Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

код ДК 021:2015 – 32320000-2 Телевізійне й аудіовізуальне обладнання (мультимедійний комплект: інтерактивна дошка з проектором)
Очікувана вартість
25 000,00 UAH
UA-2020-08-07-001329-c cb19136ecf594c1d9cd429cbb9c6331e
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Скрипченко Яна Іванівна

+380612397336 yanina1406@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Територіальний відділ освіти Заводського району департаменту освіти і науки Запорізької міської ради
Код ЄДРПОУ: 37611443
Місцезнаходження: 69067, Україна , Запорізька обл., Запоріжжя, вул. Радіаторна, 49
Контактна особа: Скрипченко Яна Іванівна
+380612397336
yanina1406@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 07 серпня 2020 13:51
Звернення за роз’ясненнями: до 12 серпня 2020 13:56
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 14 серпня 2020 13:56
Очікувана вартість: 25 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 125,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:32320000-2: Телевізійне й аудіовізуальне обладнання


Назви товару чи послуги кожної номенклатурної позиції предмета закупівлі та код товару чи послуги, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурних позицій предмета закупівлі: 32322000-6 Мультимедійне обладнання
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 комплекти
Мультимедійний комплект: інтерактивна дошка з проектором
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69009, Україна, Запорізька область, м.Запоріжжя, вул.Павлокічкаська,29
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 вересня 2020
ДК 021:2015: 32320000-2 — Телевізійне й аудіовізуальне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки проводяться шляхом переказу Замовником грошових коштів на поточний рахунок Постачальника впродовж 90 банківських днів з моменту поставки товару. Пiсляоплата 90 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
07 серпня 2020 14:00
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 серпня 2020 13:53
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.doc
07 серпня 2020 13:53
ОГОЛОШЕННЯ.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Розміри інтерактивної дошки
Дата подання: 09 серпня 2020 18:31
Дата відповіді: 10 серпня 2020 09:11
Шановний Замовник! Згідно з технічними вимогами до інтерактивної дошки: Розмір електронної дошки не більше : 1730x1260 мм Розмір активної області не менше 1675х1175 мм Чи будете ви розглядати пропозицію учасника, що запропонує інтерактивну дошку з розмірами що більші 1730x1260 мм?
Відповідь: Добрий день. Ні.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-08-07-001329-c.b1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "КРЕО СІНЕРЖІ", Код ЄДРПОУ:41602230
Дата подання: 09 серпня 2020 18:32
Тендерна документація
Шановний Замовнику!
Висловлюємо Вам свою повагу!
Ми, Учасник, який має намір взяти участь у Вашій закупівлі. Детально проаналізувавши Вашу тендерну документацію та вимоги до Учасників виявили, що для того, щоб забезпечити Ваш заклад більш якіснішим та сучаснішим обладнанням, а також виконання своїх зобовʼязань учасником-переможцем на професіональному рівні, Вам потрібно розширити вимоги в документації, а саме технічній частині. Повідомляємо Вам, що відповідно до ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник має право вносити зміни до оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимог до предмета закупівлі. Виходячи с вищепереліченого, рекомендуємо Вам внести зміни до технічної частини, а саме додати вимогу про надання учасниками наступних документів:
1. Авторизаційний лист від виробника або його офіційного представника на території України, з зазначенням найменування учасника, номера торгів, назви товару на інтерактивну дошку.
Обгрунтування: даний документ, підтверджує, що запропоноване обладнання буде закуповуватись у офіційних представників і допоможе Ва уникнути постачання нелегально завезеного на територію України товару.
2. Свідоцтво про визнання відповідності педагогічним вимогам, видане МОН України на інтерактивні дошки та базове програмне забезпечення.
Обгрунтування: даний документ, дає Вам можливість бути впевненим в тому що, інтерактивні дошки дійсно відповідають наказам МОН та рекомендовані для використання в навчальних закладах.
3. Свідоцтво на знак для товарів і послуг (на торговельну марку інтерактивних дошок), що підтверджує право власності та реєстрацію торговельної марки в Україні. Свідоцтво України на знак для товарів і послуг є офіційним охоронним документом, який повинен бути виданий від імені держави уповноваженим на це органом – Міністерством розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України (Мінекономіки).
Обгрунтування: дане свідоцтво підтверджує надійність постачальника та гарантію того, що постачальник виконає свої гарантійні зобов’язання (протягом 3-х років!) та не зупинить ввіз продукції на територію України під торгівельною маркою, що не зареєстрована на території України. Дане свідоцтво є надійним підтвердженням гарантійного строку та зобов'язань.
Вищезазначені рекомендації ніяк не дискримінують учасників, а лише звільнять Вас від ризику закупівлі неякісного або нелегального обладнання.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
10 серпня 2020 10:37
Відповідь надана окремим файлом

Документи

10 серпня 2020 10:37
на вимогу

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 14 серпня 2020 13:56

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Фізична особа-підприємець Пархоменко Роман Миколайович 25 000,00
UAH з ПДВ
25 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

14 серпня 2020 09:36
Електронний підпис
13 серпня 2020 13:51
СанГіг проектор.pdf
13 серпня 2020 13:51
СанГіг доска.pdf
13 серпня 2020 13:51
Паспорт_ІПН.pdf
13 серпня 2020 13:51
Витяг єдиний податок.pdf
13 серпня 2020 13:51
Витяг .pdf
13 серпня 2020 13:51
Лист сервісні центри .pdf
13 серпня 2020 13:51
Довідка співробітники.pdf
13 серпня 2020 13:51
Лист відгук.pdf
13 серпня 2020 13:51
Довідка повноваження.pdf
13 серпня 2020 13:51
Довідка мат-тех база.pdf
13 серпня 2020 13:51
Авторизаційний лист.pdf
13 серпня 2020 13:51
Цінова пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Фізична особа-підприємець Пархоменко Роман Миколайович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Фізична особа-підприємець Пархоменко Роман Миколайович
#2959206434
Переможець 25 000,00
UAH з ПДВ
19 серпня 2020 11:39

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 19 серпня 2020 11:39

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Фізична особа-підприємець Пархоменко Роман Миколайович
#2959206434
25 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
27 січня 2021 16:49
Електронний підпис укладений
23 вересня 2020 10:40
доп.угода.pdf зміни до договору
23 вересня 2020 10:39
Електронний підпис укладений
08 вересня 2020 16:58
договір.pdf укладений
08 вересня 2020 16:55

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
21 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
23 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: 46/П-134
Договір:
Номер додаткової угоди: № 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 04 вересня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 25 000,00
UAH