Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з використання музичних інструментів для організації культурної програми (прокат роялю «STEINWAY&SONS») під час проведення заходів і офіційних прийомів за участю Президента України
Очікувана вартість
30 000,00 UAH
UA-2020-08-07-003692-b 4e476474822d494195f7b036473169bb
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Матвій Іванов

380442556497 ivanov@dus.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 07 серпня 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕРЖАВНЕ УПРАВЛІННЯ СПРАВАМИ
Код ЄДРПОУ: 00037256
Місцезнаходження: 01220, Україна , Київська обл., Київ, вул. Банкова 11
Контактна особа: Матвій Іванов
380442556497
ivanov@dus.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79950000-8: Послуги з організації виставок, ярмарок і конгресів


Послуги з використання музичних інструментів для організації культурної програми (прокат роялю «STEINWAY&SONS») під час Державного візиту в Україну Президента Швейцарської Конфедерації С. Соммаруги (детально зазначено в Акті здачі – прийняття робіт (надання послуг) № 37, який додається)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з використання музичних інструментів для організації культурної програми (прокат роялю «STEINWAY&SONS») під час Державного візиту в Україну Президента Швейцарської Конфедерації С. Соммаруги (кошти державного бюджету України)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01220, Україна, м. Київ, м. Київ, Банкова, 11
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 21 липня 2020  —  21 липня 2020
ДК 021:2015: 79950000-8 — Послуги з організації виставок, ярмарок і конгресів

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 20 Робочі 100

Тендерна документація

07 серпня 2020 15:26
Електронний підпис

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
фізична особа-підприємець Мацко Віктор Миколайович
#2132907899
Переможець 30 000,00
UAH
07 серпня 2020 15:27

Документи

07 серпня 2020 15:27
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
07 серпня 2020 15:29
ФОП Мацко, 37, 07.08.20.pdf укладений
07 серпня 2020 15:29