Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Інтерактивні мультимедійні комплекси (Код ДК 021:2015 – 32320000-2 Телевізійне та аудіовізуальне обладнання)
Очікувана вартість
451 100,00 UAH
UA-2020-08-07-002580-a 0863d1a1b185448a972ad678fae40211
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Тетяна Володимирівна Савицька

+380545552174 nedrbuh@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВІДДІЛ ОСВІТИ, КУЛЬТУРИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ НЕДРИГАЙЛІВСЬКОЇ РАЙОННОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
Код ЄДРПОУ: 02147799
Місцезнаходження: 42100, Україна , Сумська обл., смт. Недригайлів, вул. Сумська, буд. 4
Контактна особа: Тетяна Володимирівна Савицька
+380545552174
nedrbuh@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 07 серпня 2020 11:26
Звернення за роз’ясненнями: до 14 серпня 2020 20:00
Оскарження умов закупівлі: до 20 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 24 серпня 2020 20:00
Початок аукціону: 25 серпня 2020 15:06
Очікувана вартість: 451 100,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 255,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:32320000-2: Телевізійне й аудіовізуальне обладнання


Тендерні пропозиції подаються учасниками українською мовою
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 комплект
Інтерактивний мультимедійний комплекс для кабінету зарубіжної літератури
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 42110, Україна, Сумська область, Недригайлівський р-н., смт.Терни, вул. Шкільна, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 вересня 2020
ДК 021:2015: 32320000-2 — Телевізійне й аудіовізуальне обладнання
2 комплект
Інтерактивний мультимедійний комплекс для кабінету іноземної мови та кабінету української мови
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 42110, Україна, Сумська область, Недригайлівський р-н., смт.Терни, вул. Шкільна, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 вересня 2020
ДК 021:2015: 32320000-2 — Телевізійне й аудіовізуальне обладнання
1 комплект
Інтерактивний мультимедійний комплекс «Оптимальний» для 1-х класів НУШ
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 42110, Україна, Сумська область, Недригайлівський р-н., смт.Терни, вул. Шкільна, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 вересня 2020
ДК 021:2015: 32320000-2 — Телевізійне й аудіовізуальне обладнання
1 комплект
Інтерактивний мультимедійний комплекс «Оптимальний» для 1-х класів НУШ
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 42110, Україна, Сумська область, Недригайлівський р-н., смт.Терни, вул. Шкільна, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 вересня 2020
ДК 021:2015: 32320000-2 — Телевізійне й аудіовізуальне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

уточнення
Дата подання: 13 серпня 2020 09:24
Дата відповіді: 14 серпня 2020 15:00
чи розглядаєте ви аналог або еквівалент?
Відповідь: Шановний Учаснику! Відповідно до статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі», технічна специфікація повинна містити вираз «або еквівалент» у разі необхідності посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. Враховуючи наведене та те, що єдиним 100% критерієм вибору переможця є ціна, до участі на торгах допускаються будь-які інтерактивні мультимедійні комплекси, що відповідає технічним, якісним та кількісним характеристикам до предмету закупівлі, визначеним Додатком 1 до Тендерної документації. Еквівалент або аналог буде визначатися за характеристиками, які визначені у Додатку №1 до тендерної документації.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-08-07-002580-a.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "КРЕО СІНЕРЖІ", Код ЄДРПОУ:41602230
Дата подання: 13 серпня 2020 09:23
Вимога
Шановний Замовнику! У ТД вимога надати для документ-камери:
- Копію чинного на дату подання пропозиції сертифікату (декларації) про відповідність продукції вимогам міжнародних стандартів системи менеджменту якості ISO 9001:2015 та систему екологічного менеджменту ISO 14001:2015.
Вважаємо дану вимогу дискримінаційною, що звужує коло учасників та суперечить вимогам законодавства в сфері публічних закупівель, позбавляє права учасників на добросовісну конкуренцію та недискримінацію учасників. Звертаємо увагу, що дане питання регулюється Законом України від 05.06.2014 № 1315-VII «Про стандартизацію».
Частиною другою статті 16 Закону України від 05.06.2014 № 1315-VII «Про стандартизацію» визначено, що стандарти, прийняті підприємствами, застосовуються на добровільної основі.
Сертифікати ISO 9001:2015 та ISO 14001:2015 не є обов'язковими, дана сертифікація проводиться в добровільному порядку і має лише рекомендаційний характер. Засоби навчання та навчальне обладнання, що поставляються та використовуються у навчально-виховному процесі загальноосвітніх навчальних закладів, повинні мати на момент поставки висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи, та/або технічний паспорт на виріб, та/або декларацію про відповідність вимогам технічних регламентів. Разом з тим, частиною 4 статті 22 ЗаконуУкраїни "Про здійснення державних закупівель" передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Підтвердженням дискримінаційності подібних вимог щодо стандартів ISO є практика рішень АМКУ - рішення № 866-Р/ПК-СК від 27.08.2012р. (розглядалось у відповідності до Закону України «Про здійснення державних закупівель», але суть дискримінаційності вимог не змінилась і з введенням в дію Закону України «Про публічні закупівлі»).
Вимагаємо, виключити з ТД вимогу щодо подачі учасниками копії сертифікатів ISO 9001:2015 та ISO 14001:2015.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
14 серпня 2020 15:03
Доброго дня. Уважно розглянувши Вашу вимогу надаємо наступну відповідь. Відповідно до ч.3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», (далі-Закон), тендерна документація може містити іншу інформацію, крім тієї, яка зазначена в ч.2 ст.22 Закону відповідно до законодавства, яку Замовник вважає за необхідне до неї включити. Обладнання, що є предметом закупівлі не є специфічним та представлено в достатньо широкому асортименті в Україні. Кожен потенційний Учасник має можливість пропонувати обладнання будь-якого виробника (виробників), яке відповідає технічним вимогам тендерної документації. Вимога наявності у виробника обладнання, що пропонується до участі в тендері, зазначених сертифікатів обумовлена прагненням використовувати якісне обладнання, виробництво якого відповідає сучасним нормам і стандартам. Сертифікат ISO14001 підтверджує, що виробник обладнання, яке пропонується для участі в тендері, також керується у своїй роботі принципами захисту довкілля і виробництво обладнання не завдає шкоди навколишньому середовищу. Сертифікат ISO 9001 відповідає за контроль якості на підприємстві. Враховуючи вищенаведене, наявність у виробника обладнання, що пропонується для участі в тендері, сертифікатів ISO 14001 та ISO 9001 не є дискримінаційною вимогою. Будь-який учасник, що бажає брати участь у закупівлях, може отримати такий сертифікат, і ніяких обмежень в його отриманні не має.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 25 серпня 2020 15:27

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТІРЕКС ЮКРЕЙН" 450 000,00
UAH з ПДВ
450 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП КАРАБАНОВ ЄВГЕНІЙ ВАЛЕРІЙОВИЧ 451 000,00
UAH з ПДВ
451 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

07 вересня 2020 10:07
Електронний підпис
07 вересня 2020 10:03
пункт 13 ч.1 ст.17 Закону.pdf
07 вересня 2020 10:03
пункт 12 ч.1 ст.17 Закону.pdf
07 вересня 2020 10:03
Довідка МВС.pdf
07 вересня 2020 10:03
частина 2 ст. 17 Закону.pdf
24 серпня 2020 19:14
Електронний підпис
24 серпня 2020 19:13
Цінова пропозиція.pdf
24 серпня 2020 19:13
ISO 9001 копія.pdf
24 серпня 2020 19:13
Гарантійний лист ст 17.pdf
24 серпня 2020 19:13
Порівняльна таблиця.pdf
24 серпня 2020 19:13
Авторизація планшети.pdf
24 серпня 2020 19:13
ISO 9001 оригінал.pdf
24 серпня 2020 19:13
ISO 14000 копія.pdf
24 серпня 2020 19:13
Установчі документи.pdf
24 серпня 2020 19:13
ISO 14000 оригінал.pdf
24 серпня 2020 19:13
Авторизація проектор.pdf
24 серпня 2020 19:13
Авторизація ноутбуки.pdf
24 серпня 2020 19:13
Проект договору.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТІРЕКС ЮКРЕЙН"

ФОП КАРАБАНОВ ЄВГЕНІЙ ВАЛЕРІЙОВИЧ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТІРЕКС ЮКРЕЙН"
#42838481
Переможець 450 000,00
UAH з ПДВ
28 серпня 2020 16:10

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 28 серпня 2020 16:10

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТІРЕКС ЮКРЕЙН"
#42838481
450 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
31 грудня 2020 08:55
Електронний підпис зміни до договору
10 вересня 2020 13:14
Договір 99 від 09-09-2020 (мультимедійні комплекси).pdf зміни до договору
10 вересня 2020 12:25
Електронний підпис укладений
09 вересня 2020 15:51
договір № 99 мультимеія.pdf укладений
09 вересня 2020 15:41

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
09 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
10 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Під час завантаження договру сталася технічна помилка. В систему був завантажений договір, який є попередньою уточнюючою версією. З метою виправлення технічної помилки прийнято рішення про завантаження остаточної версії договору.
Номер договору про закупівлю: 99
Договір:
Номер додаткової угоди: 99
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 09 вересня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 450 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 75 000,00 UAH)