Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Виконання будівельно-монтажних робіт по об'єкту: "Капітальний ремонт хірургічного корпусу КУ "Маріупольська міська лікарня №4 ім. І.К. Мацука", по вул. Пашковського, 4 у Лівобережному районі м. Маріуполя" (внутрішні роботи, термомодернізація, благоустрій).
Очікувана вартість
44 496 115,00 UAH
UA-2020-08-07-001339-a ebfbc0a39822469d9d090b9588bbb774
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Наталя Євгенівна Оберемок

+380675277337 mariupoluks@meta.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Міське управління капітального будівництва
Код ЄДРПОУ: 04011733
Місцезнаходження: 87535, Україна , Донецька обл., м. Маріуполь, вул. КУПРІНА, 23А
Контактна особа: Наталя Євгенівна Оберемок
+380675277337
mariupoluks@meta.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 07 серпня 2020 10:09
Звернення за роз’ясненнями: до 15 серпня 2020 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 21 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 25 серпня 2020 18:00
Початок аукціону: 26 серпня 2020 15:21
Очікувана вартість: 44 496 115,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 222 480,58 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 222480.58 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


У відповідності до ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Виконання будівельно-монтажних робіт по об'єкту: "Капітальний ремонт хірургічного корпусу КУ "Маріупольська міська лікарня №4 ім. І.К. Мацука", по вул. Пашковського, 4 у Лівобережному районі м. Маріуполя" (внутрішні роботи, термомодернізація, благоустрій).
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87500, Україна, Донецька область, м. Маріуполь, вул. Пашковського, 4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Підписання договору Більш детально в проекті договору Аванс 10 Робочі 50
Виконання робіт Більш детально в проекті договору Пiсляоплата 10 Робочі 50

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
07 серпня 2020 10:10
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 серпня 2020 10:09
Технічне завдання.docx
07 серпня 2020 10:09
Проект договору підряду СМР.docx
07 серпня 2020 10:09
Тендерна документація.doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-09-21-000062 ● a3a6cad24ac347cf95e57bed964b2128
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 21 вересня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 21 вересня 2020 19:30
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

21.09.2020 №191
(дата)
Харків

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Підстава: доповідна записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Костенка П. від 18.09.2020 року.
Начальник Станіслав КОСІНОВ
Додаток
до наказу Північно-східного
офісу Держаудитслужби
від 21.09.2020 № 191

Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі

№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу
1 2 3 4
10. UA-2020-08-07-001339-a 07.08.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель, дані автоматичних індикаторів ризиків
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Павло КОСТЕНКО

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

На виконання зобов'язання щодо усунення порушень законодавства в сфері державних закупівель, зазначеного у висновку від 16.10.2020, складеному Північно-східним офісом Державної аудиторської служби України за результатами моніторингу закупівлі, керуючись ч. 1 ст. 651 Цивільного кодексу України, Сторони дійшли згоди з дати укладання додаткової угоди №2 від 20.10.2020 розірвати договір №155/2020 від 18.09.2020

2020-10-20 14:41:01


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 16 жовтня 2020
Кінцевий строк оскарження: 31 жовтня 2020

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 26 серпня 2020 15:42

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Нові теплотехнології 40 792 136,04
UAH з ПДВ
40 792 136,04
UAH з ПДВ
Документи
ПП "Олнайт" 41 218 317,56
UAH з ПДВ
41 218 317,56
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

10 вересня 2020 15:56
Електронний підпис
10 вересня 2020 15:03
Довідка про несудимість.7z
09 вересня 2020 13:28
ч.2 ст.17.pdf
09 вересня 2020 13:28
п.13 ч.1 ст.17.rar
09 вересня 2020 13:28
п.12 ч.1 ст.17.pdf
09 вересня 2020 13:28
п.6 ч.1 ст.17.pdf
25 серпня 2020 15:53
Електронний підпис
25 серпня 2020 15:51
15.Календарний графік.pdf
25 серпня 2020 15:51
14. Дозвіл.pdf
25 серпня 2020 15:51
13. Ліцензія.PDF
25 серпня 2020 15:51
12. Банківська гарантія.rar
25 серпня 2020 15:50
10.Кошторис.imd
25 серпня 2020 15:50
10.Договірна ціна.pdf
25 серпня 2020 15:50
8.Тендерна пропозиція.pdf
25 серпня 2020 15:50
7. Свідоцтво ПДВ.pdf
25 серпня 2020 15:50
6.Статут.pdf
25 серпня 2020 15:50
4. Ст.17.pdf

Публічні документи

25 серпня 2020 10:07
Електронний підпис
25 серпня 2020 10:06
КБ-3 дог 75 ч 1.pdf
25 серпня 2020 10:06
Календарний план.pdf
25 серпня 2020 10:06
Договір 75 2016.pdf
25 серпня 2020 10:06
КБ-3дог 75 ч 2.pdf
25 серпня 2020 10:06
Субподряд.rar
25 серпня 2020 10:06
Листи рекомендаціїні.pdf
25 серпня 2020 10:06
Кошторис Пашковского.imd
25 серпня 2020 10:06
Довідки Пашковского 4.pdf
25 серпня 2020 10:06
БГ_УБІБ.zip
25 серпня 2020 10:06
Аналог дог №74 Союз.rar
25 серпня 2020 10:06
Уставние Олнайт.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Нові теплотехнології

ПП "Олнайт"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ Нові теплотехнології
#34027947
Переможець 40 792 136,04
UAH з ПДВ
31 серпня 2020 13:28

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 31 серпня 2020 13:28

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Нові теплотехнології
#34027947
40 792 136,04
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
20 жовтня 2020 14:39
Дод угода №2 від 20.10.2020 до дог №155 2020.pdf укладений
20 жовтня 2020 14:37
Електронний підпис зміни до договору
29 вересня 2020 13:09
Дод угода №1 від 22.09.20 до дог №155 2020.PDF зміни до договору
29 вересня 2020 13:09
Електронний підпис укладений
18 вересня 2020 11:50
Договірна ціна.pdf укладений
18 вересня 2020 11:47
План фінансування.PDF укладений
18 вересня 2020 11:47
Графік виконання робіт.PDF укладений
18 вересня 2020 11:47
Договір №155 2020 від 18.09.20.PDF укладений
18 вересня 2020 11:47

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Банкківські реквізити Підрядника викладено в новій редакції
Номер договору про закупівлю: 155/2020
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 18 вересня 2020 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 0
з ПДВ
Причини розірвання договору: На виконання зобов'язання щодо усунення порушень законодавства в сфері державних закупівель, зазначеного у висновку від 16.10.2020, складеному Північно-східним офісом Державної аудиторської служби України за результатами моніторингу закупівлі, керуючись ч. 1 ст. 651 Цивільного кодексу України, Сторони дійшли згоди з дати укладання даної додаткової угоди розірвати договір