Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт частини будівлі дитячого садочка за адресою: вул. Центральна, 21, с. Новострільцівка, Міловський район, Луганської області» (за кодом CPV за ДК 021:2015 – ДК 021:2015 - 45453000-7 — капітальний ремонт і реставрація)
Очікувана вартість
762 087,20 UAH
UA-2020-08-07-002874-b c9ede310859c4b8c939d575b43f5c2ab
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сергієнко Володимир Георгійович

+380730697718 vovan.kyiv@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти Міловської районної державної адміністрації Луганської області
Код ЄДРПОУ: 02142069
Місцезнаходження: 92500, Україна , Луганська обл., Мілове, Миру, 40
Контактна особа: Сергієнко Володимир Георгійович
+380730697718
vovan.kyiv@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 07 серпня 2020 14:15
Звернення за роз’ясненнями: до 12 серпня 2020 17:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 18 серпня 2020 17:00
Початок аукціону: 19 серпня 2020 11:23
Очікувана вартість: 762 087,20 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 810,44 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Капітальний ремонт частини будівлі дитячого садочка за адресою: вул. Центральна, 21, с. Новострільцівка, Міловський район, Луганської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 92540, Україна, Луганська область, с. Новострільцівка, вул. Центральна, 21
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Замовник має право при наявності бюджетного фінансування, перерахувати Підряднику аванс для придбання і постачання необхідних для виконання робіт матеріалів, конструкцій, виробів і обладнання в розмірі до 30% вартості робіт. Підрядник зобов’язується виконати роботи по отриманому авансу протягом 90 календарних днів з дня його отримання. По закінченні вказаного строку Підрядник повертає невикористані суми авансу на розрахунковий рахунок Замовника. Аванс 90 Календарні 30
Виконання робіт Розрахунки Замовником проводяться тільки за фактично виконані роботи у термін на протязі 30-ти (тридцяти) календарних днів з моменту підписання Замовником представлених Підрядником належно оформлених актів виконаних робіт (Форма КБ-2в) та довідки (Форма КБ-3), рахунку на оплату, та тільки в межах бюджетних призначень. Пiсляоплата 30 Календарні 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
07 серпня 2020 14:57
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 серпня 2020 14:19
Оголошення_капремонт.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-08-07-002874-b.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП "БЄЛОУСОВ СЕРГІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ", Код ЄДРПОУ:3136210137
Дата подання: 25 серпня 2020 13:20
Неправомірне рішення візначення переможця
Щановний замовник просимо Вас переглянути ще раз докумети в процедурі закупівлі UA-2020-08-07-002874-b Ми вважаемо що рішення про відхилення нашої пропозиції було незаконне тому що:
Ми надали всі розрахунки загально-виробничі та адміністративні витрати що було відображено в завантажених файлах під назвою: Розрахуноки витрат та розрахунок загальновиробничіх витрат.
По-друге в календарному графіку було вказано місяць січень замість грудня прощу вважати це як несуттеву технічну помилку до пропозиції була подана відповідна довідка.
По-трете Ви не ознайомились з усіма документами так як ми надали всі додатки до аналогічних договорів що було зазначено в прикріпленому файлі під назвою: Довідки аналогічних робіт КБ-3, договори аналогічних робіт та довідка аналогічних робіт.
Четверте: Повну довідку Витягу з єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань Ми надамо в повідомленні про усунення невідповідносі.
Просимо ще раз переглянути ріщення.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
26 серпня 2020 10:10
Доброго дня! Уважно розглянувши Вашу вимогу повідомляю про наступне:
Стосовно наявності розрахунку показників загально-виробничих та адміністративних витрат, виходячи зі структури цих витрат по підприємству за попередній період з урахуванням потужностей будівельної організації (у разі врахування в договірній ціні учасника I та III блоку загальновиробничих витрат та (або) адміністративних витрат) зазначаю, що Вами не було надано цього розрахунку у складі пропозиції. Ви наводите в своїй вимозі посилання на файл «розрахунок загальновиробничіх витрат.pdf», проте в цьому файлі немає зазначеного розрахунку. В ньому містяться розрахунки загальновиробничих витрат до локальних кошторисів, надання яких також передбачалось Додатком 1 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі.
Стосовно Вашого ствердження, що додатки до договорів містяться в файлах «довідка аналогічних робіт.pdf», «довідки аналогічних робіт КБ -3.pdf» та «договори аналогічних робіт.pdf» зазначаю, що в наданих файлах відсутні зазначені додатки, а саме:
1. по договору будівельного підряду №201 від 15.08.2019р. відсутні договірна ціна та календарний графік, які є невід’ємними частинами цього договору;
2. по договору про закупівлю робіт за бюджетні кошти №137 від 09.09.2019р. відсутні кошторис та календарний план виконання робіт, які є невід’ємними частинами цього договору.
Стосовно надання копії повного Витягу з єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань в повідомленні про усунення невідповідності повідомляю, що можливість виправлення невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей передбачена частиною 9 статті 26 Закону України «Про публічні закупівлі» для процедури відкритих торгів.
Оскільки Замовником проводиться спрощена закупівля, такої можливості у Замовника та Учасника немає. Також функціонал авторизованих електронних майданчиків не передбачає такої функції при проведенні спрощених закупівель.
Отже, діючим Законом не передбачено при проведенні спрощеної закупівлі надавати можливість виправлення невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у своїй пропозиції.
Виходячи з вищевикладеного, Замовник правомірно відхилив пропозицію Учасника - ФОП БЄЛОУСОВ С.В.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 19 серпня 2020 11:44

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "БЄЛОУСОВ СЕРГІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ" 747 000,00
UAH з ПДВ
735 568,67
UAH з ПДВ
Документи
ПП "КАМІН" 758 005,20
UAH з ПДВ
738 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

18 серпня 2020 08:49
Електронний підпис
18 серпня 2020 08:47
цінова пропозиція.pdf
18 серпня 2020 08:47
розрахуноки витрат.pdf
18 серпня 2020 08:47
пояснювальна записка.pdf
18 серпня 2020 08:47
підсумкова відомість.pdf
18 серпня 2020 08:47
наявність працівників.pdf
18 серпня 2020 08:47
локальні кошториси.pdf
18 серпня 2020 08:47
лист ліцензія.pdf
18 серпня 2020 08:47
календарний графік.pdf
18 серпня 2020 08:47
інформаційна довідка.pdf
18 серпня 2020 08:47
договірна ціна.pdf
18 серпня 2020 08:47
дефектні акти.pdf
18 серпня 2020 08:47
110.imd

Публічні документи

17 серпня 2020 14:37
Електронний підпис
17 серпня 2020 14:36
ЦПХ робітників.rar
17 серпня 2020 14:36
Договірна ціна.rar
17 серпня 2020 14:36
Проєкт договору.pdf
17 серпня 2020 14:36
Листи, довідки.pdf
17 серпня 2020 14:36
Додаток 1 до договору.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "БЄЛОУСОВ СЕРГІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ"

ПП "КАМІН"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "БЄЛОУСОВ СЕРГІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ"
#3136210137
Відхилено 735 568,67
UAH з ПДВ
25 серпня 2020 11:40
ПП "КАМІН"
#40285612
Переможець 738 000,00
UAH з ПДВ
25 серпня 2020 11:43

Документи

25 серпня 2020 11:40
Електронний підпис
25 серпня 2020 11:39
Протокол 25082020_3.pdf

Документи

25 серпня 2020 11:43
Електронний підпис
25 серпня 2020 11:41
Протокол 25082020_4.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 25 серпня 2020 11:43

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП "КАМІН"
#40285612
738 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

25 серпня 2020 11:43
Електронний підпис
25 серпня 2020 11:41
Протокол 25082020_4.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
05 січня 2021 14:15
Електронний підпис укладений
04 вересня 2020 13:33
Додаткова угода 1 від 04.09.2020.pdf зміни до договору
04 вересня 2020 13:32
Електронний підпис укладений
01 вересня 2020 12:05
Кландарний графік виконання робіт.pdf укладений
01 вересня 2020 12:02
Договірна ціна.pdf укладений
01 вересня 2020 12:02
Договір про закупівлю робіт 614 від 01.09.2020.pdf укладений
01 вересня 2020 12:02

Інформація про платежі за договором

Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата Сума Платник Одержувач Статус
15 вересня 2020 10:06
221 400,00 UAH UA528201720344231007100005086
Відділ освіти Міловської РДА
UA548201720355359107000706816
ПП "Камiн"
Оплачений
29 жовтня 2020 10:12
5 986,80 UAH UA528201720344231007100005086
Відділ освіти Міловської РДА
UA873046650000026004300705691
ПП "Камiн"
Оплачений
29 жовтня 2020 10:12
446 122,80 UAH UA528201720344231007100005086
Відділ освіти Міловської РДА
UA873046650000026004300705691
ПП "Камiн"
Оплачений
30 листопада 2020 10:22
64 490,40 UAH UA528201720344231007100005086
Відділ освіти Міловської РДА
UA873046650000026004300705691
ПП "Камiн"
Оплачений

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
04 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
04 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесені зміни до пункту 1.2. розділу 1 та пункту 4.1. розділу 4 Договору.
Номер договору про закупівлю: 614
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 вересня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 738 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 123 000,00 UAH)