Реконструкція зони відпочинку по вул. Л. Шмідта під пляж в м. Запоріжжі
Очікувана вартість
12 578 720,40 UAH
UA-2020-08-07-003099-a 4ff7198b2c184e8285bef2429aa8d252
Відкриті торги    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство "Управління капітального будівництва"
Код ЄДРПОУ: 04054151
Місцезнаходження: 69037, Україна , Запорізька обл., м. Запоріжжя, вул. Незалежної України, буд. 60 Б
Контактна особа: Ангеліна Омельченко
+380999052102
omelchenko.uks@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 07 серпня 2020
Звернення за роз’ясненнями: до 13 серпня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 19 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 23 серпня 2020 00:00
Початок аукціону: 25 серпня 2020 12:18
Очікувана вартість: 12 578 720,40 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 30 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 62 893,60 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


I, II черги
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Реконструкція зони відпочинку по вул. Л. Шмідта під пляж в м. Запоріжжі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69000, Україна, Запорізька область, м. Запоріжжя, вул. Л. Шмідта
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Підписання договору попередня оплата, яка може надаватися за прийнятим рішенням Головного розпорядника коштів на підставі отриманого від нього листа-погодження, на строк не більше трьох місяців в межах до 30% від вартості річного обсягу робіт, який ПІДРЯДНИК зобов’язаний використати в цей термін та підтвердити його використання згідно з актами здачі приймання виконаних робіт (форма №КБ-2в, форма №КБ-3) Аванс 90 Календарні 30
Виконання робіт поетапна оплата ЗАМОВНИКОМ виконаних робіт у термін до 120 календарних днів з дати підписаного Сторонами акту виконаних робіт за формою КБ-2в, довідки про вартість виконаних робіт та витрат за формою КБ-3, складених ПІДРЯДНИКОМ відповідно до вимог ДСТУ Б Д.1.1-1:2013, в межах договірної ціни Договору після надходження коштів для фінансування предмету Договору на рахунок ЗАМОВНИКА від Головного розпорядника коштів Пiсляоплата 120 Календарні 70

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

07 серпня 2020 11:57
Електронний цифровий підпис
07 серпня 2020 11:55
Додаток 1 Відомості про учасника.doc
07 серпня 2020 11:55
Додаток 8 Інформаційна довідка про відповідність ТС.doc
07 серпня 2020 11:55
Додаток 4 Довідка про залучення субпідрядних організацій.doc
07 серпня 2020 11:55
тендерна документація.doc
07 серпня 2020 11:55
Додаток 13 Договір завдатку.doc
07 серпня 2020 11:55
Додаток 6 Лист-підтвердження на згоду з Проектом договору.docx
07 серпня 2020 11:55
Додаток 5 Довідка про уповноважену особу.doc
07 серпня 2020 11:55
Додаток 7 Перелік документів для підтвердження відповідності учасника вимогам, визначеним у статті 17 Закону.docx
07 серпня 2020 11:55
Додаток 3 Кваліфікаційні критерії.doc
07 серпня 2020 11:55
Додаток 9 Технічна спеціфікація.XLS
07 серпня 2020 11:55
Додаток 11 Графік виконання робіт.xls
07 серпня 2020 11:55
Додаток 10 Дозвіл на обробку персональних даних.doc
07 серпня 2020 11:55
Додаток 12 Проект договору..doc
07 серпня 2020 11:55
Додаток 2 Тендерна пропозиція на закупівлю.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 25 серпня 2020 12:39

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ЄВРОБУДКОМПЛЕКТ" 12 550 339,20
UAH з ПДВ
12 487 339,20
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЮА ОПТТРЕЙДИНГ" 12 578 000,00
UAH з ПДВ
12 578 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

09 вересня 2020 16:38
sign.p7s
09 вересня 2020 16:06
Розрахунки 11.pdf
09 вересня 2020 16:06
Розрахунки 10.pdf
09 вересня 2020 16:06
Розрахунки 9.pdf
09 вересня 2020 16:06
Розрахунки 8.pdf
09 вересня 2020 16:06
Розрахунки 7.pdf
09 вересня 2020 16:05
Розрахунки 6.pdf
09 вересня 2020 16:05
Розрахунки 5.pdf
09 вересня 2020 16:05
Розрахунки 4.pdf
09 вересня 2020 16:05
Розрахунки 3.pdf
09 вересня 2020 16:05
Розрахунки 2.pdf
09 вересня 2020 16:05
Розрахунки 1.pdf
09 вересня 2020 15:17
Ліцензія з додатком (1).pdf
09 вересня 2020 15:17
копія сторінок паспорту.pdf
09 вересня 2020 15:17
Дозвіл підв небезпека (1).pdf
09 вересня 2020 15:17
Довідка МВС.pdf
28 серпня 2020 14:55
sign.p7s
22 серпня 2020 12:15
sign.p7s
22 серпня 2020 12:14
техніка.rar
22 серпня 2020 12:14
тендерна пропозиція.pdf
22 серпня 2020 12:14
статут.pdf
22 серпня 2020 12:14
працівники.rar
22 серпня 2020 12:14
опис.pdf
22 серпня 2020 12:14
Ліцензія з додатком.pdf
22 серпня 2020 12:14
Дозвіл підв небезпека.pdf
22 серпня 2020 12:14
Додаток 13.pdf
22 серпня 2020 12:14
Договір Утилізація.pdf
22 серпня 2020 12:14
Довідка по ст 17.pdf
22 серпня 2020 12:14
Відомості пр учасника.pdf
22 серпня 2020 12:14
витяг.pdf
22 серпня 2020 12:14
Витяг пдв.pdf
22 серпня 2020 12:14
виписка.pdf
22 серпня 2020 12:14
банківська гарантія.rar

Публічні документи

20 серпня 2020 15:21
Статут.pdf
20 серпня 2020 15:21
довіреність.pdf
20 серпня 2020 15:21
Виписка ЄДРПУ.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "ЄВРОБУДКОМПЛЕКТ"
#40327704
Переможець 12 487 339,20
UAH з ПДВ
31 серпня 2020 16:04
Вимога про усунення невідповідностей
до 29 серпня 2020 13:17

Вимога про усунення невідповідностей

1)перелік виявлених невідповідностей: 1.В п. 7 заповненої Довідки «Про наявність техніки, обладнання та матеріально-технічної бази» Транспортні засоби, машини та механізми, номер наданого договору від 17.06.2020 року не співпадає з вказаним. 2.Відсутні копії документів, які підтверджують права власності на техніку за Договором наміру на виконання робіт на об'єкті закупівлі №124 від 20.08.2020 року, власник КП «ЕЛУАШ» 2)посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1.Колонка 3 Довідки «Про наявність техніки, обладнання та матеріально-технічної бази» 1.Транспортні засоби, машини та механізми, встановлює необхідність вказати «Дата, № договору, на підставі якого знаходиться в користуванні, найменування власника» 2.Відповідно до Пункту 5 Довідки «Про наявність техніки, обладнання та матеріально-технічної бази» 1. Транспортні засоби, машини та механізми, для підтвердження наявності зазначеної в таблиці техніки, необхідно надати копії документів, які підтверджують права власності на неї. 3)перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей 1. Довідку «Про наявність техніки, обладнання та матеріально-технічної бази» 2.копії документів, які підтверджують права власності на техніку вказану за Договором наміру на виконання робіт на об'єкті закупівлі №124 від 20.08.2020 року, власник КП «ЕЛУАШ»

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 31 серпня 2020 16:04

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ЄВРОБУДКОМПЛЕКТ"
#40327704
12 487 339,20
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
17 вересня 2020 09:02
Договір №095-20-179 від 15.09.2020.PDF укладений
17 вересня 2020 09:01
sign.p7s зміни до договору
23 вересня 2020 16:59
ДУ №1 до Договору №095-20-179 від 15.09.2020.PDF зміни до договору
23 вересня 2020 16:57

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
23 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
23 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни до договору відбулися не в розумінні цієї підстави, а згідно частини 1 ст. 10 Закону України “Про публічні закупівлі” - Оприлюднення інформації про закупівлю, оформлена додаткова угода №1 щодо зміни обсягів фінансування, графіку виконання робіт
Номер договору про закупівлю: 095/20/179
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Актуальні тендери

До пошуку