Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Роботи з капітального ремонту частини мережі водопостачання в с. Плахтянка Макарівського району Київської області
Очікувана вартість
5 021 272,00 UAH
UA-2020-08-07-002975-a 0a3e9572095041cc85c96a21d6a4d59e
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Кончаківська Ірина Михайлівна

+380442067481 2067481@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент житлово-комунального господарства та енергоефективності Київської обласної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 34695981
Місцезнаходження: 04119, Україна , м. Київ обл., Шевченківський район, вул. Юрія Іллєнка, 40
Контактна особа: Кончаківська Ірина Михайлівна
+380442067481
2067481@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 07 серпня 2020 11:48
Звернення за роз’ясненнями: до 16 серпня 2020 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 22 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 26 серпня 2020 18:00
Очікувана вартість: 5 021 272,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 25 107,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 25106 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Роботи з капітального ремонту частини мережі водопостачання в с. Плахтянка Макарівського району Київської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 08030, Україна, Київська область, Макарівський район, с. Плахтянка
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Розрахунки проводяться шляхом поетапної оплати Замовником по факту виконаних робіт, при умові надходження коштів з джерел фінансування на даний Об’єкт. За умови наявності коштів Замовник може здійснювати попередню оплату у розмірі не більше 30 % річного обсягу робіт відповідно постанови Кабінету Міністрів України від 04 грудня 2019 року № 1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти». Підрядник зобов’язується використати одержаний аванс на придбання і постачання необхідних для виконання робіт матеріалів, конструкцій, виробів, устаткування протягом трьох місяців після одержання авансу. По закінченні тримісячного терміну невикористані суми авансу повертаються Замовнику. Попередня оплата перераховується на небюджетні рахунки, відкриті на ім’я Підрядника в органах Казначейства у встановленому законодавством порядку, з подальшим використанням зазначених коштів Підрядником виключно з таких рахунків на цілі, визначені Договором Аванс 20 Робочі 30
Iнша подія Поточні та остаточний розрахунки за виконані роботи Замовник здійснює лише при умові надходження коштів з джерел фінансування, на підставі актів форми КБ-2в, КБ-3, підписаних уповноваженими представниками Сторін. Пiсляоплата 20 Робочі 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
07 серпня 2020 11:52
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 серпня 2020 11:49
Додаток 3 Договір.docx
07 серпня 2020 11:49
Додаток 2 Технічне завдання.pdf
07 серпня 2020 11:49
Додаток 1 ТП.docx
07 серпня 2020 11:49
ТД Плахтянка (мережі водопостачання).docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

документи
Дата подання: 13 серпня 2020 11:19
Дата відповіді: 13 серпня 2020 12:13
доброго дня! чому не має типу документів : тендерна документація , які включають в себе технічні властивості та інше? і чи будуть вони завантажені ?
Відповідь: Доброго дня! До предмету закупівлі Замовник завантажив всі необхідні документи, зокрема: Тендерна документація, Тендерна пропозиція Додаток 1, Технічне завдання Додаток 2 та Проєкт договору Додаток 3.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 26 серпня 2020 18:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУД ПРОМ ЛАЙН" 5 021 182,58
UAH з ПДВ
5 021 182,58
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

26 серпня 2020 17:35
Електронний підпис
26 серпня 2020 17:34
Файл_№5_Довідки_ПДФ_1.rar
26 серпня 2020 17:16
Електронний підпис
26 серпня 2020 17:15
Файл_№5_Паспорт_керівн.rar
26 серпня 2020 17:15
Файл№5_Інші докум.rar
26 серпня 2020 17:15
Файл№2_Працівники_1.rar
26 серпня 2020 17:15
Файл№2_Працівники.rar
26 серпня 2020 17:15
Файл№2_оренда_тех_ПМК.rar
26 серпня 2020 17:15
Файл№2_анало дого_1.rar
26 серпня 2020 17:15
Файл№2_Техпаспо.rar
26 серпня 2020 17:15
Файл_№5_Тех_Офіс_Склад.rar
26 серпня 2020 17:15
Файл№2_анало дого_2.rar
26 серпня 2020 17:15
Файл№2_анало дого_3.rar
26 серпня 2020 17:15
Файл№5_Звітність.rar
26 серпня 2020 17:15
Файл№2_Штатний розпис.rar
26 серпня 2020 17:15
Файл№2_анало дого_4.rar
26 серпня 2020 17:15
Файл№2_Кошторисник.rar
26 серпня 2020 17:15
Файл_№5_Довідки_ПДФ.rar
26 серпня 2020 17:15
Файл_№2_Аналог догов.rar
26 серпня 2020 17:15
Файл_№2_Посвідчення.rar
26 серпня 2020 17:15
Файл_2_Тех_Офіс_Склад 1.rar
26 серпня 2020 17:15
Файл_№2_Дозволи до МТБ.rar
26 серпня 2020 17:15
Файл_№1_Тен пропоз.rar
26 серпня 2020 17:15
Файл_№2_Довідка_МВС_.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУД ПРОМ ЛАЙН"

Інформація про відміну

Дата відміни
26 серпня 2020 18:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій