Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

(ДК 021:2015 код 45310000-3 Електромонтажні роботи) Зовнішнє електроосвітлення ГЕС та ВРП-110 кВ Київської ГЕС філії "Каскад Київських ГЕС і ГАЕС" ПрАТ "Укргідроенерго"
Очікувана вартість
6 391 136,40 UAH
UA-2020-08-07-001194-b 0d8b9b0b49fb489a9bcea9b51e900dcc
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ПрАТ "Укргідроенерго"
Код ЄДРПОУ: 20588716
Місцезнаходження: 07300, Україна , Київська обл., м.Вишгород, м.Вишгород, Київська обл., 07300
Контактна особа: Зоряна Даниленко
0459658620, +380459658357, +380459658471, +380459658511
tenderist140303@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 07 серпня 2020 11:15
Звернення за роз’ясненнями: до 22 серпня 2020 09:00
Оскарження умов закупівлі: до 28 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 01 вересня 2020 09:00
Початок аукціону: 02 вересня 2020 14:02
Початок аукціону: 02 вересня 2020 14:02
Очікувана вартість: 6 391 136,40 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 63 900,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 31955 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Зовнішнє електроосвітлення ГЕС та ВРП-110 кВ Київської ГЕС філії «Каскад Київських ГЕС і ГАЕС» ПрАТ «Укргідроенерго».

Тендерна пропозиція та усі документи, які передбачені вимогами тендерної документації складаються українською мовою. Документи або копії документів (які передбачені вимогами тендерної документації), які надаються Учасником у складі тендерної пропозиції, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом на українську мову, засвідчені перекладачем
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Зовнішнє електроосвітлення ГЕС та ВРП-110 кВ Київської ГЕС філії «Каскад Київських ГЕС і ГАЕС» ПрАТ «Укргідроенерго»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 листопада 2021
ДК 021:2015: 45310000-3 — Електромонтажні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Перший етап здійснюється у розмірі 75 (сімдесят п’ять) відсотків від ціни виконаних робіт та поставленого обладнання протягом 90 (дев’яноста) банківських днів з дати підписання сторонами Акту приймання виконаних будівельних робіт за формою № КБ-2в і Довідки про вартість виконаних робіт за формою КБ-3 про кінцевий результат робіт (згідно з додатками до ДСТУ Б Д.1.1-1:2013) з відповідними накладними на обладнання та актами приймання-передачі обладнання (устаткування), на підставі виставленого Підрядником рахунку-фактури. Пiсляоплата 90 Банківські 75
Iнша подія Другий етап – оплата у розмірі 25 (двадцять п’ять) відсотків від ціни виконаних робіт та поставленого обладнання здійснюється на підставі виставленого рахунку-фактури протягом 15 (п’ятнадцяти) банківських днів з моменту реєстрації Підрядником усіх належним чином оформлених податкових накладних в Єдиному реєстрі податкових накладних відповідно Податкового кодексу України, але не раніше оплати першого етапу. Пiсляоплата 15 Банківські 25

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
17 серпня 2020 15:24
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 серпня 2020 15:22
Тендерна документація зі змінами.doc
17 серпня 2020 15:22
Додаток №6 Технічне завдання зі змінами.pdf
17 серпня 2020 15:21
Зміни до тендерної документації..pdf
07 серпня 2020 11:16
Додаток № 4.doc
07 серпня 2020 11:16
Додаток №1.doc
07 серпня 2020 11:16
Додаток №2.doc
07 серпня 2020 11:16
Додаток №3.doc
07 серпня 2020 11:16
Додаток №5.doc
17 серпня 2020 15:24
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 серпня 2020 11:18
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 серпня 2020 15:22
Тендерна документація зі змінами.doc
07 серпня 2020 11:16
Тендерна документація.doc
17 серпня 2020 15:22
Додаток №6 Технічне завдання зі змінами.pdf
07 серпня 2020 11:16
Додаток №6 Технічне завдання.pdf
17 серпня 2020 15:21
Зміни до тендерної документації..pdf
07 серпня 2020 11:16
Додаток № 4.doc
07 серпня 2020 11:16
Додаток №1.doc
07 серпня 2020 11:16
Додаток №2.doc
07 серпня 2020 11:16
Додаток №3.doc
07 серпня 2020 11:16
Додаток №5.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-08-07-001194-b.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ «ЕНЕРГО-ІНВЕСТ-СЕРВІС», Код ЄДРПОУ:36678177
Дата подання: 12 серпня 2020 16:01
Вимоги щодо техничної документаціяї
Прошу Вас додати до тендорної документації робочий проект «Зовнішнє електроосвітлення ГЕС та ВРП-110 кВ Київської ГЕС філії "Каскад Київських ГЕС і ГАЕС" ПрАТ "Укргідроенерго"» для формування цінової пропозиції.
Рішення замовника: Вимога задоволена
17 серпня 2020 15:23
Ознайомившись з вимогами № UA-2020-08-07-001194-b.b1, № UA-2020-08-07-001194-b.b2 предмета закупівлі: ДК 021:2015 код 45310000-3 Електромонтажні роботи (Зовнішнє електроосвітлення ГЕС та ВРП-110 кВ Київської ГЕС філії «Каскад Київських ГЕС і ГАЕС» ПрАТ «Укргідроенерго»), на виконання вимог Закону України «Про публічні закупівлі» повідомляємо.
Замовник вніс зміни до Додатка № 6 тендерної документації.
Враховуючи вищевикладене, вимоги учасника щодо внесення змін до тендерної документації підлягають задоволенню.
Номер вимоги: UA-2020-08-07-001194-b.b2
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ «ЕНЕРГО-ІНВЕСТ-СЕРВІС», Код ЄДРПОУ:36678177
Дата подання: 12 серпня 2020 16:06
Вимоги щодо технічної документації
Прошу Вас додати до тендерної документації робочий проект «Зовнішнє електроосвітлення ГЕС та ВРП-110 кВ Київської ГЕС філії "Каскад Київських ГЕС і ГАЕС" ПрАТ "Укргідроенерго"» для формування цінової пропозиції.
Рішення замовника: Вимога задоволена
17 серпня 2020 15:23
Ознайомившись з вимогами № UA-2020-08-07-001194-b.b1, № UA-2020-08-07-001194-b.b2 предмета закупівлі: ДК 021:2015 код 45310000-3 Електромонтажні роботи (Зовнішнє електроосвітлення ГЕС та ВРП-110 кВ Київської ГЕС філії «Каскад Київських ГЕС і ГАЕС» ПрАТ «Укргідроенерго»), на виконання вимог Закону України «Про публічні закупівлі» повідомляємо.
Замовник вніс зміни до Додатка № 6 тендерної документації.
Враховуючи вищевикладене, вимоги учасника щодо внесення змін до тендерної документації підлягають задоволенню.
Номер вимоги: UA-2020-08-07-001194-b.c3
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "НАУКОВО-ДОСЛІДНЕ ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЕЛЕКТРОМОНТАЖ ГРУП", Код ЄДРПОУ:40644820
Дата подання: 04 листопада 2020 13:23
Вимога
Оскарження визначення переможця.
Рішення замовника: Вимога відхилена
09 листопада 2020 16:25
Ознайомившись з вимогою № UA-2020-08-07-001194-b.c3 предмета закупівлі: ДК 021:2015 код 45310000-3 Електромонтажні роботи (Зовнішнє електроосвітлення ГЕС та ВРП-110 кВ Київської ГЕС філії «Каскад Київських ГЕС і ГАЕС» ПрАТ «Укргідроенерго»), на виконання вимог Закону України «Про публічні закупівлі» повідомляємо.
У п.1.1.2 таблиці № 4 продовження Додатка № 1 тендерної документації, визначено наступне: «Аналіз цін надати у вигляді таблиці, складеній в довільній формі з обов’язковими додатками (двох або більше постачальників) на підставі яких проведено даний аналіз (рахунки, комерційні пропозиції). У разі прийняття ціни товару від єдиного постачальника надати цінову довідку (експертний висновок) ДП «Держзовнішінформ» або висновок ТПП щодо вартості товарів. При цьому ціни, які відповідають застосованим у програмних комплексах («Будівельні Технології –Кошторис», «АВК-5») додатково підтверджувати не потрібно».
ТОВ «БУДГРУП АЛЬЯНС», застосувавши орендовану техніку по усередненим цінам, застосованим в програмних комплексах, не порушив вимоги тендерної документації в області ціноутворення.
Додатково слід зазначити, що за результатами проведеного моніторингу № UA-M-2020-09-21-000064 Державною Аудиторською Службою України (ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ) з зазначеного предмету закупівлі, зауважень до пропозиції учасника - ТОВ «БУДГРУП АЛЬЯНС» не виявлено.
Враховуючи вищевикладене, вимога учасника не підлягає задоволенню
Номер вимоги: UA-2020-08-07-001194-b.c4
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "НАУКОВО-ДОСЛІДНЕ ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЕЛЕКТРОМОНТАЖ ГРУП", Код ЄДРПОУ:40644820
Дата подання: 05 листопада 2020 12:10
Вимога.
Додаткова інформація стосовно оскарження визначення переможця.
Рішення замовника: Вимога відхилена
09 листопада 2020 16:27
Ознайомившись з вимогами № UA-2020-08-07-001194-b.c4 предмета закупівлі: ДК 021:2015 код 45310000-3 Електромонтажні роботи (Зовнішнє електроосвітлення ГЕС та ВРП-110 кВ Київської ГЕС філії «Каскад Київських ГЕС і ГАЕС» ПрАТ «Укргідроенерго»), на виконання вимог Закону України «Про публічні закупівлі» повідомляємо.
Щодо п. 2 вимоги: Вартість експлуатації будівельних машин і механізмів відповідає усередненим показникам вартості станом на 01.02.2019р. (згідно програмного комплексу);
Щодо п. 3 вимоги: Умови тендерної документації не заперечують застосування учасником понижуючих коефіцієнтів.
Щодо п. 4 вимоги: Бухгалтерська довідка, що надана учасника відповідає вимогам п. 1.1.8 таблиці № 4 продовження Додатка № 1 тендерної документації
Щодо п. 6 вимоги: Норма тривалості робочого часу на 2020 рік становить 166,83люд/год, Лист Мінсоцполітики України від 29.07.2019 № 1133/0/206-19.
В пропозиції Учасника відсутній монтаж обладнання Замовника, п. 371 відсутній в відомості ресурсів.
Додатково слід зазначити, що за результатами проведеного моніторингу № UA-M-2020-09-21-000064 Державною Аудиторською Службою України (ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ) з зазначеного предмету закупівлі, зауважень до пропозиції учасника ТОВ «БУДГРУП АЛЬЯНС» не виявлено.
Враховуючи вищевикладене, вимога учасника не підлягає задоволенню.

Документи

17 серпня 2020 15:22
Відповідь на вимогу..pdf

Документи

17 серпня 2020 15:23
Відповідь на вимогу..pdf

Документи подані скаржником

04 листопада 2020 13:23
Вимога.pdf

Документи подані скаржником

05 листопада 2020 12:10
Вимога 2.PDF

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-09-21-000064 ● c96418ccb64447da8f8857a4d9f8ff79
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 21 вересня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 21 вересня 2020 19:52
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

21.09.2020 № 191
(дата)
Харків


Про початок
моніторингу закупівель


Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Підстава: доповідна записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Костенка П. від 18.09.2020 року.


Начальник Станіслав КОСІНОВ

Додаток
до наказу Північно-східного
офісу Держаудитслужби
від 21.09.2020 № 191

Витяг з Переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі

№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу

11. UA-2020-08-07-001194-b 07.08.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель.

Начальник відділу
контролю у сфері закупівель Павло КОСТЕНКО

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Відповідно до ч. 8 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі», з урахуванням інформації, викладеної у висновку ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ від 16.10.2020 року, повідомляємо наступне. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2020 рік Приватного акціонерного товариства «Укргідроенерго» (далі – Замовник); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету від 05.08.2020 року № 85-20; протокол розкриття тендерних пропозицій від 02.09.2020, тендерну пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю «БУДГРУП АЛЬЯНС» (далі – ТОВ «БУДГРУП АЛЬЯНС»), повідомлення про продовження строку розгляду тендерної пропозиції від 05.10.2020 року № 7/4048. За результатом моніторингу встановлено, що пункт 5 Додатку 5 до тендерної документації містить вимогу щодо застосування заходів із захисту довкілля. При цьому не зазначено, які маркування, протоколи випробувань або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам. Крім того установлено, що Додаток 6 до тендерної документації містить посилання на торгові марки (світильник Ampera-mini-24-Zebra, світильник Teceo-1-40, прожектор Omnistar Mono) обґрунтування яких відсутні. Зазначене є порушенням Замовником частин четвертої та п’ятої статті 23 Закону. Також, моніторингом питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено, що визначені Замовником кваліфікаційний критерій в пункті 5 розділу III тендерної документації та в пункті 3 таблиці 1 Додатку 1 до тендерної документації не відповідає вимогам пункту 1 частини другої статті 16 Закону, а саме: Замовник вимагає від учасників наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору, в той час як згідно з Законом (в редакції від 19.04.2020) зазначений критерій повинен мати назву: «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)». Зазначене є порушенням Замовником пункту 2 частини другої статті 22 Закону. Разом з тим, на виконання вимог ч. 8 ст. 8 ЗУ «Про публічні закупівлі», тендерний комітет ПрАТ «Укргідроенерго» повідомляє наступне: 1. Відповідно до ч. 5 ст. 23 ЗУ «Про публічні закупівлі» Замовник може вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації. У разі встановлення екологічних чи інших характеристик товару, роботи чи послуги замовник повинен в тендерній документації зазначити, які маркування, протоколи випробувань або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам. Маркування, протоколи випробувань та сертифікати повинні бути видані органами з оцінки відповідності, компетентність яких підтверджена шляхом акредитації або іншим способом, визначеним законодавством. Маркування (помаркування) — це процес нанесення на виріб марковання. Нанесення тексту, умовних позначень та малюнків на пакування та (чи) продукцію. У процесі наноситься комплекс відомостей різного характеру щодо продукції, процесу чи послуги у вигляді тексту, окремих графічних, кольорових символів (умовних позначень) та їхніх комбінацій. Воно наноситься, залежно від конкретних умов, безпосередньо на виріб, упаковку (тару), ярлик, етикетку чи в супровідну документацію. Чинним законодавством України передбачено, що маркування – слова, описи, знаки для товарів і послуг, назва торгової марки, зображення чи символи, що стосуються харчових продуктів і розміщені на будь-якій упаковці, етикетці (стікері), споживчій тарі, контретикетці, кольєретці, ярлику, пробці, листку-вкладиші, документі, повідомленні, інших елементах упаковки, що супроводжують чи належать до таких харчових продуктів». Маркування вантажів — товаросупроводжувальна інформація, що містить реквізити імпортера, номер контракту, номер трансу, вантажогабаритні характеристики місць, номер місця і кількість місць у партії і трансі. Маркування вантажів є вказівкою транспортним фірмам щодо поводження з вантажем і за необхідності попередженням про небезпеки, пов’язані з вантажем. Протокол випробувань - це офіційний документ, який видає акредитований центр або лабораторія і містить в собі інформацію про результати проведених випробувань. Випробування проводяться за допомогою різних технічних засобів і засобів вимірювань, які відповідним чином перевірені або відкалібровані. Завдання випробувань - оцінити здатність товару (продукції) реалізовувати і відповідати очікуваним вимогам і функціям в певних умовах, шляхом отримання об'єктивних характеристик дослідними методами. Сертифікат відповідності — документ, що виданий для підтвердження того, що продукція, система якості, система управління якістю, система управління довкіллям, персонал відповідає встановленим вимогам конкретного стандарту чи іншого нормативного документу, визначеного чинним законодавством. Отже, із аналізу чинного законодавства вбачається, що на виконання робіт відсутні будь які маркування, протоколи випробувань або сертифікати, а встановлення екологічних чи інших характеристик товару є правом Замовника, а не його обов’язком. Додатком №5 Технічна специфікація не встановлення екологічних характеристик робіт. Натомість відповідно до ч. 3 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Замовником, зокрема в пункті 5 Додатку №5 зазначені вимоги щодо застосування заходів із захисту довкілля, якими передбачено як повинна вести себе підрядна організація під час виконання робіт, а саме те, що підрядники зобов’язані дотримуватись вимог екологічної безпеки. Отже, замовником не порушено вимоги ч. 5 ст. 23 ЗУ «Про публічні закупівлі», а тендерна документація в цій частині відповідає чинному законодавству. 2. Відповідно до ч. 4 ст. 23 ЗУ «Про публічні закупівлі» технічні специфікації не повинні містити посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим та містити вираз "або еквівалент". Додаток №6 не є технічною специфікацією, а технічним завданням в якому міститься опис робіт та матеріалів для їх виконання. Додаток №5 є Технічною специфікацією в якій відсутнє посилання на будь, які торгові марки. Крім того, в ЗУ «Про публічні закупівлі» відсутня норма, яка зобов’язує замовника ОПРИЛЮДНЮВАТИ обґрунтуванням посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва, а визначає тільки, що таке посилання повинно бути обґрунтованим. Відповідно до п. 6 Розділу ІІІ Тендерної документації учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником; Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі наведено у Додатках № 5 та № 6 тендерної документації. У тендерній документації всі посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва вживаються у значенні «…. «або еквівалент»» Враховуючи вищевикладене, Замовником дотримано вимог зазначених в ч. 4 ст. 23 ЗУ «Про публічні закупівлі» та передбачено можливість надання учасником еквіваленту. 3. Пунктом 5 Розділу ІІ Тендерної документації передбачено, що кваліфікаційні критерії до учасників визначені Замовником відповідно до вимог статті 16 Закону, вимоги, встановлені статтею 17 Закону та інформація про спосіб документального підтвердження відповідності учасників кваліфікаційним критеріям та іншим вимогам визначені у Додатку № 1 тендерної документації. Відповідно до п. 3 Додатку № 1 Тендерної документації учасник повинен надати довідку у формі заповненої таблиці за підписом уповноваженої особи учасника, що містить інформацію про виконання аналогічного договору. Пунктом 3.1.1.1. передбачено, що договір повинен бути за своєю правовою природою аналогічним предмету закупівлі, як і передбачено ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі» У разі неприйняття обґрунтованих заперечень Замовника повідомляємо, що Замовник буде змушений звернутися до суду за захистом своїх прав та охоронюваних законом інтересів.

2020-10-22 19:25:24


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 16 жовтня 2020
Кінцевий строк оскарження: 31 жовтня 2020

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 вересня 2020 14:47

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "НАУКОВО-ДОСЛІДНЕ ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЕЛЕКТРОМОНТАЖ ГРУП" 5 999 999,00
UAH з ПДВ
5 601 999,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЕЛЕКТРОМОНТАЖ СІСТЕМ" 6 102 796,57
UAH з ПДВ
5 602 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "АВТОІННОВАЦІЯ ГРУП" 6 390 000,00
UAH з ПДВ
5 990 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СЕТИНЖИС" 6 391 136,40
UAH з ПДВ
6 327 236,39
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ БУДГРУП АЛЬЯНС 6 348 819,81
UAH з ПДВ
6 348 819,81
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ «БУДІВЕЛЬНА ГРУПА «МІСТОБУДМОНТАЖ» 6 390 000,00
UAH з ПДВ
6 390 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

01 вересня 2020 04:34
Електронний підпис
01 вересня 2020 04:04
Додаток 5.PDF
01 вересня 2020 04:04
Додаток 1 таблиця 3.PDF
01 вересня 2020 04:04
Додаток 1 таблиця 3 ч2..PDF
01 вересня 2020 04:04
Додаток 1 таблиця 2.PDF
01 вересня 2020 04:04
Додаток 1 таблиця 1.PDF
01 вересня 2020 04:04
2649-20.zip

Публічні документи

31 серпня 2020 19:01
ТП 31.08.rar

Публічні документи

01 вересня 2020 08:33
4. Довідка_працівники.PDF
01 вересня 2020 08:33
37. БГ.rar
01 вересня 2020 08:33
36. Проект договору..PDF
01 вересня 2020 08:33
35. КП Сетинжис.PDF
01 вересня 2020 08:33
33. Специфікація.pdf
01 вересня 2020 08:33
30. Бух. довідка субпідр.pdf
01 вересня 2020 08:33
29.Бух._довiдка_Сетинжис.PDF
01 вересня 2020 08:33
25. Аналіз цін.rar
01 вересня 2020 08:33
24. Смета.rar
01 вересня 2020 08:33
23. Договір_пожежн.pdf
01 вересня 2020 08:33
22. Довідка про субпідряд.PDF
01 вересня 2020 08:33
20. Відсутність ознак.PDF
01 вересня 2020 08:33
18. Витяг ПДВ_Сетинжис.PDF
01 вересня 2020 08:33
1. Матеріально тех. база.pdf
01 вересня 2020 08:20
25. Аналіз цін.rar
01 вересня 2020 08:20
4. Довідка_працівники.PDF
01 вересня 2020 08:20
37. БГ.rar
01 вересня 2020 08:20
36. Проект договору..PDF
01 вересня 2020 08:20
35. КП Сетинжис.PDF
01 вересня 2020 08:20
33. Специфікація.pdf
01 вересня 2020 08:20
30. Бух. довідка субпідр.pdf
01 вересня 2020 08:20
29.Бух._довiдка_Сетинжис.PDF
01 вересня 2020 08:20
24. Смета.rar
01 вересня 2020 08:20
23. Договір_пожежн.pdf
01 вересня 2020 08:20
22. Довідка про субпідряд.PDF
01 вересня 2020 08:20
20. Відсутність ознак.PDF
01 вересня 2020 08:20
18. Витяг ПДВ_Сетинжис.PDF
01 вересня 2020 08:20
1. Матеріально тех. база.pdf

Публічні документи

02 листопада 2020 10:44
Електронний підпис
02 листопада 2020 10:43
Кваліфікаційні переможця 2
02 листопада 2020 10:43
Кваліфікаційні переможця
02 листопада 2020 10:43
Кваліфікаційні
31 серпня 2020 19:19
Електронний підпис
31 серпня 2020 19:18
Технічна специфікація.rar
31 серпня 2020 19:18
GARANTIYA_31 955_00UAH.ZIP
31 серпня 2020 19:18
Субпідрядник.rar
31 серпня 2020 19:18
Кваліфікація_3.rar
31 серпня 2020 19:18
Кваліфікація_2.rar
31 серпня 2020 19:18
Кваліфікація_1.rar

Публічні документи

31 серпня 2020 16:30
Електронний підпис
31 серпня 2020 16:28
Документація.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "НАУКОВО-ДОСЛІДНЕ ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЕЛЕКТРОМОНТАЖ ГРУП"

ТОВ "ЕЛЕКТРОМОНТАЖ СІСТЕМ"

ТОВ "АВТОІННОВАЦІЯ ГРУП"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СЕТИНЖИС"

ТОВ БУДГРУП АЛЬЯНС

ТОВ «БУДІВЕЛЬНА ГРУПА «МІСТОБУДМОНТАЖ»

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "НАУКОВО-ДОСЛІДНЕ ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЕЛЕКТРОМОНТАЖ ГРУП"
#40644820
Відхилено 5 601 999,00
UAH з ПДВ
11 вересня 2020 15:30
ТОВ "ЕЛЕКТРОМОНТАЖ СІСТЕМ"
#39232384
Відхилено 5 602 000,00
UAH з ПДВ
18 вересня 2020 13:12
ТОВ "АВТОІННОВАЦІЯ ГРУП"
#43107378
Відхилено 5 990 000,00
UAH з ПДВ
21 вересня 2020 13:46
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СЕТИНЖИС"
#39284474
Відхилено 6 327 236,39
UAH з ПДВ
28 вересня 2020 14:28
ТОВ БУДГРУП АЛЬЯНС
#43177650
Переможець 6 348 819,81
UAH з ПДВ
26 жовтня 2020 16:15

Документи

21 вересня 2020 13:46
Електронний підпис
21 вересня 2020 13:45
Протокол розгляду ТП.pdf
18 вересня 2020 13:13
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

28 вересня 2020 14:28
Електронний підпис
28 вересня 2020 14:27
Протокол розгляду ТП.pdf
21 вересня 2020 13:47
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 26 жовтня 2020 16:15

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ БУДГРУП АЛЬЯНС
#43177650
6 348 819,81
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
10 березня 2022 20:04
Електронний підпис укладений
06 грудня 2021 14:17
Додаткова угода №2 від 06.12.2021.pdf зміни до договору
06 грудня 2021 14:16
Електронний підпис укладений
24 червня 2021 14:42
Додаткова угода №1 від 24.06.2021.pdf зміни до договору
24 червня 2021 14:41
Електронний підпис укладений
13 листопада 2020 15:44
ТОВ БУДГРУП АЛЬЯНС №810Б-2020 від 13.11.2020.pdf укладений
13 листопада 2020 15:43

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
24 червня 2021
Дата публікації змін до договору:
24 червня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Сторони домовились і вирішили змінити Локальні кошториси з розрахунками згідно з ДСТУ Б Д. 1.1-1:2013 - (Додаток № 2) до Договору та викласти їх в новій редакції, яка додається до даної Додаткової угоди і є невід’ємною частиною Договору. 2. Всі інші умови Договору залишаються без змін. 3. Ця Додаткова угода укладена в двох оригінальних примірниках українською мовою, які мають однакову юридичну силу, по одному для кожної Сторони. 4. Ця Додаткова угода є невід’ємною частиною Договору. 5. Ця Додаткова угода набирає чинності з моменту підписання її уповноваженими представниками Сторін та скріплення її печатками Сторін, і діє протягом строку дії Договору. 6. До цієї Додаткової угоди, як невід’ємна частина Договору, додаються: – Локальні кошториси з розрахунками згідно з ДСТУ Б Д. 1.1-1:2013 - (Додаток № 2 до Договору).
Номер договору про закупівлю: 810Б/2020
Договір:
Номер додаткової угоди: № 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
06 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
06 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони домовилися і вирішили: 1. змінити Локальні кошториси з розрахунками згідно з ДСТУ Б Д. 1.1-1:2013 - (Додаток № 2) та Специфікацію на поставку товару, обладнання (Додаток № 3) до Договору та викласти їх в новій редакції, що додається до даної Додаткової угоди і є невід’ємною частиною Договору; 2. в розділі 19 «МІСЦЕЗНАХОДЖЕННЯ ТА БАНКІВСЬКІ РЕКВІЗИТИ СТОРІН» Договору реквізити ЗАМОВНИКА і ПІДРЯДНИКА викласти в такій редакції: ЗАМОВНИК: ПрАТ «Укргідроенерго» Україна, 07300, Київська обл., Вишгородський р-н, м. Вишгород код ЄДРПОУ 20588716; ІПН 205887110081; номер рахунку за стандартом IBAN UA483004650000000026005306451, відкритий в АТ «Ощадбанк», МФО 300465, Адреса: 01001, м. Київ, вул. Госпітальна 12-Г, т/ф (04596) 2-20-07, 2-20-06. ПІДРЯДНИК: ТОВ «БУДГРУП АЛЬЯНС» Україна, 07301, Київська обл., Вишгородський р-н, м. Вишгород, вул. Лугова, буд. 36А, офіс 109/1 Код ЄДРПОУ 43177650 ІПН 431776526599 п/р UA503806340000026008143201001 в ПуАТ КБ «АКОРДБАНК» МФО 380634, Адреса: 04136, м. Київ, вул. Стеценко, буд. 6 тел.: +38 (099) 447-45-55. 3. Всі інші умови Договору залишаються без змін. 4. Ця Додаткова угода укладена в двох оригінальних примірниках українською мовою, які мають однакову юридичну силу, по одному для кожної Сторони. 5. Ця Додаткова угода є невід’ємною частиною Договору. 6. Ця Додаткова угода набирає чинності з моменту підписання її уповноваженими представниками Сторін та скріплення її печатками Сторін, і діє протягом строку дії Договору. 7. До цієї Додаткової угоди, як невід’ємна частина Договору, додаються: – Локальні кошториси з розрахунками згідно з ДСТУ Б Д. 1.1-1:2013 - (Додаток № 2 до Договору); – Специфікація на поставку товару, обладнання (Додаток № 3 до Договору).
Номер договору про закупівлю: 810Б/2020
Договір:
Номер додаткової угоди: № 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 13 листопада 2020 — 31 березня 2022
Сума оплати за договором: 6 277 423,52
UAH (в тому числі ПДВ 1 046 237,25 UAH)