня 2020 09:39
2 Статутні.pdf
21 вересня 2020 09:39
1. Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

20 вересня 2020 17:13
Електронний підпис
20 вересня 2020 17:12
Декларація .pdf
20 вересня 2020 17:12
Тенд пропоз.pdf
20 вересня 2020 17:12
Субпідряд.pdf
20 вересня 2020 17:12
Статут.pdf
20 вересня 2020 17:12
Стаття 17.pdf
20 вересня 2020 17:12
Санкції.pdf
20 вересня 2020 17:12
Розрахунок ЗВВ і АВ.pdf
20 вересня 2020 17:12
Проект договору.pdf
20 вересня 2020 17:12
Працівники.pdf
20 вересня 2020 17:12
Матеріали.pdf
20 вересня 2020 17:12
Дозвіл.pdf
20 вересня 2020 17:12
Дод 4 до договору.pdf
20 вересня 2020 17:12
Дод 3 до договору.pdf
20 вересня 2020 17:12
Дод 2.2 до договору.pdf
20 вересня 2020 17:12
Дод 2.1 до договору.pdf
20 вересня 2020 17:12
Дод 2 до договору.pdf
20 вересня 2020 17:12
Дод 1 до договору.pdf
20 вересня 2020 17:12
Довкілля.pdf
20 вересня 2020 17:12
Гарантія.rar
20 вересня 2020 17:12
Відомості про учасника.pdf
20 вересня 2020 17:12
Витяг ПДВ.pdf
20 вересня 2020 17:12
Витяг ЄДР.pdf
20 вересня 2020 17:12
Будiвел_на_лiцензiя.pdf
20 вересня 2020 17:12
30.imd

Публічні документи

21 вересня 2020 09:15
Електронний підпис
20 вересня 2020 15:07
Виписка Экри.pdf
20 вересня 2020 15:07
Декларація.pdf
20 вересня 2020 15:07
Статут Экри.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "НВП "СУЧАСНІ ШЛЯХОВІ ТЕХНОЛОГІЇ"

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СТРОЙ-АРСЕНАЛ"

ТОВ "АКАРД"

ТОВ СІГМА ГРУП

ТОВ "БУДІВЕЛЬНИЙ АЛЬЯНС ЕТАЛОНБУД"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКРІ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "НВП "СУЧАСНІ ШЛЯХОВІ ТЕХНОЛОГІЇ"
#42498847
Рішення скасоване 66 953 478,00
UAH з ПДВ
12 листопада 2020 15:03
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СТРОЙ-АРСЕНАЛ"
#30643835
Рішення скасоване 69 999 999,00
UAH з ПДВ
12 листопада 2020 15:03
ТОВ "АКАРД"
#39993036
Рішення скасоване 70 000 000,00
UAH з ПДВ
12 листопада 2020 15:03
ТОВ СІГМА ГРУП
#38545005
Рішення скасоване 71 219 060,00
UAH з ПДВ
12 листопада 2020 15:03
ТОВ "НВП "СУЧАСНІ ШЛЯХОВІ ТЕХНОЛОГІЇ"
#42498847
Відхилено 66 953 478,00
UAH з ПДВ
12 листопада 2020 15:10
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СТРОЙ-АРСЕНАЛ"
#30643835
Переможець 69 999 999,00
UAH з ПДВ
12 листопада 2020 15:31

Документи

16 жовтня 2020 13:53
Електронний підпис
06 жовтня 2020 16:43
Електронний підпис
29 вересня 2020 17:00
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

23 жовтня 2020 13:59
Електронний підпис

Документи

Документи

12 листопада 2020 15:10
Електронний підпис
12 листопада 2020 15:03
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 12 листопада 2020 15:31

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СТРОЙ-АРСЕНАЛ"
#30643835
69 999 999,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
05 січня 2021 16:04
Розірвання повідомлення.pdf укладений
05 січня 2021 16:03
Електронний підпис укладений
02 грудня 2020 14:44
18ОР-20 2частина.pdf укладений
02 грудня 2020 14:43
18ОР-20 1частина.pdf укладений
02 грудня 2020 14:43

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 02 грудня 2020 — 01 січня 2022
Сума оплати за договором: 0
з ПДВ
Причини розірвання договору: 16.12.2020 Північним офісом Держаудитслужби в електронній системі закупівель було оприлюднено висновок про результати моніторингу закупівлі, яким зобов'язано здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень, зокрема розірвати договір. Пунктом 5.1.4 визначено, що Замовник має право розірвати договір з підстав, зазначених у п. 15.3. договору. Пунктом 15.3. договору встановлено, що Замовник може розірвати договір у разі попереднього повідомлення Підрядника за 10 (десять) календарних днів.