Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Поточний ремонт приміщення навчально-виробничого корпусу Державного навчального закладу «Центр професійної освіти інформаційних технологій, поліграфії та дизайну м. Києва» за адресою: м. Київ, вул. Полковника Шутова, 13
Очікувана вартість
110 000,00 UAH
UA-2020-08-07-002676-b ebc7e8c460a943ec8c3ff36b723b8433
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Бабенко Ірина Петрівна

380444565345 kvppu1903@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Державний навчальний заклад "Центр професійної освіти інформаційних технологій, поліграфії та дизайну м. Києва"
Код ЄДРПОУ: 02544537
Вебсайт: http://www.kvppu.com
Місцезнаходження: 03067, Україна , Київська обл., Київ, вул. Полковника Шутова, 13
Контактна особа: Бабенко Ірина Петрівна
380444565345
kvppu1903@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 07 серпня 2020 13:54
Звернення за роз’ясненнями: до 15 серпня 2020 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 21 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 25 серпня 2020 10:00
Початок аукціону: 26 серпня 2020 12:56
Очікувана вартість: 110 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 550,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45450000-6: Інші завершальні будівельні роботи


Предмет закупівлі визначений згідно з термінологією державних будівельних норм ДБН А.2.2-3:2014 «Склад та зміст проектної документації на будівництво», затверджених наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 04 червня 2014 року № 163 – поточний ремонт приміщення навчально-виробничого корпусу Державного навчального закладу «Центр професійної освіти інформаційних технологій, поліграфії та дизайну м. Києва» за адресою: м. Київ, вул. Полковника Шутова, 13 (45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи)
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Поточний ремонт приміщення навчально-виробничого корпусу Державного навчального закладу «Центр професійної освіти інформаційних технологій, поліграфії та дизайну м. Києва» за адресою: м. Київ, вул. Полковника Шутова, 13
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03067, Україна, Київська область, Київ, вул. Полковника Шутова, 13 (навчально-виробничий корпус)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 23 листопада 2020
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Оплата вартості наданих послуг здійснюється Замовником шляхом перерахування належних до сплати сум коштів в національній валюті України у безготівковій формі на поточний рахунок Виконавця протягом 5 (п’яти) календарних днів після підписання Сторонами Акту приймання виконаних будівельних робіт (за примірною формою № КБ-2в) та Довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (за примірною формою № КБ-3). У разі затримки фінансування розрахунок за надані послуги здійснюється протягом 3 (трьох) банківських днів з дати отримання Замовником призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок Пiсляоплата 5 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 26 серпня 2020 13:23

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ВІКІНГ СТРОЙ" 102 000,00
UAH з ПДВ
102 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Фізична особа підприємець Абакумова Наталія Олександрівна 109 000,00
UAH з ПДВ
109 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Рембудсервіс 17" 109 850,00
UAH з ПДВ
109 850,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

22 вересня 2020 18:52
Електронний підпис
21 вересня 2020 20:02
Електронний підпис
18 вересня 2020 15:21
Електронний підпис
18 вересня 2020 15:18
Кошторис-НВК Шутова, 13.pdf
16 вересня 2020 15:56
Електронний підпис
16 вересня 2020 15:52
EДР_Цегел_ник_Р.В..zip
16 вересня 2020 15:52
EДР_ВIКIНГ_СТРОЙ.zip
03 вересня 2020 18:16
Електронний підпис
03 вересня 2020 18:15
24 Пояснення.pdf
25 серпня 2020 09:53
Електронний підпис
25 серпня 2020 09:23
Електронний підпис
25 серпня 2020 09:03
документи пропозиції.7z
25 серпня 2020 09:03
38 Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

25 серпня 2020 09:44
Електронний підпис
25 серпня 2020 09:42
акт огляду 2.jpg
24 серпня 2020 19:29
ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf
24 серпня 2020 19:29
Договір + акті Ліцей 51.pdf
24 серпня 2020 19:29
Сертифікат ISO 9001.pdf
24 серпня 2020 19:29
Видаткова на мтз.pdf

Публічні документи

24 серпня 2020 23:54
Тендер рембудсервіс 17.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ВІКІНГ СТРОЙ"

Фізична особа підприємець Абакумова Наталія Олександрівна

ТОВ "Рембудсервіс 17"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "ВІКІНГ СТРОЙ"
#41112700
Переможець 102 000,00
UAH з ПДВ
08 вересня 2020 13:50
Вимога про усунення невідповідностей
до 03 вересня 2020 22:13

Вимога про усунення невідповідностей

1. Перелік виявлених невідповідностей: документи (трудова книжка) (файл «52 Трудова книжка Сокур Д.Ю.» у форматі розширення *.pdf в архіві документів «наявність працівників частина 2»), які підтверджують наявність в учасника трудових відносин із працівником Сокур Дмитро Юрійович, вказаним у довідці, згідно пункту 2.1 частини п’ятої «Кваліфікаційні критерії відповідно до статті 16 Закону, підстави, встановлені статтею 17 Закону, та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством» розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, та якого буде залучено до виконання договору про закупівлю не містять неспростовних та сумісних даних/реквізитів, необхідних для підтвердження працевлаштування працівника Сокур Дмитро Юрійович на посаду маляра за основним місцем роботи, про що зазначено в довідці «про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід надання послуг, та які будуть залучені до виконання договору про закупівлю» № 0052.08/20-Ск від 21.08.2020р (файл «52 Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації які мають необхідні знання та досвід» у форматі розширення *.pdf в архіві «наявність працівників частина 1»). **************************************************************************************************** 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: підпункти 2.1, 2.3 частини п’ятої «Кваліфікаційні критерії відповідно до статті 16 Закону, підстави, встановлені статтею 17 Закону, та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством» розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації. **************************************************************************************************** 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 3.1. Уточнена довідка «про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід надання послуг, та які будуть залучені до виконання договору про закупівлю» № 0052.08/20-Ск від 21.08.2020р, яка містить неспростовні та сумісні дані/реквізити, необхідні для підтвердження працевлаштування працівника Сокур Дмитро Юрійович на посаду електромонтера з ремонту та обслуговування електроустаткування за основним місцем роботи або 3.2. Уточнені документи (трудова книжка), які містять неспростовні та сумісні дані/реквізити, необхідні для підтвердження працевлаштування працівника Сокур Дмитро Юрійович на посаду маляра за основним місцем роботи, про що зазначено в довідці «про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід надання послуг, та які будуть залучені до виконання договору про закупівлю» № 0052.08/20-Ск від 21.08.2020р (файл «52 Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації які мають необхідні знання та досвід» у форматі розширення *.pdf в архіві «наявність працівників частина 1»). **************************************************************************************************** 4. Спосіб та термін виправлення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції: шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених та/або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення Замовником в електронній системі закупівель цього повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей.

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 08 вересня 2020 13:50

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ВІКІНГ СТРОЙ"
#41112700
102 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
13 грудня 2020 00:05
Дод уг 2 до дог 41.pdf зміни до договору
13 грудня 2020 00:05
Електронний підпис зміни до договору
24 листопада 2020 10:59
Дуг №1 до Дог 41 2240 00.pdf зміни до договору
24 листопада 2020 10:58
Електронний підпис укладений
25 вересня 2020 11:16
Договір поточний ремонт навч-вироб корп Шутова.pdf укладений
25 вересня 2020 11:03

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
23 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
24 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): внесення змін до договору про закупівлю відповідно до пункту 5 частини п’ятої статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі" у зв'язку із погодженням зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості послуг) на підставі ДСТУ БД. 1. 1-1:2013 та Експертної оцінки щодо розгляду кошторисної частини проектної документації по об’єкту: «Поточний ремонт приміщення навчально-виробничого корпусу Державного навчального закладу «Центр професійної освіти інформаційних технологій, поліграфії та дизайну м. Києва» за адресою: м. Київ, вул. Полковника Шутова, 13» від 03.11.2020 № 00796-20
Номер договору про закупівлю: 41
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
11 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
13 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): внесення змін до договору про закупівлю відповідно до пункту 5 частини п’ятої статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі" у зв'язку із узгодженою зміною ціни договору про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості послуг)
Номер договору про закупівлю: 41
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 25 вересня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 95 654,10
UAH (в тому числі ПДВ 15 942,35 UAH)