Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

50310000-1 Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки (Заправка та відновлення картриджів, ремонт друкуючої техніки)
Очікувана вартість
139 700,00 UAH
UA-2020-08-07-001259-b b7b3eaec5c924d33a31d0b3e12968728
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Строін Сергій Володимирович

+380512498480 vip.nastenakostenko@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління поліції охорони в Миколаївській області
Код ЄДРПОУ: 40109016
Місцезнаходження: 54001, Україна , Миколаївська обл., місто Миколаїв, вулиця Шевченка, 52
Контактна особа: Строін Сергій Володимирович
+380512498480
vip.nastenakostenko@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 07 серпня 2020 11:21
Звернення за роз’ясненнями: до 14 серпня 2020 10:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 21 серпня 2020 10:00
Початок аукціону: 25 серпня 2020 14:28
Очікувана вартість: 139 700,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 698,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50310000-1: Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки


50310000-1 Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки (Заправка та відновлення картриджів, ремонт друкуючої техніки)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
302 послуга
заправка картриджів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 54001, Україна, Миколаївська область, Миколаїв, вул.Шевченка, 52
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 17 серпня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
114 послуга
відновлення картриджів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 54001, Україна, Миколаївська область, Миколаїв, вул.Шевченка, 52
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 17 серпня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
81 послуга
технічне обслуговування та ремонт копіювально-розмножувальної техніки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 54001, Україна, Миколаївська область, Миколаїв, вул.Шевченка, 52
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 17 серпня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Розрахунки здійснюються в безготівковій формі в національній валюті з моменту поставки кожної окремої партії Послуг, згідно підписаного обома Сторонами акту виконаних послуг, шляхом оплати Замовником пред’явленого Виконавцем рахунку на їх оплату протягом 15 (п’ятнадцяти) банківських днів з дати підписання Сторонами акту виконаних послуг. Пiсляоплата 15 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
07 серпня 2020 11:25
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 серпня 2020 11:22
оголошення картриджи.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 25 серпня 2020 14:49

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Сантарекс 62 052,00
UAH з ПДВ
62 052,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "НАЗАРОВ ОЛЕГ ОЛЕКСАНДРОВИЧ" 139 070,00
UAH з ПДВ
139 070,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

18 серпня 2020 15:49
Електронний підпис
18 серпня 2020 15:45
21_ИНН назаров.pdf
18 серпня 2020 15:45
20_Проект договору.pdf
18 серпня 2020 15:45
19_паспорт назаров.PDF
18 серпня 2020 15:45
18_Довідка устан.pdf
18 серпня 2020 15:45
17_Цінова пропозиція.pdf
18 серпня 2020 15:45
16_Виписка ЄДР.pdf
18 серпня 2020 15:45
14 _Довідка щодо вимог.pdf
18 серпня 2020 15:45
12_Довідка відновлення.pdf
18 серпня 2020 15:45
11_Довідка заправка.pdf
18 серпня 2020 15:45
10_Довідка гарантія.pdf
18 серпня 2020 15:45
7_Довідка щодо якості.pdf
18 серпня 2020 15:45
6_Довідка щодо заміни.pdf
18 серпня 2020 15:45
5_Лист згода ПД.pdf
18 серпня 2020 15:45
4_Довідка Додаток 2.pdf
18 серпня 2020 15:45
3_Довідка щодо підпису.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Сантарекс

ФОП "НАЗАРОВ ОЛЕГ ОЛЕКСАНДРОВИЧ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ Сантарекс
#30126040
Відхилено 62 052,00
UAH з ПДВ
25 серпня 2020 18:23
ФОП "НАЗАРОВ ОЛЕГ ОЛЕКСАНДРОВИЧ"
#2996919351
Переможець 139 070,00
UAH з ПДВ
25 серпня 2020 18:26

Документи

25 серпня 2020 18:23
Електронний підпис
25 серпня 2020 18:21
протокол

Документи

25 серпня 2020 18:26
Електронний підпис
25 серпня 2020 18:25
протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 25 серпня 2020 18:26

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "НАЗАРОВ ОЛЕГ ОЛЕКСАНДРОВИЧ"
#2996919351
139 070,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

25 серпня 2020 18:26
Електронний підпис
25 серпня 2020 18:25
протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
16 лютого 2021 17:18
протокол укладений
16 лютого 2021 16:58
Електронний підпис укладений
02 лютого 2021 15:03
ду 2 дог 177.pdf зміни до договору
02 лютого 2021 14:59
Електронний підпис укладений
01 лютого 2021 10:27
ду 1 дог 177.pdf зміни до договору
01 лютого 2021 10:25
Електронний підпис укладений
29 грудня 2020 11:19
ду 1 дог 177.pdf зміни до договору
29 грудня 2020 11:15
Електронний підпис укладений
27 серпня 2020 17:15
договір укладений
27 серпня 2020 17:13

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись частиною 5 статті 36 «Основні вимоги до договору про закупівлю» розділу VII «Договір про закупівлю» Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII ( частина 5 статті 41 «Основні вимоги до договору про закупівлю та внесення змін до нього» розділу VIII «Договір про закупівлю» Закону України «Про публічні закупівлі» в редакції від 19.04.2020 року), відповідно до якої дія договору про закупівлю може продовжуватися на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20% суми, визначеної в початковому договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку, Сторони дійшли згоди продовжити дію договору № № 177 від 27.08.20 р (далі — Договір) на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, а саме — до 31.03.2021, в обсязі, що не перевищує 20% суми, визначеної в Договорі.
Номер договору про закупівлю: 177
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
01 лютого 2021
Дата публікації змін до договору:
01 лютого 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись частиною 5 статті 36 «Основні вимоги до договору про закупівлю» розділу VII «Договір про закупівлю» Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII ( частина 5 статті 41 «Основні вимоги до договору про закупівлю та внесення змін до нього» розділу VIII «Договір про закупівлю» Закону України «Про публічні закупівлі» в редакції від 19.04.2020 року), відповідно до якої дія договору про закупівлю може продовжуватися на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20% суми, визначеної в початковому договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Номер договору про закупівлю: 177
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
02 лютого 2021
Дата публікації змін до договору:
02 лютого 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): технічна помилка
Номер договору про закупівлю: 177
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 27 серпня 2020 — 01 квітня 2021
Сума оплати за договором: 132 670,00
UAH