Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Миючі засоби тощо
Очікувана вартість
12 000,00 UAH
UA-2020-08-07-003725-b 64b690a0f53c4ddaa69f286db0891400
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Дука Микола Валентинович

+380442350071 M.Duka@ukrstat.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 07 серпня 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Державна служба статистики України
Код ЄДРПОУ: 37507880
Вебсайт: http://www.ukrstat.gov.ua
Місцезнаходження: 01601, Україна , Київська обл., Київ, вул. Шота Руставелі, 3, м. Київ
Контактна особа: Дука Микола Валентинович
+380442350071
M.Duka@ukrstat.gov.ua
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39830000-9: Продукція для чищення


Миючі засоби тощо
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
450 шт.
Миючі засоби тощо
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01601, Україна, Київська область, Київ, вул. Шота Руставелі, 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 21 грудня 2020
ДК 021:2015: 39830000-9 — Продукція для чищення

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки проводяться шляхом здійснення оплати Замовником фактично поставленого Товару за рахунок коштів загального фонду державного бюджету за бюджетною програмою КПКВК 0414010 "Керівництво та управління у сфері статистики" (КЕКВ 2210) на підставі підписаних Сторонами видаткової накладної та рахунку-фактури, протягом 10 (десяти) календарних днів у разі наявності коштів на реєстраційному рахунку Замовника. За відсутності на реєстраційному рахунку Замовника коштів у зазначений період оплата здійснюється протягом 7 (семи) календарних днів з дня надходження коштів на реєстраційний рахунок Замовника на зазначені цілі. Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

07 серпня 2020 15:31
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Фізична особа-підприємець Маєвська Світлана Анастасіївна
#2855408227
Переможець 11 940,00
UAH
07 серпня 2020 15:48

Документи

07 серпня 2020 15:48
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
07 серпня 2020 15:53
ДОГ № 70 від 07 08 2020 ФОП Маєвська.pdf укладений
07 серпня 2020 15:52