Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Комплект стіл+стелаж, комплект столів для їдалень закладів освіти
Очікувана вартість
175 000,00 UAH
UA-2020-08-07-002202-b b622152473cf4d51a2f8ae76f0929fac
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Надія Дебела Григорівна

380365522190 debelanadin@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти Сарненської районної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 02145748
Місцезнаходження: 34500, Україна , Рівненська обл., Сарни, вулиця Демократична,будинок 17
Контактна особа: Надія Дебела Григорівна
380365522190
debelanadin@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 07 серпня 2020 12:58
Звернення за роз’ясненнями: до 14 серпня 2020 08:00
Оскарження умов закупівлі: до 20 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 24 серпня 2020 08:00
Початок аукціону: 25 серпня 2020 11:27
Очікувана вартість: 175 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 875,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39310000-8: Обладнання для закладів громадського харчування


Комплект стіл+стелаж, комплект столів для їдалень закладів освіти
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
18 штуки
Комплект стіл+стелаж, комплект столів для їдалень закладів освіти
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 вересня 2020
ДК 021:2015: 39310000-8 — Обладнання для закладів громадського харчування

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Комплект стіл+стелаж, комплект столів для їдалень закладів освіти Пiсляоплата 20 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
07 серпня 2020 13:02
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 серпня 2020 13:01
тендер .DOCX

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 25 серпня 2020 11:48

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ АРМ-ЕКО 170 550,00
UAH з ПДВ
170 550,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Чорне море плюс" 174 600,00
UAH з ПДВ
174 600,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

04 вересня 2020 12:30
Електронний підпис
04 вересня 2020 12:21
Копія ліцензії.pdf
04 вересня 2020 12:21
Стаття 17 1ч. і 2ч.pdf
04 вересня 2020 12:21
Довідка ДПС.pdf
04 вересня 2020 12:21
Довідка МВС.pdf
28 серпня 2020 09:09
Електронний підпис
14 серпня 2020 15:11
Електронний підпис
14 серпня 2020 15:09
Додаток 5.3 Витяг ПДВ.pdf

Публічні документи

14 серпня 2020 11:47
СТАТУТ.pdf
14 серпня 2020 11:47
Додаток 2 Довідка МТБ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ АРМ-ЕКО

ТОВ "Чорне море плюс"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ АРМ-ЕКО
#33001226
Переможець 170 550,00
UAH з ПДВ
01 вересня 2020 08:51
Вимога про усунення невідповідностей
до 29 серпня 2020 08:48

Вимога про усунення невідповідностей

Замовником виявлені невідповідності у пропозиції Учасника Відповідно до додатку №5 до ТД 1. Для підтвердження повноважень підписувати документи, тендерної пропозиції тендерну пропозицію та договір за результатами проведення закупівлі Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати (для УЧАСНИКІВ - юридичних осіб, фізичних осіб та фізичних осіб-підприємців):Для юридичних осіб: Довідка у довільній формі про особу, яку уповноважено підписувати документи тендерної пропозиції, тендерну пропозицію та договір за результатами проведення процедури закупівлі. Так, учасником у складі своєї тендерної пропозиції надано лист-підтвердження про право підписувати та укладати договори (угоди), без зазначення права підписувати документи тендерної пропозиції, тендерну пропозицію та договір за результатами проведення процедури закупівлі як це вимагається в вищевказаному додатку до ТД. Отже, Учаснику необхідно привести у відповідність, а саме: надати довідку на право підписувати документи тендерної пропозиції, тендерну пропозицію та договору за результатами проведення закупівлі.

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 01 вересня 2020 08:51

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ АРМ-ЕКО
#33001226
170 550,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
29 вересня 2020 15:49
ДОДАТКОВА УГОДА АРМ- ЕКО.pdf зміни до договору
29 вересня 2020 15:41
Електронний підпис укладений
18 вересня 2020 10:08
Договір арм-еко.pdf укладений
18 вересня 2020 10:06

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження терміну поставки товару .
Номер договору про закупівлю: 160
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML