Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Шафа платяна з антресолю, шафа для документів з антресолю, антресоль навісна, полка углова
Очікувана вартість
12 500,00 UAH
UA-2020-08-07-003284-b 9d2ad8f3b3de4b1a8b13fad95fb95225
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Наталя Миколаївна Безменова

+380552490321 economnewtend@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 07 серпня 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ХЕРСОНСЬКА МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ ІМ. Є. Є. КАРАБЕЛЕША" ХЕРСОНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 01983814
Місцезнаходження: 73000, Україна , Херсонська обл., Херсон, проспект Ушакова, 22/1
Контактна особа: Наталя Миколаївна Безменова
+380552490321
economnewtend@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39150000-8: Меблі та приспособи різні


Затверджено рішенням тендерного комітету від 03.08.2020р. №191 (кошти НСЗУ). Місцезнаходження замовника – 73000, Україна, Херсонська область, місто Херсон, проспект Ушакова 22/1. Категорія замовника - юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4 штуки
Шафа платяна з антресолю, шафа для документів з антресолю, антресоль навісна, полка углова
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 73000, Україна, Херсонська область, Херсон, вул.Тираспільська,62
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 07 серпня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 39150000-8 — Меблі та приспособи різні

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару оплата по факту поставки товару при необхідності з відстрочкою платежу 30 к.д. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

07 серпня 2020 14:51
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП Д "Міклі"
#32022072
Переможець 12 500,00
UAH
07 серпня 2020 15:01

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
07 серпня 2020 15:02
договір №500.pdf укладений
07 серпня 2020 15:02