Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Реконструкція зони відпочинку по вул. Л. Шмідта під пляж в м. Запоріжжі
Очікувана вартість
12 578 720,40 UAH
UA-2020-08-07-003099-a 4ff7198b2c184e8285bef2429aa8d252
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ангеліна Омельченко

+380999052102 omelchenko.uks@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство "Управління капітального будівництва"
Код ЄДРПОУ: 04054151
Місцезнаходження: 69037, Україна , Запорізька обл., м. Запоріжжя, вул. Незалежної України, буд. 60 Б
Контактна особа: Ангеліна Омельченко
+380999052102
omelchenko.uks@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 07 серпня 2020 11:55
Звернення за роз’ясненнями: до 13 серпня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 19 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 23 серпня 2020 00:00
Початок аукціону: 25 серпня 2020 12:18
Очікувана вартість: 12 578 720,40 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 62 893,60 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 30000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


I, II черги
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Реконструкція зони відпочинку по вул. Л. Шмідта під пляж в м. Запоріжжі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69000, Україна, Запорізька область, м. Запоріжжя, вул. Л. Шмідта
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Підписання договору попередня оплата, яка може надаватися за прийнятим рішенням Головного розпорядника коштів на підставі отриманого від нього листа-погодження, на строк не більше трьох місяців в межах до 30% від вартості річного обсягу робіт, який ПІДРЯДНИК зобов’язаний використати в цей термін та підтвердити його використання згідно з актами здачі приймання виконаних робіт (форма №КБ-2в, форма №КБ-3) Аванс 90 Календарні 30
Виконання робіт поетапна оплата ЗАМОВНИКОМ виконаних робіт у термін до 120 календарних днів з дати підписаного Сторонами акту виконаних робіт за формою КБ-2в, довідки про вартість виконаних робіт та витрат за формою КБ-3, складених ПІДРЯДНИКОМ відповідно до вимог ДСТУ Б Д.1.1-1:2013, в межах договірної ціни Договору після надходження коштів для фінансування предмету Договору на рахунок ЗАМОВНИКА від Головного розпорядника коштів Пiсляоплата 120 Календарні 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
07 серпня 2020 11:57
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
07 серпня 2020 11:55
Додаток 1 Відомості про учасника.doc
07 серпня 2020 11:55
Додаток 8 Інформаційна довідка про відповідність ТС.doc
07 серпня 2020 11:55
Додаток 4 Довідка про залучення субпідрядних організацій.doc
07 серпня 2020 11:55
тендерна документація.doc
07 серпня 2020 11:55
Додаток 13 Договір завдатку.doc
07 серпня 2020 11:55
Додаток 6 Лист-підтвердження на згоду з Проектом договору.docx
07 серпня 2020 11:55
Додаток 5 Довідка про уповноважену особу.doc
07 серпня 2020 11:55
Додаток 7 Перелік документів для підтвердження відповідності учасника вимогам, визначеним у статті 17 Закону.docx
07 серпня 2020 11:55
Додаток 3 Кваліфікаційні критерії.doc
07 серпня 2020 11:55
Додаток 9 Технічна спеціфікація.XLS
07 серпня 2020 11:55
Додаток 11 Графік виконання робіт.xls
07 серпня 2020 11:55
Додаток 10 Дозвіл на обробку персональних даних.doc
07 серпня 2020 11:55
Додаток 12 Проект договору..doc
07 серпня 2020 11:55
Додаток 2 Тендерна пропозиція на закупівлю.doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-10-09-000025 ● fa2e7c059e94400e9810f625264429bf
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 09 жовтня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 09 жовтня 2020 13:31
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

НАКАЗ

09.10.2020 № 208

Запоріжжя

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області (зі змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3,

НАКАЗУЮ:

1. Почати на підставі інформації, отриманої від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.

2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначеної у пункті 1 цього наказу.

3. Контроль за виконанням наказу залишаю за собою.
Начальник управління Геннадій ВАЩЕНКО

Додаток до наказу управління
Східного офісу Держаудитслужби
в Запорізькій області
від 09.10.2020 №208

Перелік процедур закупівель, які підлягають моніторингу
UA-2020-08-07-003099-a, Комунальне підприємство "Управління капітального будівництва", ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція;

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Звернення за роз'ясненням щодо висновку

Дата: 2020-11-09 15:00:52

ЗАПЕРЕЧЕННЯ до висновку про результати моніторингу закупівлі UA-2020-08-07-003099-a

Відповідно до абзацу 2 частини 8 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» надаємо заперечення до висновку Східного офісу Держаудитслужби в особі Управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області про результати моніторингу закупівлі КП «УКБ» (далі –замовник) ДК 021:2015-45454000-4 «Реконструкція зони відпочинку по вул. Л. Шмідта під пляж в м. Запоріжжі», оприлюдненого в електронній системі закупівель 03.11.2020.
У пункті 2 констатуючої частини оприлюдненого висновку Східного офісу Держаудитслужби в особі Управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області зазначено, що «за результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «ЄВРОБУДКОМПЛЕКТ» установлено порушення вимог пункту 2 частини першої статті 31 Закону».
У якості порушень Замовника орган моніторингу у Висновку зазначає наступні підстави для відхилення пропозиції учасника ТОВ «ЄВРОБУДКОМПЛЕКТ»:
-учасник не надав у складі пропозиції до Договірної ціни локальні кошториси, що є підставою для відхилення такої пропозиції,
-надані переможцем торгів ТОВ «ЄВРОБУДКОМПЛЕКТ» розрахунки до договірної ціни не містять локальних кошторисів.

З вказаними порушенням КП «УКБ» не погоджується та вважає даний висновок Східного офісу Держаудитслужби в особі Управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області необґрунтованим та безпідставним з наступних причин.
Замовник від учасників не вимагав надання в складі пропозиції локальних/об’єктних кошторисів, окрім: договірної ціни, пояснювальної записки та розрахунків до договірної ціни по розділам.
1.Пунктом 9 частини 1 Розділу ІІІ тендерної документації встановлено для учасників вимогу щодо надання ними в складі пропозиції: договірної ціни, пояснювальної записки та розрахунків до договірної ціни. Під час встановлення даної вимоги Замовник мав на увазі надання учасниками лише вище перерахованих документів без локальних /об’єктних кошторисів.
Замовник вважає, що на стадії визначення виконавця робіт надані документи відповідають вимогам п.1 розділу 3 “Інструкції з підготовки тендерної пропозиції“ тендерної документації.
Замовником визначено критерій відбору переможця ціна.
Згідно п.4.9. ДСТУ Б Д.1.1-1:2013“Система ціноутворювання у будівництві“ вартість будівництва визначається:
- на стадії проектування - в складі інвесторської кошторисної документації;
- на стадії визначення виконавця робіт (проведення процедури закупівлі) - в ціні пропозиції учасника конкурсних торгів (договірній ціні, яка може встановлюватися твердою або приблизною (динамічною).
Згідно п. 6.2.1 зазначеного ДСТУ ціна пропозиції учасника конкурсних торгів (підрядника) розраховується на підставі нормативної потреби в трудових і матеріально-технічних ресурсах, необхідних для здійснення проектних рішень по об'єкту будівництва, та поточних цін на них.
Відповідно до п. 6.2.3 ДСТУ ціна пропозиції підрядника формується на підставі вартості підрядних робіт, до складу якої включаються прямі, загальновиробничі та інші витрати на будівництво об'єкту, прибуток, кошти на покриття адміністративних витрат будівельних організацій, кошти на покриття ризиків у випадках, передбачених у 6.2.10, кошти на покриття додаткових витрат, пов'язаних з інфляційними процесами, кошти на сплату податків, зборів, обов'язкових платежів. У ціні пропозиції окремим розділом враховуються також кошти на покриття витрат, пов'язаних з придбанням та доставкою на об'єкт будівництва устаткування, забезпечення яким покладається на підрядника.
Згідно п. 6.2.4 ціна пропозиції переможця конкурсних торгів є договірною ціною на об'єкт будівництва, погоджується із замовником.
У ціні пропозиції підрядник враховує економічно обґрунтований прибуток, який він планує отримати від виконання робіт на об'єкті будівництва.
Проектом договору передбачено вид договірної ціни - динамічна. У п. 6.3.2.3 ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 зазначено, що приблизний кошторис (динамічна договірна ціна) встановлюється відкритим і може уточнюватися протягом всього строку будівництва, при цьому маса прибутку, врахована в договірній ціні до початку будівництва, не уточнюється, крім випадків, наведених у 6.3.2.2.

Отже на стадії визначення переможця закупівлі Замовник передбачає надання розрахунків по тим складовим кошторисної вартості, які не можуть уточнюватися протягом всього строку будівництва.

ТОВ «ЄВРОБУДКОМПЛЕКТ» виконав вимогу Замовника та надав у складі пропозиції як учасник договірну ціну, пояснювальну записку та розрахунки по розділам договірної ціни, чим повністю виконав вимоги Замовника.

Крім того, в силу положень п.11 статті 26 Закону України «Про публічні закупівлі» відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб-підприємців, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником.
Відтак висновки в цій частині моніторингу закупівлі є безпідставними та не узгоджуються з вимогам чинного законодавства.

Вимога щодо надання договірної ціни та всіх розрахунків до неї встановлено Замовником лише для учасника-переможця
2. Відповідно до п.2 Загальної частини Постанови Кабінету Міністрів України від 1 серпня 2005 р. N 668 “Про затвердження Загальних умов укладання та виконання договорів підряду в капітальному будівництві“ загальні умови є обов'язковими для врахування під час укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві .
Згідно п.3 Загальної частини:
- договірна ціна - визначена на основі кошторису, узгоджена сторонами і обумовлена у договорі підряду ціна (вартість) робіт;
- кошторис - зведені витрати, зведені кошторисні розрахунки, об'єктні та локальні кошторисні розрахунки, об'єктні та локальні кошториси, кошториси на окремі види робіт, кошториси на проектні та пошукові роботи, інші розрахунки витрат на будівництво, складені за встановленою формою, на основі яких визначається
кошторисна вартість будівництва і договірна ціна;
- кошторисна документація - кошториси та інші документи,
пов'язані із складанням (розрахунки, обґрунтування, пояснення,
відомості про ресурси тощо) і необхідні для визначення кошторисної
вартості будівництва та договірної ціни.
Вимога щодо надання договірної ціни та документів, які входять до її складу (п. 3 ч. 2 Розділу 6 тендерної документації) встановлено лише для учасника - переможця процедури закупівлі:
- розрахунок розміру кошторисної заробітної плати, яку учасник планує отримати на об’єкті будівництва;
- пояснювальна записка;
- локальні кошториси;
- підсумкова відомість ресурсів;
- розрахунок загальновиробничих витрат;
- розрахунок адміністративних витрат;
- розрахунок додаткових витрат при виконанні будiвельних робiт у літній перiод ( у разі їх включення до договірної ціни);
- розрахунок додаткових витрат при виконаннi будiвельних робiт у зимовий перiод ( у разі їх включення до договірної ціни);
- розрахунок коштів на вiдряджaння працiвникiв будівельних органiзацiй на об'єкт будівництва ( у разі їх включення до договірної ціни);
- розрахунки «Інших витрат» ( у разі включення витрат до складу договірної ціни)».
ТОВ «ЄВРОБУДКОМПЛЕКТ» після визначення переможцем закупівлі, окрім інших документів, 09.08.2020 р. завантажив договірну ціну з документами, які входять до її складу (локальні кошториси, інші розрахунки, файли у форматі PDF з наступними назвами: «Розрахунки 1», «Розрахунки 2», «Розрахунки 3», «Розрахунки 4», «Розрахунки 5», «Розрахунки 6», «Розрахунки 7», «Розрахунки 8», «Розрахунки 9», «Розрахунки 10», «Розрахунки 11»).
Отже твердження органу моніторингу про ненадання ТОВ «ЄВРОБУДКОМПЛЕКТ» переможцем закупівлі договірної ціни з документами, які входять до її складу (локальні кошториси) є безпідставними.
На підставі вищевикладеного, враховуючи те, що КП «УКБ» жодним чином не порушено вимоги п. 2 ч.1 ст. 31 ЗУ «Про публічні закупівлі», керуючись ч. 8 ст. 8 ЗУ «Про публічні закупівлі»,

ПРОШУ:

1. Розглянути заперечення до висновку про результати моніторингу закупівлі
UA-2020-08-07-003099-a та повідомити про результат.
2. Скасувати висновок Східного офісу Держаудитслужби в особі Управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області від 03.11.2020 про результати моніторингу закупівлі UA-2020-08-07-003099-a.

Відповіді ще немає

Надання інформації про усунення порушення замовником

ЗАПЕРЕЧЕННЯ до висновку про результати моніторингу закупівлі UA-2020-08-07-003099-a Відповідно до абзацу 2 частини 8 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» надаємо заперечення до висновку Східного офісу Держаудитслужби в особі Управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області про результати моніторингу закупівлі КП «УКБ» (далі –замовник) ДК 021:2015-45454000-4 «Реконструкція зони відпочинку по вул. Л. Шмідта під пляж в м. Запоріжжі», оприлюдненого в електронній системі закупівель 03.11.2020. У пункті 2 констатуючої частини оприлюдненого висновку Східного офісу Держаудитслужби в особі Управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області зазначено, що «за результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «ЄВРОБУДКОМПЛЕКТ» установлено порушення вимог пункту 2 частини першої статті 31 Закону». У якості порушень Замовника орган моніторингу у Висновку зазначає наступні підстави для відхилення пропозиції учасника ТОВ «ЄВРОБУДКОМПЛЕКТ»: -учасник не надав у складі пропозиції до Договірної ціни локальні кошториси, що є підставою для відхилення такої пропозиції, -надані переможцем торгів ТОВ «ЄВРОБУДКОМПЛЕКТ» розрахунки до договірної ціни не містять локальних кошторисів. З вказаними порушенням КП «УКБ» не погоджується та вважає даний висновок Східного офісу Держаудитслужби в особі Управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області необґрунтованим та безпідставним з наступних причин. Замовник від учасників не вимагав надання в складі пропозиції локальних/об’єктних кошторисів, окрім: договірної ціни, пояснювальної записки та розрахунків до договірної ціни по розділам. 1.Пунктом 9 частини 1 Розділу ІІІ тендерної документації встановлено для учасників вимогу щодо надання ними в складі пропозиції: договірної ціни, пояснювальної записки та розрахунків до договірної ціни. Під час встановлення даної вимоги Замовник мав на увазі надання учасниками лише вище перерахованих документів без локальних /об’єктних кошторисів. Замовник вважає, що на стадії визначення виконавця робіт надані документи відповідають вимогам п.1 розділу 3 “Інструкції з підготовки тендерної пропозиції“ тендерної документації. Замовником визначено критерій відбору переможця ціна. Згідно п.4.9. ДСТУ Б Д.1.1-1:2013“Система ціноутворювання у будівництві“ вартість будівництва визначається: - на стадії проектування - в складі інвесторської кошторисної документації; - на стадії визначення виконавця робіт (проведення процедури закупівлі) - в ціні пропозиції учасника конкурсних торгів (договірній ціні, яка може встановлюватися твердою або приблизною (динамічною). Згідно п. 6.2.1 зазначеного ДСТУ ціна пропозиції учасника конкурсних торгів (підрядника) розраховується на підставі нормативної потреби в трудових і матеріально-технічних ресурсах, необхідних для здійснення проектних рішень по об'єкту будівництва, та поточних цін на них. Відповідно до п. 6.2.3 ДСТУ ціна пропозиції підрядника формується на підставі вартості підрядних робіт, до складу якої включаються прямі, загальновиробничі та інші витрати на будівництво об'єкту, прибуток, кошти на покриття адміністративних витрат будівельних організацій, кошти на покриття ризиків у випадках, передбачених у 6.2.10, кошти на покриття додаткових витрат, пов'язаних з інфляційними процесами, кошти на сплату податків, зборів, обов'язкових платежів. У ціні пропозиції окремим розділом враховуються також кошти на покриття витрат, пов'язаних з придбанням та доставкою на об'єкт будівництва устаткування, забезпечення яким покладається на підрядника. Згідно п. 6.2.4 ціна пропозиції переможця конкурсних торгів є договірною ціною на об'єкт будівництва, погоджується із замовником. У ціні пропозиції підрядник враховує економічно обґрунтований прибуток, який він планує отримати від виконання робіт на об'єкті будівництва. Проектом договору передбачено вид договірної ціни - динамічна. У п. 6.3.2.3 ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 зазначено, що приблизний кошторис (динамічна договірна ціна) встановлюється відкритим і може уточнюватися протягом всього строку будівництва, при цьому маса прибутку, врахована в договірній ціні до початку будівництва, не уточнюється, крім випадків, наведених у 6.3.2.2. Отже на стадії визначення переможця закупівлі Замовник передбачає надання розрахунків по тим складовим кошторисної вартості, які не можуть уточнюватися протягом всього строку будівництва. ТОВ «ЄВРОБУДКОМПЛЕКТ» виконав вимогу Замовника та надав у складі пропозиції як учасник договірну ціну, пояснювальну записку та розрахунки по розділам договірної ціни, чим повністю виконав вимоги Замовника. Крім того, в силу положень п.11 статті 26 Закону України «Про публічні закупівлі» відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб-підприємців, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником. Відтак висновки в цій частині моніторингу закупівлі є безпідставними та не узгоджуються з вимогам чинного законодавства. Вимога щодо надання договірної ціни та всіх розрахунків до неї встановлено Замовником лише для учасника-переможця 2. Відповідно до п.2 Загальної частини Постанови Кабінету Міністрів України від 1 серпня 2005 р. N 668 “Про затвердження Загальних умов укладання та виконання договорів підряду в капітальному будівництві“ загальні умови є обов'язковими для врахування під час укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві . Згідно п.3 Загальної частини: - договірна ціна - визначена на основі кошторису, узгоджена сторонами і обумовлена у договорі підряду ціна (вартість) робіт; - кошторис - зведені витрати, зведені кошторисні розрахунки, об'єктні та локальні кошторисні розрахунки, об'єктні та локальні кошториси, кошториси на окремі види робіт, кошториси на проектні та пошукові роботи, інші розрахунки витрат на будівництво, складені за встановленою формою, на основі яких визначається кошторисна вартість будівництва і договірна ціна; - кошторисна документація - кошториси та інші документи, пов'язані із складанням (розрахунки, обґрунтування, пояснення, відомості про ресурси тощо) і необхідні для визначення кошторисної вартості будівництва та договірної ціни. Вимога щодо надання договірної ціни та документів, які входять до її складу (п. 3 ч. 2 Розділу 6 тендерної документації) встановлено лише для учасника - переможця процедури закупівлі: - розрахунок розміру кошторисної заробітної плати, яку учасник планує отримати на об’єкті будівництва; - пояснювальна записка; - локальні кошториси; - підсумкова відомість ресурсів; - розрахунок загальновиробничих витрат; - розрахунок адміністративних витрат; - розрахунок додаткових витрат при виконанні будiвельних робiт у літній перiод ( у разі їх включення до договірної ціни); - розрахунок додаткових витрат при виконаннi будiвельних робiт у зимовий перiод ( у разі їх включення до договірної ціни); - розрахунок коштів на вiдряджaння працiвникiв будівельних органiзацiй на об'єкт будівництва ( у разі їх включення до договірної ціни); - розрахунки «Інших витрат» ( у разі включення витрат до складу договірної ціни)». ТОВ «ЄВРОБУДКОМПЛЕКТ» після визначення переможцем закупівлі, окрім інших документів, 09.08.2020 р. завантажив договірну ціну з документами, які входять до її складу (локальні кошториси, інші розрахунки, файли у форматі PDF з наступними назвами: «Розрахунки 1», «Розрахунки 2», «Розрахунки 3», «Розрахунки 4», «Розрахунки 5», «Розрахунки 6», «Розрахунки 7», «Розрахунки 8», «Розрахунки 9», «Розрахунки 10», «Розрахунки 11»). Отже твердження органу моніторингу про ненадання ТОВ «ЄВРОБУДКОМПЛЕКТ» переможцем закупівлі договірної ціни з документами, які входять до її складу (локальні кошториси) є безпідставними. На підставі вищевикладеного, враховуючи те, що КП «УКБ» жодним чином не порушено вимоги п. 2 ч.1 ст. 31 ЗУ «Про публічні закупівлі», керуючись ч. 8 ст. 8 ЗУ «Про публічні закупівлі», ПРОШУ: 1. Розглянути заперечення до висновку про результати моніторингу закупівлі UA-2020-08-07-003099-a та повідомити про результат. 2. Скасувати висновок Східного офісу Держаудитслужби в особі Управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області від 03.11.2020 про результати моніторингу закупівлі UA-2020-08-07-003099-a.

2020-11-09 14:58:32


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 03 листопада 2020
Кінцевий строк оскарження: 18 листопада 2020

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Оскарження в суді

Опис: 16.11.2020 року подано адміністративний позов про визнання противоправним та скасування висновку про результати моніторінгу закупівель
Дата публікації: 16 листопада 2020

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 25 серпня 2020 12:39

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ЄВРОБУДКОМПЛЕКТ" 12 550 339,20
UAH з ПДВ
12 487 339,20
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЮА ОПТТРЕЙДИНГ" 12 578 000,00
UAH з ПДВ
12 578 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

09 вересня 2020 16:38
Електронний підпис
09 вересня 2020 16:06
Розрахунки 11.pdf
09 вересня 2020 16:06
Розрахунки 10.pdf
09 вересня 2020 16:06
Розрахунки 9.pdf
09 вересня 2020 16:06
Розрахунки 8.pdf
09 вересня 2020 16:06
Розрахунки 7.pdf
09 вересня 2020 16:05
Розрахунки 6.pdf
09 вересня 2020 16:05
Розрахунки 5.pdf
09 вересня 2020 16:05
Розрахунки 4.pdf
09 вересня 2020 16:05
Розрахунки 3.pdf
09 вересня 2020 16:05
Розрахунки 2.pdf
09 вересня 2020 16:05
Розрахунки 1.pdf
09 вересня 2020 15:17
Ліцензія з додатком (1).pdf
09 вересня 2020 15:17
копія сторінок паспорту.pdf
09 вересня 2020 15:17
Дозвіл підв небезпека (1).pdf
09 вересня 2020 15:17
Довідка МВС.pdf
28 серпня 2020 14:55
Електронний підпис
22 серпня 2020 12:15
Електронний підпис
22 серпня 2020 12:14
техніка.rar
22 серпня 2020 12:14
тендерна пропозиція.pdf
22 серпня 2020 12:14
статут.pdf
22 серпня 2020 12:14
працівники.rar
22 серпня 2020 12:14
опис.pdf
22 серпня 2020 12:14
Ліцензія з додатком.pdf
22 серпня 2020 12:14
Дозвіл підв небезпека.pdf
22 серпня 2020 12:14
Додаток 13.pdf
22 серпня 2020 12:14
Договір Утилізація.pdf
22 серпня 2020 12:14
Довідка по ст 17.pdf
22 серпня 2020 12:14
Відомості пр учасника.pdf
22 серпня 2020 12:14
витяг.pdf
22 серпня 2020 12:14
Витяг пдв.pdf
22 серпня 2020 12:14
виписка.pdf
22 серпня 2020 12:14
банківська гарантія.rar

Публічні документи

20 серпня 2020 15:21
Статут.pdf
20 серпня 2020 15:21
довіреність.pdf
20 серпня 2020 15:21
Виписка ЄДРПУ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ЄВРОБУДКОМПЛЕКТ"

ТОВ "ЮА ОПТТРЕЙДИНГ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "ЄВРОБУДКОМПЛЕКТ"
#40327704
Переможець 12 487 339,20
UAH з ПДВ
31 серпня 2020 16:04
Вимога про усунення невідповідностей
до 29 серпня 2020 13:17

Вимога про усунення невідповідностей

1)перелік виявлених невідповідностей: 1.В п. 7 заповненої Довідки «Про наявність техніки, обладнання та матеріально-технічної бази» Транспортні засоби, машини та механізми, номер наданого договору від 17.06.2020 року не співпадає з вказаним. 2.Відсутні копії документів, які підтверджують права власності на техніку за Договором наміру на виконання робіт на об'єкті закупівлі №124 від 20.08.2020 року, власник КП «ЕЛУАШ» 2)посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1.Колонка 3 Довідки «Про наявність техніки, обладнання та матеріально-технічної бази» 1.Транспортні засоби, машини та механізми, встановлює необхідність вказати «Дата, № договору, на підставі якого знаходиться в користуванні, найменування власника» 2.Відповідно до Пункту 5 Довідки «Про наявність техніки, обладнання та матеріально-технічної бази» 1. Транспортні засоби, машини та механізми, для підтвердження наявності зазначеної в таблиці техніки, необхідно надати копії документів, які підтверджують права власності на неї. 3)перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей 1. Довідку «Про наявність техніки, обладнання та матеріально-технічної бази» 2.копії документів, які підтверджують права власності на техніку вказану за Договором наміру на виконання робіт на об'єкті закупівлі №124 від 20.08.2020 року, власник КП «ЕЛУАШ»

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 31 серпня 2020 16:04

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ЄВРОБУДКОМПЛЕКТ"
#40327704
12 487 339,20
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
20 січня 2023 15:01
Електронний підпис зміни до договору
03 грудня 2021 14:24
ДУ№11 до Договору №095-20-179 від 15.09.2020р.pdf зміни до договору
03 грудня 2021 14:23
Електронний підпис зміни до договору
22 липня 2021 10:14
ДУ№10 до Договору №095-20-179 від 15.09.2021.pdf зміни до договору
22 липня 2021 10:13
Електронний підпис зміни до договору
31 травня 2021 13:44
ДУ№9 до Договору №095-20-179 від 15.09.2020р.pdf зміни до договору
31 травня 2021 13:42
Електронний підпис зміни до договору
06 квітня 2021 17:11
ДУ №8 до Договору №095-20-179 від 15.09.2020.PDF зміни до договору
06 квітня 2021 17:11
Електронний підпис зміни до договору
01 квітня 2021 15:25
ДУ №7 до Договору №095-20-179 від 15.09.2020.pdf зміни до договору
01 квітня 2021 15:24
Електронний підпис зміни до договору
01 квітня 2021 15:22
ДУ №6 до Договору №095-20-179 від 15.09.2020.PDF зміни до договору
30 березня 2021 13:17
Електронний підпис зміни до договору
09 березня 2021 16:30
ДУ№5 до Договору №095-20-179 від 15.09.2020р.pdf зміни до договору
09 березня 2021 16:28
Електронний підпис зміни до договору
01 лютого 2021 13:33
ДУ№4 до Договору №095-20-179 выд 15.09.2020р.pdf зміни до договору
01 лютого 2021 13:33
Електронний підпис зміни до договору
01 лютого 2021 13:31
ДУ№3 до Договору №095-20-179 від 15.09.2020р.pdf зміни до договору
21 січня 2021 11:51
Електронний підпис зміни до договору
31 грудня 2020 11:42
ДУ№2 до Договору №095-20-179 від 15.09.2020.pdf зміни до договору
31 грудня 2020 11:41
Електронний підпис зміни до договору
23 вересня 2020 16:59
ДУ №1 до Договору №095-20-179 від 15.09.2020.PDF зміни до договору
23 вересня 2020 16:57
Електронний підпис укладений
17 вересня 2020 09:02
Договір №095-20-179 від 15.09.2020.PDF укладений
17 вересня 2020 09:01

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
23 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
23 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни до договору відбулися не в розумінні цієї підстави, а згідно частини 1 ст. 10 Закону України “Про публічні закупівлі” - Оприлюднення інформації про закупівлю, оформлена додаткова угода №1 щодо зміни обсягів фінансування, графіку виконання робіт
Номер договору про закупівлю: 095/20/179
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни до договору відбулися не в розумінні цієї підстави, а згідно частини 1 ст. 10 Закону України “Про публічні закупівлі” - Оприлюднення інформації про закупівлю, оформлена додаткова угода №2 щодо зміни обсягів фінансування, графіку виконання робіт
Номер договору про закупівлю: 095/20/179
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
01 лютого 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни до договору відбулися не в розумінні цієї підстави, а згідно частини 1 ст. 10 Закону України «Про публічні закупівлі» - Оприлюднення інформації про закупівлю, оформлена додаткова угода №3 у зв'язку зі зміною банківських реквізитів
Номер договору про закупівлю: 095/20/179
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
01 лютого 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни до договору відбулися не в розумінні цієї підстави, а згідно частини 1 ст. 10 Закону України «Про публічні закупівлі» - Оприлюднення інформації про закупівлю, оформлена додаткова угода №4 у зв'язку зі додаванням додатку 3 "План фінансування будівництва"
Номер договору про закупівлю: 095/20/179
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
09 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
09 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни відбулися не в розумінні цієї підстави, а відповідно до Статті 10 Закону України про публічні закупівлі, - оприлюднення інформації про закупівлю. Оформлена Додаткова угода до Договору щодо доповнення Договору п. 3.8.
Номер договору про закупівлю: 095/20/179
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
01 квітня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни відбулися не в розумінні цієї статті, а відповідно до ст 10 Закону України "Про публічні закупівлі" - оприлюднення інформації про закупівлю. Оформлена Додаткова угода до Договору, щодо зміни банківських реквізитів підрядники
Номер договору про закупівлю: 095/20/179
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
01 квітня 2021
Дата публікації змін до договору:
01 квітня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни відбулися не в розумінні цієї підстави, а відповідно до Статті 10 Закону України “Про публічні закупівлі” - Оприлюднення інформації про закупівлю. Оформлена Додаткова угода до Договору щодо викладення пункту 3.2 Договору в новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 095/20/179
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
05 квітня 2021
Дата публікації змін до договору:
06 квітня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни відбулися не в розумінні цієї статті, а відповідно до ст 10 Закону України "Про публічні закупівлі" - оприлюднення інформації про закупівлю. Оформлена Додаткова угода до Договору , щодо викладення п. 4.2., викладення Додатку 2 в новій редакції
Номер договору про закупівлю: 095/20/179
Договір:
Номер додаткової угоди: 8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 травня 2021
Дата публікації змін до договору:
31 травня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до Статті 10 Закону України “Про публічні закупівлі” - Оприлюднення інформації про закупівлю, оформлена Додаткова угода до Договору щодо викладення пунктів 2.2, 3.1, 4.2 Договору в новій редакції, викладення Додатку 1, Додатку 2 та Додатку 3 в новій редакції
Номер договору про закупівлю: 095/20/179
Договір:
Номер додаткової угоди: 9
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 липня 2021
Дата публікації змін до договору:
22 липня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни відбулися не в розумінні цієї підстави, а відповідно до Статті 10 Закону України “Про публічні закупівлі” - Оприлюднення інформації про закупівлю. Оформлена Додаткова угода до Договору щодо зміни реквізитів Підрядника
Номер договору про закупівлю: 095/20/179
Договір:
Номер додаткової угоди: 10
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
02 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
03 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Оформлена Додаткова угода до Договору щодо викладення пунктів 2.2, 3.1, 4.2 Договору в новій редакції, викладення Додатку 2 та Додатку 3 в новій редакції, подовження строку дії Договору у зв'язку з затримкою фінансування
Номер договору про закупівлю: 095/20/179
Договір:
Номер додаткової угоди: 11
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 14 вересня 2020 — 31 грудня 2022
Сума оплати за договором: 11 123 528,12
UAH (в тому числі ПДВ 1 853 921,35 UAH)