Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Нафта і дистиляти (Бензин А-92 Євро-5)
Очікувана вартість
193 420,00 UAH
UA-2020-08-07-001923-a 9d6ef56c97bf4c8193e15fcbd736028b
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Світлана Берлет

+380957153138 zelenbyd-sumy@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство "ЗЕЛЕНЕ БУДІВНИЦТВО" СУМСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 03352490
Місцезнаходження: 40009, Україна , Сумська обл., місто Суми, вулиця Ярослава Мудрого, будинок 77
Контактна особа: Світлана Берлет
+380957153138
zelenbyd-sumy@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 07 серпня 2020 10:48
Звернення за роз’ясненнями: до 13 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 18 серпня 2020 00:00
Очікувана вартість: 193 420,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 967,10 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
9500 літр
Нафта і дистиляти (Бензин А-92 Євро-5)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40009, Україна, Сумська область, м.Суми, 40009, м.Суми, вул.Ярослава Мудрого 77
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 09130000-9 — Нафта і дистиляти

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
07 серпня 2020 10:49
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 серпня 2020 10:48
Оголошення.PDF
07 серпня 2020 10:48
Додаток 2 .docx
07 серпня 2020 10:48
Додаток 1 проект договору.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-08-07-001923-a.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "СОЛВІНГ СІСТЕМС", Код ЄДРПОУ:42524688
Дата подання: 11 серпня 2020 10:47
ВИМОГА (ТД)
Привести тендерну документацыю у выдповыднысть до законодавства.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
12 серпня 2020 08:09
У юридичній практиці поняття дискримінації визначено як умисне обмеження або позбавлення прав певних юридичних та фізичних осіб. Встановлення вимог стосовно власних або орендованих АЗС не обмежує участь учасників у процедурах закупівель, оскільки відповідно до Господарського кодексу України кожен суб’єкт господарювання вільний у виборі способів і методів господарювання, місця ведення господарської діяльності. При цьому для всіх учасників закупівлі замовником викладені єдині умови тендерної документації і відповідність вказаним умовам є цілком можливою і доступною за способом виконання. Встановлення вимог до учасників не має на меті обмеження конкуренції чи надання переваги певному колу учасників, а лише спрямована на гарантування замовнику відпуску пального на АЗС. Виконання договірних зобов’язань не повинно залежати від наявності у переможця закупівлі договорів на постачання нафтопродуктів з партнерськими АЗС і зобов’язань третіх осіб. Наявність у переможця закупівлі власних чи орендованих АЗС є гарантією отримання пального в необхідній кількості та в будь-який зручний час для замовника.
Номер вимоги: UA-2020-08-07-001923-a.a2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВОГ КАРД", Код ЄДРПОУ:42264086
Дата подання: 12 серпня 2020 11:55
дискримінаційні умови в умовах Оголошення про проведення спрощеної закупівлі
Замовником в умовах Оголошення про проведення спрощеної закупівлі, встановлені дискримінаційні умови, які мають на меті обмежити участь у закупівлі учасників, а саме відповідно до підпунктів 1.1 та 1.2 п.1 Додатку 2 під назвою «ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ» необхідно підтвердити відповідність згідно переліку необхідних умов, а саме:
1.1.Наявність розгалуженої мережі власних (орендованих) заправок у м. Суми та на території України та у підпункті
1.2. Для підтвердження можливості здійснення поставки палива учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції довідку в довільній формі про перелік власних або орендованих АЗС.
Вважаємо, що встановлення вимоги про надання саме власних (орендованих) АЗС є нічим іншим як обмеження конкуренції у штучний спосіб, оскільки Антимонопольним Комітетом України уже це зазначав неодноразово у своїх рішеннях з зобов’язанням внесення змін, що відображено у рішеннях АМКУ по закупівлях:UA-2019-11-04-002352-b, UA-2019-09-04-000741-b , UA-2019-09-04-000955-b, UA-2020-01-21-003528-a, UA-2020-03-20-002247-b, які прийняті за результатами розгляду аналогічних дискримінаційних умов.
Враховуючи вищевикладене, вимагаємо внести зміни в умови ТД та викласти п.1.1. та відповідно п.1.2. додатку 2 до документації в наступній редакції:
1.1. Наявність розгалуженої мережі власних та/або орендованих та/або партнерських заправок у м.Суми та на території України;

1.2. Для підтвердження можливості здійснення поставки палива учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції довідку в довільній формі про перелік АЗС власних та/або орендованих, та/або партнерських АЗС.

Тим паче що дана умова використовувалася в оприлюднених Вами закупівлях: UA-2020-04-16-008312-b, UA-2020-04-17-004306-b
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
13 серпня 2020 08:08
У юридичній практиці поняття дискримінації визначено як умисне обмеження або позбавлення прав певних юридичних та фізичних осіб. Встановлення вимог стосовно власних або орендованих АЗС не обмежує участь учасників у процедурах закупівель, оскільки відповідно до Господарського кодексу України кожен суб’єкт господарювання вільний у виборі способів і методів господарювання, місця ведення господарської діяльності. При цьому для всіх учасників закупівлі замовником викладені єдині умови тендерної документації і відповідність вказаним умовам є цілком можливою і доступною за способом виконання. Встановлення вимог до учасників не має на меті обмеження конкуренції чи надання переваги певному колу учасників, а лише спрямована на гарантування замовнику відпуску пального на АЗС. Виконання договірних зобов’язань не повинно залежати від наявності у переможця закупівлі договорів на постачання нафтопродуктів з партнерськими АЗС і зобов’язань третіх осіб. Наявність у переможця закупівлі власних чи орендованих АЗС є гарантією отримання пального в необхідній кількості та в будь-який зручний час для замовника.

Документи подані скаржником

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 18 серпня 2020 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "НАДЕЖДА РИТЕЙЛ 2017" 193 420,00
UAH з ПДВ
193 420,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

17 серпня 2020 17:19
Електронний підпис
17 серпня 2020 17:18
32 Інші довідки, листи.pdf
17 серпня 2020 17:18
12 АЗС м. Суми.pdf
17 серпня 2020 17:18
11 Тендерна пропозиція.pdf
17 серпня 2020 17:18
10 Технічні вимоги.pdf
17 серпня 2020 17:18
4 Довідка ЄДРПОУ.pdf
17 серпня 2020 17:18
3 Витяг платника ПДВ.pdf
17 серпня 2020 17:18
2 Витяг з ЄДР.pdf
17 серпня 2020 17:18
1 Виписка з ЄДР.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "НАДЕЖДА РИТЕЙЛ 2017"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "НАДЕЖДА РИТЕЙЛ 2017"
#41022256
Переможець 193 420,00
UAH з ПДВ
21 серпня 2020 13:47

Документи

21 серпня 2020 13:47
Електронний підпис
21 серпня 2020 13:45
переможець.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 21 серпня 2020 13:47

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "НАДЕЖДА РИТЕЙЛ 2017"
#41022256
193 420,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

21 серпня 2020 13:47
Електронний підпис
21 серпня 2020 13:45
переможець.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
11 січня 2021 09:52
Електронний підпис укладений
26 серпня 2020 14:52
Договор.pdf укладений
26 серпня 2020 14:51

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 26 серпня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 193 420,00
UAH (в тому числі ПДВ 32 236,67 UAH)