Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Багатофункціональні пристрої
Очікувана вартість
194 370,00 UAH
UA-2020-08-07-001727-b ● 6731db53ea7f42bd95e96d83a1411979
Спрощена закупівля
Спрощена
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління освіти адміністрації Новобаварського району Харківської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 02146311 |
Місцезнаходження: | 61052, Україна , Харківська обл., Харків, вул.Ярославська,буд.21 |
Контактна особа: |
Олена Рудік Вікторівна 380577120894 okt_tender@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 07 серпня 2020 12:02 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 12 серпня 2020 16:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 14 серпня 2020 17:00 |
Очікувана вартість: | 194 370,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 971,85 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання
Багатофункціональні пристрої
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
33 штуки
Багатофункціональні пристрої
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
61000, Україна, Харківська область, Харків, Згідно дислокації закладів загальної середньої освіти Новобаварського району міста Харкова
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 серпня 2020
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Jплата товару здійснюється Замовником у безготівковій формі щляхом прямих банківських переказів у національній валюті України (українських гривнях) на поточний рахунок Учасника на підставі накладної протягом 30 (тридцяти) календарних днів з моменту отримання товару за умови наявності відповідного бюджетного фінансування. | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
07 серпня 2020 12:05 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
07 серпня 2020 12:04 |
Проект_Договору.docx | |
07 серпня 2020 12:04 |
Додатки до оголошення.docx | |
07 серпня 2020 12:03 |
Оголошення.doc |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-08-07-001727-b.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БІ2СІ ЕЛЕКТРОНІКС", Код ЄДРПОУ:43509985
Дата подання: 10 серпня 2020 11:08
Щодо надання автризаційного листа виробника
Замовники повинні дотримуватись принципів здійснення публічних закупівель, установлених Законом України «Про публічні закупівлі», під час здійснення придбання замовником товарів, робіт і послуг, вартість яких дорівнює або перевищує 50 тисяч гривень та є меншою за вартість, що встановлена у пунктах 1 і 2 частини першої статті 3 Закону.
Звертаємо Вашу увагу, що надання авторизаційного листа-підтвердження від офіційного виробника є дискримінаційною та неправомірною вимогою і суперечить положенням ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015р. (зі змінами). Згідно загальних принципів господарювання за ст. 6 Господарського кодексу України та ст. 627 Цивільного кодексу України, суб’єкт господарювання вільний у виборі контрагентів за договорами для досягнення своїх господарських цілей та отримання прибутку. Встановлення вимоги щодо надання авторизаційного листа обмежує коло можливих учасників закупівлі лише тими, що мають безпосередні правовідносини із виробником продукції та дискримінує тих потенційних учасників, хто таких відносин на пряму із підприємствами не мають. Звертаємо Вашу увагу на Рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель за № 4521 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-14-000597-a за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-14-000597-a) та № 4534 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-15-000266-c за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-15-000266-c), якими визнано дискримінаційними вимоги щодо надання листа від виробника запропонованого обладнання який підтверджує повноваження учасника щодо розповсюдження товарів цього виробника, оскільки за висновком органу оскарження вказані вимоги є дискримінаційним по відношенню до інших суб'єктів господарювання, так, як за таких умов, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть лише ті суб'єкти господарювання, які мають договірні тощо стосунки саме з виробником.
Крім того, звертаємо Вашу увагу на наступне. По-перше, що наявність авторизаційного листа в розумінні Цивільного Кодексу України не може вважатися гарантією виконання учасником умов договору. По-друге, предмет закупівлі, за законодавством України не є об’єктом спеціалізованого державного регулювання та не встановлені будь-які обмеження щодо кола осіб, які мають права здійснювати їх продаж. Ані норми Закону України «Про публічні закупівлі», ані норми Закону України «Про захист прав споживачів» не містять положення стосовно того, що єдиним належним доказом та гарантією виконання переможцем закупівлі умов договору та гарантією здійснення ним поставки товарів належної якості є саме лист від виробника або офіційного представництва виробника товару в Україні. Гарантійне обслуговування товару, що є предметом закупівлі здійснюється в авторизованих сервісних центрах на території України. Висновки Замовників, що авторизаційний лист – є гарантією постачання якісного товару може свідчити лише про те, шо дана вимога могла бути прописана під конкретного учасника, що є фактом порушення принципу відкритості та прозорість на всіх стадіях закупівель, запобігання корупційним діям і зловживанням.
Дотримання принципів закупівель забезпечується зокрема через вільний доступ необмеженого кола потенційних надавачів послуг до інформації про закупівлю та можливість взяти участь у аукціоні. Жодним нормативним актом у обов’язкових вимогах не передбачено, що учасник повинен мати лист про авторизацію для впровадження своєї комерційної діяльності у сфері публічних закупівель. Така вимога суттєво обмежує право на участь інших учасників. Скасовується принцип добросовісної конкуренції. Ставить в нерівні умови одних по відношенню до інших учасників.
Разом з тим, відповідно до Статті 5 Закону, Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель/спрощених закупівлях на рівних умовах.
Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом.
Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
На підставі вищезазначеного просимо внести зміни до документації, та не вимагати від Учасників документів, які порушують умови проведення закупівель.
Розгорнути
Згорнути
Звертаємо Вашу увагу, що надання авторизаційного листа-підтвердження від офіційного виробника є дискримінаційною та неправомірною вимогою і суперечить положенням ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015р. (зі змінами). Згідно загальних принципів господарювання за ст. 6 Господарського кодексу України та ст. 627 Цивільного кодексу України, суб’єкт господарювання вільний у виборі контрагентів за договорами для досягнення своїх господарських цілей та отримання прибутку. Встановлення вимоги щодо надання авторизаційного листа обмежує коло можливих учасників закупівлі лише тими, що мають безпосередні правовідносини із виробником продукції та дискримінує тих потенційних учасників, хто таких відносин на пряму із підприємствами не мають. Звертаємо Вашу увагу на Рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель за № 4521 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-14-000597-a за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-14-000597-a) та № 4534 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-15-000266-c за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-15-000266-c), якими визнано дискримінаційними вимоги щодо надання листа від виробника запропонованого обладнання який підтверджує повноваження учасника щодо розповсюдження товарів цього виробника, оскільки за висновком органу оскарження вказані вимоги є дискримінаційним по відношенню до інших суб'єктів господарювання, так, як за таких умов, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть лише ті суб'єкти господарювання, які мають договірні тощо стосунки саме з виробником.
Крім того, звертаємо Вашу увагу на наступне. По-перше, що наявність авторизаційного листа в розумінні Цивільного Кодексу України не може вважатися гарантією виконання учасником умов договору. По-друге, предмет закупівлі, за законодавством України не є об’єктом спеціалізованого державного регулювання та не встановлені будь-які обмеження щодо кола осіб, які мають права здійснювати їх продаж. Ані норми Закону України «Про публічні закупівлі», ані норми Закону України «Про захист прав споживачів» не містять положення стосовно того, що єдиним належним доказом та гарантією виконання переможцем закупівлі умов договору та гарантією здійснення ним поставки товарів належної якості є саме лист від виробника або офіційного представництва виробника товару в Україні. Гарантійне обслуговування товару, що є предметом закупівлі здійснюється в авторизованих сервісних центрах на території України. Висновки Замовників, що авторизаційний лист – є гарантією постачання якісного товару може свідчити лише про те, шо дана вимога могла бути прописана під конкретного учасника, що є фактом порушення принципу відкритості та прозорість на всіх стадіях закупівель, запобігання корупційним діям і зловживанням.
Дотримання принципів закупівель забезпечується зокрема через вільний доступ необмеженого кола потенційних надавачів послуг до інформації про закупівлю та можливість взяти участь у аукціоні. Жодним нормативним актом у обов’язкових вимогах не передбачено, що учасник повинен мати лист про авторизацію для впровадження своєї комерційної діяльності у сфері публічних закупівель. Така вимога суттєво обмежує право на участь інших учасників. Скасовується принцип добросовісної конкуренції. Ставить в нерівні умови одних по відношенню до інших учасників.
Разом з тим, відповідно до Статті 5 Закону, Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель/спрощених закупівлях на рівних умовах.
Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом.
Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
На підставі вищезазначеного просимо внести зміни до документації, та не вимагати від Учасників документів, які порушують умови проведення закупівель.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
11 серпня 2020 11:15
Шановний учасник!
Відповідно до ч. 6 Додатку № 3 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі через електронну систему закупівель, з метою підтвердження відповідності запропонованого до поставки товару технічним вимогам Замовника, учасник підтверджує під час проведення процедури закупівлі, шляхом надання наступних документів:
- висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи.
- авторизаційний лист від виробника багатофункціональних пристроїв, з зазначенням найменування замовника, ідентифікатору та предмету закупівлі.
Авторизаційний лист від виробника потрібен для запобігання порушення авторського права та запобігання закупівлі нелегальної продукції, з метою належного захисту інтересів Замовника щодо авторизованого джерела постачання товару та програмного забезпечення
Авторизаційний лист від виробника є підтвердженням права учасника торгів на постачання товарів та програмного забезпечення у відповідності до позицій предмету закупівлі та укладання договору про їх постачання на території України.
Зазначена вимога дозволяє унеможливити постачання товарів через неавторизовані канали продажу, у тому числі контрафактної продукції чи продукції яка була у використанні або продукції на яку не розповсюджується гарантійна та технічна підтримка виробника.
Наявність цієї вимоги не є дискримінаційною, що підтверджується рішенням Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 7919-р/пк-пз від 24.04.2020 р.
Відповідно до ч. 6 Додатку № 3 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі через електронну систему закупівель, з метою підтвердження відповідності запропонованого до поставки товару технічним вимогам Замовника, учасник підтверджує під час проведення процедури закупівлі, шляхом надання наступних документів:
- висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи.
- авторизаційний лист від виробника багатофункціональних пристроїв, з зазначенням найменування замовника, ідентифікатору та предмету закупівлі.
Авторизаційний лист від виробника потрібен для запобігання порушення авторського права та запобігання закупівлі нелегальної продукції, з метою належного захисту інтересів Замовника щодо авторизованого джерела постачання товару та програмного забезпечення
Авторизаційний лист від виробника є підтвердженням права учасника торгів на постачання товарів та програмного забезпечення у відповідності до позицій предмету закупівлі та укладання договору про їх постачання на території України.
Зазначена вимога дозволяє унеможливити постачання товарів через неавторизовані канали продажу, у тому числі контрафактної продукції чи продукції яка була у використанні або продукції на яку не розповсюджується гарантійна та технічна підтримка виробника.
Наявність цієї вимоги не є дискримінаційною, що підтверджується рішенням Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 7919-р/пк-пз від 24.04.2020 р.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Фізична особа підприємець Бірюков Сергій Петрович #2219515995 |
Переможець |
194 370,00
UAH з ПДВ
|
20 серпня 2020 16:17
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
28 вересня 2020 15:43
|
Угода.pdf | укладений |
28 вересня 2020 15:42
|
Електронний підпис | зміни до договору |
04 вересня 2020 14:32
|
Додаткова угода 1 24д.pdf | зміни до договору |
04 вересня 2020 14:31
|
Електронний підпис | укладений |
04 вересня 2020 14:22
|
Договір 24д.pdf | укладений |
04 вересня 2020 14:18
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 03 вересня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 04 вересня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно до п.4 ч.5 ст.41 Закону України «Про публічні закупівлі» Сторони дійшли згоди продовжити строк передачі товару на підставі листа Учасника від 03.09.2020р. у зв’язку з затримкою виготовлення та постачання товару внаслідок встановлення карантину та запровадження посилених протиепідемічних заходів на території із значним поширенням гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої короновірусом SARS-CoV-2 до 18.09.2020 р. |
Номер договору про закупівлю: | 24д |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1/24д |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Виконання договору
Строк дії за договором: | 03 вересня 2020 — 31 грудня 2020 |
Сума оплати за договором: |
0
|
Причини розірвання договору: | Вважати розірваним з 28 вересня 2020 року Договір про закупівлю № 24д від 03 вересня 2020 року, укладений між Замовником та Учасником |