Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Лабораторні меблі
Очікувана вартість
197 580,00 UAH
UA-2020-08-07-001576-b 0ace80aa7acd4cd9843df61c7bca6d05
Спрощена закупівля    Спрощена    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Михайло Романюк Борисович


380412431522
energiya@zu.edu.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Житомирський державний університет імені Івана Франка
Код ЄДРПОУ: 02125208
Місцезнаходження: 10008, Україна , Житомирська обл., Житомир, вул. В.Бердичівська, 40
Контактна особа: Михайло Романюк Борисович
,380412431522
energiya@zu.edu.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 07 серпня 2020 11:49
Звернення за роз’ясненнями: до 13 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20 серпня 2020 00:00
Очікувана вартість: 197 580,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 987,90 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39180000-7: Лабораторні меблі


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штуки
Лабораторний стіл на 3 робочих місця
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10008, Україна, Житомирська область, Житомир, вул. Пушкінська, 42
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 вересня 2020
ДК 021:2015: 39181000-4 — Лабораторні столи
1 штуки
Лабораторний стіл на 2 робочих місця
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10008, Україна, Житомирська область, Житомир, вул. Пушкінська, 42
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 вересня 2020
ДК 021:2015: 39181000-4 — Лабораторні столи
1 штуки
Тумба лабораторна з мийкою
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10008, Україна, Житомирська область, Житомир, вул. Пушкінська, 42
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 вересня 2020
ДК 021:2015: 39180000-7 — Лабораторні меблі
10 штуки
Стіл лабораторний учнівський
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10008, Україна, Житомирська область, Житомир, вул. Пушкінська, 42
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 вересня 2020
ДК 021:2015: 39181000-4 — Лабораторні столи
1 штуки
Тумба лабораторна на колесах
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10008, Україна, Житомирська область, Житомир, вул. Пушкінська, 42
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 вересня 2020
ДК 021:2015: 39180000-7 — Лабораторні меблі
1 штуки
Тумба лабораторна для обладнання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10008, Україна, Житомирська область, Житомир, вул. Пушкінська, 42
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 вересня 2020
ДК 021:2015: 39180000-7 — Лабораторні меблі
1 штуки
Витяжна шафа лабораторна
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10008, Україна, Житомирська область, Житомир, вул. Пушкінська, 42
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 вересня 2020
ДК 021:2015: 39180000-7 — Лабораторні меблі
1 штуки
Шафа-теплиця лабораторна
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10008, Україна, Житомирська область, Житомир, вул. Пушкінська, 42
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 вересня 2020
ДК 021:2015: 39180000-7 — Лабораторні меблі

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки проводяться шляхом оплати Покупцем фактично поставленого Товару, на підставі видаткових накладних, з відстрочкою платежу до 30 (тридцяти) банківських днів, за умови надання Покупцю затверджених належним чином Продавцем первинних документів Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
07 серпня 2020 11:52
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 серпня 2020 11:49
Ескіз 3_СП_лаб. меблі_0820.jpg
07 серпня 2020 11:49
Ескіз 2_СП_лаб. меблі_0820.jpg
07 серпня 2020 11:49
Ескіз 4_СП_лаб. меблі_0820.jpg
07 серпня 2020 11:49
Ескіз 1_СП_лаб. меблі_0820.jpg
07 серпня 2020 11:49
Оголошення СП_лаб. меблі 2_ 0820_.doc

Інформація про відміну

Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій