Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

39150000-8 -Меблі та приспособи різні (Стінки модульні)
Очікувана вартість
168 871,00 UAH
UA-2020-08-07-001461-c 2c0391d2ae944882b93e9a9b290b9c2a
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Самардак Алла

+380462775083 upr_osvita@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти Чернігівської міської ради
Код ЄДРПОУ: 02147598
Вебсайт: http://osvita.ch.ua/
Місцезнаходження: 14013, Україна , Чернігівська обл., Чернігів, проспект Перемоги 141
Контактна особа: Самардак Алла
+380462775083
upr_osvita@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 07 серпня 2020 14:17
Звернення за роз’ясненнями: до 13 серпня 2020 14:22
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 18 серпня 2020 14:22
Початок аукціону: 19 серпня 2020 11:18
Очікувана вартість: 168 871,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 688,71 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39150000-8: Меблі та приспособи різні


кошти на проведення спрощеної закупівлі є економією за результатами проведених процедур закупівель (відкритих торгів), ідентифікатор закупівлі UA-2020-07-03-004345-b
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
9 шт
Стінка модульна
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 14000, Україна, Чернігівська область, м.Чернігів, заклади загальної середньої освіти
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 04 вересня 2020
ДК 021:2015: 39151300-8 — Модульні меблі

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
07 серпня 2020 14:28
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 серпня 2020 14:18
ПРОЄКТ СТІНКИ МОДУЛЬНІ.doc
07 серпня 2020 14:18
Спрощена СТІНКИ МОДУЛЬНІ.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Технічні характеристики
Дата подання: 08 серпня 2020 07:14
Дата відповіді: 10 серпня 2020 13:20
Доброго дня. Просимо надати орієнтовну візаулізацію стінок з бажаним розміщенням комірок та модулів, їх орієнтовні розміри та колір кожної секції. Також просимо повідомити бажаний тип висувних механізмів на висувних ящиках ящиках. Надана в тендері технічна інформація не достатня для точного підрахунку ціни на вироби.. З повагою приватне підприємство "В.А.В."
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Добрий день, дякуємо за запитання. Вся ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ зазначена у Додатку 1 до оголошення, для уточнення інформації упродовж 3 робочих днів з моменту підписання договору Учасник зобов’язується здійснити виїзд до установ для уточнення замірів, узгодження ескізів та кольору матеріалів.
Технічні параметри.
Дата подання: 10 серпня 2020 20:55
Дата відповіді: 11 серпня 2020 14:36
Доброго дня. В додатку 1 зазначені тільки габаритні розміри секцій без розмірів окремих відділень, не відмічена кількість шухляд для зберігання наочних та дидактичних матеріалів, розміри комірок для учнів та інше. Таке зазначення параметрів не дає змоги вирахувати загальну кількість матеріалів, а в кінцевому рахунку , вартість шаф. Повторно просимо надати орієнтовні розміри окремих секцій шаф з зазначенням кольору кожної секції. З повагою ПП "В.А.В."
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Вся загальна інформація, щодо габаритних розмірів, секцій, кольору стінок модульних, якою володіє управління освіти Чернігівської ради, зазначена у додатку №1 до оголошення. Деталі узгоджуються впродовж 3 х робочих днів з моменту підписання договору, шляхом виїзду до підпорядкованих закладів освіти та узгоджуються з керівниками закладів.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 19 серпня 2020 11:45

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Веремієнко Максим Петрович 118 300,00
UAH з ПДВ
118 300,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП Формат М 165 990,00
UAH з ПДВ
153 980,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ЖИР КОСТЯНТИН ВАЛЕРІЙОВИЧ" 168 871,00
UAH з ПДВ
155 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

19 серпня 2020 15:05
Електронний підпис
18 серпня 2020 09:58
Електронний підпис
18 серпня 2020 09:55
Цінова пропозиція.pdf
18 серпня 2020 09:55
Паспорт код.pdf
18 серпня 2020 09:55
Довідка про печатку.pdf
18 серпня 2020 09:55
Довідка ліцензування.pdf
18 серпня 2020 09:55
Виписка.pdf

Публічні документи

18 серпня 2020 13:15
Електронний підпис
18 серпня 2020 13:13
Договір СТІНКИ 2020(1).pdf
18 серпня 2020 12:20
Електронний підпис
18 серпня 2020 12:18
Висновок ДСЕЕ клей.pdf
18 серпня 2020 12:18
Висновок ДСЕЕ ДСП.pdf
18 серпня 2020 12:18
Формат М_санкції.pdf
18 серпня 2020 12:18
Виписка з ЄДР.pdf

Публічні документи

17 серпня 2020 18:04
Електронний підпис
17 серпня 2020 18:01
цінова пропозиція.pdf
17 серпня 2020 18:01
повноваження підпису.pdf
17 серпня 2020 18:01
паспорт та код.pdf
17 серпня 2020 18:01
лист гарантія.pdf
17 серпня 2020 18:01
Довідка.pdf
17 серпня 2020 18:01
відсутність санкцій.pdf
17 серпня 2020 18:01
витяг з реєстру.pdf
17 серпня 2020 18:01
виписка з реєстру.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Веремієнко Максим Петрович

ПП Формат М

ФОП "ЖИР КОСТЯНТИН ВАЛЕРІЙОВИЧ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Веремієнко Максим Петрович
#3146811473
Переможець 118 300,00
UAH з ПДВ
20 серпня 2020 14:40

Документи

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 20 серпня 2020 14:40

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Веремієнко Максим Петрович
#3146811473
118 300,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 січня 2021 09:32
Електронний підпис укладений
08 вересня 2020 11:14
ДУ1 Стінки модульні.PDF зміни до договору
08 вересня 2020 10:46
Електронний підпис укладений
27 серпня 2020 08:50
дог.134.PDF укладений
27 серпня 2020 08:48

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
04 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
08 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Номер договору про закупівлю: 134
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 27 серпня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 118 300,00
UAH