Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Ноутбук з програмним забезпеченням, планшет
Очікувана вартість
104 296,00 UAH
UA-2020-08-07-001389-c 4fe0e7b08d9f4170827c0107d38ab294
Спрощена закупівля    Спрощена    Торги відмінено
Електронний підпис не накладено

Контакти

Літошко Світлана Вікторівна

+380612262702 tvo.vozn@zp.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Територіальний відділ освіти Вознесенівського району департаменту освіти і науки Запорізької міської ради
Код ЄДРПОУ: 37611417
Місцезнаходження: 69035, Україна , Запорізька обл., Запоріжжя, проспект Маяковського, буд.4
Контактна особа: Літошко Світлана Вікторівна
+380612262702
tvo.vozn@zp.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 07 серпня 2020 14:02
Звернення за роз’ясненнями: до 12 серпня 2020 15:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 17 серпня 2020 15:00
Очікувана вартість: 104 296,00 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Тендерна документація

07 серпня 2020 14:03
Додаток 4_Проект договору.docx
07 серпня 2020 14:03
Оголошення

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-08-07-001389-c.b1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БІ2СІ ЕЛЕКТРОНІКС", Код ЄДРПОУ:43509985
Дата подання: 10 серпня 2020 10:54
Щодо надання автризаційного листа виробника
Замовники повинні дотримуватись принципів здійснення публічних закупівель, установлених Законом України «Про публічні закупівлі», під час здійснення придбання замовником товарів, робіт і послуг, вартість яких дорівнює або перевищує 50 тисяч гривень та є меншою за вартість, що встановлена у пунктах 1 і 2 частини першої статті 3 Закону.
Звертаємо Вашу увагу, що надання авторизаційного листа-підтвердження від офіційного виробника є дискримінаційною та неправомірною вимогою і суперечить положенням ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015р. (зі змінами). Згідно загальних принципів господарювання за ст. 6 Господарського кодексу України та ст. 627 Цивільного кодексу України, суб’єкт господарювання вільний у виборі контрагентів за договорами для досягнення своїх господарських цілей та отримання прибутку. Встановлення вимоги щодо надання авторизаційного листа обмежує коло можливих учасників закупівлі лише тими, що мають безпосередні правовідносини із виробником продукції та дискримінує тих потенційних учасників, хто таких відносин на пряму із підприємствами не мають. Звертаємо Вашу увагу на Рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель за № 4521 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-14-000597-a за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-14-000597-a) та № 4534 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-15-000266-c за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-15-000266-c), якими визнано дискримінаційними вимоги щодо надання листа від виробника запропонованого обладнання який підтверджує повноваження учасника щодо розповсюдження товарів цього виробника, оскільки за висновком органу оскарження вказані вимоги є дискримінаційним по відношенню до інших суб'єктів господарювання, так, як за таких умов, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть лише ті суб'єкти господарювання, які мають договірні тощо стосунки саме з виробником.
Крім того, звертаємо Вашу увагу на наступне. По-перше, що наявність авторизаційного листа в розумінні Цивільного Кодексу України не може вважатися гарантією виконання учасником умов договору. По-друге, предмет закупівлі, за законодавством України не є об’єктом спеціалізованого державного регулювання та не встановлені будь-які обмеження щодо кола осіб, які мають права здійснювати їх продаж. Ані норми Закону України «Про публічні закупівлі», ані норми Закону України «Про захист прав споживачів» не містять положення стосовно того, що єдиним належним доказом та гарантією виконання переможцем закупівлі умов договору та гарантією здійснення ним поставки товарів належної якості є саме лист від виробника або офіційного представництва виробника товару в Україні. Гарантійне обслуговування товару, що є предметом закупівлі здійснюється в авторизованих сервісних центрах на території України. Висновки Замовників, що авторизаційний лист – є гарантією постачання якісного товару може свідчити лише про те, шо дана вимога могла бути прописана під конкретного учасника, що є фактом порушення принципу відкритості та прозорість на всіх стадіях закупівель, запобігання корупційним діям і зловживанням.

Дотримання принципів закупівель забезпечується зокрема через вільний доступ необмеженого кола потенційних надавачів послуг до інформації про закупівлю та можливість взяти участь у аукціоні. Жодним нормативним актом у обов’язкових вимогах не передбачено, що учасник повинен мати лист про авторизацію для впровадження своєї комерційної діяльності у сфері публічних закупівель. Така вимога суттєво обмежує право на участь інших учасників. Скасовується принцип добросовісної конкуренції. Ставить в нерівні умови одних по відношенню до інших учасників.
Разом з тим, відповідно до Статті 5 Закону, Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель/спрощених закупівлях на рівних умовах.
Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом.
Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
На підставі вищезазначеного просимо внести зміни до документації, та не вимагати від Учасників документів, які порушують умови проведення закупівель.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
10 серпня 2020 16:27
Шановний Учасник!
Звертаємо Вашу увагу, та той факт, що Рішення АМКУ на які Ви посилаєтесь: 1) Ідентифікатор закупівлі: UA-2019-03-14-000597-a, 2) Ідентифікатор закупівлі: UA-2019-03-15-000266-c містять вимогу щодо надання Листа-авторизації саме від виробника товару, що є дискримінаційною по відношенню до інших суб'єктів господарювання, в той час як документація до спрощеної закупівлі Замовника містить вимогу щодо надання Листа-авторизації від виробника та/або офіційного дистриб’ютора.
Тобто, якщо учасник не має договірних відносин з виробником товару, то він має можливість, як альтернатива, надати Лист-авторизацію від офіційного дистриб’ютора запропонованого товару, що підтверджує легальне (офіційне) походження запропонованого товару торговельної марки що пропонується у торгах. Вимога щодо надання Листа-авторизації від виробника та/або офіційного дистриб’ютора дозволяє Замовнику уникнути ризиків придбання неякісного товару невідомого походження та в будь якому разі не дискримінує та не обмежує коло учасників.
Виходячи з вищенаведеного, Замовник не вважає вимогу щодо надання Листа-авторизації на участь в торгах від виробника та/або офіційного дистриб’ютора дискримінаційною та такою, що обмежує коло учасників.
Дякуємо за звернення!

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Ноутбук з програмним забезпеченням, планшет
Статус: Скасований
Очікувана вартість: 54 296,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 543,00 UAH з ПДВ
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

3 шт
Ноутбук з програмним забезпеченням
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69037, Україна, Запорізька область, м.Запоріжжя, вул. Миру, 6
Дата доставки: 31 серпня 2020
3 шт
Планшет
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69037, Україна, Запорізька область, м.Запоріжжя, вул. Миру, 6
Дата доставки: 31 серпня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 90 Банківські 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
07 серпня 2020 14:54
Додаток 3_Техвимоги_Лот 1

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ПОДІЛЛЯ ФІНАНС" 54 060,00
UAH з ПДВ
54 060,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

14 серпня 2020 16:57
Електронний підпис
14 серпня 2020 16:54
Штатний розпис.pdf
14 серпня 2020 16:54
Фінансова звітність.pdf
14 серпня 2020 16:54
Свід на авто (Renault master).pdf
14 серпня 2020 16:54
Наказ (директор).pdf
14 серпня 2020 16:54
Лист-відгук (Тульчин).pdf
14 серпня 2020 16:54
Лист відгук Якушинці.pdf
14 серпня 2020 16:54
Договір оренди.pdf
14 серпня 2020 16:54
Витяг розширений (ЄДР).pdf
14 серпня 2020 16:54
Витяг (ПДВ).pdf
14 серпня 2020 16:54
Виписка з ЄДР.pdf
14 серпня 2020 16:54
Авторизація Lenovo.pdf
14 серпня 2020 16:54
Авторизація 2E.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ПОДІЛЛЯ ФІНАНС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ПОДІЛЛЯ ФІНАНС"
#40098570
Очікує рішення 54 060,00
UAH з ПДВ
27 серпня 2020 15:55
ТОВ "ПОДІЛЛЯ ФІНАНС"
#40098570
Рішення скасоване 54 060,00
UAH з ПДВ
27 серпня 2020 15:55

Документи

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 28 серпня 2020 08:59
Причина відміни: неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Коментар щодо відміни: Відмінити процедуру скороченої закупівлі згідно предмету: Код ДК 021-2015 (CPV): 30210000-4 - Машини для обробки даних (апаратна частина) (Ноутбук з програмним забезпеченням, планшет), за ЛОТОМ № 1, з підстави, що передбачена п. 2 ч. 17 ст. 14 Закону «Про публічні закупівлі» , а саме: Замовник відміняє спрощену закупівлю в разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель.
Документи:
28 серпня 2020 08:59
Електронний підпис
27 серпня 2020 16:04
Протокол