Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Виготовлення технічних документацій із землеустрою щодо встановлення (відновлення) меж земельних ділянок в натурі (на місцевості) під автомобільною дорогою державного значення Н-25 Городище – Рівне – Старокостянтинів протяжністю 91,9 км у Рівненській області
Очікувана вартість
2 250 000,00 UAH
UA-2020-08-07-002865-b dd308ed876ce4e549548a44aa97f7309
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Шинкарук Юрій Миколайович

0503752875 tender07@meta.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: СЛУЖБА АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ У РІВНЕНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 25894919
Місцезнаходження: 33028, Україна , Рівненська обл., Рівне, ВУЛИЦЯ ПУШКІНА, будинок 19
Контактна особа: Шинкарук Юрій Миколайович
0503752875
tender07@meta.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 07 серпня 2020 14:18
Звернення за роз’ясненнями: до 21 серпня 2020 09:30
Оскарження умов закупівлі: до 27 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 31 серпня 2020 09:30
Початок аукціону: 01 вересня 2020 13:11
Очікувана вартість: 2 250 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 11 250,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 22500 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:71250000-5: Архітектурні, інженерні та геодезичні послуги


Місцезнаходження замовника: 33028, м. Рівне, вул. Пушкіна, 19. Категорія замовника: пункт 3 частини 4 статті 2 Закону України "Про публічні закупівлі"; юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська. Умови надання забезпечення тендерних пропозицій: забезпечення тендерної пропозиції має бути надане у формі безумовної та безвідкличної електронної банківської гарантії з накладеним електронно-цифровим підписом/кваліфікованого електронного підпису гаранту (далі-банк-гарант) відповідно до вимог діючого законодавства. Електронна гарантія обов’язково повинна містити посилання на реквізити закупівлі, її назву та номер на веб-порталі Уповноваженого органу. Банківська гарантія надана банком-резидентом України має бути оформлена відповідно до вимог постанови правління НБУ від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах». Строк дії забезпечення тендерної пропозиції (строк дії гарантії) – не менше 120 календарних днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Реквізити Замовника для оформлення банківської гарантії та детальні умови надання забезпечення тендерних пропозицій зазначені в Тендерній документації.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
Виготовлення технічних документацій із землеустрою щодо встановлення (відновлення) меж земельних ділянок в натурі (на місцевості) під автомобільною дорогою державного значення Н-25 Городище – Рівне – Старокостянтинів протяжністю 91,9 км у Рівненській області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 71250000-5 — Архітектурні, інженерні та геодезичні послуги

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Замовник здійснює оплату за виконані роботи в межах фактичного надходження бюджетних коштів, на підставі актів наданих послуг підписаних уповноваженими представниками Сторін. Джерело фінансування закупівлі – Державний бюджет України. Пiсляоплата 5 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
21 серпня 2020 13:42
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 серпня 2020 13:42
Перелік змін від 21.08.2020.doc
21 серпня 2020 13:42
Тендерна документація нова редакція.doc
07 серпня 2020 14:15
Проект договору (Додаток № 5).doc
07 серпня 2020 14:15
Тендерна документація.doc
21 серпня 2020 13:42
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 серпня 2020 14:16
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 серпня 2020 13:42
Перелік змін від 21.08.2020.doc
21 серпня 2020 13:42
Тендерна документація нова редакція.doc
07 серпня 2020 14:15
Проект договору (Додаток № 5).doc
07 серпня 2020 14:15
Тендерна документація.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо дискримінаційних та антиконкурентних вимог
Дата подання: 11 серпня 2020 14:59
Дата відповіді: 14 серпня 2020 15:47
Шановний Замовник! Відповідно до п. 1.3.1 Додатку №2 до тендерної документації Учасник в складі тендерної пропозиції повинен подати інформацію про досвід виконання аналогічного договору. Аналогічним договором відповідно до умов тендерної документації вважаються договір(и) на надання послуг (виконання робіт) з розроблення (виготовлення) проектів землеустрою щодо відведення земельних ділянок, технічної документації із землеустрою щодо інвентаризації земель, технічної документації із землеустрою щодо встановлення (відновлення) меж земельних ділянок в натурі (на місцевості), внесення за результатами виконаних робіт відомостей по земельним ділянкам до Державного земельного кадастру та Державного реєстру речових прав на нерухоме майно. (Під аналогічними договорами розуміються договори, укладені з державними установами/ органами місцевого самоврядування/ підприємствами державної або комунальної форми власності/ підприємствами, у статутному капіталі яких державна або комунальна частка акцій перевищує 50%.). Вважаємо, що встановлюючи вимогу необхідності підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів саме наданням витягів з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно по земельним ділянкам, Замовником порушуються норми статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі» та встановлено ряд дискримінаційних, антиконкурентних вимог. Згідно із положеннями Закону України «Про публічні закупівлі» для підтвердження відповідності зазначеній кваліфікаційній вимозі достатньо підтвердити наявність досвіду виконання аналогічного договору, тобто досвіду виконання аналогічного договору за предметом закупівлі, а не факт внесення за результатами виконаних робіт відомостей по земельним ділянкам до Державного реєстру речових прав на нерухоме майно. Вказаною вимогою Замовник фактично створив перешкоду у доступі до процедури закупівлі тим учасникам, які виконували роботи за аналогічними договорами, але не виконували послугу щодо внесення відомостей до Державного реєстру речових прав на нерухоме майно. Відповідно до статті 186 Земельного кодексу України кінцевим результатом землевпорядних робіт є погодження та затвердження землевпорядної документації. Відповідно ч. 10 статті 79-1 Державна реєстрація речових прав на земельні ділянки здійснюється після державної реєстрації земельних ділянок у Державному земельному кадастрі та після отримання рішення про затвердження документації. Відповідно до ст. 79-1 Земельного кодексу України Замовник (власник/користувач земельної ділянки) може зареєструвати право на земельну ділянку протягом року з моменту отримання витягу з Державного земельного кадастру. Для отримання витягу з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно необхідно надати лише оригінал витягу з Державного земельного кадастру на земельну ділянку та рішення про затвердження землевпорядної документації, на даному етапі перевірка складу та якості виконання землевпорядної документації не проводиться, тобто даний документ не може слугувати підтвердженням якості виконаних робіт та професійності учасника. Підтвердженням якості виконання землевпорядної документації є висновки, отримані за результатами перевірки документації, внесення даних про земельну ділянку до Державного земельного кадастру, отримання витягу з Державного земельного кадастру та рішення про затвердження документації. Підтвердженням факту виконання аналогічного договору є підписані акти приймання-передачі виконаних послуг за договором та витяги з Державного земельного кадастру по земельним ділянкам. Крім того, відповідно до ЗУ «Про адміністративні послуги» від 06.09.2012 № 5203-VI та пункту 3 статті 2 ЗУ «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень» від 01.07.2004 № 1952-IV заявником реєстрації речового права на майно має бути власник, інший правонабувач, сторона правочину, у яких виникло, перейшло чи припинилося речове право, або уповноважені ними особи - у разі подання документів для проведення державної реєстрації набуття, зміни або припинення права власності та інших речових прав. Виходячи з договірних відносин, договором може бути передбачено представництво Замовника в центрах надання адміністративних послуг з метою внесення за результатами виконаних робіт відомостей по земельним ділянкам до Державного реєстру речових прав на нерухоме майно, але дана норма не містить обов’язковий характер та не може застосовуватися як обов’язкова вимога в Тендерній документації. З огляду на вищевказане, просимо внести зміни до тендерної документації, з метою усунення дискримінаційних умов, а саме: 1. Видалити з пункту 1.3.1 Додатку 2 Тендерної документації вимогу щодо надання: «витягів з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно по земельним ділянкам, зазначених в аналогічному(их) договорі(ах)».
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Технічними вимогами замовника передбачено виконати роботи по здійсненню державної реєстрації права постійного користування земельними ділянками в Державному земельному кадастрі та державної реєстрації земельних ділянок в Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно про реєстрацію іншого речового права під автомобільну дорогу загального користування державного значення Н-25 Городище-Рівне-Старокостянтинів. Підтвердженням саме обсягу виконаних робіт, за договором, який є аналогічним за технічними умовами/вимогами даного предмету закупівлі є надання наступних документів:
- копії витягів з Державного земельного кадастру по земельним ділянкам, зазначених в аналогічних договорах;
- витяги з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно по земельним ділянкам, зазначених в аналогічному(их) договорі(ах).
Якщо дані документи відсутні у учасника закупівлі, як підтвердження виконання аналогічних послуг, виникає закономірна застереженість в спроможності виконання учасником повного обсягу робіт по даній закупівлі.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-08-07-002865-b.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ПП Землі Півдня, Код ЄДРПОУ:34565541
Дата подання: 10 вересня 2020 09:55
Вимога Замовнику
Звертаємо увагу Замовника, що визнання переможцем ТОВ “ГОЛЕНД 2000» у процедурі закупівлі UA-2020-08-07-002865-b є незаконним та суперечить Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон) та Тендерній документації, затвердженій рішенням тендерного комітету від 21.08.2020 року протокол №327 (надалі – ТД) з наступних підстав:
Згідно п. 1.3. Додатку 2 ТД на підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним критеріям Замовник вимагав надати: довідку за власноручним підписом службової (посадової) особи учасника та завірена печаткою (в разі наявності), що містить інформацію про досвід виконання аналогічних договорів у 2018-2020 роках (відповідно до предмета закупівлі), датована не раніше дати виходу оголошення про проведення процедури закупівлі, за формою.
У складі тендерної пропозиції повинні міститись наступні документи:
- копія(ї) договору(ів) на аналогічні послуги з усіма додатками, виконаних безпосередньо Учасником;
- копії актів приймання-передачі виконаних учасником послуг до наданого(и)х договору(ів), підписаних після реєстрації земельних ділянок в Державному земельному кадастрі;
- копії витягів з Державного земельного кадастру по земельним ділянкам, зазначених в аналогічних договорах;
- витяги з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно по земельним ділянкам, зазначених в аналогічному(их) договорі(ах);
- позитивний(і) лист(и)-відгук(и) замовника(ів) про якість та своєчасність виконання аналогічних послуг по наданому(им) договору(ам).
Примітка:
1аналогічний договір - договір(и) на надання послуг (виконання робіт) з розроблення (виготовлення) проектів землеустрою щодо відведення земельних ділянок, технічної документації із землеустрою щодо інвентаризації земель, технічної документації із землеустрою щодо встановлення (відновлення) меж земельних ділянок в натурі (на місцевості), внесення за результатами виконаних робіт відомостей по земельним ділянкам до Державного земельного кадастру та Державного реєстру речових прав на нерухоме майно. (Під аналогічними договорами розуміються договори, укладені з державними установами/ органами місцевого самоврядування/ підприємствами державної або комунальної форми власності/ підприємствами, у статутному капіталі яких державна або комунальна частка акцій перевищує 50%.)

1. В складі тендерної пропозиції відсутній витяг з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно по земельній ділянці, зазначеній в аналогічному договорі.
2. Разом з тим, ТОВ «ГЕОЛЕНД 2000» подало у складі своєї тендерної пропозиції довідку «Інформація про наявність досвіду виконання аналогічного договору» вих. 395 від 05.09.2020р. В якості аналогічного договору, зазначений договір на надання послуг з розроблення проекту землеустрою, щодо відведення земельної ділянки по фактичному розміщенню об’єктів нерухомого майна, реєстрація права власності на земельну ділянку за адресою: м. Дніпро вул. Станіславського, буд.9 (Код ДК 021:2015 71250000-5-Архітектірні, інженерні та геодезичні послуги) укладений з КОМУНАЛЬНИМ ПОЗАШКІЛЬНИМ НАВЧАЛЬНИМ ЗАКЛАДОМ «ДИТЯЧО-ЮНАЦЬКА СПОРТИВНА ШКОЛА №7» ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ, з зазначенням строків виконання послуг - по договору до 31.12.2019 року, виконано 10.09.2019 року.
На підтвердження даної інформації ТОВ «ГЕОЛЕНД 2000» було надано у складі тендерної пропозиції Договір №1111-с від 08.02.2019 року з додатками (надалі – Договір), акт приймання-передачі наданих послуг №1 від 10.09.2019 року, Відгук №125 від 10.09.2019 року (надалі – Відгук), Витяг з Державного земельного кадастру про земельну ділянку НВ-1210395932019 (надалі – Витяг), Інформація з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно та Реєстру прав власності на нерухоме майно, Державного реєстру Іпотек, Єдиного реєстру заборон відчуження об’єктів нерухомого майна щодо об’єкта нерухомого майна №222823973 (надалі – Інформація).
Додатком №2 до Договору чітко передбачено строки надання робіт чи послуг: протягом 6 (шести) місяців з дати підписання договору, тобто кінцевий термін надання послуг – 08.08.2019 року. Згідно інформації зазначеної в Витягу - дата державної реєстрації земельної ділянки була проведена 12.08.2019 року, беручи до уваги, що акт приймання-передачі наданих послуг №1 підписано 10.09.2019 року, зрозуміло що ТОВ «ГЕОЛЕНД 2000» надало послуги з порушенням строків, а інформація зазначена в Довідці вих. 395 від 05.09.2020р. стосовно строків виконання послуг є недостовірна. Окрім цього в складі вищенаведеного додатку визначено кінцевий результат наданих послуг: Кінцевим результатом наданих послуг є реєстрація земельної ділянок в Державному земельному кадастрі, отримання витягів із Державного земельного кадастру про земельні ділянки, встановлення меж земельних ділянок в натурі на (місцевості) та закріплення їх межовими знаками. Таким чином Технічними вимогами до Договору не було передбачено внесення відомостей про земельну ділянку до Державного реєстру речових прав на нерухоме майно. Згідно Інформації – право постійного користування земельною ділянкою було зареєстроване в Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно лише 27.11.2019 року.
На підставі вищенаведеного, такий Договір не можна вважати аналогічним договором та належним підтвердженням наявності у учасника ТОВ «ГЕОЛЕНД 2000» досвіду виконання аналогічних договорів у 2018-2020 роках.
Отже, учасник – ТОВ «ГЕОЛЕНД 2000» не виконав вимоги, передбачені п.1.3. Додатку 2 до ТД.
Враховуючи вищезазначене, вимоги Тендерної документації та Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна пропозиція ТОВ «ГЕОЛЕНД 2000» не відповідає кваліфікаційним критеріям та умовам тендерної документації. Відповідно, Замовник має відхилити пропозицію ТОВ «ГЕОЛЕНД 2000» згідно п. 1 ч. 1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі», та перейти до кваліфікації наступного учасника.
Просимо Вас прийняти до уваги дану вимогу задля уникнення додаткових звернень до органів, що здійснюють моніторинг закупівель.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
15 вересня 2020 11:20
Тендерний комітет Служби автомобільних доріг у Рівненський області, ознайомився з вимогою, з приводу чого повідомляє наступне:
Відповідно до пп. 1.3.1. п. 1.3 додатку 2 до Тендерної документації, у складі тендерної пропозиції повинні міститись наступні документи:
- копія(ї) договору(ів) на аналогічні послуги з усіма додатками, виконаних безпосередньо Учасником;
- копії актів приймання-передачі виконаних учасником послуг до наданого(и)х договору(ів), підписаних після реєстрації земельних ділянок в Державному земельному кадастрі;
- копії витягів з Державного земельного кадастру по земельним ділянкам, зазначених в аналогічних договорах;
- витяги з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно по земельним ділянкам, зазначених в аналогічному(их) договорі(ах);
- позитивний(і) лист(и)-відгук(и) замовника(ів) про якість та своєчасність виконання аналогічних послуг по наданому(им) договору(ам).
Примітка:
1аналогічний договір - договір(и) на надання послуг (виконання робіт) з розроблення (виготовлення) проектів землеустрою щодо відведення земельних ділянок, технічної документації із землеустрою щодо інвентаризації земель, технічної документації із землеустрою щодо встановлення (відновлення) меж земельних ділянок в натурі (на місцевості), внесення за результатами виконаних робіт відомостей по земельним ділянкам до Державного земельного кадастру та Державного реєстру речових прав на нерухоме майно. (Під аналогічними договорами розуміються договори, укладені з державними установами/ органами місцевого самоврядування/ підприємствами державної або комунальної форми власності/ підприємствами, у статутному капіталі яких державна або комунальна частка акцій перевищує 50%.)
Скан-копія аналогічного договору, надана учасником ТОВ «ГЕОЛЕНД 2000», підтверджує те, що послуги надані в повному обсязі відповідно до умов договору, про що свідчить акт приймання-передачі наданих послуг, підписаний після реєстрації земельної ділянки в Державному земельному кадастрі, позитивний відгук Замовника по даному договору, Витяг з Державного земельного кадастру, та відомості з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно. Слід зазначити, що в Тендерній документації відсутні вимоги до аналогічного договору стосовно терміну, протягом якого повинні бути внесені права користування на земельні ділянки. Термін дії аналогічного договору до 31.12.2019 року включно, тому дані документи доводять наявність досвіду Учасника ТОВ «ГЕОЛЕНД 2000», свідчить про його спроможність виконати умови зазначені в Технічній специфікації (Додаток № 4) до Тендерної документації. Відповідно, визначення переможцем учасника ТОВ «ГЕОЛЕНД 2000» є законним та не суперечить Закону України «Про публічні закупівлі». Підстави для задоволення вимоги відсутні.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 01 вересня 2020 14:02

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ГЕОЛЕНД 2000" 1 439 999,00
UAH з ПДВ
919 900,00
UAH з ПДВ
Документи
ДП Рівненський інститут землеустрою 1 500 000,00
UAH з ПДВ
920 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ЮРЗЕМГЕОПРОЕКТ" 2 250 000,00
UAH з ПДВ
1 100 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП Експерт-Рівне-Земля 2 150 000,00
UAH з ПДВ
1 417 499,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП Землі Півдня 1 644 435,91
UAH з ПДВ
1 644 435,91
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ терразем 1 750 000,00
UAH з ПДВ
1 750 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ АЗИМУТ ПЛЮС 1 890 000,00
UAH з ПДВ
1 890 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

09 вересня 2020 08:23
Електронний підпис
09 вересня 2020 08:23
Довідка ч 2 ст 17.pdf
09 вересня 2020 08:23
Dovidka_20241573500320636110.pdf.p7s
09 вересня 2020 08:23
Dovidka_20241573500320636110.pdf
05 вересня 2020 13:32
Електронний підпис
05 вересня 2020 13:32
Оновлена довідка.pdf
05 вересня 2020 13:32
Договір Акт Відгук.pdf
05 вересня 2020 13:32
Витяг.pdf
02 вересня 2020 13:29
Електронний підпис
02 вересня 2020 13:28
Електронний підпис
30 серпня 2020 18:05
Електронний підпис
30 серпня 2020 18:05
13. Повноваження.pdf
30 серпня 2020 18:05
Документи А.В. Патока.zip
30 серпня 2020 18:05
Довідка про покриття.pdf
30 серпня 2020 18:05
0000001909931432.1.0.pdf
30 серпня 2020 18:05
12 Аналог.pdf
30 серпня 2020 18:05
11-2 Працівники.pdf
30 серпня 2020 18:05
11-1 Працівники.pdf
30 серпня 2020 18:05
5 Довідка ст 17.pdf
30 серпня 2020 18:05
4 Довідка ч 2 ст 17.pdf
30 серпня 2020 18:05
2 Рішення.pdf

Публічні документи

27 серпня 2020 14:49
Електронний підпис
27 серпня 2020 14:36
13_Проект договору.PDF
27 серпня 2020 14:36
12_ліцензійне.PDF
27 серпня 2020 14:36
11_Довідки.PDF
27 серпня 2020 14:36
09_Автомобілі_Ліцензія.PDF
27 серпня 2020 14:36
04_Цінова пропозиція.PDF
27 серпня 2020 14:36
03_Статут.pdf
27 серпня 2020 14:36
03_Реєстрація_ел.статут.PDF
27 серпня 2020 14:36
03_Витяг_ЄДРПОУ.PDF
27 серпня 2020 14:36
02_Гарантійний лист.PDF
27 серпня 2020 14:36
01_Лист.PDF

Публічні документи

28 серпня 2020 15:31
Електронний підпис
28 серпня 2020 15:15
трудова Сакур.pdf.p7s
28 серпня 2020 15:14
трудова Примак.pdf.p7s
28 серпня 2020 15:14
трудова Войтович.pdf.p7s
28 серпня 2020 15:13
трудова Велічанська.pdf.p7s
28 серпня 2020 15:13
трудова Бубенік.pdf.p7s
28 серпня 2020 15:13
тех специфікація.pdf.p7s
28 серпня 2020 15:12
Статут.pdf.p7s
28 серпня 2020 15:11
Сертифікат_Сакур.pdf.p7s
28 серпня 2020 15:10
Сертифікат_Войтович.pdf.p7s
28 серпня 2020 15:10
Сертифікат_Бубенік.pdf.p7s
28 серпня 2020 15:08
Протокол_зборів.pdf.p7s
28 серпня 2020 15:08
Повірка тахеометр.pdf.p7s
28 серпня 2020 15:07
Повірка gps.pdf.p7s
28 серпня 2020 15:06
Підвищення_Войтович.pdf.p7s
28 серпня 2020 15:06
Підвищення Сакур 2020.pdf.p7s
28 серпня 2020 15:04
ліц. діджитал.pdf.p7s
28 серпня 2020 15:02
лист відгук.pdf.p7s
28 серпня 2020 14:50
договір тахеометр.pdf.p7s
28 серпня 2020 14:48
договір плотер.pdf.p7s
28 серпня 2020 14:47
договір корнин.pdf.p7s
28 серпня 2020 13:59
договір авто.pdf.p7s
28 серпня 2020 13:59
договір gps.pdf.p7s
28 серпня 2020 13:31
довідка тахеометр.pdf.p7s
28 серпня 2020 13:30
довідка субпідряд.pdf.p7s
28 серпня 2020 13:28
довідка про пуб. зак..pdf.p7s
28 серпня 2020 13:08
дов. корупц..pdf.p7s
28 серпня 2020 13:06
Диплом_Сакур.pdf.p7s
28 серпня 2020 13:04
Диплом_Примак.pdf.p7s
28 серпня 2020 13:03
Диплом_Войтович.pdf.p7s
28 серпня 2020 13:02
Диплом_Бубенік.pdf.p7s
28 серпня 2020 13:02
диплом Велічанська.pdf.p7s
28 серпня 2020 13:01
гарнт. лист.pdf.p7s
28 серпня 2020 13:00
відомості учасника.pdf.p7s
28 серпня 2020 12:57
витяг колоденка.pdf.p7s
28 серпня 2020 12:56
Виписка.pdf.p7s
28 серпня 2020 12:39
банк гарантія приват.pdf

Публічні документи

28 серпня 2020 16:58
GPS Trimble_2.pdf
28 серпня 2020 16:57
Договір вул. О.Олеся_2.pdf
28 серпня 2020 16:57
Договір вул. О.Олеся_1.pdf
28 серпня 2020 16:57
Сертифіка Кавера К.П..pdf
28 серпня 2020 16:57
Договір вул. О.Олеся_3.pdf
28 серпня 2020 16:57
Сертифікат Яковюк С.В..pdf
28 серпня 2020 16:57
Паспорт3.pdf
28 серпня 2020 16:57
Паспорт2.pdf
28 серпня 2020 16:57
Паспорт1.pdf
28 серпня 2020 16:57
Наказ юрисконсульт.pdf
28 серпня 2020 16:57
Диплом Михальчин А.В..pdf
28 серпня 2020 16:57
Диплом Довгаль 2.pdf
28 серпня 2020 16:57
Диплом Довгаль 1.pdf
28 серпня 2020 16:57
Диплом Гуменюк Ю.В..pdf
28 серпня 2020 16:57
Договір оренди Трімбл.pdf
28 серпня 2020 16:57
Наказ директор.pdf
28 серпня 2020 16:57
Рішення власника.pdf
28 серпня 2020 16:57
Диплом Яковюк С.В..pdf
28 серпня 2020 16:57
Диплом Яковюк С.В..pdf
28 серпня 2020 16:56
Диплом Михальчин А.В. -2.pdf
28 серпня 2020 16:56
Договір Оренди Коліда.pdf
28 серпня 2020 16:56
Договір оренди авто 2.pdf
28 серпня 2020 16:56
Статут 5.pdf
28 серпня 2020 16:56
Договір оренди авто.pdf
28 серпня 2020 16:56
Статут 4.pdf
28 серпня 2020 16:56
GPS Trimble_2.pdf
28 серпня 2020 16:56
Статут 3.pdf
28 серпня 2020 16:56
Статут 2.pdf
28 серпня 2020 16:56
Статут 1.pdf
28 серпня 2020 16:56
Статут 14.pdf
28 серпня 2020 16:56
Статут 15.pdf
28 серпня 2020 16:56
Ліцензія.pdf
28 серпня 2020 16:56
Статут 13.pdf
28 серпня 2020 16:56
Статут 12.pdf
28 серпня 2020 16:56
Статут 11.pdf
28 серпня 2020 16:56
Статут 10.pdf
28 серпня 2020 16:55
Статут 9.pdf
28 серпня 2020 16:55
Статут 8.pdf
28 серпня 2020 16:55
Довідка ДПІ.pdf
28 серпня 2020 16:55
Статут 7.pdf
28 серпня 2020 16:55
Статут 6.pdf
28 серпня 2020 16:55
Виписка2.pdf
28 серпня 2020 16:55
Виписка1.pdf
28 серпня 2020 16:55
Довіреність банк.pdf
28 серпня 2020 16:55
Банківська ліцензія.pdf
28 серпня 2020 16:55
Банківська гарантія.pdf
28 серпня 2020 16:55
Гарантійний лист.pdf
28 серпня 2020 16:55
Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

28 серпня 2020 14:35
Електронний підпис
28 серпня 2020 14:34
Підписаний_Ліцензія.pdf
28 серпня 2020 14:34
8. Статут.pdf

Публічні документи

30 серпня 2020 09:19
Електронний підпис
30 серпня 2020 09:18
гарантія.rar
30 серпня 2020 09:18
9. ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ.PDF
30 серпня 2020 09:18
5. СТ.17.pdf
30 серпня 2020 09:18
4. ДОСВІД.PDF
30 серпня 2020 09:18
3. ПРАЦІВНИКИ.PDF
30 серпня 2020 09:18
2. ОБЛАДНАННЯ.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ГЕОЛЕНД 2000"

ДП Рівненський інститут землеустрою

Землевпорядна компанія юрземгеопроек ТОВ

ПП Експерт-Рівне-Земля

ПП Землі Півдня

ТОВ терразем

ТОВ АЗИМУТ ПЛЮС

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "ГЕОЛЕНД 2000"
#40771111
Переможець
919 900,00
UAH з ПДВ
08 вересня 2020 16:46
Вимога про усунення невідповідностей
до 05 вересня 2020 16:48
Обґрунтування аномально низької ціни
до 03 вересня 2020 00:00

Вимога про усунення невідповідностей

Перелік виявлених невідповідностей: 1. В складі тендерної пропозиції учасника відсутнє підтвердження виконання аналогічних договорів …в частині внесення за результатами виконаних робіт відомостей по земельним ділянкам до Державного земельного кадастру та Державного реєстру речових прав на нерухоме майно. 2. Копії актів приймання-передачі виконаних учасником послуг до наданого(и)х договору(ів), підписаних після реєстрації земельних ділянок в Державному земельному кадастрі. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1. Відповідно до п.1.3.1 Додатку №2 до Тендерної документації, у складі тендерної пропозиції повинні міститись наступні документи: - копія(ї) договору(ів) на аналогічні послуги з усіма додатками, виконаних безпосередньо Учасником. Примітка: аналогічний договір - договір(и) на надання послуг (виконання робіт) з розроблення (виготовлення) проектів землеустрою щодо відведення земельних ділянок, технічної документації із землеустрою щодо інвентаризації земель, технічної документації із землеустрою щодо встановлення (відновлення) меж земельних ділянок в натурі (на місцевості), внесення за результатами виконаних робіт відомостей по земельним ділянкам до Державного земельного кадастру та Державного реєстру речових прав на нерухоме майно. (Під аналогічними договорами розуміються договори, укладені з державними установами/ органами місцевого самоврядування/ підприємствами державної або комунальної форми власності/ підприємствами, у статутному капіталі яких державна або комунальна частка акцій перевищує 50%.) 2. Згідно п.1.3.1. Додатку №2 до Тендерної документації, У складі тендерної пропозиції повинні міститись наступні документи: - копія(ї) договору(ів) на аналогічні послуги з усіма додатками, виконаних безпосередньо Учасником; - копії актів приймання-передачі виконаних учасником послуг до наданого(и)х договору(ів), підписаних після реєстрації земельних ділянок в Державному земельному кадастрі; - копії витягів з Державного земельного кадастру по земельним ділянкам, зазначених в аналогічних договорах; - витяги з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно по земельним ділянкам, зазначених в аналогічному(их) договорі(ах); - позитивний(і) лист(и)-відгук(и) замовника(ів) про якість та своєчасність виконання аналогічних послуг по наданому(им) договору(ам). Примітка: аналогічний договір - договір(и) на надання послуг (виконання робіт) з розроблення (виготовлення) проектів землеустрою щодо відведення земельних ділянок, технічної документації із землеустрою щодо інвентаризації земель, технічної документації із землеустрою щодо встановлення (відновлення) меж земельних ділянок в натурі (на місцевості), внесення за результатами виконаних робіт відомостей по земельним ділянкам до Державного земельного кадастру та Державного реєстру речових прав на нерухоме майно. (Під аналогічними договорами розуміються договори, укладені з державними установами/ органами місцевого самоврядування/ підприємствами державної або комунальної форми власності/ підприємствами, у статутному капіталі яких державна або комунальна частка акцій перевищує 50%.) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1. Надати копію(ї) договору(ів) на аналогічні послуги з усіма додатками, виконаних безпосередньо Учасником в частині внесення за результатами виконаних робіт відомостей по земельним ділянкам до Державного земельного кадастру та Державного реєстру речових прав на нерухоме майно. 2. Надати копії актів приймання-передачі виконаних учасником послуг до наданого(и)х договору(ів), підписаних після реєстрації земельних ділянок в Державному земельному кадастрі. 3. Надати підтверджуючі документи стосовно виконання аналогічного договору в частині внесення за результатами виконаних робіт відомостей по земельним ділянкам до Державного земельного кадастру та Державного реєстру речових прав на нерухоме майно. 4. Надати копії витягів з Державного земельного кадастру по земельним ділянкам, зазначених в аналогічних договорах. 5. Надати витяги з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно по земельним ділянкам, зазначених в аналогічному(их) договорі(ах). 6. Надати позитивний лист-відгук замовника про якість та своєчасність виконання аналогічних послуг по наданому договору.

Обґрунтування аномально низької ціни

найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 40 або більше відсотків від середньоарифметичного значення ціни/приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників на початковому етапі аукціону

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 08 вересня 2020 16:46

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ГЕОЛЕНД 2000"
#40771111
919 900,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
10 листопада 2023 15:31
38_28.09.2020_ДУ_10.PDF укладений
10 листопада 2023 15:30
Електронний підпис зміни до договору
04 травня 2023 17:41
38_28.09.2020_ДУ_7.PDF зміни до договору
04 травня 2023 17:25
Електронний підпис зміни до договору
21 червня 2022 09:08
ДУ № 6 до Д № 38.pdf зміни до договору
21 червня 2022 09:08
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2021 12:48
Д.у. № 5 до Д. № 38.pdf зміни до договору
29 грудня 2021 12:47
Електронний підпис зміни до договору
10 грудня 2021 14:38
ДУ № 4 до Д № 38.pdf зміни до договору
10 грудня 2021 14:38
Електронний підпис зміни до договору
23 червня 2021 10:38
ДУ № 3 до Д №38 (1).pdf зміни до договору
23 червня 2021 10:37
Електронний підпис зміни до договору
24 грудня 2020 12:49
ДУ № 2 до Д № 38 (1).pdf зміни до договору
24 грудня 2020 12:49
Електронний підпис укладений
28 вересня 2020 15:43
Розрахунки.pdf укладений
28 вересня 2020 15:40
Договір № 38.pdf укладений
28 вересня 2020 15:40

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
23 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
24 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Керуючись п.6.8., пп.3 п.1.6. Договору, п.4 ч.5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі», з метою завершення розпочатих послуг, Сторони дійшли згоди продовжити строк дії Договору та термін надання послуг та викласти п. 6.1., 14.1. Договору в наступній редакції: «6.1. Виконавець зобов’язаний приступити до надання послуг визначених в цьому Договорі (пункт 1.1.) з дати укладання договору і завершити її виконання у строк до 30.06.2021 року».; «14.1. Цей Договір вважається укладеним і набирає чинності з моменту його підписання та скріплення печатками Сторін і діє до 30.06.2020р., але в будь якому разі до повного виконання Сторонами своїх зобов’язань та фінансових розрахунків за надані послуги.» 2. У зв’язку з продовженням дії договору та терміну надання послуг, керуючись п. 6.8. Договору, сторони дійшли згоди внести зміни в додаток № 3 до Договору №38 від 28.09.2020р. «Календарний план» та викласти його в редакції, що додається. Додаток: Додаток № 3 – Календарний план.
Номер договору про закупівлю: 38
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 червня 2021
Дата публікації змін до договору:
23 червня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Керуючись п.6.8., пп.3 п.1.6. Договору, п.4 ч.5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі», з метою завершення надання розпочатих послуг, Сторони дійшли згоди продовжити строк дії Договору та термін надання послуг та викласти п. 6.1., 14.1. Договору в наступній редакції: «6.1. Виконавець зобов’язаний приступити до надання послуг визначених в цьому Договорі (пункт 1.1.) з дати укладання договору і завершити її виконання у строк до 31.12.2021 року».; «14.1. Цей Договір вважається укладеним і набирає чинності з моменту його підписання та скріплення печатками Сторін і діє до 31.12.2021р., але в будь якому разі до повного виконання Сторонами своїх зобов’язань та фінансових розрахунків за надані послуги.» 2. У зв’язку з продовженням дії договору та терміну надання послуг, керуючись п. 6.8. Договору, сторони дійшли згоди внести зміни в додаток № 3 до Договору №38 від 28.09.2020р. «Календарний план» та викласти його в редакції, що додається. Додаток: Додаток № 3 – Календарний план.
Номер договору про закупівлю: 38
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
10 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
10 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись п.6.8., пп.3 п.1.6. Договору, п.4 ч.5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі», з метою завершення розпочатих послуг, Сторони дійшли згоди продовжити строк дії Договору та термін надання послуг та викласти п. 6.1., 14.1. Договору в наступній редакції: «6.1. Виконавець зобов’язаний приступити до надання послуг визначених в цьому Договорі (пункт 1.1.) з дати укладання договору і завершити її виконання у строк до 31.12.2022 року».; «14.1. Цей Договір вважається укладеним і набирає чинності з моменту його підписання та скріплення печатками Сторін і діє до 31.12.2022р., але в будь якому разі до повного виконання Сторонами своїх зобов’язань та фінансових розрахунків за надані послуги.» 2. У зв’язку з продовженням дії договору та терміну надання послуг, керуючись п. 6.8. Договору, сторони дійшли згоди нести зміни в додаток № 3 до Договору №38 від 28.09.2020р. «Календарний план» та викласти його в редакції, що додається. Додаток: Додаток № 3 – Календарний план.
Номер договору про закупівлю: 38
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись п.6.8., пп.3 п.1.6. Договору, п.4 ч.5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі», з метою завершення розпочатих послуг, Сторони дійшли згоди продовжити строк дії Договору та термін надання послуг та викласти п. 6.1., 14.1. Договору в наступній редакції: «6.1. Виконавець зобов’язаний приступити до надання послуг визначених в цьому Договорі (пункт 1.1.) з дати укладання договору і завершити її виконання у строк до 31.12.2022 року».; «14.1. Цей Договір вважається укладеним і набирає чинності з моменту його підписання та скріплення печатками Сторін і діє до 31.12.2022р., але в будь якому разі до повного виконання Сторонами своїх зобов’язань та фінансових розрахунків за надані послуги.» 2. У зв’язку з продовженням дії договору та терміну надання послуг, керуючись п. 6.8. Договору, сторони дійшли згоди нести зміни в додаток № 3 до Договору №38 від 28.09.2020р. «Календарний план» та викласти його в редакції, що додається. Додаток: Додаток № 3 – Календарний план.
Номер договору про закупівлю: 38
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 червня 2022
Дата публікації змін до договору:
21 червня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Керуючись пп.3 п.1.6. п. 6.8., Договору, п.4 ч.5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі», у зв’язку з обставинами непереборної сили, Сторони дійшли згоди продовжити строк дії договору та строк виконання зобов’язань щодо надання послуг та викласти п.6.1., п. 14.1 Договору в наступній редакції: «6.1. Виконавець зобов'язаний приступити до надання послуг визначених в цьому Договорі (п.1.1.) з дати укладання договору і завершити її виконання у строк до 31.12.2023 року» «14.1. Цей Договір вважається укладеним і набирає чинності з моменту його підписання та скріплення печатками Сторін і діє до 31.12.2023, але в будь якому разі до повного виконання Сторонами своїх зобов’язань та фінансових розрахунків за надані послуги».
Номер договору про закупівлю: 38
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
03 травня 2023
Дата публікації змін до договору:
04 травня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку із затримкою фінансування витрат Замовника, керуючись пп.3 п.1.6, п.6.8., Договору, п.4 ч.5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі», Сторони дійшли згоди продовжити строк дії Договору та строк виконання зобов’язань щодо надання послуг та викласти викласти п. 6.1. та п.14.1. Договору у наступній редакції: « 6.1. Виконавець зобов’язаний приступити до надання послуг визначених в цьому договорі (п.1.1.) з дати укладання договору і завершити її виконання у строк до 31.12.2024 року»; «14.1. Цей Договір вважається укладеним і набирає чинності з моменту підписання та скріплення печатками Сторін і діє до 31.12.2024, але у будь-якому разі до повного виконання Сторонами своїх зобов’язань та фінансових розрахунків за надані послуги».
Номер договору про закупівлю: 38
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 28 вересня 2020 — 07 листопада 2023
Сума оплати за договором: 919 900,00
UAH (в тому числі ПДВ 153 316,67 UAH)