Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Ремонт навантажувачів та пневмоколісних кранів Kalmar (Одеса)
Очікувана вартість
1 673 233,00 UAH
UA-2020-08-07-000742-c 29ae91a680914a1dbaf2952650c819db
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ковтун Сергій Васильович

(044) 465-32-84 ez@liski.com.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Філія "ЦТС" Ліски" ПАТ "Укрзалізниця"
Код ЄДРПОУ: 40081373
Вебсайт: http://www.liski.ua/
Місцезнаходження: 02092, Україна , Київська обл., Київ, вул.Довбуша, 22
Контактна особа: Ковтун Сергій Васильович
(044) 465-32-84
ez@liski.com.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 07 серпня 2020 11:36
Звернення за роз’ясненнями: до 12 серпня 2020 13:00
Оскарження умов закупівлі: до 18 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 22 серпня 2020 13:00
Початок аукціону: 25 серпня 2020 15:10
Очікувана вартість: 1 673 233,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 673,23 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,10%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50530000-9: Послуги з ремонту і технічного обслуговування техніки


Детальна інформація стосовно предмету закупівлі зазначена в документації, яка додається до закупівлі.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 лот
Ремонт навантажувачів та пневмоколісних кранів Kalmar (Одеса)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 24 серпня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 50530000-9 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування техніки

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 45 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
07 серпня 2020 11:34
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 серпня 2020 11:33
ТД_ Ремонт навантажувачів та пневмоколісних кранів Kalmar Одеса.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-08-07-000742-c.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "УНІВЕРСАЛ СЕРВІС УКРАЇНА", Код ЄДРПОУ:19039522
Дата подання: 10 серпня 2020 10:12
Тендерному комитету касательно «Додатка №6»
Для расчёта стоимости работ просим предоставить следующую информацию : 1) год выпуска и серийный номер погрузчика «Kalmar DCE 70-32E3» на котором будет проводится соответствующий ремонт ; 2) модель и серийный номер двигателя который установлен на соответствующем погрузчике «Kalmar DCE 70-32E3».
Рішення замовника: Вимога задоволена
12 серпня 2020 15:08
1) Навантажувач Kalmar DCE 70-32E3: рік випуску 2012, серійний номер А 40200671;
2) Двигун модель QSB6. 7, серійний номер 22043138.
Номер вимоги: UA-2020-08-07-000742-c.c2
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "УНІВЕРСАЛ СЕРВІС УКРАЇНА", Код ЄДРПОУ:19039522
Дата подання: 10 серпня 2020 11:22
Щодо технічних вимог
Шановні члени тендерного комітету ! Оскільки надане технічне завдання не є повним, просимо Вас внести зміни до тендерної документації, а саме - надати у тендерній документації перелік зміннозапасних частин з артикулами (каталожними номерами) та кількістю запасних частин, які необхідні для виконання робіт щодо ремонту Kalmar DCE 70-32E3. У противному випадку ставиться під сумніви прозорості відповідної закупівлі. Без відповідної інформації щодо необхідного для ремонту переліка запчастин з артикулами (каталожними номерами) та кількістю запасних частин, брати участь у закупівлі буде мати змогу лище офіційний представник компанії Kalmar.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
12 серпня 2020 15:11
Згідно Додтаку №6 до тендерної документації, при прийнятті та діагностиці автотранспортного засобу, повинен бути складений приймальний акт та дефектний акт. Тобто, перелік запчастин, що підлягають заміні під час надання послуг з ремонту і технічного обслуговування навантажувачів Kalmar, визначається за результатами проведеної діагностики, з урахуванням переліку послуг, що мають бути надані, очікуваної вартості предмету закупівлі, інших умов договору про закупівлю та тендерної документації.
Номер вимоги: UA-2020-08-07-000742-c.b3
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ТРАНС-СЕРВІС-КТТ", Код ЄДРПОУ:34379765
Дата подання: 02 вересня 2020 12:04
Оскарження визначення переможця
про не правомірне відхилення тендерної пропозиції ТОВ "Тран-Сервіс-КТТ"
Рішення замовника: Вимога відхилена
07 вересня 2020 16:05
У відповідності до п.31 ч.1 ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація - документація щодо умов проведення тендеру, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу в електронній системі закупівель.
Згідно ч.3 ст. 22 Закону, тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
У відповідності до Р.3 Інструкція з підготовки тендерної пропозиції, тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель з накладанням кваліфікованого електронного підпису (КЕП) керівника або уповноваженої особи Учасника на підписання тендерної пропозиції. Документи, зазначені вище, кольорово скануються учасником та завантажуються в електронну систему закупівель електронними файлами у форматі PDF (Portable Document Format) з назвою електронного файлу відповідно до змісту завантаженого документа.
Додатком № 1 до тендерної документації передбачено, що Форма «Тендерна пропозиція» подається у вигляді, наведеному нижче. Учасник не повинен відступати від даної форми. У разі коли в тендерній документації передбачено поділ предмету закупівлі на частини (лоти), тендерна пропозиція подається на кожну частину (лот) окремо. Також Додатком №1 передбачена необхідність додаткового подання вказаного документу переможцем закупівлі, але з урахуванням ціни, яка визнана на електронному майданчику в результаті аукціону найбільш економічно вигідною, у строк не більше п’яти днів після визнання учасника переможцем.
Таким чином, окрім заповнення електронних форм на веб-порталі Уповноваженого органу, учасником у складі тендерної пропозиції подається сканований заповнений документ «Тендерна пропозиція» за формою, передбаченою додатком № 1 до тендерної документації.
Ненадання учасником такого документу у складі тендерної пропозиції вважається недотриманням умов тендерної документації та тягне за собою відхилення тендерної пропозиції такого учасника.

Документи подані скаржником

02 вересня 2020 12:04
Вимога.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 25 серпня 2020 15:37

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ТРАНС-СЕРВІС-КТТ" 1 420 000,00
UAH
1 410 000,00
UAH
Документи
ТОВ "Форкс" 1 672 330,00
UAH
1 412 833,00
UAH
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МАШТЕХІМПОРТ" 1 670 000,00
UAH
1 670 000,00
UAH
Документи

Публічні документи

21 серпня 2020 17:43
Електронний підпис
21 серпня 2020 15:35
Електронний підпис
21 серпня 2020 15:29
14.1. Гарантійні терміни.pdf
21 серпня 2020 15:29
8.1. Статут_Опис.pdf
21 серпня 2020 15:29
6. Витяг _ПДВ.pdf
21 серпня 2020 15:29
4.1. Баланс.pdf

Публічні документи

03 вересня 2020 10:15
Електронний підпис
28 серпня 2020 11:59
Електронний підпис
28 серпня 2020 11:39
Електронний підпис
28 серпня 2020 11:30
Електронний підпис
28 серпня 2020 11:30
Тендерна пропозиція.pdf
19 серпня 2020 11:16
Електронний підпис
19 серпня 2020 11:16
Лист-згода.pdf
19 серпня 2020 11:16
Фінансова звітність.pdf
19 серпня 2020 11:16
тех.паспорти.pdf
19 серпня 2020 11:16
Субпідряд.pdf
19 серпня 2020 11:16
Статут.pdf
19 серпня 2020 11:16
Проєкт договору.pdf
19 серпня 2020 11:16
Повноваження +паспорт.pdf
19 серпня 2020 11:16
Витяг.pdf
19 серпня 2020 11:16
Витяг ПДВ.pdf
19 серпня 2020 11:16
Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

18 серпня 2020 15:41
Електронний підпис
18 серпня 2020 15:41
щодо субпідрядників.pdf
18 серпня 2020 15:41
Фін Звітність.pdf
18 серпня 2020 15:41
Тендерна пропозиція.pdf
18 серпня 2020 15:41
Статут, Опис (завірені).pdf
18 серпня 2020 15:41
Проект Договору.pdf
18 серпня 2020 15:41
Ліски-договір.pdf
18 серпня 2020 15:41
Дозвіл.pdf
18 серпня 2020 15:41
додаток 6.pdf
18 серпня 2020 15:41
Договір-Южний.pdf
18 серпня 2020 15:41
Довiдка щодо гарантії.pdf
18 серпня 2020 15:41
Довідка Ст 17.pdf
18 серпня 2020 15:41
довідка договори.pdf
18 серпня 2020 15:41
Витяг Єдр.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ТРАНС-СЕРВІС-КТТ"

ТОВ "Форкс"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МАШТЕХІМПОРТ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ТРАНС-СЕРВІС-КТТ"
#34379765
Відхилено 1 410 000,00
UAH
27 серпня 2020 15:09
ТОВ "Форкс"
#36136929
Переможець 1 412 833,00
UAH
27 серпня 2020 15:11

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 27 серпня 2020 15:11

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Форкс"
#36136929
1 412 833,00
UAH
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
15 квітня 2021 16:07
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2020 14:30
Додаткова угода №1 (7) (1).pdf зміни до договору
30 грудня 2020 14:30
Електронний підпис укладений
10 вересня 2020 10:43
Договір.pdf укладений
10 вересня 2020 10:40

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): . З метою продовження строку дії Договору про закупівлю на строк достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому Договорі,
Номер договору про закупівлю: 92-ЮІ
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 10 вересня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 185 065,60
UAH (в тому числі ПДВ 30 844,27 UAH)