Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
за кодом CPV ДК 021:2015 –– 44420000-0 Будівельні товари
Очікувана вартість
10 300,00 UAH
UA-2020-08-07-001031-b ● 6d7e0cbece42421bb8200a023c84cbe7
Спрощена закупівля
Спрощена
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Запорізький державний медичний університет |
Код ЄДРПОУ: | 02010741 |
Вебсайт: | http://www.zsmu.edu.ua |
Місцезнаходження: | 69035, Україна , Запорізька обл., ЗАПОРІЖЖЯ, пр. Маяковського, буд. 26 |
Контактна особа: |
Базаря Олег Миколайович 061 233 04 82 BAZARIA.OM@ZSMU.ZP.UA |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 07 серпня 2020 11:01 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 13 серпня 2020 09:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 19 серпня 2020 09:00 |
Початок аукціону: | 20 серпня 2020 12:03 |
Очікувана вартість: | 10 300,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 51,50 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44420000-0: Будівельні товари
ОГОЛОШЕННЯ про проведення спрощеної закупівлі
1. Найменування замовника: Запорізький державний медичний університет.
2. Місцезнаходження замовника: 69035, Україна , Запорізька область обл., ЗАПОРІЖЖЯ, пр. Маяковського, буд. 26
3. Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань: 02010741.
4. Категорія замовника: підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі».
5. Назва предмета закупівлі: за кодом CPV ДК 021:2015 – 44420000-0 Будівельні товари
5.1. Конкретна назва предмета закупівлі: Табличка на будівлю (код CPV ДК 021:2015 – 44423460-3 – адресні вивіски)
6. Коди та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): Табличка на будівлю (код CPV ДК 021:2015 – 44423460-3 – адресні вивіски) (окремі частини предмету закупівлі (лоти) – не передбачено).
7. Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі:
зазначені в додатку №2 до цієї документації.
8. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 13 шт.
9. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: пр. Маяковського, буд.26, Запорізька обл., м. Запоріжжя, Вознесенівський р-н, 69035
10. Очікувана вартість предмета закупівлі: 10 300,00 грн. з ПДВ.
11. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: до 18.12.2020 року.
12. Період уточнення інформації про закупівлю: до 13.08.2020 р. 09-00
13. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 19.08.2020 р. 09-00
14. Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків): оплата Покупцем Продавцеві вартості товару проводиться за фактично поставлений товар, відповідно рахунку та видатковій накладній Продавця, за цінами, вказаними у специфікації (Додаток 1 до Договору), на поточний рахунок Продавця, протягом 30 (тридцяти) банківських днів з дати підписання уповноваженими представниками Сторін відповідних видаткових накладних.
15. Розмір забезпечення тендерних пропозиції (якщо замовник вимагає його надати): Не вимагається.
16. Умови надання забезпечення тендерних пропозицій: не передбачено, оскільки забезпечення тендерних пропозиції: не вимагається.
17. Розмір мінімального кроку пониження ціни: 0,5% від очікуваної вартості предмета закупівлі.
18. Інші критерії, що застосовуватимуться під час оцінки тендерних пропозицій, та їх питома вага (за наявності): відсутні.
19. Джерело фінансування закупівлі: кошти державного бюджету.
20. Вид закупівлі – Спрощені закупівлі.
21. Застосовані критерії оцінки – ціна 100%
22. Строк дії договору про закупівлю: Договір набуває чинності з дати його підписання Сторонами і скріплення печатками Сторін та діє до 31 грудня 2020р., але в будь-якому випадку до повного виконання Сторонами зобов’язань за цим Договором.
Розгорнути
Згорнути
1. Найменування замовника: Запорізький державний медичний університет.
2. Місцезнаходження замовника: 69035, Україна , Запорізька область обл., ЗАПОРІЖЖЯ, пр. Маяковського, буд. 26
3. Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань: 02010741.
4. Категорія замовника: підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі».
5. Назва предмета закупівлі: за кодом CPV ДК 021:2015 – 44420000-0 Будівельні товари
5.1. Конкретна назва предмета закупівлі: Табличка на будівлю (код CPV ДК 021:2015 – 44423460-3 – адресні вивіски)
6. Коди та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): Табличка на будівлю (код CPV ДК 021:2015 – 44423460-3 – адресні вивіски) (окремі частини предмету закупівлі (лоти) – не передбачено).
7. Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі:
зазначені в додатку №2 до цієї документації.
8. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 13 шт.
9. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: пр. Маяковського, буд.26, Запорізька обл., м. Запоріжжя, Вознесенівський р-н, 69035
10. Очікувана вартість предмета закупівлі: 10 300,00 грн. з ПДВ.
11. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: до 18.12.2020 року.
12. Період уточнення інформації про закупівлю: до 13.08.2020 р. 09-00
13. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 19.08.2020 р. 09-00
14. Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків): оплата Покупцем Продавцеві вартості товару проводиться за фактично поставлений товар, відповідно рахунку та видатковій накладній Продавця, за цінами, вказаними у специфікації (Додаток 1 до Договору), на поточний рахунок Продавця, протягом 30 (тридцяти) банківських днів з дати підписання уповноваженими представниками Сторін відповідних видаткових накладних.
15. Розмір забезпечення тендерних пропозиції (якщо замовник вимагає його надати): Не вимагається.
16. Умови надання забезпечення тендерних пропозицій: не передбачено, оскільки забезпечення тендерних пропозиції: не вимагається.
17. Розмір мінімального кроку пониження ціни: 0,5% від очікуваної вартості предмета закупівлі.
18. Інші критерії, що застосовуватимуться під час оцінки тендерних пропозицій, та їх питома вага (за наявності): відсутні.
19. Джерело фінансування закупівлі: кошти державного бюджету.
20. Вид закупівлі – Спрощені закупівлі.
21. Застосовані критерії оцінки – ціна 100%
22. Строк дії договору про закупівлю: Договір набуває чинності з дати його підписання Сторонами і скріплення печатками Сторін та діє до 31 грудня 2020р., але в будь-якому випадку до повного виконання Сторонами зобов’язань за цим Договором.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
13 шт.
Табличка на будівлю
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
69035, Україна, Запорізька область, ЗАПОРІЖЖЯ, пр. Маяковського, 26, Вознесенівський район
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
18 грудня 2020
ДК 021:2015: 44423460-3 — Адресні вивіски
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
07 серпня 2020 11:01 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
07 серпня 2020 11:01 |
Додаток 3.doc | |
07 серпня 2020 11:01 |
оголошення.docx | |
07 серпня 2020 11:01 |
Додаток 2.docx | |
07 серпня 2020 11:00 |
Додаток 1.docx |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 20 серпня 2020 12:42
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ПП "КОМПАНІЯ "ПРІМАВЕРА" |
6 474,00
UAH з ПДВ
|
5 589,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "КУДІНОВИЧ МАКСИМ СЕРГІЙОВИЧ" |
6 955,00
UAH з ПДВ
|
5 590,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "Графіка" |
9 750,00
UAH з ПДВ
|
5 600,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ ЦЕ ДОБРИЙ ЗНАК |
10 296,00
UAH з ПДВ
|
5 700,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "СВІТЛОГРАФІКА" |
10 300,00
UAH з ПДВ
|
8 500,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПП "КОМПАНІЯ "ПРІМАВЕРА" #35539161 |
Переможець |
5 589,00
UAH з ПДВ
|
26 серпня 2020 08:57
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
25 листопада 2020 10:31
|
Електронний підпис | укладений |
11 вересня 2020 11:12
|
Договір №365Т-20.pdf | укладений |
11 вересня 2020 11:03
|
Інформація про платежі за договором
Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата | Сума | Платник | Одержувач | Статус |
---|---|---|---|---|
29 жовтня 2020 10:22
|
5 589,00 UAH | UA858201720343171002200003552 ЗДМУ |
UA763333910000026003060225225 ПП "Компанія "ПРIМАВЕРА" |
Оплачений |