Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
31220000-4 Елементи електричних схем (деталі контактної мережі) (власні кошти)
Очікувана вартість
923 238,00 UAH
UA-2020-08-07-003473-a ● 16de2ab127d949179e8ae22924eb1011
Відкриті торги
Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | РЕГІОНАЛЬНА ФІЛІЯ "ПІВДЕННО-ЗАХІДНА ЗАЛІЗНИЦЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" |
Код ЄДРПОУ: | 40081221 |
Вебсайт: | http://swrailway.gov.ua/ |
Місцезнаходження: | 01601, Україна , Київська обл., Київ, вул.Лисенко, 6 |
Контактна особа: |
Відділ організації тендерних процедур товарів +380443096910 aleks_ntv@sw.uz.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 07 серпня 2020 12:21 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 15 серпня 2020 16:35 |
Оскарження умов закупівлі: | до 21 серпня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 25 серпня 2020 16:35 |
Початок аукціону: | 26 серпня 2020 13:35 |
Очікувана вартість: | 923 238,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 9 232,38 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 23080 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:31220000-4: Елементи електричних схем
Більш детальна інформація в тендерній документації. Проект договору в тендерній документації.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3075 шт.
Клема заземлення
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 31220000-4 — Елементи електричних схем
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | Оплата за товар буде здійснена не пізніше 45 (сорока п'яти) банківських днів з дати реєстрації податкової накладної, оформленої у відповідності до вимог чинного законодавства. | Пiсляоплата | 45 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
18 серпня 2020 16:30 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
18 серпня 2020 16:29 |
Повідомлення про зміни.doc | |
18 серпня 2020 16:29 |
ТД деталі контактної мережі (нова редакція).doc |
18 серпня 2020 16:30 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
18 серпня 2020 16:29 |
Повідомлення про зміни.doc
|
|||
18 серпня 2020 16:29 |
ТД деталі контактної мережі (нова редакція).doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Щодо обов’язкової вимоги надання сертифікату відповідності
Дата подання: 11 серпня 2020 15:02
Дата відповіді: 13 серпня 2020 10:28
Повідомляємо, що предмет закупівлі є продукцією залізничного призначення та підлягає обов’язковій сертифікації. З метою недопущення до участі підприємств з продукцією сумнівного походження та якості, які не проходили розроблення та поставлення на виробництво із залученням фахівців Укрзалізниці, просимо внести зміни до тендерної документації та викласти пункт 2 Додатку 5 в наступній редакції:
Сертифікат відповідності, або його копію, що виданий органом з оцінки відповідності відповідної галузі акредитації, завірену учасником торгів.
Форма документів з підтвердження відповідності, які видані до 01.01.2018 року, повинна відповідати вимогам ДСТУ 3498-96.
Документи з підтвердження відповідності, які видані після 01.01.2018 року, повинні бути оформлені на бланку органу з оцінки відповідності відповідної галузі акредитації за встановленою ним формою.
Документи про відповідність повинні бути чинні за строком дії на кінцеву дату подання пропозиції учасником.
Якщо строк дії документу про відповідність продукції закінчується до кінця року постачання продукції, учасник повинен надати гарантійний лист, що новий документ про відповідність буде наданий не пізніше закінчення строку дії чинного.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Тендерна документація сформована у відповідності до внутрішніх вимог, зміни вноситись не будуть.
Щодо обов’язкової вимоги надання документу, підтверджуючого відповідність виробництва, на якому виготовляється продукція
Дата подання: 11 серпня 2020 15:03
Дата відповіді: 13 серпня 2020 10:29
Враховуючи, що деталі контактної мережі є одним з важливих елементів, які безпосередньо впливають на безпеку руху поїздів, а також, що останнім часом почастішали випадки поставки контрафактної продукції сумнівного походження та якості під виглядом продукції власного виробництва, просимо додати вимогу до Додатку 5 надання документу, підтверджуючого відповідність виробництва, на якому виготовляється продукція, а саме:
Для підтвердження відповідності виробництва, на якому виготовляється продукція, учасник повинен надати копію одного з наступних документів:
а) копію акту обстеження виробництва, що виданий акредитованим органом з оцінки відповідності відповідної галузі акредитації, завірену підписом та печаткою (за наявності) уповноваженої особи виробника, яка дійсна на кінцеву дату подання пропозиції учасником;
або
б) копію атестату виробництва згідно з ДСТУ 3414-96, що виданий акредитованим органом з оцінки відповідності відповідної галузі акредитації, завірену підписом та печаткою (за наявності) уповноваженої особи виробника, яка дійсна на кінцеву дату подання пропозиції учасником;
або
в) копію сертифікату системи управління якістю виробника на відповідність вимогам ДСТУ ISO 9001-2009 (ІSO 9001:2008, ІDT) або ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT), що виданий акредитованим органом з оцінки відповідності відповідної галузі акредитації, завірену підписом та печаткою (за наявності) уповноваженої особи виробника, яка дійсна на кінцеву дату подання пропозиції учасником.
Сподіваємося на розуміння.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: До тендерної документації буде внесено відповідні зміни.
Щодо обов’язкової вимоги надання ТУ
Дата подання: 11 серпня 2020 15:04
Дата відповіді: 13 серпня 2020 10:30
Повідомляємо, що предмет закупівлі входить до переліку важливих видів продукції, відповідно до ГАЛУЗЕВОГО СТАНДАРТУ УКРАЇНИ ГСТУ 32.0.08.001-97 «Порядок розроблення та поставлення продукції на виробництво для потреб залізничного транспорту в системі Міністерства транспорту України». Всі виробники, які мають дозвіл департаменту електрифікації та електропостачання на застосування продукції у структурі Укрзалізниці, мають погоджені Укрзалізницею Технічні умови (ТУ).
З метою недопущення до участі підприємств з продукцією сумнівного походження та якості, просимо внести зміни до тендерної документації та видалити пункт 7 Додатку 5 (надання копій ГОСТ, ОСТ, РСТ, ДСТУ тощо), як альтернативу надання погоджених Укрзалізницею Технічних умов (ТУ).
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Тендерна документація сформована у відповідності до внутрішніх вимог, зміни вноситись не будуть.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2020-08-07-003473-a.a1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "СЕАЛ", Код ЄДРПОУ:40526699
Дата подання: 12 жовтня 2020 16:56
Дата подання: 12 жовтня 2020 16:56
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 16 жовтня 2020 10:50
рішення від 15.10.2020 № 19311 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 16 жовтня 2020 10:49
Інформація про резолютивну частину рішення від 26.10.2020 № 19910.pdf
Дата публікації: 27 жовтня 2020 19:19
рішення від 26.10.2020 № 19910.pdf
Дата публікації: 29 жовтня 2020 23:15
Коментар замовника щодо усунення порушення: На виконання рішення Постійно діючої адміністративної колегії АМКУ № 19910-р/пк-пз від 26.10.2020 р. тендерним комітетом скасовано рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ "НВП "СЕАЛ" (протокол № 480/6 від 19.11.2020), та скасовано рішення щодо визначення переможцем торгів учасника ТОВ "ВІАДУК КОМПЛЕКС" (протокол № 480/7 від 19.11.2020).
Дата виконання рішення замовником: 19 листопада 2020 15:43
Номер скарги: UA-2020-08-07-003473-a.a2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ ІНФІНІТ ТРЕЙД, Код ЄДРПОУ:42781636
Дата подання: 13 жовтня 2020 17:04
Дата подання: 13 жовтня 2020 17:04
Неправомірне рішення Замовника щодо визначення переможця закупівлі
Тендерна пропозиція ТОВ «ВІАДУК КОМПЛЕКС» не відповідає умовам тендерної документації в частині технічних вимог предмета закупівлі та надання статуту або іншого установчого документу через що тендерна пропозиція підлягала відхиленню Замовником. Відхиливши тендерну пропозицію Скаржника через невідповідність тендерній документації та визнавши переможцем учасника, який не відповідає умовам тендерної документації Замовник застосував дискримінаційний підхід по відношенню до Скаржника.
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 19 жовтня 2020 09:45
рішення від 16.10.2020 №19387.pdf
Дата публікації: 19 жовтня 2020 09:45
інформація про перенесення розгляду скарги від 27.10.2020 №17032.pdf
Дата публікації: 28 жовтня 2020 12:31
інформація про перенесення розгляду скарги від 30.10.2020 № 17318.pdf
Дата публікації: 02 листопада 2020 11:22
Інформація про резолютивну частину рішення від 10.11.2020 № 20882.pdf
Дата публікації: 11 листопада 2020 23:18
рішення віід 10.11.2020 № 20882.pdf
Дата публікації: 14 листопада 2020 00:07
Коментар замовника щодо усунення порушення: На виконання рішення Постійно діючої адміністративної колегії АМКУ № 20882-р/пк-пз від 10.11.2020 р. тендерним комітетом скасовано рішення щодо визначення переможцем торгів учасника ТОВ "ВІАДУК КОМПЛЕКС" (протокол № 480/8 від 19.11.2020).
Дата виконання рішення замовником: 19 листопада 2020 15:43
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 26 серпня 2020 14:20
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "КОМПАНІЯ ЛЕГІОН-ЕНЕРГО" |
767 520,00
UAH з ПДВ
|
758 287,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "СЕАЛ" |
911 430,00
UAH з ПДВ
|
763 830,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ПЛЮСРЕМТРАНС" |
800 000,00
UAH з ПДВ
|
800 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ ІНФІНІТ ТРЕЙД |
911 430,00
UAH з ПДВ
|
911 430,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВІАДУК КОМПЛЕКС" |
922 500,00
UAH з ПДВ
|
922 500,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП "ФЕНІКС-9" |
923 238,00
UAH з ПДВ
|
923 238,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "КОМПАНІЯ ЛЕГІОН-ЕНЕРГО" #39481173 |
Очікує рішення |
758 287,00
UAH з ПДВ
|
19 листопада 2020 15:40
|
ТОВ "КОМПАНІЯ ЛЕГІОН-ЕНЕРГО" #39481173 |
Рішення скасоване |
758 287,00
UAH з ПДВ
|
19 листопада 2020 15:40
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "СЕАЛ" #40526699 |
Рішення скасоване |
763 830,00
UAH з ПДВ
|
19 листопада 2020 15:40
|
ТОВ "ПЛЮСРЕМТРАНС" #42772515 |
Рішення скасоване |
800 000,00
UAH з ПДВ
|
19 листопада 2020 15:40
|
ТОВ ІНФІНІТ ТРЕЙД #42781636 |
Рішення скасоване |
911 430,00
UAH з ПДВ
|
19 листопада 2020 15:40
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВІАДУК КОМПЛЕКС" #42019312 |
Рішення скасоване |
922 500,00
UAH з ПДВ
|
19 листопада 2020 15:40
|
Інформація про відміну
Виконано
Дата оприлюднення: | 19 листопада 2020 16:38 |
Кінець періоду оскарження: | 30 листопада 2020 00:00 |
Дата відміни: | 30 листопада 2020 00:00 |
Причина відміни: | відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг |
Коментар щодо відміни: | Відповідно до ст. 32 Закону України "Про публічні закупівлі" Замовник відміняє тендер у разі відсутності подальшої потреби в закупівлі. |
Документи:
19 листопада 2020 16:38
|
Електронний підпис |
19 листопада 2020 16:37
|
UA-2020-08-07-003473-a відміна.pdf |