Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємство "Управління капітального будівництва" |
Код ЄДРПОУ: | 04054151 |
Місцезнаходження: | 69037, Україна , Запорізька обл., м. Запоріжжя, вул. Незалежної України, буд. 60 Б |
Контактна особа: |
Ангеліна Омельченко +380999052102 omelchenko.uks@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 07 серпня 2020 11:55 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 13 серпня 2020 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 19 серпня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 23 серпня 2020 00:00 |
Початок аукціону: | 25 серпня 2020 12:18 |
Очікувана вартість: | 12 578 720,40 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 62 893,60 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 30000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Підписання договору | попередня оплата, яка може надаватися за прийнятим рішенням Головного розпорядника коштів на підставі отриманого від нього листа-погодження, на строк не більше трьох місяців в межах до 30% від вартості річного обсягу робіт, який ПІДРЯДНИК зобов’язаний використати в цей термін та підтвердити його використання згідно з актами здачі приймання виконаних робіт (форма №КБ-2в, форма №КБ-3) | Аванс | 90 | Календарні | 30 |
Виконання робіт | поетапна оплата ЗАМОВНИКОМ виконаних робіт у термін до 120 календарних днів з дати підписаного Сторонами акту виконаних робіт за формою КБ-2в, довідки про вартість виконаних робіт та витрат за формою КБ-3, складених ПІДРЯДНИКОМ відповідно до вимог ДСТУ Б Д.1.1-1:2013, в межах договірної ціни Договору після надходження коштів для фінансування предмету Договору на рахунок ЗАМОВНИКА від Головного розпорядника коштів | Пiсляоплата | 120 | Календарні | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-10-09-000025 ● fa2e7c059e94400e9810f625264429bf
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 09 жовтня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 09 жовтня 2020 13:31 |
НАКАЗ
09.10.2020 № 208
Запоріжжя
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області (зі змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3,
НАКАЗУЮ:
1. Почати на підставі інформації, отриманої від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначеної у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням наказу залишаю за собою.
Начальник управління Геннадій ВАЩЕНКО
Додаток до наказу управління
Східного офісу Держаудитслужби
в Запорізькій області
від 09.10.2020 №208
Перелік процедур закупівель, які підлягають моніторингу
UA-2020-08-07-003099-a, Комунальне підприємство "Управління капітального будівництва", ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція;
Звернення за роз'ясненням щодо висновку
Дата: 2020-11-09 15:00:52
ЗАПЕРЕЧЕННЯ до висновку про результати моніторингу закупівлі UA-2020-08-07-003099-a
Відповідно до абзацу 2 частини 8 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» надаємо заперечення до висновку Східного офісу Держаудитслужби в особі Управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області про результати моніторингу закупівлі КП «УКБ» (далі –замовник) ДК 021:2015-45454000-4 «Реконструкція зони відпочинку по вул. Л. Шмідта під пляж в м. Запоріжжі», оприлюдненого в електронній системі закупівель 03.11.2020.
У пункті 2 констатуючої частини оприлюдненого висновку Східного офісу Держаудитслужби в особі Управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області зазначено, що «за результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «ЄВРОБУДКОМПЛЕКТ» установлено порушення вимог пункту 2 частини першої статті 31 Закону».
У якості порушень Замовника орган моніторингу у Висновку зазначає наступні підстави для відхилення пропозиції учасника ТОВ «ЄВРОБУДКОМПЛЕКТ»:
-учасник не надав у складі пропозиції до Договірної ціни локальні кошториси, що є підставою для відхилення такої пропозиції,
-надані переможцем торгів ТОВ «ЄВРОБУДКОМПЛЕКТ» розрахунки до договірної ціни не містять локальних кошторисів.
З вказаними порушенням КП «УКБ» не погоджується та вважає даний висновок Східного офісу Держаудитслужби в особі Управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області необґрунтованим та безпідставним з наступних причин.
Замовник від учасників не вимагав надання в складі пропозиції локальних/об’єктних кошторисів, окрім: договірної ціни, пояснювальної записки та розрахунків до договірної ціни по розділам.
1.Пунктом 9 частини 1 Розділу ІІІ тендерної документації встановлено для учасників вимогу щодо надання ними в складі пропозиції: договірної ціни, пояснювальної записки та розрахунків до договірної ціни. Під час встановлення даної вимоги Замовник мав на увазі надання учасниками лише вище перерахованих документів без локальних /об’єктних кошторисів.
Замовник вважає, що на стадії визначення виконавця робіт надані документи відповідають вимогам п.1 розділу 3 “Інструкції з підготовки тендерної пропозиції“ тендерної документації.
Замовником визначено критерій відбору переможця ціна.
Згідно п.4.9. ДСТУ Б Д.1.1-1:2013“Система ціноутворювання у будівництві“ вартість будівництва визначається:
- на стадії проектування - в складі інвесторської кошторисної документації;
- на стадії визначення виконавця робіт (проведення процедури закупівлі) - в ціні пропозиції учасника конкурсних торгів (договірній ціні, яка може встановлюватися твердою або приблизною (динамічною).
Згідно п. 6.2.1 зазначеного ДСТУ ціна пропозиції учасника конкурсних торгів (підрядника) розраховується на підставі нормативної потреби в трудових і матеріально-технічних ресурсах, необхідних для здійснення проектних рішень по об'єкту будівництва, та поточних цін на них.
Відповідно до п. 6.2.3 ДСТУ ціна пропозиції підрядника формується на підставі вартості підрядних робіт, до складу якої включаються прямі, загальновиробничі та інші витрати на будівництво об'єкту, прибуток, кошти на покриття адміністративних витрат будівельних організацій, кошти на покриття ризиків у випадках, передбачених у 6.2.10, кошти на покриття додаткових витрат, пов'язаних з інфляційними процесами, кошти на сплату податків, зборів, обов'язкових платежів. У ціні пропозиції окремим розділом враховуються також кошти на покриття витрат, пов'язаних з придбанням та доставкою на об'єкт будівництва устаткування, забезпечення яким покладається на підрядника.
Згідно п. 6.2.4 ціна пропозиції переможця конкурсних торгів є договірною ціною на об'єкт будівництва, погоджується із замовником.
У ціні пропозиції підрядник враховує економічно обґрунтований прибуток, який він планує отримати від виконання робіт на об'єкті будівництва.
Проектом договору передбачено вид договірної ціни - динамічна. У п. 6.3.2.3 ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 зазначено, що приблизний кошторис (динамічна договірна ціна) встановлюється відкритим і може уточнюватися протягом всього строку будівництва, при цьому маса прибутку, врахована в договірній ціні до початку будівництва, не уточнюється, крім випадків, наведених у 6.3.2.2.
Отже на стадії визначення переможця закупівлі Замовник передбачає надання розрахунків по тим складовим кошторисної вартості, які не можуть уточнюватися протягом всього строку будівництва.
ТОВ «ЄВРОБУДКОМПЛЕКТ» виконав вимогу Замовника та надав у складі пропозиції як учасник договірну ціну, пояснювальну записку та розрахунки по розділам договірної ціни, чим повністю виконав вимоги Замовника.
Крім того, в силу положень п.11 статті 26 Закону України «Про публічні закупівлі» відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб-підприємців, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником.
Відтак висновки в цій частині моніторингу закупівлі є безпідставними та не узгоджуються з вимогам чинного законодавства.
Вимога щодо надання договірної ціни та всіх розрахунків до неї встановлено Замовником лише для учасника-переможця
2. Відповідно до п.2 Загальної частини Постанови Кабінету Міністрів України від 1 серпня 2005 р. N 668 “Про затвердження Загальних умов укладання та виконання договорів підряду в капітальному будівництві“ загальні умови є обов'язковими для врахування під час укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві .
Згідно п.3 Загальної частини:
- договірна ціна - визначена на основі кошторису, узгоджена сторонами і обумовлена у договорі підряду ціна (вартість) робіт;
- кошторис - зведені витрати, зведені кошторисні розрахунки, об'єктні та локальні кошторисні розрахунки, об'єктні та локальні кошториси, кошториси на окремі види робіт, кошториси на проектні та пошукові роботи, інші розрахунки витрат на будівництво, складені за встановленою формою, на основі яких визначається
кошторисна вартість будівництва і договірна ціна;
- кошторисна документація - кошториси та інші документи,
пов'язані із складанням (розрахунки, обґрунтування, пояснення,
відомості про ресурси тощо) і необхідні для визначення кошторисної
вартості будівництва та договірної ціни.
Вимога щодо надання договірної ціни та документів, які входять до її складу (п. 3 ч. 2 Розділу 6 тендерної документації) встановлено лише для учасника - переможця процедури закупівлі:
- розрахунок розміру кошторисної заробітної плати, яку учасник планує отримати на об’єкті будівництва;
- пояснювальна записка;
- локальні кошториси;
- підсумкова відомість ресурсів;
- розрахунок загальновиробничих витрат;
- розрахунок адміністративних витрат;
- розрахунок додаткових витрат при виконанні будiвельних робiт у літній перiод ( у разі їх включення до договірної ціни);
- розрахунок додаткових витрат при виконаннi будiвельних робiт у зимовий перiод ( у разі їх включення до договірної ціни);
- розрахунок коштів на вiдряджaння працiвникiв будівельних органiзацiй на об'єкт будівництва ( у разі їх включення до договірної ціни);
- розрахунки «Інших витрат» ( у разі включення витрат до складу договірної ціни)».
ТОВ «ЄВРОБУДКОМПЛЕКТ» після визначення переможцем закупівлі, окрім інших документів, 09.08.2020 р. завантажив договірну ціну з документами, які входять до її складу (локальні кошториси, інші розрахунки, файли у форматі PDF з наступними назвами: «Розрахунки 1», «Розрахунки 2», «Розрахунки 3», «Розрахунки 4», «Розрахунки 5», «Розрахунки 6», «Розрахунки 7», «Розрахунки 8», «Розрахунки 9», «Розрахунки 10», «Розрахунки 11»).
Отже твердження органу моніторингу про ненадання ТОВ «ЄВРОБУДКОМПЛЕКТ» переможцем закупівлі договірної ціни з документами, які входять до її складу (локальні кошториси) є безпідставними.
На підставі вищевикладеного, враховуючи те, що КП «УКБ» жодним чином не порушено вимоги п. 2 ч.1 ст. 31 ЗУ «Про публічні закупівлі», керуючись ч. 8 ст. 8 ЗУ «Про публічні закупівлі»,
ПРОШУ:
1. Розглянути заперечення до висновку про результати моніторингу закупівлі
UA-2020-08-07-003099-a та повідомити про результат.
2. Скасувати висновок Східного офісу Держаудитслужби в особі Управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області від 03.11.2020 про результати моніторингу закупівлі UA-2020-08-07-003099-a.
Відповіді ще немає
Надання інформації про усунення порушення замовником
ЗАПЕРЕЧЕННЯ до висновку про результати моніторингу закупівлі UA-2020-08-07-003099-a Відповідно до абзацу 2 частини 8 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» надаємо заперечення до висновку Східного офісу Держаудитслужби в особі Управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області про результати моніторингу закупівлі КП «УКБ» (далі –замовник) ДК 021:2015-45454000-4 «Реконструкція зони відпочинку по вул. Л. Шмідта під пляж в м. Запоріжжі», оприлюдненого в електронній системі закупівель 03.11.2020. У пункті 2 констатуючої частини оприлюдненого висновку Східного офісу Держаудитслужби в особі Управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області зазначено, що «за результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «ЄВРОБУДКОМПЛЕКТ» установлено порушення вимог пункту 2 частини першої статті 31 Закону». У якості порушень Замовника орган моніторингу у Висновку зазначає наступні підстави для відхилення пропозиції учасника ТОВ «ЄВРОБУДКОМПЛЕКТ»: -учасник не надав у складі пропозиції до Договірної ціни локальні кошториси, що є підставою для відхилення такої пропозиції, -надані переможцем торгів ТОВ «ЄВРОБУДКОМПЛЕКТ» розрахунки до договірної ціни не містять локальних кошторисів. З вказаними порушенням КП «УКБ» не погоджується та вважає даний висновок Східного офісу Держаудитслужби в особі Управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області необґрунтованим та безпідставним з наступних причин. Замовник від учасників не вимагав надання в складі пропозиції локальних/об’єктних кошторисів, окрім: договірної ціни, пояснювальної записки та розрахунків до договірної ціни по розділам. 1.Пунктом 9 частини 1 Розділу ІІІ тендерної документації встановлено для учасників вимогу щодо надання ними в складі пропозиції: договірної ціни, пояснювальної записки та розрахунків до договірної ціни. Під час встановлення даної вимоги Замовник мав на увазі надання учасниками лише вище перерахованих документів без локальних /об’єктних кошторисів. Замовник вважає, що на стадії визначення виконавця робіт надані документи відповідають вимогам п.1 розділу 3 “Інструкції з підготовки тендерної пропозиції“ тендерної документації. Замовником визначено критерій відбору переможця ціна. Згідно п.4.9. ДСТУ Б Д.1.1-1:2013“Система ціноутворювання у будівництві“ вартість будівництва визначається: - на стадії проектування - в складі інвесторської кошторисної документації; - на стадії визначення виконавця робіт (проведення процедури закупівлі) - в ціні пропозиції учасника конкурсних торгів (договірній ціні, яка може встановлюватися твердою або приблизною (динамічною). Згідно п. 6.2.1 зазначеного ДСТУ ціна пропозиції учасника конкурсних торгів (підрядника) розраховується на підставі нормативної потреби в трудових і матеріально-технічних ресурсах, необхідних для здійснення проектних рішень по об'єкту будівництва, та поточних цін на них. Відповідно до п. 6.2.3 ДСТУ ціна пропозиції підрядника формується на підставі вартості підрядних робіт, до складу якої включаються прямі, загальновиробничі та інші витрати на будівництво об'єкту, прибуток, кошти на покриття адміністративних витрат будівельних організацій, кошти на покриття ризиків у випадках, передбачених у 6.2.10, кошти на покриття додаткових витрат, пов'язаних з інфляційними процесами, кошти на сплату податків, зборів, обов'язкових платежів. У ціні пропозиції окремим розділом враховуються також кошти на покриття витрат, пов'язаних з придбанням та доставкою на об'єкт будівництва устаткування, забезпечення яким покладається на підрядника. Згідно п. 6.2.4 ціна пропозиції переможця конкурсних торгів є договірною ціною на об'єкт будівництва, погоджується із замовником. У ціні пропозиції підрядник враховує економічно обґрунтований прибуток, який він планує отримати від виконання робіт на об'єкті будівництва. Проектом договору передбачено вид договірної ціни - динамічна. У п. 6.3.2.3 ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 зазначено, що приблизний кошторис (динамічна договірна ціна) встановлюється відкритим і може уточнюватися протягом всього строку будівництва, при цьому маса прибутку, врахована в договірній ціні до початку будівництва, не уточнюється, крім випадків, наведених у 6.3.2.2. Отже на стадії визначення переможця закупівлі Замовник передбачає надання розрахунків по тим складовим кошторисної вартості, які не можуть уточнюватися протягом всього строку будівництва. ТОВ «ЄВРОБУДКОМПЛЕКТ» виконав вимогу Замовника та надав у складі пропозиції як учасник договірну ціну, пояснювальну записку та розрахунки по розділам договірної ціни, чим повністю виконав вимоги Замовника. Крім того, в силу положень п.11 статті 26 Закону України «Про публічні закупівлі» відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб-підприємців, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником. Відтак висновки в цій частині моніторингу закупівлі є безпідставними та не узгоджуються з вимогам чинного законодавства. Вимога щодо надання договірної ціни та всіх розрахунків до неї встановлено Замовником лише для учасника-переможця 2. Відповідно до п.2 Загальної частини Постанови Кабінету Міністрів України від 1 серпня 2005 р. N 668 “Про затвердження Загальних умов укладання та виконання договорів підряду в капітальному будівництві“ загальні умови є обов'язковими для врахування під час укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві . Згідно п.3 Загальної частини: - договірна ціна - визначена на основі кошторису, узгоджена сторонами і обумовлена у договорі підряду ціна (вартість) робіт; - кошторис - зведені витрати, зведені кошторисні розрахунки, об'єктні та локальні кошторисні розрахунки, об'єктні та локальні кошториси, кошториси на окремі види робіт, кошториси на проектні та пошукові роботи, інші розрахунки витрат на будівництво, складені за встановленою формою, на основі яких визначається кошторисна вартість будівництва і договірна ціна; - кошторисна документація - кошториси та інші документи, пов'язані із складанням (розрахунки, обґрунтування, пояснення, відомості про ресурси тощо) і необхідні для визначення кошторисної вартості будівництва та договірної ціни. Вимога щодо надання договірної ціни та документів, які входять до її складу (п. 3 ч. 2 Розділу 6 тендерної документації) встановлено лише для учасника - переможця процедури закупівлі: - розрахунок розміру кошторисної заробітної плати, яку учасник планує отримати на об’єкті будівництва; - пояснювальна записка; - локальні кошториси; - підсумкова відомість ресурсів; - розрахунок загальновиробничих витрат; - розрахунок адміністративних витрат; - розрахунок додаткових витрат при виконанні будiвельних робiт у літній перiод ( у разі їх включення до договірної ціни); - розрахунок додаткових витрат при виконаннi будiвельних робiт у зимовий перiод ( у разі їх включення до договірної ціни); - розрахунок коштів на вiдряджaння працiвникiв будівельних органiзацiй на об'єкт будівництва ( у разі їх включення до договірної ціни); - розрахунки «Інших витрат» ( у разі включення витрат до складу договірної ціни)». ТОВ «ЄВРОБУДКОМПЛЕКТ» після визначення переможцем закупівлі, окрім інших документів, 09.08.2020 р. завантажив договірну ціну з документами, які входять до її складу (локальні кошториси, інші розрахунки, файли у форматі PDF з наступними назвами: «Розрахунки 1», «Розрахунки 2», «Розрахунки 3», «Розрахунки 4», «Розрахунки 5», «Розрахунки 6», «Розрахунки 7», «Розрахунки 8», «Розрахунки 9», «Розрахунки 10», «Розрахунки 11»). Отже твердження органу моніторингу про ненадання ТОВ «ЄВРОБУДКОМПЛЕКТ» переможцем закупівлі договірної ціни з документами, які входять до її складу (локальні кошториси) є безпідставними. На підставі вищевикладеного, враховуючи те, що КП «УКБ» жодним чином не порушено вимоги п. 2 ч.1 ст. 31 ЗУ «Про публічні закупівлі», керуючись ч. 8 ст. 8 ЗУ «Про публічні закупівлі», ПРОШУ: 1. Розглянути заперечення до висновку про результати моніторингу закупівлі UA-2020-08-07-003099-a та повідомити про результат. 2. Скасувати висновок Східного офісу Держаудитслужби в особі Управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області від 03.11.2020 про результати моніторингу закупівлі UA-2020-08-07-003099-a.
2020-11-09 14:58:32
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 03 листопада 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 18 листопада 2020 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Оскарження в суді
Опис: | 16.11.2020 року подано адміністративний позов про визнання противоправним та скасування висновку про результати моніторінгу закупівель |
Дата публікації: | 16 листопада 2020 |
Документи:
08 грудня 2020 15:39
|
Електронний підпис |
08 грудня 2020 15:24
|
Ухвала суду про відкриття провадження.PDF |
16 листопада 2020 13:38
|
Позовна заява.PDF |
08 грудня 2020 15:39
|
Електронний підпис |
16 листопада 2020 14:09
|
Електронний підпис |
08 грудня 2020 15:24
|
Ухвала суду про відкриття провадження.PDF |
16 листопада 2020 13:38
|
Позовна заява.PDF |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ЄВРОБУДКОМПЛЕКТ" #40327704 |
Переможець |
12 487 339,20
UAH з ПДВ
|
31 серпня 2020 16:04
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 29 серпня 2020 13:17
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
20 січня 2023 15:01
|
Електронний підпис | зміни до договору |
03 грудня 2021 14:24
|
ДУ№11 до Договору №095-20-179 від 15.09.2020р.pdf | зміни до договору |
03 грудня 2021 14:23
|
Електронний підпис | зміни до договору |
22 липня 2021 10:14
|
ДУ№10 до Договору №095-20-179 від 15.09.2021.pdf | зміни до договору |
22 липня 2021 10:13
|
Електронний підпис | зміни до договору |
31 травня 2021 13:44
|
ДУ№9 до Договору №095-20-179 від 15.09.2020р.pdf | зміни до договору |
31 травня 2021 13:42
|
Електронний підпис | зміни до договору |
06 квітня 2021 17:11
|
ДУ №8 до Договору №095-20-179 від 15.09.2020.PDF | зміни до договору |
06 квітня 2021 17:11
|
Електронний підпис | зміни до договору |
01 квітня 2021 15:25
|
ДУ №7 до Договору №095-20-179 від 15.09.2020.pdf | зміни до договору |
01 квітня 2021 15:24
|
Електронний підпис | зміни до договору |
01 квітня 2021 15:22
|
ДУ №6 до Договору №095-20-179 від 15.09.2020.PDF | зміни до договору |
30 березня 2021 13:17
|
Електронний підпис | зміни до договору |
09 березня 2021 16:30
|
ДУ№5 до Договору №095-20-179 від 15.09.2020р.pdf | зміни до договору |
09 березня 2021 16:28
|
Електронний підпис | зміни до договору |
01 лютого 2021 13:33
|
ДУ№4 до Договору №095-20-179 выд 15.09.2020р.pdf | зміни до договору |
01 лютого 2021 13:33
|
Електронний підпис | зміни до договору |
01 лютого 2021 13:31
|
ДУ№3 до Договору №095-20-179 від 15.09.2020р.pdf | зміни до договору |
21 січня 2021 11:51
|
Електронний підпис | зміни до договору |
31 грудня 2020 11:42
|
ДУ№2 до Договору №095-20-179 від 15.09.2020.pdf | зміни до договору |
31 грудня 2020 11:41
|
Електронний підпис | зміни до договору |
23 вересня 2020 16:59
|
ДУ №1 до Договору №095-20-179 від 15.09.2020.PDF | зміни до договору |
23 вересня 2020 16:57
|
Електронний підпис | укладений |
17 вересня 2020 09:02
|
Договір №095-20-179 від 15.09.2020.PDF | укладений |
17 вересня 2020 09:01
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 23 вересня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 23 вересня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміни до договору відбулися не в розумінні цієї підстави, а згідно частини 1 ст. 10 Закону України “Про публічні закупівлі” - Оприлюднення інформації про закупівлю, оформлена додаткова угода №1 щодо зміни обсягів фінансування, графіку виконання робіт |
Номер договору про закупівлю: | 095/20/179 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 31 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміни до договору відбулися не в розумінні цієї підстави, а згідно частини 1 ст. 10 Закону України “Про публічні закупівлі” - Оприлюднення інформації про закупівлю, оформлена додаткова угода №2 щодо зміни обсягів фінансування, графіку виконання робіт |
Номер договору про закупівлю: | 095/20/179 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 21 січня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 01 лютого 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміни до договору відбулися не в розумінні цієї підстави, а згідно частини 1 ст. 10 Закону України «Про публічні закупівлі» - Оприлюднення інформації про закупівлю, оформлена додаткова угода №3 у зв'язку зі зміною банківських реквізитів |
Номер договору про закупівлю: | 095/20/179 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 січня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 01 лютого 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміни до договору відбулися не в розумінні цієї підстави, а згідно частини 1 ст. 10 Закону України «Про публічні закупівлі» - Оприлюднення інформації про закупівлю, оформлена додаткова угода №4 у зв'язку зі додаванням додатку 3 "План фінансування будівництва" |
Номер договору про закупівлю: | 095/20/179 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 09 березня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 09 березня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміни відбулися не в розумінні цієї підстави, а відповідно до Статті 10 Закону України про публічні закупівлі, - оприлюднення інформації про закупівлю. Оформлена Додаткова угода до Договору щодо доповнення Договору п. 3.8. |
Номер договору про закупівлю: | 095/20/179 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 березня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 01 квітня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміни відбулися не в розумінні цієї статті, а відповідно до ст 10 Закону України "Про публічні закупівлі" - оприлюднення інформації про закупівлю. Оформлена Додаткова угода до Договору, щодо зміни банківських реквізитів підрядники |
Номер договору про закупівлю: | 095/20/179 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 6 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 01 квітня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 01 квітня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміни відбулися не в розумінні цієї підстави, а відповідно до Статті 10 Закону України “Про публічні закупівлі” - Оприлюднення інформації про закупівлю. Оформлена Додаткова угода до Договору щодо викладення пункту 3.2 Договору в новій редакції. |
Номер договору про закупівлю: | 095/20/179 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 7 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 05 квітня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 06 квітня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміни відбулися не в розумінні цієї статті, а відповідно до ст 10 Закону України "Про публічні закупівлі" - оприлюднення інформації про закупівлю. Оформлена Додаткова угода до Договору , щодо викладення п. 4.2., викладення Додатку 2 в новій редакції |
Номер договору про закупівлю: | 095/20/179 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 8 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 31 травня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 31 травня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно до Статті 10 Закону України “Про публічні закупівлі” - Оприлюднення інформації про закупівлю, оформлена Додаткова угода до Договору щодо викладення пунктів 2.2, 3.1, 4.2 Договору в новій редакції, викладення Додатку 1, Додатку 2 та Додатку 3 в новій редакції |
Номер договору про закупівлю: | 095/20/179 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 9 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 22 липня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 22 липня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміни відбулися не в розумінні цієї підстави, а відповідно до Статті 10 Закону України “Про публічні закупівлі” - Оприлюднення інформації про закупівлю. Оформлена Додаткова угода до Договору щодо зміни реквізитів Підрядника |
Номер договору про закупівлю: | 095/20/179 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 10 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 02 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 03 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Оформлена Додаткова угода до Договору щодо викладення пунктів 2.2, 3.1, 4.2 Договору в новій редакції, викладення Додатку 2 та Додатку 3 в новій редакції, подовження строку дії Договору у зв'язку з затримкою фінансування |
Номер договору про закупівлю: | 095/20/179 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 11 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |