Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт прасувального цеху Дошкільного навчального закладу (ясла-садок) № 3 "Калинка" м. Суми, Сумської області за адресою: м. Суми, вул. Герасима Кондратьєва, 124
Очікувана вартість
100 000,00 UAH
UA-2020-08-07-001947-c 111191d64c9e4abc8cab032a4b608978
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Шовкалюк Вікторія Михайлівна

+380542627333 v.shovkaliuk@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Сумський дошкільний навчальний заклад (ясла-садок) № 3 "Калинка" м. Суми Сумської області
Код ЄДРПОУ: 21114564
Місцезнаходження: 40021, Україна , Сумська обл., Суми, вул. Герасима Кондратьєва,124
Контактна особа: Шовкалюк Вікторія Михайлівна
+380542627333
v.shovkaliuk@ukr.net
Категорія: Державне або комунальне підприємство, яке не належить до замовників

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 07 серпня 2020 15:46
Звернення за роз’ясненнями: до 13 серпня 2020 17:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 18 серпня 2020 17:00
Початок аукціону: 19 серпня 2020 12:12
Очікувана вартість: 100 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Документи, які необхідно подати учаснику в складі пропозиції: 1. Для підтвердження повноважень особи на підписання пропозиції та укладення договору про закупівлю надаються наступні документи:  для посадових (службових) осіб учасника, які уповноважені підписувати документи пропозиції та вчиняти інші дії від імені учасника на підставі положень установчих документів – наказ про призначення та/ або протокол зборів засновників, тощо, а також копію установчого документу учасника, що містить інформацію щодо повноважень (функцій, тощо) такої особи (за винятком випадку, якщо учасник провадить господарську діяльність згідно модельного статуту);  для осіб, яким надано право представляти інтереси учасника під час проведення процедури закупівлі, в тому числі підписувати документи пропозиції, – довіреність, оформлена у відповідності до вимог чинного законодавства, а також документи, що у відповідності до абз. 2 п. 1 цієї частини підтверджують повноваження посадової (службової) особи учасника, що підписала вказану довіреність;  для фізичних осіб-підприємців, що подають пропозицію від власного імені та особисто підписують документи пропозиції – інформація в довільній формі, що підтверджує повноваження фізичної особи-підприємця. У разі якщо пропозиція подається об'єднанням учасників, до неї обов'язково включається документ про створення такого об'єднання. 2. Пропозицію за формою, що додається (Додаток 1). 3. Довідку довільної форми, що підтверджує відповідність пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі. 4. Довідку про досвід виконання аналогічного договору довільної форми із зазначенням повного найменування замовника, його адреси та контактного номеру телефону, найменування предмету договору. Аналогічним договором буде вважатися договір щодо виконання робіт з капітального ремонту. 5. Документальне підтвердження погодження учасником умов договору зазначених в проєкті договору про закупівлю. Під час використання електронної системи закупівель з метою подання пропозицій та їх оцінки, документи і дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги", тобто пропозиція у будь-якому випадку повинна містити накладений електронний підпис (або кваліфікований електронний підпис) учасника/уповноваженої особи учасника спрощеної закупівлі, повноваження якої щодо підпису документів пропозиції підтверджуються відповідно до поданих документів, що вимагаються згідно п. 1 цих приміток. Файл накладеного електронного підпису повинен бути придатний для перевірки на сайті Центрального засвідчувального органу за посиланням –http://czo.gov.ua/verify.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Капітальний ремонт прасувального цеху Дошкільного навчального закладу (ясла-садок) № 3 "Калинка" м. Суми, Сумської області за адресою: м. Суми, вул. Герасима Кондратьєва, 124
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40021, Україна, Сумська область, Суми, вулиця Герасима Кондратьєва, будинок 124
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 грудня 2020
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Розрахунки по даному Договору проводяться у відповідності до Бюджетного кодексу України в межах та за рахунок коштів ЗАМОВНИКА, що передбачені на 2020 рік шляхом поетапної оплати ЗАМОВНИКОМ виконаних робіт протягом 7 (семи) робочих днів після підписання Сторонами довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрат за формою КБ-3, акту приймання виконаних робіт за формою КБ-2в, складених ПІДРЯДНИКОМ відповідно до вимог ДСТУ Б Д.1.1-1:2013, в межах ціни цього Договору. Пiсляоплата 7 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
07 серпня 2020 16:23
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 серпня 2020 15:48
Проєкт договору.docx
07 серпня 2020 15:47
Форма пропозиції (додаток _ 1).docx
07 серпня 2020 15:47
Технічні_ кількісні_ якісні та інші характеристики.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 19 серпня 2020 12:33

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ЛІЗАР-ТЕХНОСЕРВІС" 99 872,00
UAH з ПДВ
98 370,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Бессараб Олександра Олександрівна 100 000,00
UAH з ПДВ
98 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

18 серпня 2020 13:19
Електронний підпис
18 серпня 2020 13:01
Статут.pdf
18 серпня 2020 13:01
протокол зборів .pdf
18 серпня 2020 13:01
Наказ 1-го підпису.pdf
18 серпня 2020 13:01
наказ на призначення .pdf
18 серпня 2020 13:01
Документація.pdf
18 серпня 2020 13:01
пропозиція.pdf

Публічні документи

18 серпня 2020 10:44
Електронний підпис
18 серпня 2020 09:31
фоп документи.pdf
18 серпня 2020 09:31
дог ціна.pdf
18 серпня 2020 09:31
довідки.pdf
18 серпня 2020 09:31
договір проект.pdf
18 серпня 2020 09:31
код.pdf
18 серпня 2020 09:31
пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ЛІЗАР-ТЕХНОСЕРВІС"

ФОП Бессараб Олександра Олександрівна

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ЛІЗАР-ТЕХНОСЕРВІС"
#35906730
Переможець 98 370,00
UAH з ПДВ
19 серпня 2020 17:05

Документи

19 серпня 2020 17:05
Електронний підпис
19 серпня 2020 17:00
Протокол № 2

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 19 серпня 2020 17:05

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ЛІЗАР-ТЕХНОСЕРВІС"
#35906730
98 370,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

19 серпня 2020 17:05
Електронний підпис
19 серпня 2020 17:00
Протокол № 2

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
21 серпня 2020 18:11
/Додаток № 3 укладений
21 серпня 2020 18:07
Додаток № 2 укладений
21 серпня 2020 18:07
Додаток № 1 укладений
21 серпня 2020 18:07
Договір укладений
21 серпня 2020 18:07