Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 (СРV) - 32320000-2 — Телевізійне й аудіовізуальне обладнання (Телевізійне й аудіовізуальне обладнання (мультимедійний інтерактивний комплекс для кабінетів «Нова українська школа»)
Очікувана вартість
47 936,00 UAH
UA-2020-08-07-002266-a fc2624fc789d473aa1b52c5d13c04196
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олена Шкадова

+380684488928 zsdjerelo@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "ЗАПОРІЗЬКА СПЕЦІАЛЬНА ЗАГАЛЬНООСВІТНЯ ШКОЛА-ІНТЕРНАТ "ДЖЕРЕЛО" ЗАПОРІЗЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 20509415
Місцезнаходження: 69034, Україна , Запорізька обл., м. Запоріжжя, вул. Червонополянська, буд. 2
Контактна особа: Олена Шкадова
+380684488928
zsdjerelo@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 07 серпня 2020 11:08
Звернення за роз’ясненнями: до 13 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 18 серпня 2020 00:00
Початок аукціону: 18 серпня 2020 12:46
Очікувана вартість: 47 936,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 479,36 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:32320000-2: Телевізійне й аудіовізуальне обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 комплект
Телевізійне й аудіовізуальне обладнання (мультимедійний інтерактивний комплекс для кабінетів «Нова українська школа»)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69034, Україна, Запорізька область, Запоріжжя, вул. Червонополянська, буд. 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 вересня 2020
ДК 021:2015: 32320000-2 — Телевізійне й аудіовізуальне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
07 серпня 2020 11:09
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 серпня 2020 11:08
Додаток 1 Технічні вимоги .doc
07 серпня 2020 11:08
Додаток 4 Проект договору.doc
07 серпня 2020 11:08
Додаток 5 Лист-згода .doc
07 серпня 2020 11:08
Оголошення.doc
07 серпня 2020 11:08
Додаток 3 Цінова пропозиція.doc
07 серпня 2020 11:08
Додаток 2 Перелік документів.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-08-07-002266-a.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕР СИСТЕМС", Код ЄДРПОУ:37653216
Дата подання: 10 серпня 2020 11:14
Щодо внесення змін до ТД
Шановний Замовнику, звертаємо Вашу увагу, що Наказ МОН №574 від 29.04.2020 "Про затвердження Типового переліку засобів навчання та обладнання для навчальних кабінетів і STEM-лабораторій" містить наступні вимоги до проектора: - світловий потік не менше 3000 ANSI люменів; - роздільна здатність проєктора повинна бути не менше XGA, 1024 × 768 пікселів, або WXGA, 1280 × 800 пікселів; - ресурс роботи лампи не менше 5000 годин у стандартному режимі; - проєктор повинен комплектуватись спеціальним підвісом, який кріпиться безпосередньо над верхнім краєм інтерактивної дошки до стіни або до стелі; - відстань від об’єктива проєктора до площини проекції не більше 1 м; - довжина інтерфейсного дроту - не менша, ніж необхідна для підключення пристрою до ПК педагогічного працівника у місці його встановлення; - гарантія на проєктор не менше 3 років; - гарантія на лампу проєктора не менше 1 року або 1000 годин в робочому режимі. Такі характеристики дозволяють взяти участь у закупівлі більшій кількості Учасників та забезпечують здорову конкуренцію у торгах. В той час як встановлені Вами у Додатку 1 технічні вимоги відповідають лише одному проектору Optoma. Таким чином, вимагаємо внести зміни до Додатку 1 та привести характеристики проектора у відповідність до Наказу МОН №574 від 29.04.2020 "Про затвердження Типового переліку засобів навчання та обладнання для навчальних кабінетів і STEM-лабораторій".
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
11 серпня 2020 11:21
Шановний Постачальник, звертаємо Вашу увагу, що в Наказі МОН №574 від 29.04.2020 "Про затвердження Типового переліку засобів навчання та обладнання для навчальних кабінетів і STEM-лабораторій" вказані мінімальні вимоги до обладнання. Технічні вимоги проектору, які встановлені у Додатку 1 містять кращі характеристики.
Наприклад:
згідно наказу - ресурс роботи лампи не менше 5 000 годин у стандартному режимі;
згідно Додатку 1- ресурс роботи лампи не менше 15 000 годин у стандартному режимі.
Таким чином, Замовник не змінює характеристики у Додатку 1.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 18 серпня 2020 13:07

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ДІСІ ЛІНК" 44 718,00
UAH з ПДВ
44 718,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "КРЕО СІНЕРЖІ" 47 880,00
UAH з ПДВ
47 880,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

17 серпня 2020 18:27
Статут ТОВ ДіСі Лінк.pdf

Публічні документи

17 серпня 2020 22:08
Електронний підпис
17 серпня 2020 21:48
15. Несертифікація.pdf
17 серпня 2020 21:48
14. Лист-пояснення.pdf
17 серпня 2020 21:48
13. ЗАХИСТ ДОВКІЛЛЯ.pdf
17 серпня 2020 21:48
1. КОПІЯ СТАТУТУ.pdf
17 серпня 2020 21:48
12. Додаток 5 Лист-згода.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ДІСІ ЛІНК"

ТОВ "КРЕО СІНЕРЖІ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "ДІСІ ЛІНК"
#31799566
Відхилено 44 718,00
UAH з ПДВ
21 серпня 2020 15:20
ТОВ "КРЕО СІНЕРЖІ"
#41602230
Переможець 47 880,00
UAH з ПДВ
25 серпня 2020 13:39
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Документи

21 серпня 2020 15:20
Електронний підпис

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ "КРЕО СІНЕРЖІ" #41602230

№ рішення у справі

72/68-р/к

Дата рішення у справі

22.09.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Південно-західного МТВ

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 25 серпня 2020 13:39

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "КРЕО СІНЕРЖІ"
#41602230
47 880,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
29 березня 2021 10:35
Електронний підпис зміни до договору
09 вересня 2020 14:59
Дод.угода №1 від 08.09.2020.pdf зміни до договору
09 вересня 2020 14:49
Електронний підпис зміни до договору
08 вересня 2020 12:03
додаток інтер.2020.pdf зміни до договору
08 вересня 2020 10:27
Електронний підпис укладений
02 вересня 2020 10:43
договір 77Д від 02.09.2020.pdf укладений
02 вересня 2020 10:41

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
08 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
08 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі (зміна моделі)
Номер договору про закупівлю: 77/Д
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
08 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
09 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 77/Д
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 02 вересня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 47 880,00
UAH (в тому числі ПДВ 7 980,00 UAH)