Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Комп’ютерне обладнання за кодом CPV за ДК 021:2015 – 30230000-0 (інтерактивний мультимедійний комплект)
Очікувана вартість
2 111 099,00 UAH
UA-2020-08-07-001081-b ● 03cff46fb5a5473f91c3eb5fafb394c8
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ освіти Покровської міської ради Донецької області |
Код ЄДРПОУ: | 02142891 |
Місцезнаходження: | 85300, Україна , Донецька обл., Покровськ, Поштова,14 |
Контактна особа: |
Трофимова Антоніна Михайлівна +380623921586 osvitazak@i.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 07 серпня 2020 11:06 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 16 серпня 2020 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 22 серпня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 26 серпня 2020 00:00 |
Початок аукціону: | 26 серпня 2020 12:26 |
Очікувана вартість: | 2 111 099,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 10 555,50 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 63000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання
Місцезнаходження замовника - 85300, Донецька обл., м. Покровськ, вул. Поштова, 14
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
28 комплекти
Комп’ютерне обладнання за кодом CPV за ДК 021:2015 – 30230000-0 (інтерактивний мультимедійний комплект)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
85300, Україна, Донецька область, м. Покровськ, Відповідно до Додатку 3 до тендерної документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Підписання договору | Аванс | 10 | Банківські | 50 | |
Поставка товару | Пiсляоплата | 14 | Банківські | 50 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
18 серпня 2020 15:43 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
18 серпня 2020 15:40 |
ПЕРЕЛІК ЗМІН.doc | |
18 серпня 2020 15:40 |
ТД МУЛЬТИМЕДІЙНІ КОМПЛЕКТИ (2).doc |
18 серпня 2020 15:43 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
18 серпня 2020 15:40 |
ПЕРЕЛІК ЗМІН.doc
|
|||
18 серпня 2020 15:40 |
ТД МУЛЬТИМЕДІЙНІ КОМПЛЕКТИ (2).doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Уточнення
Дата подання: 11 серпня 2020 14:55
Дата відповіді: 14 серпня 2020 18:17
Доброго дня шановний Замовнику! скажіть будь ласка як розуміти дану виомгу :
- Акти обстеження об’єктів (приміщень закладів освіти) на яких буде здійснюватись установка та монтаж обладнання (мультимедійних комплектів) підписані Учасником.
ми повинні приїхати до вас ,і скласти акт обстеження чи як? чи ми просто у складі тендерної пропозиції надаємо вам гарантійний лист про монтаж та встановлення?Дякуємо
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Вельми шановний учасник, розглянувши Ваше звернення повідомляємо наступне. З метою одержання всієї інформації, яка може бути необхідною для підготовки Пропозиції та підписання Договору, а також його виконання, Учасникам пропонується: з метою перевірки належних умов експлуатації мультимедійних комплектів, умов їх установки та монтажу, а також підтвердження виконання гарантійних обов’язків протягом гарантійних термінів обов’язково за участі представників закладів освіти обстежити об’єкти, на яких мають бути встановлені дані комплекти із складанням акту обстеження підписаного Учасником та одержати у Замовника додаткову технічну документацію щодо об’єктів, яка, з точки зору Учасника, може бути необхідною для підготовки тендерної пропозиції. Дані умови зазначені з урахуванням життєвого циклу предмета закупівлі, а саме гарантійних термінів та виконання гарантійного обслуговування даного обладнання.
Витрати, пов’язані з такими відвідуваннями та копіюваннями вищезазначеної додаткової технічної документації, покладаються на учасника. Акти обстеження підписуються обов’язково Учасником, але обстеження проводиться в присутності представників закладів освіти. Без виїзду на об’єкти не можливо виконати дану умову, тому і запропоновано Учасникам здійснити відповідне обстеження, щоб не було прецедентів в частині не можливості підключення даного обладнання чи можливо під час експлуатації відбудеться перепад в мережі чи навіть замикання, що може призвести до поломки обладнання і навіть не можливості його відремонтувати, а ще гірше спричинити пожежу. Тому для недопущення негативних наслідків, а також виконання в повному об’ємі гарантійного обслуговування (ремонту) було зазначено дані умови. Дякуємо за звернення!
Витрати, пов’язані з такими відвідуваннями та копіюваннями вищезазначеної додаткової технічної документації, покладаються на учасника. Акти обстеження підписуються обов’язково Учасником, але обстеження проводиться в присутності представників закладів освіти. Без виїзду на об’єкти не можливо виконати дану умову, тому і запропоновано Учасникам здійснити відповідне обстеження, щоб не було прецедентів в частині не можливості підключення даного обладнання чи можливо під час експлуатації відбудеться перепад в мережі чи навіть замикання, що може призвести до поломки обладнання і навіть не можливості його відремонтувати, а ще гірше спричинити пожежу. Тому для недопущення негативних наслідків, а також виконання в повному об’ємі гарантійного обслуговування (ремонту) було зазначено дані умови. Дякуємо за звернення!
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-08-07-001081-b.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "КРЕО СІНЕРЖІ", Код ЄДРПОУ:41602230
Дата подання: 11 серпня 2020 14:53
Вимога
Шановний Замовнику! У Додатку 3 вимога надати
- Копію сертифікату на систему управління якістю ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015) на інтерактивну дошку, короткофокусний проектор, фабрику друку та ноутбук, дійсного на дату розкриття тендерних пропозицій;
- Копію сертифікату на систему екологічного керування ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015) на інтерактивну дошку, короткофокусний проектор, фабрику друку та ноутбук, дійсного на дату розкриття тендерних пропозицій;
- Копію висновку санітарно-епідеміологічної експертизи на інтерактивну дошку, короткофокусний проектор, фабрику друку, ноутбук та ламінатор дійсного на дату розкриття тендерних пропозицій;
Вважаємо дану вимогу дискримінаційною, що звужує коло учасників та суперечить вимогам законодавства в сфері публічних закупівель, позбавляє права учасників на добросовісну конкуренцію та недискримінацію учасників. Звертаємо увагу, що дане питання регулюється Законом України від 05.06.2014 № 1315-VII «Про стандартизацію».
Частиною другою статті 16 Закону України від 05.06.2014 № 1315-VII «Про стандартизацію» визначено, що стандарти, прийняті підприємствами, застосовуються на добровільної основі.
Відповідно до частини другої статті 15 Господарського кодексу України застосування стандартів чи їх окремих положень є обов'язковим для:суб'єктів господарювання, якщо обов’язковість застосування стандартів установлено нормативно-правовими актами;учасників угоди (контракту) щодо розроблення, виготовлення чи постачання продукції, якщо в ній (ньому) є посилання на певні стандарти;виробника чи постачальника продукції, якщо він склав декларацію про відповідність продукції певним стандартам чи застосував позначення цих стандартів у її маркуванні. Галузеві нормативні документи також застосовуються на добровільній основі, крім випадків, якщо обов’язковість їх застосування встановлена нормативно-правовими актами.
Сертифікати ISO 9001:2015 та ISO 14001:2015 не є обов'язковими, дана сертифікація проводиться в добровільному порядку і має лише рекомендаційний характер. Засоби навчання та навчальне обладнання, що поставляються та використовуються у навчально-виховному процесі загальноосвітніх навчальних закладів, повинні мати на момент поставки висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи, та/або технічний паспорт на виріб, та/або декларацію про відповідність вимогам технічних регламентів. Разом з тим, частиною 4 статті 22 ЗаконуУкраїни "Про здійснення державних закупівель" передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Підтвердженням дискримінаційності подібних вимог щодо стандартів ISO є практика рішень АМКУ - рішення № 866-Р/ПК-СК від 27.08.2012р. (розглядалось у відповідності до Закону України «Про здійснення державних закупівель», але суть дискримінаційності вимог не змінилась і з введенням в дію Закону України «Про публічні закупівлі»).
Вимагаємо, виключити з ТД вимогу щодо подачі учасниками копії сертифікатів ISO 9001:2015 та ISO 14001:2015 на виробництво інтерактивної дошки, короткофокусного проектора, фабрики друку та ноутбук, дійсного на дату розкриття тендерних пропозицій.!
Розгорнути
Згорнути
- Копію сертифікату на систему управління якістю ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015) на інтерактивну дошку, короткофокусний проектор, фабрику друку та ноутбук, дійсного на дату розкриття тендерних пропозицій;
- Копію сертифікату на систему екологічного керування ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015) на інтерактивну дошку, короткофокусний проектор, фабрику друку та ноутбук, дійсного на дату розкриття тендерних пропозицій;
- Копію висновку санітарно-епідеміологічної експертизи на інтерактивну дошку, короткофокусний проектор, фабрику друку, ноутбук та ламінатор дійсного на дату розкриття тендерних пропозицій;
Вважаємо дану вимогу дискримінаційною, що звужує коло учасників та суперечить вимогам законодавства в сфері публічних закупівель, позбавляє права учасників на добросовісну конкуренцію та недискримінацію учасників. Звертаємо увагу, що дане питання регулюється Законом України від 05.06.2014 № 1315-VII «Про стандартизацію».
Частиною другою статті 16 Закону України від 05.06.2014 № 1315-VII «Про стандартизацію» визначено, що стандарти, прийняті підприємствами, застосовуються на добровільної основі.
Відповідно до частини другої статті 15 Господарського кодексу України застосування стандартів чи їх окремих положень є обов'язковим для:суб'єктів господарювання, якщо обов’язковість застосування стандартів установлено нормативно-правовими актами;учасників угоди (контракту) щодо розроблення, виготовлення чи постачання продукції, якщо в ній (ньому) є посилання на певні стандарти;виробника чи постачальника продукції, якщо він склав декларацію про відповідність продукції певним стандартам чи застосував позначення цих стандартів у її маркуванні. Галузеві нормативні документи також застосовуються на добровільній основі, крім випадків, якщо обов’язковість їх застосування встановлена нормативно-правовими актами.
Сертифікати ISO 9001:2015 та ISO 14001:2015 не є обов'язковими, дана сертифікація проводиться в добровільному порядку і має лише рекомендаційний характер. Засоби навчання та навчальне обладнання, що поставляються та використовуються у навчально-виховному процесі загальноосвітніх навчальних закладів, повинні мати на момент поставки висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи, та/або технічний паспорт на виріб, та/або декларацію про відповідність вимогам технічних регламентів. Разом з тим, частиною 4 статті 22 ЗаконуУкраїни "Про здійснення державних закупівель" передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Підтвердженням дискримінаційності подібних вимог щодо стандартів ISO є практика рішень АМКУ - рішення № 866-Р/ПК-СК від 27.08.2012р. (розглядалось у відповідності до Закону України «Про здійснення державних закупівель», але суть дискримінаційності вимог не змінилась і з введенням в дію Закону України «Про публічні закупівлі»).
Вимагаємо, виключити з ТД вимогу щодо подачі учасниками копії сертифікатів ISO 9001:2015 та ISO 14001:2015 на виробництво інтерактивної дошки, короткофокусного проектора, фабрики друку та ноутбук, дійсного на дату розкриття тендерних пропозицій.!
Рішення замовника: Вимога не задоволена
14 серпня 2020 18:55
Вельми шановний Учасник! Розглянувши Ваше звернення повідомляємо наступне. Перш за все звертаємо Вашу увагу, що ст. 16 Закону України від 05.06.2014 № 1315-VII «Про стандартизацію» стосується підприємства, установи та організації, що здійснюють стандартизацію, далі мовою оригіналу: «Стаття 16. Підприємства, установи та організації, що здійснюють стандартизацію
1. Підприємства, установи та організації мають право у відповідних сферах діяльності та з урахуванням своїх господарських і професійних потреб організовувати та виконувати роботи із стандартизації, зокрема:
1) розробляти, приймати, перевіряти, переглядати та скасовувати стандарти, кодекси усталеної практики, технічні умови і зміни до них, установлювати процедури їх розроблення, прийняття, перевірки, перегляду, скасування та застосування;
2) застосовувати прийняті ними стандарти, кодекси усталеної практики та технічні умови;
3) брати участь у роботі спеціалізованих міжнародних та регіональних організацій стандартизації відповідно до положень про такі організації;
4) створювати та вести фонди нормативних документів і видавати каталоги нормативних документів для забезпечення своєї діяльності та інформаційного обміну;
5) видавати і розповсюджувати прийняті ними стандарти, кодекси усталеної практики та технічні умови, документи відповідних спеціалізованих міжнародних організацій стандартизації, членами яких вони є чи з якими співпрацюють на підставі положень про такі організації або відповідних договорів.
2. Стандарти, кодекси усталеної практики та технічні умови, прийняті підприємствами, установами та організаціями, застосовуються на добровільній основі.
3. Право власності на стандарти, кодекси усталеної практики і технічні умови, прийняті підприємствами, установами та організаціями, і видані ними каталоги належать відповідним підприємствам, установам та організаціям.». Дана норма не стосується умов даної закупівлі та в даному контексті тендерної документації є не доречним посиланням у Вашому зверненні.
Крім того, Законодавством України у сфері публічних закупівель не визначено поняття дискримінації та її форм. Однак, міжнародним правом в цій сфері закріплено чіткі засадничі рамки, якими держави повинні керуватися на національному рівні. Європейський суд з прав людини дав роз'яснення визначенню дискримінація: «Відмінність у поводженні є дискримінаційною, якщо вона «не має об'єктивного і розумного виправдання», тобто якщо вона не переслідує «законної мети» або відсутня «розумна відповідність використовуваних засобів і переслідуваної мети». Отже, дискримінацію можна охарактеризувати, як протилежність рівності, що являє собою різне ставлення одних осіб до інших через наявність або відсутність у них певних ознак. Разом з тим, не завжди різне ставлення являє собою дискримінацію. Якщо підставою для різного ставлення є об'єктивно виправдані ознаки або ті, які мають раціональне обґрунтування, то дискримінація відсутня. Виходячи з наведеного можна зробити висновок, що для кваліфікації дискримінації необхідно встановити: чи мало місце різне ставлення до осіб (розрізнення), чи призвело воно до обмеження або позбавлення прав особи, за якою ознакою здійснювалось розрізнення, та чи була ознака об'єктивно виправданою або чи мала вона раціональне обґрунтування. Тобто «дискримінація» у застосуванні до процедур закупівель - це суб'єктивне ставлення замовника торгів до учасників, що має метою чи наслідком обмеження, позбавлення передбачених законом прав, надання переваг на підставі ознак, які не мають раціонального обґрунтування або не є об'єктивно виправданими. Отже, на підставі вище викладеного, звертаємо Вашу увагу, що вимоги тендерної документації стосуються всіх Учасників, які мають намір прийняти участь у даній закупівлі, крім того Замовник має право зазначити будь-яку інформацію чи встановити вимоги по тексту тендерної документації, яка не суперечить законодавству. Законодавство України передбачає для покращення та підтвердження якості функціонування контрагентів на відповідному ринку отримання сертифікатів ISO. Якщо Учасник не має в наявності відповідних сертифікатів, то йому нічого не заважає отримати дані сертифікати, звісно, якщо є бажання удосконалити свої робочі процеси та відповідати не тільки державним стандартам, а й європейським.
Закон України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (надалі - Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. Текст закону не визначає ні перелік документів ні їх формулювання, зміст та обсяг, які підтверджують відповідність встановленим кваліфікаційним критеріям та технічні якісні показники предмету закупівлі. Слід зазначити, що Замовник встановлює один або декілька кваліфікаційних критеріїв та зазначає опис предмету закупівлі, а також зміст та спосіб подання відповідних документів самостійно, з урахуванням особливостей предмету закупівлі. Всі вимоги тендерної документації в тому числі технічний опис предмету закупівлі та вимоги до нього були розроблені з урахуванням специфіки обладнання, дослідження відповідного ринку та практики проведення аналогічних процедур закупівель в електронній системі «ПРОЗОРО» та за наявності власного досвіду. Дані документи потрібні для гарантії отримання вчасно та якісно, обладнання, що є предметом даної закупівлі.
І на останок, стосовно рішень органу оскарження, звертаємо Вашу увагу, вони не є загальноприйнятою практикою, а стосуються певної закупівлі, її оскарження, а також, трапляються випадки коли однотипні скарги мають кардинально різні результати розгляду органом оскарження, з приводу документів, що підтверджують якісні показники предмету закупівлі, в тому числі сертифікати ISO 9001:2015 та ISO 14001:2015, є безліч рішення органу оскарження по тексту яких було зазначено правомірне встановлення таких умов закупівлі.
Підсумовуючи розгляд Вашого звернення, на думку Замовника не має потреби вносити зміни до умов тендерної документації в цій частині.
Дякуємо за звернення.
1. Підприємства, установи та організації мають право у відповідних сферах діяльності та з урахуванням своїх господарських і професійних потреб організовувати та виконувати роботи із стандартизації, зокрема:
1) розробляти, приймати, перевіряти, переглядати та скасовувати стандарти, кодекси усталеної практики, технічні умови і зміни до них, установлювати процедури їх розроблення, прийняття, перевірки, перегляду, скасування та застосування;
2) застосовувати прийняті ними стандарти, кодекси усталеної практики та технічні умови;
3) брати участь у роботі спеціалізованих міжнародних та регіональних організацій стандартизації відповідно до положень про такі організації;
4) створювати та вести фонди нормативних документів і видавати каталоги нормативних документів для забезпечення своєї діяльності та інформаційного обміну;
5) видавати і розповсюджувати прийняті ними стандарти, кодекси усталеної практики та технічні умови, документи відповідних спеціалізованих міжнародних організацій стандартизації, членами яких вони є чи з якими співпрацюють на підставі положень про такі організації або відповідних договорів.
2. Стандарти, кодекси усталеної практики та технічні умови, прийняті підприємствами, установами та організаціями, застосовуються на добровільній основі.
3. Право власності на стандарти, кодекси усталеної практики і технічні умови, прийняті підприємствами, установами та організаціями, і видані ними каталоги належать відповідним підприємствам, установам та організаціям.». Дана норма не стосується умов даної закупівлі та в даному контексті тендерної документації є не доречним посиланням у Вашому зверненні.
Крім того, Законодавством України у сфері публічних закупівель не визначено поняття дискримінації та її форм. Однак, міжнародним правом в цій сфері закріплено чіткі засадничі рамки, якими держави повинні керуватися на національному рівні. Європейський суд з прав людини дав роз'яснення визначенню дискримінація: «Відмінність у поводженні є дискримінаційною, якщо вона «не має об'єктивного і розумного виправдання», тобто якщо вона не переслідує «законної мети» або відсутня «розумна відповідність використовуваних засобів і переслідуваної мети». Отже, дискримінацію можна охарактеризувати, як протилежність рівності, що являє собою різне ставлення одних осіб до інших через наявність або відсутність у них певних ознак. Разом з тим, не завжди різне ставлення являє собою дискримінацію. Якщо підставою для різного ставлення є об'єктивно виправдані ознаки або ті, які мають раціональне обґрунтування, то дискримінація відсутня. Виходячи з наведеного можна зробити висновок, що для кваліфікації дискримінації необхідно встановити: чи мало місце різне ставлення до осіб (розрізнення), чи призвело воно до обмеження або позбавлення прав особи, за якою ознакою здійснювалось розрізнення, та чи була ознака об'єктивно виправданою або чи мала вона раціональне обґрунтування. Тобто «дискримінація» у застосуванні до процедур закупівель - це суб'єктивне ставлення замовника торгів до учасників, що має метою чи наслідком обмеження, позбавлення передбачених законом прав, надання переваг на підставі ознак, які не мають раціонального обґрунтування або не є об'єктивно виправданими. Отже, на підставі вище викладеного, звертаємо Вашу увагу, що вимоги тендерної документації стосуються всіх Учасників, які мають намір прийняти участь у даній закупівлі, крім того Замовник має право зазначити будь-яку інформацію чи встановити вимоги по тексту тендерної документації, яка не суперечить законодавству. Законодавство України передбачає для покращення та підтвердження якості функціонування контрагентів на відповідному ринку отримання сертифікатів ISO. Якщо Учасник не має в наявності відповідних сертифікатів, то йому нічого не заважає отримати дані сертифікати, звісно, якщо є бажання удосконалити свої робочі процеси та відповідати не тільки державним стандартам, а й європейським.
Закон України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (надалі - Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. Текст закону не визначає ні перелік документів ні їх формулювання, зміст та обсяг, які підтверджують відповідність встановленим кваліфікаційним критеріям та технічні якісні показники предмету закупівлі. Слід зазначити, що Замовник встановлює один або декілька кваліфікаційних критеріїв та зазначає опис предмету закупівлі, а також зміст та спосіб подання відповідних документів самостійно, з урахуванням особливостей предмету закупівлі. Всі вимоги тендерної документації в тому числі технічний опис предмету закупівлі та вимоги до нього були розроблені з урахуванням специфіки обладнання, дослідження відповідного ринку та практики проведення аналогічних процедур закупівель в електронній системі «ПРОЗОРО» та за наявності власного досвіду. Дані документи потрібні для гарантії отримання вчасно та якісно, обладнання, що є предметом даної закупівлі.
І на останок, стосовно рішень органу оскарження, звертаємо Вашу увагу, вони не є загальноприйнятою практикою, а стосуються певної закупівлі, її оскарження, а також, трапляються випадки коли однотипні скарги мають кардинально різні результати розгляду органом оскарження, з приводу документів, що підтверджують якісні показники предмету закупівлі, в тому числі сертифікати ISO 9001:2015 та ISO 14001:2015, є безліч рішення органу оскарження по тексту яких було зазначено правомірне встановлення таких умов закупівлі.
Підсумовуючи розгляд Вашого звернення, на думку Замовника не має потреби вносити зміни до умов тендерної документації в цій частині.
Дякуємо за звернення.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2020-08-07-001081-b.b2
Статус:
Скасовано
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФАСТБІНД УКРАЇНА", Код ЄДРПОУ:40087417
Вимога щодо умов закупівлі
Шановний Замовнику! У Додатку 3 до Тендерної документації міститься вимога - З метою підтвердження відповідності товару, що поставляється, технічним вимогам, Учасник повинен надати в електронному вигляді (сканованому в форматі pdf.) в складі своєї пропозиції також наступні документи - Акти обстеження об’єктів (приміщень закладів освіти) на яких буде здійснюватись установка та монтаж обладнання (мультимедійних комплектів) підписані Учасником. Наша організація як потенційний учасник даних відкритих торгів вважає зазначену вимогу такою, що не відповідає положенням Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) та порушує принципи здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників, визначених ст. 5 Закону. Дана вимога прямо порушує принцип відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, а також несе загрозу порушенню принципів добросовісної конкуренції серед учасників; недискримінації учасників та рівне ставлення до них; об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням. Встановивши дану вимогу ви як Замовник створюєте для себе можливість для непрозорого та невідкритого відбору учасників процедури закупівлі, так не допустивши потенційних учасників до обстеження закладів освіти ви унеможливлюєте їх подальшу участь у відкритих торгах, оскільки надання вищезазначених актів є обов’язковою вимогою тендерної документації. Окрім того, зазначеними діями ви як Замовник створюєте можливості для отримання неправомірної вигоди від учасників за допущення до відкритих торгів та інших корупційних зловживань з боку посадових осіб Замовника, привласнення та розтрати бюджетних коштів.
Вимагаємо виключити зазначену вимогу з умов тендерної документації в іншому випадку ми змушені будемо звернутися до Антимонопольного комітету України для оскарження даної умови закупівлі, а також до органів державного фінансового контролю. Окрім того, гарантуємо пильну увагу від громадських організацій та правоохоронних органів, які здійснюють моніторинг публічних закупівель. Дякуємо за порозуміння!
Розгорнути
Згорнути
Причина: Скарга скасована суб'єктом оскарження
Номер скарги: UA-2020-08-07-001081-b.b3
Статус:
Скасовано
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФАСТБІНД УКРАЇНА", Код ЄДРПОУ:40087417
Вимога щодо умов закупівлі
Шановний Замовнику! У Додатку 3 до Тендерної документації міститься вимога - З метою підтвердження відповідності товару, що поставляється, технічним вимогам, Учасник повинен надати в електронному вигляді (сканованому в форматі pdf.) в складі своєї пропозиції також наступні документи - Акти обстеження об’єктів (приміщень закладів освіти) на яких буде здійснюватись установка та монтаж обладнання (мультимедійних комплектів) підписані Учасником. Наша організація як потенційний учасник даних відкритих торгів вважає зазначену вимогу такою, що не відповідає положенням Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) та порушує принципи здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників, визначених ст. 5 Закону. Дана вимога прямо порушує принцип відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, а також несе загрозу порушенню принципів добросовісної конкуренції серед учасників; недискримінації учасників та рівне ставлення до них; об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням. Встановивши дану вимогу ви як Замовник створюєте для себе можливість для непрозорого та невідкритого відбору учасників процедури закупівлі, так не допустивши потенційних учасників до обстеження закладів освіти ви унеможливлюєте їх подальшу участь у відкритих торгах, оскільки надання вищезазначених актів є обов’язковою вимогою тендерної документації. Окрім того, зазначеними діями ви як Замовник створюєте можливості для отримання неправомірної вигоди від учасників за допущення до відкритих торгів та інших корупційних зловживань з боку посадових осіб Замовника, привласнення та розтрати бюджетних коштів.
Вимагаємо виключити зазначену вимогу з умов тендерної документації в іншому випадку ми змушені будемо звернутися до Антимонопольного комітету України для оскарження даної умови закупівлі, а також до органів державного фінансового контролю. Окрім того, гарантуємо пильну увагу від громадських організацій та правоохоронних органів, які здійснюють моніторинг публічних закупівель. Дякуємо за порозуміння!
Розгорнути
Згорнути
Причина: Скарга скасована суб'єктом оскарження
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 26 серпня 2020 12:53
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ФОП Ковальчук Микола Володимирович |
1 600 200,00
UAH з ПДВ
|
1 600 200,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП Гребенюк Олександр Сергійович |
2 107 000,00
UAH з ПДВ
|
2 107 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІТ-АРСЕНАЛ" |
2 109 912,00
UAH з ПДВ
|
2 109 912,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП Ковальчук Микола Володимирович #2372504751 |
Відхилено |
1 600 200,00
UAH з ПДВ
|
28 серпня 2020 15:13
|
ФОП Гребенюк Олександр Сергійович #3170700194 |
Переможець |
2 107 000,00
UAH з ПДВ
|
28 серпня 2020 15:17
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
01 лютого 2021 16:40
|
Електронний підпис | укладений |
16 грудня 2020 14:42
|
дод угода 2 до дог 3.PDF | зміни до договору |
16 грудня 2020 14:40
|
Електронний підпис | укладений |
12 жовтня 2020 17:27
|
Додаткова угода1.PDF | зміни до договору |
12 жовтня 2020 17:25
|
Електронний підпис | укладений |
15 вересня 2020 14:13
|
дог3.PDF | укладений |
15 вересня 2020 14:09
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 09 жовтня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 12 жовтня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | За взаємною згодою сторін, внести зміни в розділ 10 договору |
Номер договору про закупівлю: | 3 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 16 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 16 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | За взаємною згодою сторін |
Номер договору про закупівлю: | 3 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |