Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Вищедубечанська сільська рада |
Код ЄДРПОУ: | 04359519 |
Місцезнаходження: | 07344, Україна , Київська обл., село Вища Дубечня, Київська область,Вишгородський район, с.Вища Дубечня вулиця Соборна,22 |
Контактна особа: |
Бендик Олена Вікторівна +380508633452 04359519@mail.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 07 серпня 2020 12:34 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 15 серпня 2020 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 21 серпня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 25 серпня 2020 00:00 |
Початок аукціону: | 25 серпня 2020 14:39 |
Очікувана вартість: | 3 577 041,80 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 35 770,42 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 17527 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | Замовник, при надходженні бюджетних коштів, перераховує Генеральному підряднику аванс (попередню оплату) у розмірі не більше 30% ціни річного обсягу Робіт за Договором, згідно до Календарного графіку виконання Робіт, протягом 90 календарних днів, з моменту надходження бюджетних коштів | Аванс | 90 | Календарні | 30 |
Iнша подія | Розрахунок за виконані Роботи здійснюється Замовником шляхом перерахування коштів на поточний рахунок Генерального підрядника протягом 10 календарних днів, на підставі підписаних Сторонами та уповноваженим представником спеціалізованої організації, що здійснює технічний нагляд за виконанням Робіт, актів виконаних робіт та наданого ним рахунку, по мірі надходження бюджетних коштів на розрахункові рахунки Замовника. | Пiсляоплата | 10 | Календарні | 65 |
Iнша подія | Проміжні платежі за виконані Роботи здійснюються в межах не більше, як 95 відсотків їх загальної вартості за договірною ціною. Кінцеві розрахунки здійснюються у термін 14 календарних днів після виконання і приймання всіх передбачених цим Договором Робіт та підписання акта державної (робочої) комісії з прийняття об’єкта в експлуатацію, затвердженого в установленому порядку, по мірі надходження бюджетних коштів на розрахункові рахунки Замовника - Розпорядника коштів | Пiсляоплата | 14 | Календарні | 5 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
07 серпня 2020 12:37 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
07 серпня 2020 12:34 |
проект договора.docx | |
07 серпня 2020 12:34 |
ТД благоустрій нова редакція 06.08.2020.rtf |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
2021 р.
«Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх установлення замовником), та завантаження необхідних документів (файлів), що вимагаються згідно з умовами тендерної документації……
Усі файли, завантажені Учасником, повинні містити скановані копії сторінок перелічених вище документів у форматі pdf (PortableDocumentFormat), мають бути відкриті для загального доступу (не містити паролів), та мати придатний для читання вигляд (бути розбірливим та читабельним) …..
….. Якщо у складі тендерної пропозиції наявна вимога Замовника надання копії документа, то учасник надає скановану копію зазначеного документа, завіряє його наступним написом: «Згідно з оригіналом», посада, підпис, ПІБ уповноваженої особи на підписання тендерної пропозиції та печаткою (у разі наявності)»
При цьому Законом встановлено, що замовник не вимагає документального підтвердження інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах. Разом з тим відповідно до листа ДФС від 24.12.2019 №4158/5/99-00-02-10-02-16, який наведений в додатку до листа Мінекономрозвитку від 16.01.2020 № 3304-04/2361-06 “Щодо інформації про перелік відкритих єдиних державних реєстрів доступ до яких є вільним» інформація про суб'єктів господарювання, які мають податковий борг, розміщується не у реєстрі, а на порталі ДФС (sfs.gov.ua) відповідно до Постанови КМУ від 21.10.2015 № 835 "Про затвердження положення про набори даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних". Таким чином інформація про відсутність податкової заборгованості розміщується у формі відкритих даних на офіційному порталі Державної податкової служби України та на Порталі відкритих даних не є відкритим реєстром. Зважаючи на зазначене вище, документальне підтвердження відсутності податкової заборгованості має вимагатись Замовником. Підстав для внесення змін до тендерної документації не має
5. Істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків:
1) зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника;
2) збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частішеніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, газу та електричної енергії;
3) покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю;
4) продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю;
5) погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку;
6) зміни ціни в договорі про закупівлю у зв’язку зі зміною ставок податків і зборів та/або зміною умов щодо надання пільг з оподаткування - пропорційно до зміни таких ставок та/або пільг з оподаткування;
7) зміни встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни;
8) зміни умов у зв’язку із застосуванням положень частини шостої цієї статті»
Вимоги про усунення порушення
1. Довідку, за формою зазначеною у Додатку 6 до тендерної документації, що містить інформацію про наявність у учасника обладнання, матеріально-технічної бази (основних будівельних машин, транспортних засобів, механізмів, устаткування (інструментів) та технологій необхідних для виконання робіт за Договором про закупівлю.
2. Копії свідоцтв про реєстрацію будівельних машин, механізмів транспортних засобів, та або копії інших документів, що згідно чинного законодавства України посвідчують право власності на такі будівельні машини, механізми та транспортні засоби.
Якщо транспортні засоби, будівельні машини, механізми, будівельне обладнання, устаткування, інструменти (відображені у довідці за формою зазначеною у Додатку 6 до тендерної документації) – не є власністю учасника, а залучені ним, то учасником додатково подаються:
- завірені копії дійсних та чинних, протягом всього строку** виконання договору про закупівлю, договорів: оренди (лізингу), суборенди, позики, надання послуг та ін. та акти приймання-передачі учаснику таких транспортних засобів, будівельних машин, механізмів, будівельного обладнання, устаткування, інструментів до договорів (у разі, коли вимогами чинного законодавства та/або умовами зазначених договорів передбачено їх складання), на усі вказані у довідці, складеній за формою Додатку 6 транспортні засоби, будівельні машини, механізми, будівельне обладнання, устаткування, інструменти.
- оригінал листа-підтвердження орендодавця або лізингодавця, або надавача послуг, або власника (або інш. осіб) будівельних машин, транспортних засобів, механізмів, будівельного обладнання, устаткування, інструментів, щодо незаперечення використання його будівельних машин, транспортних засобів та ін. для виконання робіт учасником за предметом закупівлі на весь термін робіт.
У випадку подання учасником копій договорів, які є в силу закону нікчемними, такі договори не є належним підтвердженням відповідності учасника кваліфікаційному критерію «наявність обладнання та матеріально-технічної бази».
В складі тендерної пропозиції ТОВ «Афіна Центр» міститься довідка №20/0/-2 від 20 серпня 2020 року в якій:
у пункті 1 зазначено кран на автомобільному ходу, КРАЗ 250 (договір оренди з ТОВ «УКРСТРОЙБУРЄНІЄ»), проте свідоцтво про реєстрацію надано на КРАЗ 250 тип автокран більше …. (нечітко читається назва, тому далі незрозуміло);
у пункті 7 зазначено бурова установка КГ-12 (договір оренди з ТОВ «УКРСТРОЙБУРЄНІЄ»), проте не надано: свідоцтво про реєстрацію будівельних машин, механізмів транспортних засобів, та або копії інших документів, що згідно чинного законодавства України посвідчують ПРАВО ВЛАСНОСТІ на такі будівельні машини, механізми та транспортні засоби.
Аналогічно не надано свідоцтва про реєстрацію будівельних машин, механізмів транспортних засобів, та або копії інших документів, що згідно чинного законодавства України посвідчують ПРАВО ВЛАСНОСТІ на такі будівельні машини, МЕХАНІЗМИ та транспортні засоби, що було зазначені у довідці№20/0/-2 від 20 серпня 2020 року під номером 2, 3, 11, 13 (договір оренди з ТОВ «Міжнародна будівельна лабораторія»).
Також не надано жодного пояснення щодо позицій 8 та 12 вищезазначеної довідки. У пункті 8 зазначено «спеціальний дорожньоремонтний автогудронатор на базі ЗИЛ-4331», а у пункті 12 зазначено «машина дорожня комбінована, поливомийна МДКЗ-16-00 на базі МАЗ 6312СЗ» (договір оренди з ТОВ «Євробуд плюс»). В складі тендерної пропозиції містяться свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів: ЗИЛ 4331 спеціальний дорожньоремонтний та МАЗ 6312СЗ спеціальний вантажний-С. Також звертаємо увагу на сам договір №ПМ-1 про надання послуг від 22 червня 2020 року, в якому зазначено у п.2.1, що вартість послуг за цим договором визначається за попередньою домовленістю сторін та відображається у додатку 1 до Договору. Натомість додаток, що завантажений в складі тендерної пропозиції містить посилання на договір про надання послуг №ПМ від 05.2020.
На підставі вищевикладеного, Замовник мав відхилити тендерну пропозицію ТОВ «Афіна Центр». Вимагаємо скасувати рішення тендерного комітету, щодо визначення переможцем торгів ТОВ «Афіна Центр».
Довідка у довільній формі, яка містить інформацію про виконання аналогічного договору*, укладеного у період 2017-2020 роках.
Довідка має містити інформацію не менш ніж про один вказаний аналогічний договір, із зазначенням контрагента (замовника) за договором, дати укладення договору, предмета договору.
На підтвердження досвіду виконання аналогічного договору учасник, у складі тендерної пропозиції, надає копію такого договору, копії довідок про вартість виконаних робіт за таким договором (форма КБ-3), копії актів приймання виконаних робіт (форма КБ-2В), та відгук від замовника (або балансоутримувача) щодо будівельних робіт по відповідному об’єкту за наданим учасником аналогічним договором (оригінал позитивного листа відгуку, із зазначенням: дати і номеру договору (на який надано відгук), ціни (вартості) договору, інформації про дотримання якості та строків виконання робіт, номеру контактного телефону представника замовника (або балансоутримувача) за аналогічним договором).
Крім того, по зазначеному договору (вказати посилання на номер оголошення у системі https://prozorro.gov.ua/, якщо закупівля здійснювалась через систему електронних закупівель на веб-порталі Уповноваженого органу)
АНАЛОГІЧНИМ ВВАЖАЄТЬСЯ ДОГОВІР – ПОДІБНИЙ ЗА ВИДАМИ ТА ХАРАКТЕРОМ РОБІТ ВИЗНАЧЕНИХ ТЕХНІЧНИМ ЗАВДАННЯМ НА ЗАКУПІВЛЮ.
В складі тендерної пропозиції ТОВ «Афіна Центр» надано довідку № 20/08-4 від 20 серпня 2020, де невірно зазначено предмет закупівлі аналогічних договорів.
На підтвердження виконання аналогічних договорів надано договір на будівництво мереж побутової каналізації і каналізаційної насосної станції до бази відпочинку в смт Курилівка Петріківського району Дніпропетровської області та договір на капітальний ремонт дорожнього покриття проїзної частини провул. Центральний в селі Іванків Бориспільського району Київської області.
Замовником здійснюється закупівля капітального ремонту по БЛАГОУСТРОЮ центра в с. Вища Дубечня, Вишгородського району, Київської області, вул. Соборна.
Замовником у технічному завданні зазначено зокрема такі види робіт: водопровід та каналізація, благоустрій майданчика.
ТОВ «Афіна Центр» належним чином не підтвердила досвід виконання робіт ПОДІБНИЙ ЗА ВИДАМИ ТА ХАРАКТЕРОМ РОБІТ ВИЗНАЧЕНИХ ТЕХНІЧНИМ ЗАВДАННЯМ НА ЗАКУПІВЛЮ, оскільки в одному договорі було виконання робіт з монтажу водопроводу і каналізації, а в другому договорі присутні роботи з благоустрою, проте лише асфальтування. Технічним завданням передбачено також улаштування покриттiв з дрiбнорозмiрних фiгурних елементiв мощення, електрику та озеленення, а дані види робіт відсутні в аналогічних договорах. Тобто ТОВ «Афіна Центр» належним чином не підтвердило наявність досвіду виконання аналогічного договору, ПОДІБНОГО ЗА ВИДАМИ ТА ХАРАКТЕРОМ РОБІТ ВИЗНАЧЕНИХ ТЕХНІЧНИМ ЗАВДАННЯМ НА ЗАКУПІВЛЮ.
На підставі вищевикладеного, Замовник мав відхилити тендерну пропозицію ТОВ «Афіна Центр». Вимагаємо скасувати рішення тендерного комітету, щодо визначення переможцем торгів ТОВ «Афіна Центр».
- наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій;
- наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.
- наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів).
- наявність фінансової спроможності, ЯКА ПІДТВЕРДЖУЄТЬСЯ ФІНАНСОВОЮ ЗВІТНІСТЮ.
В порушення вищезазначеного, в складі тендерної пропозиції ТОВ «Афіна Центр» відсутня фінансова звітність.
А отже, тендерна пропозиція мала бути відхилена на підставі ч. 1 ст. 31 оскільки учасник процедури закупівлі: не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону.
Відповідно до вимог пункту 6 розділу 3 тендерної документації Учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерної пропозиції документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, а саме:
- договірну ціну та пояснювальну записку до неї;
- зведений кошторисний розрахунок
- локальний кошторис;
- підсумкову відомість ресурсів;
- РОЗРАХУНОК вартості машино-години власної будівельної техніки, вартості ОРЕНДИ машино-години ОРЕНДОВАНОЇ будівельної техніки, яка буде застосовуватися для виконання замовлення;
- ціни енергоносіїв та мастильних матеріалів враховані для розрахунку вартості машино-години;
- розрахунок загально-виробничих витрат до локального кошторису;
- розрахунок витрат на перевезення робітників, на відрядження робітників, на перебазування підрядної організації та інші (у разі врахування у договірній ціні);
- календарний графік виконання робіт.
При цьому, вартість на кран автомобільного ходу КРАЗ 250 в кошторисних розрахунках ТОВ «Афіна Центр» ВИЩА, ніж вказана в наданому в складі тендерної пропозиції договорі оренди №02/06 від 02.06.2020.
На підставі вищевикладеного, Замовник мав відхилити тендерну пропозицію ТОВ «Афіна Центр». Вимагаємо скасувати рішення тендерного комітету, щодо визначення переможцем торгів ТОВ «Афіна Центр».
Скарги до процедури
Дата подання: 11 вересня 2020 12:19
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-10-13-000065 ● 600d19e4d3c94a5abdfd50bd3e471d68
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 13 жовтня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 13 жовтня 2020 17:15 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
13.10.2020 № 286
Київ
Про початок
моніторингу процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
від 13.10.2020 № 286
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
57 UA-2020-08-07-001003-c 07.08.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель;
Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Надання інформації про усунення порушення замовником
посадовим (службовим) особам відповідальним за підготовку тендерної документації та оприлюднення інформації через електронний майданчик взяти інформацію до виконання та звернути увагу на виявлені порушення. Не допускати подібних порушень при проведенні наступних закупівель. Рекомендувати членам тендерного комітету пройти навчання для підвищення освітньо-кваліфікаційного рівня у сфері публічних закупівель.
2020-11-05 15:49:31
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 02 листопада 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 17 листопада 2020 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів установлено порушення вимог пункту 9 частини другої статті 21 Закону.)
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 25 серпня 2020 15:06
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "Афінацентр" |
3 393 005,88
UAH з ПДВ
|
3 214 228,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "АМК РЕМ-БУД" |
3 397 742,68
UAH з ПДВ
|
3 245 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "БАХМАЧГАЗБУДСЕРВІС" |
3 435 143,58
UAH з ПДВ
|
3 250 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "Афінацентр" #39107995 |
Рішення скасоване |
3 214 228,00
UAH з ПДВ
|
04 вересня 2020 20:54
|
|
ТОВ "Афінацентр" #39107995 |
Рішення скасоване |
3 214 228,00
UAH з ПДВ
|
07 жовтня 2020 19:26
|
|
ТОВ "АМК РЕМ-БУД" #38256839 |
Рішення скасоване |
3 245 000,00
UAH з ПДВ
|
07 жовтня 2020 19:26
|
|
ТОВ "Афінацентр" #39107995 |
Рішення скасоване |
3 214 228,00
UAH з ПДВ
|
15 жовтня 2020 10:55
|
|
ТОВ "Афінацентр" #39107995 |
Переможець |
3 214 228,00
UAH з ПДВ
|
22 жовтня 2020 19:38
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 16 жовтня 2020 19:28
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
29 грудня 2020 16:58
|
додаткова угода благоустрій.pdf | зміни до договору |
28 грудня 2020 17:16
|
Електронний підпис | укладений |
10 листопада 2020 12:57
|
додаткова угода.pdf | зміни до договору |
09 листопада 2020 21:32
|
Електронний підпис | укладений |
06 листопада 2020 17:33
|
Підсумкова відомість остат.pdf | укладений |
06 листопада 2020 17:30
|
локалка водопровід.pdf | укладений |
06 листопада 2020 17:30
|
Локал 7-1-1.pdf | укладений |
06 листопада 2020 17:30
|
лок.договірна.скан.pdf | укладений |
06 листопада 2020 17:30
|
календ.скан. поясн..pdf | укладений |
06 листопада 2020 17:30
|
зведений скан 2020.pdf | укладений |
06 листопада 2020 17:30
|
договір | укладений |
06 листопада 2020 17:30
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 09 листопада 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 09 листопада 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | продовження строків виконання робіт в 2020 році |
Номер договору про закупівлю: | 06/11 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 28 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | перерозподіл фінансування між роками |
Номер договору про закупівлю: | 06/11 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |