Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

код ДК 021:2015: 37440000-4 (Інвентар для фітнесу) (Спортивні комплекси та ігрові елементи для закладів освіти Оболонського району)
Очікувана вартість
2 853 042,00 UAH
UA-2020-08-07-002230-b 8e377a7352b64c2fbfcc10a0c9f89218
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Альона Кожина Вікторівна

380444197359 obolon_osvita_tender@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ ОБОЛОНСЬКОЇ РАЙОННОЇ В МІСТІ КИЄВІ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
Код ЄДРПОУ: 37445442
Місцезнаходження: 04211, Україна , Київська обл., Київ, вул. Йорданська, 11-а
Контактна особа: Альона Кожина Вікторівна
380444197359
obolon_osvita_tender@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 07 серпня 2020 13:02
Звернення за роз’ясненнями: до 14 серпня 2020 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 20 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 24 серпня 2020 18:00
Початок аукціону: 25 серпня 2020 13:08
Очікувана вартість: 2 853 042,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 28 530,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 85500 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:37440000-4: Інвентар для фітнесу


Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 180 один.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання: відповідно до дислокації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг. до 20.10.2020 року
Інформація про мову, якою повинні готуватись тендерні пропозиції: під час проведення процедури закупівлі усі документи, що готуються учасником викладаються українською мовою. Більш детальна інформація міститься у тендерній документації.
Вид забезпечення тендерних пропозиції : Банківська гарантія
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
180 Одиниця
Спортивні комплекси та ігрові елементи для закладів освіти Оболонського району
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 жовтня 2020
ДК 021:2015: 37440000-4 — Інвентар для фітнесу

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Замовник протягом 30 банківських днів після підписання Сторонами накладної на товар, за наявності коштів на розрахунковому рахунку, перераховує на поточний рахунок Постачальника кошти за поставлену партію товару, що зазначається в накладній на товар Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
07 серпня 2020 13:06
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 серпня 2020 13:04
ТД майданч.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-09-30-000016 ● 351614b6843746f9bd1f822598ac305b
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 30 вересня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 30 вересня 2020 16:46
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

30.09.2020 № 166
Київ

Про початок моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,

НАКАЗУЮ:

1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається).
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку.


Начальник Олександр КАРАБАНОВ

ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу Держаудитслужби
від 30.09.2020 № 166

Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
4 UA-2020-08-07-002230-b 07.08.2020
інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель;

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Доброго дня, управління освіти Оболонської районної в місті Києві державної адміністрації опрацювало зауваження встановлені в ході моніторингу, а саме : оголошення про проведення відкритих торгів не містить інформації про мову, якою повинні готуватися тендерні пропозиції. Тендерним комітетом опрацьовані всі зауваження та будуть здійснені заходи щодо не допущення їх в подальшому. При створенні оголошення в подальшому будуть враховані всі недоліки.

2020-10-28 16:36:44


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 21 жовтня 2020
Кінцевий строк оскарження: 05 листопада 2020

Порушення виявлено

  1. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (п. 8 ч. 2 ст. 21 Закону № 922-VIII)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 25 серпня 2020 13:29

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП СИЧЕНКО НАТАЛІЯ ВОЛОДИМИРІВНА 2 813 466,00
UAH з ПДВ
2 813 466,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Доценко Дмитро Сергійович 2 845 000,00
UAH з ПДВ
2 845 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

04 вересня 2020 16:18
Електронний підпис
04 вересня 2020 16:15
МВС Сиченко.pdf
22 серпня 2020 18:49
Електронний підпис
22 серпня 2020 17:45
Електронний підпис
22 серпня 2020 17:38
технічна специфікація.pdf
22 серпня 2020 17:38
тендерна пропозиція.pdf.p7s
22 серпня 2020 17:38
проект договору.pdf
22 серпня 2020 17:38
тендерна пропозиція.pdf
22 серпня 2020 17:38
ст 17 додаток 6.pdf
22 серпня 2020 17:38
Копія Витягу ЄДРПОУ.pdf
22 серпня 2020 17:38
Копія виписки з ЄДРПОУ.pdf
22 серпня 2020 17:38
лист згода розрахунки.pdf
22 серпня 2020 17:38
згода з опд.pdf
22 серпня 2020 17:38
довідка маттехбаза.pdf
22 серпня 2020 17:38
довідка працівники.pdf
22 серпня 2020 17:38
копія витягу пеп.pdf
22 серпня 2020 17:38
гарантия.rar
22 серпня 2020 17:38
довідка демпінг.pdf
22 серпня 2020 17:38
довідка без печатки.pdf
22 серпня 2020 17:38
довідки банк.zip
22 серпня 2020 17:38
ГЛ компоненти товару.pdf
22 серпня 2020 17:38
ГЛ належна якість.pdf
22 серпня 2020 17:38
ГЛ гарантійний термін.pdf

Публічні документи

20 серпня 2020 17:03
Електронний підпис
20 серпня 2020 17:02
ЦП.pdf
20 серпня 2020 17:02
ТЗ .pdf
20 серпня 2020 17:02
Проект.pdf
20 серпня 2020 17:02
Кваліфікація.pdf
20 серпня 2020 17:02
Витяг з ЄДР.pdf
20 серпня 2020 17:02
Витяг Єдиний податок.pdf
20 серпня 2020 17:02
Виписка ЄДР.pdf
20 серпня 2020 17:02
Аналогічний договір 2.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП СИЧЕНКО НАТАЛІЯ ВОЛОДИМИРІВНА

ФОП Доценко Дмитро Сергійович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП СИЧЕНКО НАТАЛІЯ ВОЛОДИМИРІВНА
#2579414626
Переможець 2 813 466,00
UAH з ПДВ
28 серпня 2020 14:24

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 28 серпня 2020 14:24

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП СИЧЕНКО НАТАЛІЯ ВОЛОДИМИРІВНА
#2579414626
2 813 466,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 січня 2021 15:24
Електронний підпис зміни до договору
15 вересня 2020 09:56
додаткова угода 1_248-Т.pdf зміни до договору
15 вересня 2020 09:55
Електронний підпис укладений
14 вересня 2020 09:29
248-Т.pdf укладений
14 вересня 2020 09:28

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
14 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
15 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшлли згоди про зменшення ціни за одиницю товару
Номер договору про закупівлю: 248-Т
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 2 699 088,00
UAH