Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 – 33600000-6 Фармацевтична продукція (Лінезолід 300 мл (2 мг/мл))
CPV: 33600000-6 Pharmaceutical products (Linezolid 300 ml (2 mg/ml))
Очікувана вартість
1 724 422,65 UAH
UA-2020-08-07-001127-a 7954325934e146249348d0d09a144f76
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Дар'я Пахомова

+380632318243 pakhomovadv@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МЕДИЧНІ ЗАКУПІВЛІ УКРАЇНИ"
Код ЄДРПОУ: 42574629
Вебсайт: https://medpro.health/uk/
Місцезнаходження: 01601, Україна , м. Київ обл., м. Київ, вул. Грушевського, буд. 7
Контактна особа: Дар'я Пахомова
+380632318243
pakhomovadv@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: STATE ENTERPRISE MEDICAL PROCUREMENT OF UKRAINE
National ID: 42574629
Contact point: Daria Pakhomova
+380632318243
pakhomovadv@gmail.com

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 07 серпня 2020 09:56
Звернення за роз’ясненнями: до 28 серпня 2020 11:00
Оскарження умов закупівлі: до 03 вересня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 07 вересня 2020 11:00
Початок аукціону: 05 жовтня 2020 15:00
Очікувана вартість: 1 724 422,65 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 8 622,11 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Publication date: 07 серпня 2020 09:56
Enquiries until: 28 серпня 2020 11:00
Complaints submission until: до 03 вересня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 07 вересня 2020 11:00

Information

Estimated total value: 1 724 423 UAH excluding VAT
Minimal lowering step: 8 622 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33600000-6: Фармацевтична продукція


Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
10237 одиниця
Лінезолід 300 мл (2 мг/мл)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
INN: Linezolid

Linezolid 300 ml (2 mg/ml)
CPV: 33600000-6
Період постачання: по 01 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Оплата за партію поставленої Продукції за Договором здійснюється протягом 30 (тридцяти) банківських днів з моменту підписання відповідної видаткової накладної та/або Акта приймання продукції за місцем призначення, визначеним п. 2.2. Договору, за умов відсутності будь-яких зауважень до продукції з боку ЗАМОВНИКА. ЗАМОВНИКОМ може проводитись попередня оплата з урахуванням положень бюджетного законодавства та нормативно-правових актів, що регулюють питання здійснення попередньої оплати. Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-08-07-001127-a.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФАРМАКЛУБ", Код ЄДРПОУ:43506696
Дата подання: 29 вересня 2020 20:44
Замовник без причинно відхилив тендерну пропозицію
Доброго дня! Просимо Замовника відмінити своє рішення стосовно не допущення ТОВ "Фармаклуб" до аукціону . Оскільки довідку про необхідні фактичні характеристики, за формою, що наведена у додатку 1 до тендерної документації- ТОВ "Фармаклуб" надано! Дана довідка знаходиться у файлі " комерційна частина" сторінка 120-121 . Просимо переглянути рішення та допустити ТОВ "Фармаклуб " до аукціону.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
30 вересня 2020 11:22
Добрий день, шановний учаснику. Після повторного розгляду Вашої тендерної пропозиції виявлено, що під час прекваліфікації була допущена помилка, що призвела до помилкового відхилення тендерної пропозиції. На жаль, технічні можливості електронної системи закупівель не дають можливості Замовнику самостійно скасувати результати прекваліфікації. Скасування рішення про відхилення Вашої тендерної пропозиції можливе лише за умови подання скарги на рішення Замовника щодо помилкової (безпідставної) дискваліфікації до Антимонопольного комітету України та позитивного рішення за результатами розгляду такої скарги. Згідно з Законом скарги подаються протягом п’яти днів з дня оприлюднення в електронній системі закупівель протоколу розгляду тендерних пропозицій.

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 29 вересня 2020
UA-2020-08-07-001127-a7954325934e146249348d0d09a144f76
Найменування: ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МЕДИЧНІ ЗАКУПІВЛІ УКРАЇНИ"
Код ЄДРПОУ: 42574629
Місцезнаходження: 01601, Україна, м. Київ обл., м. Київ, вул. Грушевського, буд. 7
Учасник Документи Рішення
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФАРМАКЛУБ" Документи
Відхилено
Документи
ТОВ "АПТЕКИ "ФАРМАСІТІ" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "Людмила-Фарм" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "БаДМ" Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

07 вересня 2020 11:00
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

02 вересня 2020 17:14
Електронний підпис
02 вересня 2020 17:13
технічна частина.pdf
02 вересня 2020 17:13
комерційна частина.pdf

Документи

07 вересня 2020 11:01
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

07 вересня 2020 11:01
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

07 вересня 2020 11:01
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

04 вересня 2020 16:35
Електронний підпис
04 вересня 2020 16:35
Електронний підпис
04 вересня 2020 15:51
ТЧ.pdf
04 вересня 2020 15:51
КЧ_p119-177.pdf
04 вересня 2020 15:51
КЧ_p060-118.pdf
04 вересня 2020 15:51
КЧ_p001-059.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФАРМАКЛУБ"

ТОВ "АПТЕКИ "ФАРМАСІТІ"

ТОВ "Людмила-Фарм"

ТОВ "БаДМ"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 жовтня 2020 15:27

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "АПТЕКИ "ФАРМАСІТІ" 1 694 510,14
UAH
1 575 597,14
UAH
Документи
ТОВ "Людмила-Фарм" 1 640 683,99
UAH
1 640 683,99
UAH
Документи
ТОВ "БаДМ" 1 696 578,01
UAH
1 696 578,01
UAH
Документи

Публічні документи

04 вересня 2020 16:35
Електронний підпис
04 вересня 2020 16:35
Електронний підпис
04 вересня 2020 15:51
ТЧ.pdf
04 вересня 2020 15:51
КЧ_p119-177.pdf
04 вересня 2020 15:51
КЧ_p060-118.pdf
04 вересня 2020 15:51
КЧ_p001-059.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "АПТЕКИ "ФАРМАСІТІ"

ТОВ "Людмила-Фарм"

ТОВ "БаДМ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "АПТЕКИ "ФАРМАСІТІ"
#38272248
Переможець 1 575 597,14
UAH
08 жовтня 2020 17:26

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 08 жовтня 2020 17:26

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "АПТЕКИ "ФАРМАСІТІ"
#38272248
1 575 597,14
UAH
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
05 липня 2021 17:57
ДУ 7 09_153_.pdf укладений
05 липня 2021 17:55
Електронний підпис зміни до договору
26 травня 2021 17:41
ДУ 6_09_153.pdf зміни до договору
26 травня 2021 17:34
Електронний підпис зміни до договору
08 квітня 2021 11:51
ДУ 5_09_153 ТОВ Аптеки Фармасіті.pdf зміни до договору
08 квітня 2021 11:50
Електронний підпис зміни до договору
25 березня 2021 11:56
ДУ 4 09_153_11_2020 ТОВ Аптеки Фармасіті.pdf зміни до договору
25 березня 2021 11:56
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2020 22:34
ДУ 3_09_153.pdf зміни до договору
28 грудня 2020 22:33
Електронний підпис зміни до договору
02 грудня 2020 19:33
ДУ 09-153-11-2020 UA-2020-08-07-001127-a.pdf зміни до договору
02 грудня 2020 19:33
Електронний підпис укладений
09 листопада 2020 14:08
Протокол про продовження строку укладання договору.docx укладений
09 листопада 2020 14:07
Договір 09_153-11_2020 ТОВ Аптеки Фармасіті Лінезолід 300.pdf укладений
09 листопада 2020 14:07

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
02 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку поставки продукції, зміна реквізитів Замовника
Номер договору про закупівлю: 09/153-11/2020
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару
Номер договору про закупівлю: 09/153-11/2020
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
25 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку виконання зобов’язань щодо передачі товару
Номер договору про закупівлю: 09/153-11/2020
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
06 квітня 2021
Дата публікації змін до договору:
08 квітня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 09/153-11/2020
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 травня 2021
Дата публікації змін до договору:
26 травня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди продовжити дію Договору на період проведення процедури закупівлі продукції за потребою 2021-го року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в Договорі
Номер договору про закупівлю: 09/153-11/2020
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 09 листопада 2020 — 30 червня 2021
Сума оплати за договором: 1 691 624,81
UAH
Причини розірвання договору: З урахуванням листа ПОСТАЧАЛЬНИКА від «30» червня 2021 р. № 477/т, пунктів 8.3.1, 15.3 Договору, Сторони дійшли згоди про дострокове розірвання Договору з «30» червня 2021 р.