Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Капітальний ремонт котельні із встановлення твердопаливного і газового котлів Чукв’янської СЗШ І-ІІІ ст. Самбірського р-ну Львівської обл.»
Очікувана вартість
2 761 448,40 UAH
UA-2020-08-07-001419-b 5b915167554c43be8ba5b3e371569610
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Янів Василь Вaсильович

+380323640537 chukvarada@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Чукв'янська сільська рада
Код ЄДРПОУ: 04370350
Місцезнаходження: 81480, Україна , Львівська обл., село Чуква, вул. Самбірська, 158
Контактна особа: Янів Василь Вaсильович
+380323640537
chukvarada@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 07 серпня 2020 11:36
Звернення за роз’ясненнями: до 15 серпня 2020 22:00
Оскарження умов закупівлі: до 21 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 25 серпня 2020 22:00
Початок аукціону: 26 серпня 2020 15:22
Очікувана вартість: 2 761 448,40 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 13 807,24 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 13000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Мова підготовки тендерних пропозицій
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
«Капітальний ремонт котельні із встановлення твердопаливного і газового котлів Чукв’янської СЗШ І-ІІІ ст. Самбірського р-ну Львівської обл.»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 35 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-08-07-001419-b.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "ВІР-ТЕПЛО", Код ЄДРПОУ:38701312
Дата подання: 12 вересня 2020 21:01
Вимога на рішення замовника про відхилення особи, що визначена переможцем торгів
Вих. № 11/09-2020__ від 11.09.2020 р.
Чукв’янська сільська рада
ЄДРПОУ 04370350
81480, Україна, Львівська область,
село Чуква, вул. Самбірська, 158


Шановний Замовнику!
Звертаємося з вимогою про надання пояснень щодо невідповідності тендерної пропозиції переможця торгів Товариством з обмеженою відповідальністю «АБЕЛІТ ПЛЮС» вимогам Замовника, зокрема:

1. Згідно пункту 6. Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі для підтвердження відповідності тендерної пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам замовника, учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати:
- розрахунок договірної ціни та кошторис* відповідно до ДСТУ Б Д. 1. 1-1: 2013.
*До складу цієї ціни Учасник включає прямі, загально-виробничі та інші витрати на будівництво об’єкту (відрядження, перевезення працівників, тощо), прибуток, кошти на покриття адміністративних витрат будівельних організацій, кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, розрахованих на підставі прогнозованих рівнів інфляції на наступні періоди, що схвалюються Кабінетом Міністрів України, кошти на сплату податків, зборів, обов'язкових платежів.
- пояснювальну записку;
-локальний кошторис (мають бути складені відповідно до технічної специфікації з урахуванням технологічного процесу);
-підсумкову відомість ресурсів;
- розрахунок загальновиробничих витрат;
-проектом календарного графіку виконання робіт*
Тендерна пропозиція Товариства з обмеженою відповідальністю «АБЕЛІТ ПЛЮС» містить файл «Кошторисна документація.pdf» з розрахунком договірної ціни та кошторисом. Проте всупереч вимогам ТД до складу ціни Учасником не включено коштів на покриття додаткових витрат пов’язаних з інфляційними процесами, розрахованих на підставі прогнозованих рівнів інфляції на наступні періоди, що схвалюються Кабінетом Міністрів України.


2. Згідно вимог Додатку 2, довідка про наявність обладнання та матеріально-технічної бази повинна відображати основні машини, механізми, обладнання, передбачені кошторисом учасника («Підсумкова відомість ресурсів» розділ ІІ «Будівельні машини і механізми»)
Довідка учасника Товариство з обмеженою відповідальністю «АБЕЛІТ ПЛЮС» про наявність обладнання та матеріально-технічної бази не містить жодної інформації про такі основні машини та механізми, які зазначені у «Підсумковій відомості ресурсів» розділі ІІ «Будівельні машини і механізми» даного учасника:
Автомобілі бортові (п.15 розділ Відомості ресурсів)
Крани на автомобільному ходу (п.16 розділ Відомості ресурсів)
Навантажувачі (п.17 розділ Відомості ресурсів)
Екскаватори (п.21 розділ Відомості ресурсів)
Установки для свердління отворів (п.23 розділ Відомості ресурсів)
Таким чином, довідка учасника про наявність обладнання та матеріально-технічної бази не відповідає вимогам ТД та не відображає основні машини та механізми передбачені кошторисом учасника.

3. Згідно вимог додатку 2 п.2 в складі пропозиції учасники повинні надати: скановану з оригіналу копію листа(-ів)-відгука(ів) про співпрацю за договором від замовника, що вказані в Таблиці «Г» (не менше одного). Відгук має бути адресований Замовнику торгів, мати посилання на аналогічний договір, який виконувався та бути належно оформлений, містити вихідний номер та дату видачі такого документу. Замовниками згідно з договорами можуть бути суб’єкти будь-якої форми власності.
Надані учасником листи-відгуки від ПрАТ РІЕЛЕКСПЕРТ та КЕВ м. Мукачево не адресовані Замовнику торгів.

4. Згідно вимог додатку 2 Розділу 4 п.1 Правомочність на укладення договору про закупівлю та підписання тендерних пропозиції для юридичних осіб підтверджується, зокрема, зразком підпису уповноваженої(их) особи(осіб) на підписання документів тендерної пропозиції та/або договору.

У складі пропозиції учасника не надано такого документу.

5. Згідно пункту 6. Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі для підтвердження відповідності тендерної пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам замовника, учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати:
- копії дозвільних документів на використання /застосування техніки підвищеної небезпеки, відповідно до переліку, затвердженого Постановою КМУ від 26.10.2011 року № 1107 «Про затвердження порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин механізмів, устаткування підвищеної небезпеки» зі змінами.
У разі, якщо техніка, машини, механізми не підпадають під перелік техніки для видачі дозвільних документів, надається лист-пояснення.

У відомості ресурсів до зведеного кошторисного розрахунку вартості будівництва розділ ІІ «Будівельні машини і механізми» учасником Товариство з обмеженою відповідальністю «АБЕЛІТ ПЛЮС» включено машини і механізми підвищеної небезпеки, які підпадають під перелік техніки для видачі дозвільних документів, зокрема:

1. крани на автомобільному ходу (п.16 розділ Відомості ресурсів)
2. екскаватори (п.21 розділ Відомості ресурсів)

«Порядок реєстрації великотоннажних та інших технологічних транспортних засобів (далі - ТТЗ), що не підлягають експлуатації на вулично-дорожній мережі загального користування, ведення їх обліку та дотримання порядку проведення державного технічного контролю (огляду) таких засобів є адміністративною послугою, яка надається через центри надання адміністративних послуг відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 06.01.2010 №8. В порядку
відомчої реєстрації та ведення обліку великотоннажних та інших технологічних транспортних засобів, вказано, що великотоннажний та інший технологічний транспортний засіб (далі - технологічний транспортний засіб) – це великотоннажний автомобіль, який за своєю конструкцією та обладнанням призначений для перевезення вантажів, транспортування розкривних порід і корисних копалин на відкритих гірничих розробках чи ґрунту на будівництві, а також інший механічний транспортний засіб, у тому числі обладнаний спеціальними пристроями чи механізмами, або транспортний засіб, призначений для руху тільки у поєднанні з іншим транспортним засобом, який керується машиністом (оператором, водієм) і використовується власником для забезпечення виробничих процесів під час провадження ним господарської діяльності (виготовлення продукції, виконання робіт, надання послуг), а також для переміщення сировини (матеріалів), що обробляється, і відходів виробництва.

Враховуючи вище наведене, учасником всупереч вимогам ТД не надано копії дозвільних документів на використання /застосування техніки підвищеної небезпеки, які необхідні для виконання робіт по предмету даної закупівлі.

Окрім того, у листі поясненні (вих.№128 від 23.08.2020 року) учасником надано недостовірну інформацію про те, що ним не буде застосовано техніки, машин та механізмів, які підпадають під перелік техніки для видачі дозвільних документів. Це твердження суперечить інформації зазначеній у кошторисній документації, зокрема, у «Підсумковій відомості ресурсів» розділ ІІ «Будівельні машини і механізми».

У зв’язку з виявленими порушеннями порядку проведення Процедури закупівлі вимагаємо скасувати рішення про визначення переможцем даної закупівлі Товариства з обмеженою відповідальністю «АБЕЛІТ ПЛЮС».


Директор ТОВ «ВІР-ТЕПЛО» В.І. Регуш
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
15 вересня 2020 12:07
У відповідь на Вашу вимогу повідомляємо наступне:
1. Відповідно до договірної ціни поданої учасником Товариство з обмеженою відповідальністю "АБЕЛІТ ПЛЮС" у складі тендерної пропозиції (файл «Кошторисна документація») в п. 6 включено «Кошти на покриття додаткових витрати пов’язаних з інфляційними процесами. Це є виключним правом учасника розраховувати чи ні даний показник. Учасником-переможцем торгів дотримано вимог встановлених замовником у тендерній документації .
2. Учасником у складі тендерної пропозиції надана довідка з вих. № 110 від 23.08.2019 року в якій зазначений перелік техніки, що буде залучено до виконання робіт. Учасники самостійно формують перелік машин, механізмів, обладнання та устаткування, що буде використовуватись під час виконання робіт.
3. Учасником на підтвердження кваліфікаційного критерію «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» подані всі необхідні документи, що вимагались замовником відповідно до розділу №3 Додатку №2 до тендерної документації.
4. У складі тендерної пропозиції учасника на підтвердження правомочності уповноваженої особи на підписання тендерної пропозиції та укладення договору про закупівлю надано копію паспорту генерального директора Товариства з обмеженою відповідальністю "АБЕЛІТ ПЛЮС" Бондаренка О.А. Відповідно до даного документа на 1 та 3 сторінках міститься зразок підпису вищевказаної особи. Дана невідповідність відноситься до формальної помилки відповідно до ч. 1.2. розділу 3 тендерної документації. Оскільки інформація, що вимагалась замовником міститься в іншому документі, який поданий у складі тендерної пропозиції.
5. Відповідно до довідки про наявність обладнання та матеріально-технічної бази №110 від 23.08.2020 р. механізми, що вказані у вимозі, а саме кран на автомобільному ходу та екскаватори) не входять в перелік обладнання та устаткування, що буде застосовуватись учасником для виконання робіт, що передбачені технічною специфікацією до даної закупівлі. Враховуючи вищенаведене, учасник не зобов’язаний надавати документи, що передбачені ч. 6 розділу 3 тендерної документації, а саме: «копії дозвільних документів на використання /застосування техніки підвищеної небезпеки, відповідно до переліку, затвердженого Постановою КМУ від 26.10.2011 року № 1107 «Про затвердження порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин механізмів, устаткування підвищеної небезпеки».
Враховуючи, вищенаведене відсутні підстави для відхилення тендерної пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю "АБЕЛІТ ПЛЮС" та замовником дотримано вимог чинного законодавства з публічних публічних закупівель.
Голова тендерного комітету
Спеціаліст I категорії (бухгалтер)І.В.Лісний

Документи подані скаржником

Документи

15 вересня 2020 12:06
Відповідь на лист

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 26 серпня 2020 15:43

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "АБЕЛІТ ПЛЮС" 2 497 560,00
UAH з ПДВ
2 497 560,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ВІР-ТЕПЛО" 2 746 360,11
UAH з ПДВ
2 746 360,11
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

11 вересня 2020 09:28
Електронний підпис
11 вересня 2020 09:21
ч.2 ст.17 Закону.pdf
11 вересня 2020 09:21
п.13 ч.1 ст.17 Закону.pdf
25 серпня 2020 20:10
Електронний підпис
25 серпня 2020 20:07
банківська гарантія.zip
25 серпня 2020 20:07
Проект договору.pdf
25 серпня 2020 20:07
Статут.pdf
25 серпня 2020 20:07
Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

25 серпня 2020 21:31
Електронний підпис
25 серпня 2020 21:31
Електронний підпис
25 серпня 2020 21:27
локальні кошториси.PDF
25 серпня 2020 21:27
пояснювальна записка.PDF
25 серпня 2020 21:27
охорона праці.pdf
25 серпня 2020 21:27
документи про освіту.pdf
25 серпня 2020 21:26
накладні.PDF
25 серпня 2020 21:26
Зразок підпису.PDF
25 серпня 2020 21:26
відгук від замовника.pdf
25 серпня 2020 21:26
Цінова пропозиція.PDF
25 серпня 2020 21:25
Проект Договору.PDF
25 серпня 2020 21:25
Лист щодо ліцензії.PDF
25 серпня 2020 21:25
Банківська ліцензія.pdf.p7s
25 серпня 2020 21:25
Банківська ліцензія.pdf
25 серпня 2020 21:25
20711_DKBO_Гарантія_fin.pdf
25 серпня 2020 21:25
20711_DKBO_Гарантія_fin.pdf.p7s

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "АБЕЛІТ ПЛЮС"

Товариство з обмеженою відповідальністю "ВІР-ТЕПЛО"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "АБЕЛІТ ПЛЮС"
#39356496
Переможець 2 497 560,00
UAH з ПДВ
02 вересня 2020 18:03

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 02 вересня 2020 18:03

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "АБЕЛІТ ПЛЮС"
#39356496
2 497 560,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
16 вересня 2021 17:19
додаткова угода_9.pdf зміни до договору
16 вересня 2021 17:18
Електронний підпис укладений
16 вересня 2021 17:12
Додаткова угода _8 до договору _16.pdf зміни до договору
16 вересня 2021 10:57
Електронний підпис укладений
29 червня 2021 12:01
Додаткова угода №7 зміни до договору
29 червня 2021 11:47
Електронний підпис укладений
24 червня 2021 18:18
додаткова угода 6 Абеліт Плюс.pdf зміни до договору
24 червня 2021 18:16
Електронний підпис укладений
09 квітня 2021 17:12
додаткова угода 4 до договору 16.pdf зміни до договору
09 квітня 2021 17:10
Електронний підпис укладений
08 квітня 2021 12:29
додаток до договору 4 Абеліт Плюс.pdf зміни до договору
08 квітня 2021 12:24
Електронний підпис укладений
16 грудня 2020 12:07
додаток до даткової угоди 1 (договірна ціна).pdf зміни до договору
16 грудня 2020 12:04
Електронний підпис укладений
16 грудня 2020 12:03
Електронний підпис укладений
16 грудня 2020 11:51
дод.уг. 1 кот.jpeg зміни до договору
16 грудня 2020 11:40
Електронний підпис укладений
16 вересня 2020 15:32
Договір з додатками зміни до договору
16 вересня 2020 13:13

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
11 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
16 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Проведення коригування кошторису
Номер договору про закупівлю: 16
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
11 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
16 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Додаток до додаткової угоди 1 (Договірна ціна)
Номер договору про закупівлю: 16
Договір: не вказано
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
11 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
16 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Додаток до додаткової угоди 1
Номер договору про закупівлю: 16
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
08 квітня 2021
Дата публікації змін до договору:
08 квітня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна замовника та фінансування на 2021 рік
Номер договору про закупівлю: 16
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
08 квітня 2021
Дата публікації змін до договору:
09 квітня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміна замовника договору
Номер договору про закупівлю: 16
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 червня 2021
Дата публікації змін до договору:
24 червня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна фінансування на 2021 рік
Номер договору про закупівлю: 16
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 червня 2021
Дата публікації змін до договору:
29 червня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна реквізитів сторони у договорі
Номер договору про закупівлю: 16
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
16 вересня 2021
Дата публікації змін до договору:
16 вересня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Збільшення фінансування в 2021 році
Номер договору про закупівлю: 16
Договір:
Номер додаткової угоди: 8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
16 вересня 2021
Дата публікації змін до договору:
16 вересня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна реквізитів
Номер договору про закупівлю: 16
Договір:
Номер додаткової угоди: 9
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML