Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Офісні меблі
Очікувана вартість
64 000,00 UAH
UA-2020-08-07-003350-b 79bdb704be3948afb4c2d4c7e3bb9762
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Болдирєва Марина Юріївна

0669149323 BOLDIREVA_MARINA@UKR.NET

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО ЛИСИЧАНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ЛУГАНСЬКОЇ ОБЛАСТІ "ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ №1"
Код ЄДРПОУ: 38188020
Місцезнаходження: Україна ,
Контактна особа: Болдирєва Марина Юріївна
0669149323
BOLDIREVA_MARINA@UKR.NET
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 07 серпня 2020 14:57
Звернення за роз’ясненнями: до 13 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20 серпня 2020 10:00
Початок аукціону: 21 серпня 2020 15:14
Очікувана вартість: 64 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 320,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39130000-2: Офісні меблі


Офісні меблі
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
6 шт.
Шафа комбінована 900*2100*530
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі
5 шт.
Стіл письмовий 1000*740*550
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі
7 шт.
Шафа для паперів 600*1630*380
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі
2 шт.
Стіл письмовий 1155*736*550
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі
1 шт.
Стіл письмовий 1000*736*600
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі
1 шт.
Стіл письмовий 1400**736*600
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі
4 шт.
Шафа для паперів 600*1950*366
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі
1 шт.
Стіл письмовий 1300*740*550
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі
3 шт.
Стіл письмовий 1170*740*550
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі
2 шт.
Шафа для паперів 1300*1950*448
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі
1 шт.
Шафа для одягу 600*1910*400
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі
1 шт.
Стіл письмовий 1500*750*600
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі
1 шт.
Вішалка-стійка металева
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі
1 шт.
Полиця для паперів 350*1210*350
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі
1 шт.
Шафа для паперів 400*1910*404
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Оплата за поставлений Товар здійснюється Покупцем шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Постачальника у національній валюті України, впродовж 30-ти (тридцяти) календарних днів на підставі належно оформлених первинних документів (видаткової накладної, рахунок та ін.), наданих Покупцю. Пiсляоплата 30 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
07 серпня 2020 14:56
Додаток №1.docx
07 серпня 2020 14:56
Оголошення Меблі.doc
07 серпня 2020 14:56
Додаток №5.docx
07 серпня 2020 14:56
Додаток №4.docx
07 серпня 2020 14:56
Додаток №3.docx
07 серпня 2020 14:56
Додаток №2.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 21 серпня 2020 15:47

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "ТЕРТИЧНИЙ ОЛЕГ МИКОЛАЙОВИЧ" 43 800,00
UAH з ПДВ
43 800,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МЕБЛІС ЛТД" 55 026,00
UAH з ПДВ
54 705,60
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ПРИХОДЬКО ОЛЕНА КОСТЯНТИНІВНА" 62 370,00
UAH з ПДВ
55 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Шкурко Ірина Олександрівна 59 421,00
UAH з ПДВ
59 421,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

19 серпня 2020 21:12
витяг.pdf
19 серпня 2020 21:12
сес.pdf
19 серпня 2020 21:12
единий.pdf
19 серпня 2020 21:12
довідки.pdf
19 серпня 2020 21:12
інформація.pdf
19 серпня 2020 21:12
договор.pdf
19 серпня 2020 21:12
тех.pdf
19 серпня 2020 21:12
пропозиція.pdf

Публічні документи

18 серпня 2020 13:55
Електронний підпис
18 серпня 2020 13:54
Статут.pdf
18 серпня 2020 13:54
Ст. 17.pdf
18 серпня 2020 13:54
Сес Новий Стиль.PDF
18 серпня 2020 13:54
Протокол.pdf
18 серпня 2020 13:54
НаказТОВ Меблис ЛТД.PDF
18 серпня 2020 13:54
Лист ліцензія.pdf
18 серпня 2020 13:54
Лист згода.pdf
18 серпня 2020 13:54
Доповнення до статуту.pdf
18 серпня 2020 13:54
Додаток 5.pdf
18 серпня 2020 13:54
Додаток 4 Договор.pdf
18 серпня 2020 13:54
Довідка ст. 17.pdf
18 серпня 2020 13:54
Довідка про санкції.pdf
18 серпня 2020 13:54
Довідка Виробника.pdf
18 серпня 2020 13:54
витяг.PDF
18 серпня 2020 13:54
Витяг з ЄДР.pdf
18 серпня 2020 13:54
Виписка.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "ТЕРТИЧНИЙ ОЛЕГ МИКОЛАЙОВИЧ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МЕБЛІС ЛТД"

ФОП "ПРИХОДЬКО ОЛЕНА КОСТЯНТИНІВНА"

ФОП Шкурко Ірина Олександрівна

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "ТЕРТИЧНИЙ ОЛЕГ МИКОЛАЙОВИЧ"
#2793410136
Переможець 43 800,00
UAH з ПДВ
27 серпня 2020 09:30

Документи

27 серпня 2020 09:29
Електронний підпис
27 серпня 2020 09:29
Протокол меблі.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 27 серпня 2020 09:30

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "ТЕРТИЧНИЙ ОЛЕГ МИКОЛАЙОВИЧ"
#2793410136
43 800,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

27 серпня 2020 09:29
Електронний підпис
27 серпня 2020 09:29
Протокол меблі.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 січня 2021 08:59
Електронний підпис укладений
03 вересня 2020 14:41
488.pdf укладений
03 вересня 2020 14:33

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 03 вересня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 43 800,00
UAH