Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Стілець дитячий дерев'яний регульований 300*260*220-350, стілець офісний 490*500*840, лава для роздягання 1400*300*290, стілець учнівський зі штучної шкіри 475*500*810, стілець вчительський зі штучної шкіри 530*600*810, стілець регульований (для старшої школи)
Очікувана вартість
75 910,00 UAH
UA-2020-08-07-003156-a 99353369aa9949298bd0900c8920c89e
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Логачова Світлана Іванівна

+380577251693 ruo_frun@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ АДМІНІСТРАЦІЇ НЕМИШЛЯНСЬКОГО РАЙОНУ ХАРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 02146340
Місцезнаходження: 61091, Україна , Харківська обл., Харків, ВУЛИЦЯ ТАНКОПІЯ, будинок 15/2
Контактна особа: Логачова Світлана Іванівна
+380577251693
ruo_frun@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 07 серпня 2020 12:00
Звернення за роз’ясненнями: до 14 серпня 2020 11:52
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20 серпня 2020 12:30
Очікувана вартість: 75 910,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 379,55 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39110000-6: Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них


Джерело фінансування: кошти місцевого бюджету
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
116 шт.
Стілець дитячий дерев'яний регульований 300*260*220-350, стілець офісний 490*500*840, лава для роздягання 1400*300*290, стілець учнівський зі штучної шкіри 475*500*810, стілець вчительський зі штучної шкіри 530*600*810, стілець регульований (для старшої школи)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61091, Україна, Харківська область, Харків, Згідно дислокації закладів дошкільної освіти та закладів загальної середньої освіти Управління освіти адміністрації Немишлянського району Харківської міської ради
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 серпня 2020
ДК 021:2015: 39110000-6 — Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата здійснюється тільки за фактично отриманий товар за рахунок коштів місцевого бюджету Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
07 серпня 2020 11:59
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 серпня 2020 11:59
Інструкція, сидіння, стільці.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 20 серпня 2020 12:30

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ШЕВЧУК ВІТАЛІЙ АНАТОЛІЙОВИЧ 75 910,00
UAH з ПДВ
75 910,00
UAH з ПДВ
Документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ШЕВЧУК ВІТАЛІЙ АНАТОЛІЙОВИЧ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ШЕВЧУК ВІТАЛІЙ АНАТОЛІЙОВИЧ
#2723711716
Переможець 75 910,00
UAH з ПДВ
21 серпня 2020 08:58

Документи

21 серпня 2020 08:58
Протокол № 79.docx

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 21 серпня 2020 08:58

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ШЕВЧУК ВІТАЛІЙ АНАТОЛІЙОВИЧ
#2723711716
75 910,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

21 серпня 2020 08:58
Протокол № 79.docx

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
06 січня 2023 11:30
Електронний підпис зміни до договору
11 вересня 2020 14:35
Дод.угода № 1, 146 (1).docx зміни до договору
11 вересня 2020 14:35
Електронний підпис укладений
11 вересня 2020 14:34
Договір № 146.docx укладений
27 серпня 2020 14:17

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
11 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
11 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна термінів поставки
Номер договору про закупівлю: 146
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 26 серпня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 75 910,00
UAH