Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Капітальний ремонт частини будівлі дитячого садочка за адресою: вул. Центральна, 21, с. Новострільцівка, Міловський район, Луганської області» (за кодом CPV за ДК 021:2015 – ДК 021:2015 - 45453000-7 — капітальний ремонт і реставрація)
Очікувана вартість
762 087,20 UAH
UA-2020-08-07-002874-b ● c9ede310859c4b8c939d575b43f5c2ab
Спрощена закупівля
Спрощена
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ освіти Міловської районної державної адміністрації Луганської області |
Код ЄДРПОУ: | 02142069 |
Місцезнаходження: | 92500, Україна , Луганська обл., Мілове, Миру, 40 |
Контактна особа: |
Сергієнко Володимир Георгійович +380730697718 vovan.kyiv@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 07 серпня 2020 14:15 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 12 серпня 2020 17:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 18 серпня 2020 17:00 |
Початок аукціону: | 19 серпня 2020 11:23 |
Очікувана вартість: | 762 087,20 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 3 810,44 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Капітальний ремонт частини будівлі дитячого садочка за адресою: вул. Центральна, 21, с. Новострільцівка, Міловський район, Луганської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
92540, Україна, Луганська область, с. Новострільцівка, вул. Центральна, 21
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | Замовник має право при наявності бюджетного фінансування, перерахувати Підряднику аванс для придбання і постачання необхідних для виконання робіт матеріалів, конструкцій, виробів і обладнання в розмірі до 30% вартості робіт. Підрядник зобов’язується виконати роботи по отриманому авансу протягом 90 календарних днів з дня його отримання. По закінченні вказаного строку Підрядник повертає невикористані суми авансу на розрахунковий рахунок Замовника. | Аванс | 90 | Календарні | 30 |
Виконання робіт | Розрахунки Замовником проводяться тільки за фактично виконані роботи у термін на протязі 30-ти (тридцяти) календарних днів з моменту підписання Замовником представлених Підрядником належно оформлених актів виконаних робіт (Форма КБ-2в) та довідки (Форма КБ-3), рахунку на оплату, та тільки в межах бюджетних призначень. | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
07 серпня 2020 14:57 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
07 серпня 2020 14:19 |
Оголошення_капремонт.doc |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-08-07-002874-b.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП "БЄЛОУСОВ СЕРГІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ", Код ЄДРПОУ:3136210137
Дата подання: 25 серпня 2020 13:20
Неправомірне рішення візначення переможця
Щановний замовник просимо Вас переглянути ще раз докумети в процедурі закупівлі UA-2020-08-07-002874-b Ми вважаемо що рішення про відхилення нашої пропозиції було незаконне тому що:
Ми надали всі розрахунки загально-виробничі та адміністративні витрати що було відображено в завантажених файлах під назвою: Розрахуноки витрат та розрахунок загальновиробничіх витрат.
По-друге в календарному графіку було вказано місяць січень замість грудня прощу вважати це як несуттеву технічну помилку до пропозиції була подана відповідна довідка.
По-трете Ви не ознайомились з усіма документами так як ми надали всі додатки до аналогічних договорів що було зазначено в прикріпленому файлі під назвою: Довідки аналогічних робіт КБ-3, договори аналогічних робіт та довідка аналогічних робіт.
Четверте: Повну довідку Витягу з єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань Ми надамо в повідомленні про усунення невідповідносі.
Просимо ще раз переглянути ріщення.
Розгорнути
Згорнути
Ми надали всі розрахунки загально-виробничі та адміністративні витрати що було відображено в завантажених файлах під назвою: Розрахуноки витрат та розрахунок загальновиробничіх витрат.
По-друге в календарному графіку було вказано місяць січень замість грудня прощу вважати це як несуттеву технічну помилку до пропозиції була подана відповідна довідка.
По-трете Ви не ознайомились з усіма документами так як ми надали всі додатки до аналогічних договорів що було зазначено в прикріпленому файлі під назвою: Довідки аналогічних робіт КБ-3, договори аналогічних робіт та довідка аналогічних робіт.
Четверте: Повну довідку Витягу з єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань Ми надамо в повідомленні про усунення невідповідносі.
Просимо ще раз переглянути ріщення.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
26 серпня 2020 10:10
Доброго дня! Уважно розглянувши Вашу вимогу повідомляю про наступне:
Стосовно наявності розрахунку показників загально-виробничих та адміністративних витрат, виходячи зі структури цих витрат по підприємству за попередній період з урахуванням потужностей будівельної організації (у разі врахування в договірній ціні учасника I та III блоку загальновиробничих витрат та (або) адміністративних витрат) зазначаю, що Вами не було надано цього розрахунку у складі пропозиції. Ви наводите в своїй вимозі посилання на файл «розрахунок загальновиробничіх витрат.pdf», проте в цьому файлі немає зазначеного розрахунку. В ньому містяться розрахунки загальновиробничих витрат до локальних кошторисів, надання яких також передбачалось Додатком 1 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі.
Стосовно Вашого ствердження, що додатки до договорів містяться в файлах «довідка аналогічних робіт.pdf», «довідки аналогічних робіт КБ -3.pdf» та «договори аналогічних робіт.pdf» зазначаю, що в наданих файлах відсутні зазначені додатки, а саме:
1. по договору будівельного підряду №201 від 15.08.2019р. відсутні договірна ціна та календарний графік, які є невід’ємними частинами цього договору;
2. по договору про закупівлю робіт за бюджетні кошти №137 від 09.09.2019р. відсутні кошторис та календарний план виконання робіт, які є невід’ємними частинами цього договору.
Стосовно надання копії повного Витягу з єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань в повідомленні про усунення невідповідності повідомляю, що можливість виправлення невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей передбачена частиною 9 статті 26 Закону України «Про публічні закупівлі» для процедури відкритих торгів.
Оскільки Замовником проводиться спрощена закупівля, такої можливості у Замовника та Учасника немає. Також функціонал авторизованих електронних майданчиків не передбачає такої функції при проведенні спрощених закупівель.
Отже, діючим Законом не передбачено при проведенні спрощеної закупівлі надавати можливість виправлення невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у своїй пропозиції.
Виходячи з вищевикладеного, Замовник правомірно відхилив пропозицію Учасника - ФОП БЄЛОУСОВ С.В.
Стосовно наявності розрахунку показників загально-виробничих та адміністративних витрат, виходячи зі структури цих витрат по підприємству за попередній період з урахуванням потужностей будівельної організації (у разі врахування в договірній ціні учасника I та III блоку загальновиробничих витрат та (або) адміністративних витрат) зазначаю, що Вами не було надано цього розрахунку у складі пропозиції. Ви наводите в своїй вимозі посилання на файл «розрахунок загальновиробничіх витрат.pdf», проте в цьому файлі немає зазначеного розрахунку. В ньому містяться розрахунки загальновиробничих витрат до локальних кошторисів, надання яких також передбачалось Додатком 1 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі.
Стосовно Вашого ствердження, що додатки до договорів містяться в файлах «довідка аналогічних робіт.pdf», «довідки аналогічних робіт КБ -3.pdf» та «договори аналогічних робіт.pdf» зазначаю, що в наданих файлах відсутні зазначені додатки, а саме:
1. по договору будівельного підряду №201 від 15.08.2019р. відсутні договірна ціна та календарний графік, які є невід’ємними частинами цього договору;
2. по договору про закупівлю робіт за бюджетні кошти №137 від 09.09.2019р. відсутні кошторис та календарний план виконання робіт, які є невід’ємними частинами цього договору.
Стосовно надання копії повного Витягу з єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань в повідомленні про усунення невідповідності повідомляю, що можливість виправлення невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей передбачена частиною 9 статті 26 Закону України «Про публічні закупівлі» для процедури відкритих торгів.
Оскільки Замовником проводиться спрощена закупівля, такої можливості у Замовника та Учасника немає. Також функціонал авторизованих електронних майданчиків не передбачає такої функції при проведенні спрощених закупівель.
Отже, діючим Законом не передбачено при проведенні спрощеної закупівлі надавати можливість виправлення невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у своїй пропозиції.
Виходячи з вищевикладеного, Замовник правомірно відхилив пропозицію Учасника - ФОП БЄЛОУСОВ С.В.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП "БЄЛОУСОВ СЕРГІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ" #3136210137 |
Відхилено |
735 568,67
UAH з ПДВ
|
25 серпня 2020 11:40
|
ПП "КАМІН" #40285612 |
Переможець |
738 000,00
UAH з ПДВ
|
25 серпня 2020 11:43
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
05 січня 2021 14:15
|
Електронний підпис | укладений |
04 вересня 2020 13:33
|
Додаткова угода 1 від 04.09.2020.pdf | зміни до договору |
04 вересня 2020 13:32
|
Електронний підпис | укладений |
01 вересня 2020 12:05
|
Кландарний графік виконання робіт.pdf | укладений |
01 вересня 2020 12:02
|
Договірна ціна.pdf | укладений |
01 вересня 2020 12:02
|
Договір про закупівлю робіт 614 від 01.09.2020.pdf | укладений |
01 вересня 2020 12:02
|
Інформація про платежі за договором
Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата | Сума | Платник | Одержувач | Статус |
---|---|---|---|---|
15 вересня 2020 10:06
|
221 400,00 UAH | UA528201720344231007100005086 Відділ освіти Міловської РДА |
UA548201720355359107000706816 ПП "Камiн" |
Оплачений |
29 жовтня 2020 10:12
|
5 986,80 UAH | UA528201720344231007100005086 Відділ освіти Міловської РДА |
UA873046650000026004300705691 ПП "Камiн" |
Оплачений |
29 жовтня 2020 10:12
|
446 122,80 UAH | UA528201720344231007100005086 Відділ освіти Міловської РДА |
UA873046650000026004300705691 ПП "Камiн" |
Оплачений |
30 листопада 2020 10:22
|
64 490,40 UAH | UA528201720344231007100005086 Відділ освіти Міловської РДА |
UA873046650000026004300705691 ПП "Камiн" |
Оплачений |
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 04 вересня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 04 вересня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внесені зміни до пункту 1.2. розділу 1 та пункту 4.1. розділу 4 Договору. |
Номер договору про закупівлю: | 614 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |