Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 – 33600000-6 Фармацевтична продукція (Альтеплаза 50 мг)
CPV: 33600000-6 Pharmaceutical products (Alteplase 50 mg)
Очікувана вартість
163 229 877,80 UAH
UA-2020-08-07-000965-a 85ed2ea5f0dc428086a2f53ada4f3836
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Дар'я Пахомова

+380632318243 pakhomovadv@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МЕДИЧНІ ЗАКУПІВЛІ УКРАЇНИ"
Код ЄДРПОУ: 42574629
Вебсайт: https://medpro.health/uk/
Місцезнаходження: 01601, Україна , м. Київ обл., м. Київ, вул. Грушевського, буд. 7
Контактна особа: Дар'я Пахомова
+380632318243
pakhomovadv@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: STATE ENTERPRISE MEDICAL PROCUREMENT OF UKRAINE
National ID: 42574629
Contact point: Daria Pakhomova
+380632318243
pakhomovadv@gmail.com

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 07 серпня 2020 09:46
Звернення за роз’ясненнями: до 28 серпня 2020 11:00
Оскарження умов закупівлі: до 03 вересня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 07 вересня 2020 11:00
Початок аукціону: 05 жовтня 2020 14:09
Очікувана вартість: 163 229 877,80 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 816 149,39 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Publication date: 07 серпня 2020 09:46
Enquiries until: 28 серпня 2020 11:00
Complaints submission until: до 03 вересня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 07 вересня 2020 11:00

Information

Estimated total value: 163 229 878 UAH excluding VAT
Minimal lowering step: 816 149 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33600000-6: Фармацевтична продукція


Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
13145 одиниця
Альтеплаза 50 мг
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
INN: Alteplase

Alteplase 50 mg
CPV: 33600000-6
Період постачання: по 01 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Оплата за партію поставленої Продукції за Договором здійснюється протягом 30 (тридцяти) банківських днів з моменту підписання відповідної видаткової накладної та/або Акта приймання продукції за місцем призначення, визначеним п. 2.2. Договору, за умов відсутності будь-яких зауважень до продукції з боку ЗАМОВНИКА. ЗАМОВНИКОМ може проводитись попередня оплата з урахуванням положень бюджетного законодавства та нормативно-правових актів, що регулюють питання здійснення попередньої оплати. Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Роз’яснення стосовно засвідчення досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів).
Дата подання: 25 серпня 2020 17:39
Дата відповіді: 27 серпня 2020 10:47
Просимо надати роз’яснення стосовно засвідчення досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). У разі відсутності досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), чи можуть бути надані договори на підтвердження данної вимоги за показником третьої цифри основного словника ЄЗС ДК 021:2015 за сумою накладних, меншою за орієнтовну вартість закупівлі? Чи можливо не публікувати пункти договору, що стосуються комерційних умов постачання шляхом тонування зазначених пунктів?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Відповідно до додатку 2 до тендерної документації на підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного (-их) договору (-ів) учасник має надати скан-копію/-ї (з оригіналу та/або копії) договору/-ів**.
(У разі неможливості подання виконаного договору, учасник може надати договір/-ори, який/-і виконується/-ються станом на дату подання пропозиції) та скан-копію/-ї (з оригіналу та/або копії) видаткової/-их накладної/-их або акта/-ів прийому-передачі товару або інших документів, які підтверджують постачання товару згідно з наданим договором/-ами (в наданих документах повинна міститись інформація про номер та дату договору/-ів, виконання якого-/их учасник підтверджує). Під аналогічним договором слід розуміти договір на поставку учасником товарів, визначених:
- за показником третьої цифри основного словника ЄЗС ДК 021:2015 на постачання фармацевтичної продукції;
- за показником четвертої цифри основного словника ЄЗС ДК 021:2015 на постачання медичних виробів.
** такий договір повинен містити усі додатки, які є невід’ємною частиною договору (якщо є такі додатки).
Документи можуть надаватися без зазначення:
- вартісних показників чи інших даних, які можуть бути визначені учасником як комерційна таємниця
та/або персональних даних (відповідно до вимог Закону України «Про захист персональних даних»), які можуть бути належним чином заретушовані.
Крім того, звертаємо увагу, що тендерна документація не містить обмежень щодо суми договору.

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 29 вересня 2020
UA-2020-08-07-000965-a85ed2ea5f0dc428086a2f53ada4f3836
Найменування: ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МЕДИЧНІ ЗАКУПІВЛІ УКРАЇНИ"
Код ЄДРПОУ: 42574629
Місцезнаходження: 01601, Україна, м. Київ обл., м. Київ, вул. Грушевського, буд. 7
Учасник Документи Рішення
ТОВ "БаДМ" Документи
Допущено до аукціону
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю «ДІАТОМ» Документи
Допущено до аукціону
Документи
СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-ЕСТОНСЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО У ФОРМІ ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОПТІМА-ФАРМ, ЛТД" Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

07 вересня 2020 11:04
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

08 жовтня 2020 15:48
Електронний підпис
04 вересня 2020 16:21
Електронний підпис
04 вересня 2020 16:21
Електронний підпис
04 вересня 2020 14:21
ТЧ_p36-67.pdf
04 вересня 2020 14:21
ТЧ_p01-35.pdf
04 вересня 2020 14:21
КЧ_p166-175.pdf
04 вересня 2020 14:21
КЧ_p111-165.pdf
04 вересня 2020 14:21
КЧ_p056-110.pdf
04 вересня 2020 14:21
КЧ_p001-055.pdf
04 вересня 2020 14:21
Актелизе.7z

Документи

07 вересня 2020 11:06
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

04 вересня 2020 21:23
Електронний підпис
04 вересня 2020 21:23
Електронний підпис

Документи

07 вересня 2020 11:06
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "БаДМ"

Товариство з обмеженою відповідальністю «ДІАТОМ»

СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-ЕСТОНСЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО У ФОРМІ ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОПТІМА-ФАРМ, ЛТД"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 жовтня 2020 14:36

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "БаДМ" 163 114 990,50
UAH
162 298 817,45
UAH
Документи
СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-ЕСТОНСЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО У ФОРМІ ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОПТІМА-ФАРМ, ЛТД" 163 185 973,50
UAH
162 353 895,00
UAH
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю «ДІАТОМ» 162 866 550,00
UAH
162 866 550,00
UAH
Документи

Публічні документи

08 жовтня 2020 15:48
Електронний підпис
04 вересня 2020 16:21
Електронний підпис
04 вересня 2020 16:21
Електронний підпис
04 вересня 2020 14:21
ТЧ_p36-67.pdf
04 вересня 2020 14:21
ТЧ_p01-35.pdf
04 вересня 2020 14:21
КЧ_p166-175.pdf
04 вересня 2020 14:21
КЧ_p111-165.pdf
04 вересня 2020 14:21
КЧ_p056-110.pdf
04 вересня 2020 14:21
КЧ_p001-055.pdf
04 вересня 2020 14:21
Актелизе.7z

Публічні документи

04 вересня 2020 21:23
Електронний підпис
04 вересня 2020 21:23
Електронний підпис

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "БаДМ"

СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-ЕСТОНСЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО У ФОРМІ ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОПТІМА-ФАРМ, ЛТД"

Товариство з обмеженою відповідальністю «ДІАТОМ»

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "БаДМ"
#31816235
Переможець 162 298 817,45
UAH
08 жовтня 2020 14:08

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 08 жовтня 2020 14:08

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "БаДМ"
#31816235
162 298 817,45
UAH
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
14 квітня 2021 15:18
Електронний підпис зміни до договору
21 грудня 2020 19:59
дод від 18.12 до дог.09203 Бадм Альтеплаза 50 мг.pdf зміни до договору
21 грудня 2020 16:01
Електронний підпис зміни до договору
02 грудня 2020 12:32
дод №1 від 30.11 до дог 09203 від 18.11 БаДМ UA-2020-08-07-000965-a.pdf зміни до договору
02 грудня 2020 12:31
Електронний підпис укладений
19 листопада 2020 11:24
Протокол про продовження строку укладання договору.docx укладений
19 листопада 2020 11:23
Бадм 09-203-11-2020.pdf укладений
19 листопада 2020 11:23

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
02 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку поставки продукції, зміна реквізитів Замовника
Номер договору про закупівлю: 09/203-11/2020
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
21 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару
Номер договору про закупівлю: 09/203-11/2020
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 18 листопада 2020 — 05 квітня 2021
Сума оплати за договором: 162 298 817,45
UAH