Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 - 50610000-4 "Послуги з ремонту і технічного обслуговування захисного обладнання", "Послуги з ремонту охоронно-тривожної та системи відеоспостереження сигналізації з підключенням на ПЦС"
Очікувана вартість
21 416,00 UAH
UA-2020-08-07-001172-a 35d813cd2fbf4eda8d97e16f773331c8
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олена Волобоєва

+380975641903 aho212@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 07 серпня 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ГОЛОВНЕ УПРАВЛІННЯ ДПС У ДОНЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 43142826
Місцезнаходження: 87500, Україна , Донецька обл., м. Маріуполь, вул. Італійська, буд. 59
Контактна особа: Олена Волобоєва
+380975641903
aho212@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50610000-4: Послуги з ремонту і технічного обслуговування захисного обладнання


Послуги з ремонту охоронно-тривожної та системи відеоспостереження сигналізації з підключенням на ПЦС
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з ремонту охоронно-тривожної та системи відеоспостереження сигналізації з підключенням на ПЦС
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87515, Україна, Донецька область, м. Маріуполь, вул. Італійська, 59
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 06 серпня 2020  —  24 грудня 2020
ДК 021:2015: 50610000-4 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування захисного обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

07 серпня 2020 10:02
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "АЛЬФА - ГРАНД"
#87548
Переможець 21 415,00
UAH з ПДВ
07 серпня 2020 10:02

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
19 січня 2021 11:50
Електронний підпис укладений
07 серпня 2020 10:07
ДОГОВОР 20-07-1.pdf укладений
07 серпня 2020 10:06

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 06 серпня 2020 — 24 грудня 2020
Сума оплати за договором: 21 415,00
UAH